Jagged Alliance Center - Forum
https://forum.jagged-alliance.pl/forum/

Vengeance: Reloaded
https://forum.jagged-alliance.pl/forum/viewtopic.php?f=20&t=3588
Strona 2 z 5

Autor:  Starchris [ 10 sty 2017 17:35 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Z tego co pamiętam, JAPE jest edytorem savów tylko do klasycznego JA2 lub Wildfire. Do lepszych statsów w 1.13 służy w mojej ocenie XML Editor.

Z samej ciekawości sprawdziłem i mi się na WIN 7 64b otwiera tylko JAPE 041, ale absolutnie przy próbie wgraniu jakiegokolwiek sava z 1.13 występuje błąd niekompatybilności.

Autor:  Halucyn [ 10 sty 2017 20:43 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Znaleźliście w San Monie Kyle'a od tatuaży, bo u mnie zamiast niego stoi jakiś koks i nie ma co zrobić z papierkiem własności sklepu?

Autor:  Starchris [ 11 sty 2017 09:26 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Polska wersja jest już dostępna tutaj https://jagged-alliance.pl/plik621/

Autor:  Mr.Jagged [ 11 sty 2017 10:23 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Sciaganlem wersje jape i pisze ze mozna edytowac tylko i wylacznie staty najemników w 1.13, a ten XML skad mozna pobrac ??

Autor:  DanielS [ 11 sty 2017 10:58 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

XML edytor powinien być zawarty w instalce. Jeśli nie ma go w głównym katalogu to sprawdź jeszcze katalog Tools.

Autor:  Halucyn [ 12 sty 2017 16:19 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Dotarłem w końcu do Chitzeny z myślą o jakimś stałym dochodzie, a tu klops. Kopalnia jest nieczynna, a rafineria nic nie daje. Gdy wlazłem do sektora z nią, to zaraz przeciwnik aktywował ładunki wybuchowe, które zabiły m.in. szefa, który jak się domyślam zapewniłbym mi dochód. Czy w każdej kopalni/rafinerii dzieją się takie rzeczy? Czy takie miejsca trzeba zdobywać po cichaczu?

Autor:  Ronnie [ 12 sty 2017 18:37 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Ładunki zabiły szefa a z nim musisz pogadać żeby kopalnia/rafineria zaczęła przynosić dochód. Ale tym sposobem teraz można uzyskać tylko połowę nominalnych dochodów, żeby mieć 100% trzeba zrekrutować szefa i ustawić go w sektorze z kopalnią na brygadzistę.

Autor:  Ripper [ 13 sty 2017 12:52 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

A ktoś wie na czym polega to nowe AI przeciwników? :)

I btw: a da się przywrócić starą muzykę wszędzie? ta nowa zupełnie nie pasuje do starego dobrego JA2...

Autor:  Halucyn [ 13 sty 2017 13:51 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Czyli gra bez żadnego wczytywania chyba mi się nie powiedzie - z Chitzeny już nie mam dochodów i jak to samo stanie się z Drassen, czy jak się teraz to miasto zwie, to jednak będzie trzeba zacząć grę od nowa metodą save/load. Jeśli chodzi o IQ, to zdaje mi się, że wróg potrafi się lepiej zakraść i zaatakować np. bronią białą. Spotkało mnie to już w pierwszym sektorze, gdzie mój najemnik tym o to sposobem został zlikwidowany (to było ciekawe :D ) Gdzieś czytałem, że da się przywrócić oryginalną muzykę, ale niestety nie pamiętam gdzie to czytałem - może na ich forum. W sumie mi też coraz bardziej przeszkadza, a powinna dodawać klimatu i też już myślę aby powrócić do oryginału.

Autor:  Ronnie [ 13 sty 2017 16:31 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Ripper pisze:
A ktoś wie na czym polega to nowe AI przeciwników? :)

I btw: a da się przywrócić starą muzykę wszędzie? ta nowa zupełnie nie pasuje do starego dobrego JA2...


