Jagged Alliance Center - Forum
https://forum.jagged-alliance.pl/forum/

Vengeance: Reloaded
https://forum.jagged-alliance.pl/forum/viewtopic.php?f=20&t=3588
Strona 4 z 5

Autor:  Xafloz [ 27 sty 2017 09:55 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

jopin pisze:
panowie takie pytanko co mam zrobić żeby dostawy ze sklepu boba docierały do dresen ? normalnie nic nie dociera ! ?


Halucyn pisze:
Spotkałem najemnika Cobrę, którego daje radę nająć. Ma on podobno Jeepa - tylko że u mnie zamiast niego widać postać - da się do niej wejść za kółko, ale jak chcę zmienić sektor, bo gra wysypuje się.


Halucyn pisze:
Drugi problem tyczy się portretów najemników - niekiedy zamiast twarzy któregoś z nich widnieje twarz Skyridera, albo czarny kwadrat.



A mnie wszystko normalnie działa.

JA:WF ze steama z nakładką do modów + R:V (wszytko w wersji angielskiej).

Halucyn pisze:
I jeszcze pytanie - jak nająć Sandmana z knajpy w San Monie? Sparky dała się zrekrutować bez problemu, natomiast jej syna nie daje rady (ponad 30 dowodzenia).


Da radę. IMP dowódca drużyny miał 70 dowodzenia i może to wystarczyło.

Autor:  Rajmund [ 16 lut 2017 13:31 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

W polskiej wersji dostawy ze sklepu internetowego z bronią dochodzą do Drasen jesli wyśle się je na Bejrut. W angielskiej wersji podobno tego problemu niema.
Gram poziom ekspert opcja z robalami. Win 7 64.
Moim zdaniem jest to najlepsza modyfikacja ja 2 pomimo że jeszcze w fazie beta.

Autor:  Xafloz [ 16 lut 2017 15:21 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Cytuj:
W angielskiej wersji podobno tego problemu niema.


Słowo "podbno" należy wykreślić ;)

U mnie niestety robali nie widziałem pomimo że byłem w kopalni gdzie niby są.

Zgodzę się że to najlepsza modyfikacja, ale ma problem z itemami (często nie działają...beta...) oraz nie ma nowych itemów zbyt dużo.

Autor:  Rajmund [ 17 lut 2017 09:48 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Z robalami jest problem są na powierzchni a w podziemiach ich nie ma.
Zastanawiam się czy to błąd wersji beta albo trzeba znaleźć przekierowanie do sektora w podziemiach w którym będą.
Deidriana była w sektorze N16 a więc w zupełnie innym miejscu jak tradycyjnie.
By przejść całą grę bez MapEditor_Venegace.exe raczej się nie obejdzie , jest on w polskiej wersji.
W sektorach których się jeszcze nie odwiedziło można za jego pomocą dodać trochę amunicji,gotówki i sprzętu.
Z broni która sprawdza się w grze polecam :
Granatnik MGL-140 i magazynek z 6 napalmami 40 mm
Z broni automatycznej: HK G36K ,FN P90
Broń snajperska: M21 Tactical , HK MSG90A1
Gram w trybie ekspert i przy 2 ostatnich miastach do zdobycia zaczęły wyruszać na mnie odziały 255 elitarnych.
Nie tylko szkolenie ale i utrzymanie samoobrony kosztuje przy zapełnionej nimi mapie to koszt powyżej 60 tyś. na dobę.
Przy braku odpowiedniej gotówki na kącie dostaje się komunikat że samoobrona się właśnie rozwiązała i ... już jej nie ma.
Tak więc polecam skorzystanie MapEditor_Venegace.exe

Autor:  Rajmund [ 17 lut 2017 10:02 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

W poście powyżej jest mały błąd miałem na myśli magazynki z 6 ładunkami termobarycznymi do tego granatnika.
Napalm jest w grze ładny wizualnie ale mniej skuteczny.

Autor:  Xafloz [ 17 lut 2017 12:06 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Oficjalnie mod nie wspiera trybu s-f. Ot całe wytłumaczenie. Niestety robale w kopalniach powodują u mnie ze jedna platforma wydobywcza nie produkuje dolarów co mi prawie rujnuje grę (samo w sobie jest to zabawne że robale w kopalni w centrum kraju uniemożliwiają wydobywanie ropy...).


Jedyna rzecz w modzie która jest trochę słabsza to bronie. Jest tu jakaś monotonia. Głównie broń zachodnia z nadmiarem SIGów (jak na mój gust). Nawet jeżeli jest to realne i odzwierciedla uzbrojenie państw latynoamerykańskich to z punktu widzenia zabawy w granie nie porywa.

BTW Udał się komuś zdobyć miotacz płomieni? Gdzie można go "zrekrutować" ?
Jak można się dostać na wyspę na południu mapy? Przez któryś z sektorów w stolicy?

Koszty samoobrony można prawdopodobnie da się obniżyć w INI edytorze. Spróbuje niebawem.

Autor:  Rajmund [ 17 lut 2017 13:54 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Miotacza płomieni nie znalazłem w grze ale można go sobie "sprowadzić" poprzez edytor o którym pisałem.
By dostać się na wyspę na południu :
Wejdź do podziemi w O3
Tam przejdź do podziemi w P2 jedno z wyjść prowadzi na wysepkę w O2
Tylko uwaga od momentu trafienia na wysepkę w O2 nie ma już powrotu.
Przy helikopterze jest znaczek przenoszący do P11 tj. sektor na południowej wyspie.
Przy helikopterze w P11 jest kolejny znaczek przenoszący do sektora O14
Deidriana jest w ostatnim sektorze po wylądowaniu w O14

Autor:  brujah [ 20 lut 2017 16:18 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

to mialo byc po Polsku a nie jest
poza tym moze ktos napisze gdzie sa jakies mysje w tym i dlaczego mam tak malo broni do zamawiania od bobiego

Autor:  Tominjo [ 05 mar 2017 11:47 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Ludzie jak w tym modzie zdobyć moździerz? Pełno jest pocisków, ale moździerza brak.

Autor:  Xafloz [ 07 mar 2017 10:29 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Można kupić od TNT. Można okraść nocą nieprzytomnego wroga. Czasami zwyczajnie wypada sam. Chyba też w Doran można zdobyć.

Autor:  Getson [ 09 mar 2017 19:30 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Witam, nie wiem czemu nie przychodzą mi dostawy ze sklepu:( mam opanowane całe Dressen. Czy jest jakieś dodatkowe uwarunkowanie? może czegoś nie wykonałem? Ma ktoś jakiś pomysł?
Z góry dziękuję za pomoc bo bez dostaw ze sklepu jest trochę trudno:P

Autor:  Xafloz [ 10 mar 2017 07:33 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Czasami cała dostawa ma prawo zniknąć, ale nie wszystkie dostawy. W INI jest nawet odpowiednie ustawienie.

Jeżeli grasz w wersji PL to podobno do Drassen dostawy dochodzą jak się wybierze inne miasto (Bejrut?).

Gram w wersje ENG i polecam globalnie te rozwiązanie. Grę wydano tak dawno temu, że zdążyłem w międzyczasie się nauczyć czegoś po angielsku i wystarcza ;)

Autor:  Halucyn [ 12 mar 2017 14:12 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Dokładnie - trzeba wybrać Bejrut, jako miejsce dostawy. Grałem bez wyczytywania gry - no i powiem jedno - niestety autorzy nie przewidzieli takiej rozgrywki. W sektorze I5 znalazłem helikopter, do którego dało się wejść (jak do podziemi). Byłem bardzo ciekawy więc wszedłem - tym bardziej, że wszyscy moi najemnicy byli w świetnym stanie - zostali przetransportowani do sektora I5, w sam środek mnóstwa elit (a grałem na poziomie doświadczonym. Nie miałem nawet okazji się ruszyć... Bezsens totalny. Poza tym z Chitzeny nie miałem żadnych korzyści - wysadzono faceta od rafinerii, podobnie jak jakiegoś kolesia przy pseudo-rakietach w Cambrii. Podobno te sektory należy oczyścić po cichu, choć w samym przebiegu gry się tego nie dowiedziałem (może to wina mojej słabej znajomości angielskiego). W każdym razie bez save&load byłoby ciężko dokonać takich rzeczy. Mod ma dużo błędów - np. nie mogłem zrekrutować Sandmana, zabrać Pacosa czy skorzystać z Jeepa jakiegoś kolesia na drodze. Może to być wina polskiej wersji modu jak i samej gry, bo chyba tylko u mnie takie rzeczy. Spróbuję zainstalować to wsio na dysku C w angielskiej wersji - mam nadzieję, że nie będzie tych problemów. Ogółem mod bardzo fajny - ale nastawiony raczej na zabawę z wczytywanie oraz z jedzeniem - na mapce jest jego sporo, co zachęca do włączenia tej funkcji. Wiele ciekawych sektorów - przebudowanych bądź na nowo zrobionych z wieloma magazynami i skrzyniami. Chyba więc zagram jeszcze raz - aby móc się nacieszy całością modyfikacji, choć na półce czeka Black in Action z Biedry. :P Tylko jeszcze jedno pytanie - da się włączyć, aby przeciwnicy pozostawiali po sobie asortyment o większej różnorodności, tak jak to było chociażby w zwykłej wersji 1.13? Tutaj jest to wsio jakieś ujednolicone.

Autor:  Xafloz [ 12 mar 2017 16:10 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Warto spróbować z opcją dropall oraz ustawić w ini, żeby cywile rzucali wszystko, zwłaszcza, że jest dużo sektorów z agresywnymi uzbrojonymi cywilami (kingpinowcy i hale&baleowcy) . Ogólni postęp w broniach jest spaczony, twórcy pisali, że poprawią to w następnym wydaniu, bo teraz wieje nudą ( w tym obszarze tylko).

Autor:  Eichhorn [ 13 mar 2017 20:34 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Mam mały problem z grzebaniem w Vengeance-Reloaded. Usiłuję dodać lubiane przez siebie typy broni min. nowy granatnik. Próbuję poprzez skopiowanie już istniejących- albo xm25 albo Milkora i jeśli tylko zmieniam nazwę i granatniki strzelają swą dotychczasową amunicją wszystko gra. Jeżeli jednak kopiuję istniejącą amunicję, zmieniam nazwy i zaznaczam kompatybilność z granatnikiem czeka mnie problem. Nowa amunicja daje się załadować i wystrzelić. Gdy jednak przychodzi do eksplozji program wskazuje niemożność odczytania pliku animacji, mimo iż pozostał niezmieniony w stosunku pierwotnego, funkcjonującego granatu. Także próba zmiany animacji np z granatu 25 mm na VOG-a nie daje efektu. Jak można temu zaradzić.

Strona 4 z 5 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/