Wystarczy z pliku "vfs_config.Vengeance" w głównym folderze usunąć ten fragment

[LOC_Music]
TYPE = LIBRARY
PATH = Data/Music.slf
VFS_PATH = Music.slf
MOUNT_POINT =

Autor:  DanielS [ 13 sty 2017 16:56 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

@ Ripper
Nowe AI próbuje notorycznie oskrzydlic przeciwnika , lepiej szuka osłon ( potrafi np wyczolgac się spod ostrzału). Strzelcy wyborowi nie cisną się już na piewsza linię tylko starają się prowadzić ogień z dystansu. Do normy należy teraz wchodzenie przez AI na dachy i czajenie sie na ofiary w krzakach. Nie występuje juz sytuacja gdzie kilkunastoosobowy oddzial ginal bez oddania jednego strzalu. Teraz AI strzela w miejsce w które podejrzewa ze jest najemnik albo widzialo go tam ostatnio. Znacznie czesciej próbuje takze nie tyle co trafic co przygniesc ogniem. Dzięki temu nocne potyczki nie są już takie proste jak do tej pory. W VR może nie jest to tak bardzo widoczne jak np w Arulco vacations ale i tak daje popalić.

Autor:  Ripper [ 13 sty 2017 17:51 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

No ok dzięki, rozumiem.

Ale właśnie mam dwa problemy, ściągnąłem wersje PL, i nowa muzyka jest tylko w laptopie, podczas gry( w sektorach ) leci stara, no i nazwy miast są wszystkie STARE, to normalne czy jakiś bug?

Edit: Jeśli odpalam gre z JA2_Vengeance_PL.exe, wtedy nazwy miast są stare, ale jeśli z angielskiego exe: JA2_Vengeance.exe, wtedy są nowe, czy to jakiś bug? bo nie wiem czy grać z PL bo może więcej bugów sie pojawi?

Autor:  Starchris [ 13 sty 2017 21:08 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Ripper pisze:
nowa muzyka jest tylko w laptopie, podczas gry( w sektorach ) leci stara, no i nazwy miast są wszystkie STARE, to normalne czy jakiś bug?

Najlepiej i najszybciej usunąć wszystkie pliki muzyczne z folderu "Data-Music / Music/" i po sprawie. W pierwszej kolejności gra szuka tam muzyki, jak jej nie znajdzie, to kieruje się do oryginalnej.


Ripper pisze:
eśli odpalam gre z JA2_Vengeance_PL.exe, wtedy nazwy miast są stare, ale jeśli z angielskiego exe: JA2_Vengeance.exe, wtedy są nowe, czy to jakiś bug? bo nie wiem czy grać z PL bo może więcej bugów sie pojawi?

Na szybko sprawdzałem i pozmieniałem we wszystkich XMLach dla polskich plików stare nazwy na nowe, ale to i tak nie zadziałało. Napiszę do Twórćów, bo być może te nazwy siedzą w pliku EXE.

Autor:  Ripper [ 14 sty 2017 08:54 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Spoko, dzięki :)

Wszystko już tak zrobiłem że śmiga jak lubię.
Mod muszę przyznać jest dość trudny, gram na insane, ale z wyłączonymi masywnymi atakami na miasta.
Na razie sam początek, wyczytałem że ponoć kopalnie jakiś słaby dochód robią, także boje się trochę o hajs, zwłaszcza że kody są wyłączone :D

Ciekawi mnie czy w san monie znajdą się jakieś grube $$, bo to teoretycznie wydarzenia po JA2, więc hajsu już tam być nie powinno, ale i tak odwiedzę ;p

Btw: Wyczytałem na Bears Pit że nie ma sensu ratować Miguela, bo jest zbugowany, ( w końcu beta ) i jest w złym sektorze, ale można go olać i tak przejść grę bez niego, trochę szkoda, no ale można im wybaczyć ten mały błąd, bo mod jest naprawdę dorobiony.

Autor:  Ronnie [ 14 sty 2017 15:02 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

O, rzeczywiście. Dopiero teraz zauważyłem, że nazwy miast są stare.

Właśnie próbowałem wywalić pliki nowej muzyki ale wtedy gra się nie uruchamia bo brak plików...

edit:
już ogarnąłem, zamiast samych plików muzyki wywaliłem cały folder :lol2:

Strona 2 z 5 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/