Jagged Alliance Center - Forum
https://forum.jagged-alliance.pl/forum/

AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi
https://forum.jagged-alliance.pl/forum/viewtopic.php?f=20&t=2845
Strona 15 z 16

Autor:  Hurricane [ 24 sie 2016 23:23 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

Na lotnisku w Drassen jest możliwość "podejścia" z ładunkiem, trzeba to zrobić umiejętnie. Dalej już nie bawiłem się w podchodzenie, tylko czekałem aż Jeepy przestaną mi zagrażać (jest błąd w grze raczej), lub likwidowałem najemnikiem mogącym podejść. Granaty zwykłe trzeba rzucać na środek Jeepa (zadaje największe szkody), bełty z ładunkiem też są dobre.

Autor:  Evoare [ 11 wrz 2016 20:15 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

Nie ustawiałem trybu food system a mimo to moi najemnicy potrzebują jeść i pić, grałem od nowa i to samo, pomóżcie... :\

Autor:  Hurricane [ 12 wrz 2016 18:28 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

Jeśli jakaś nowsza wersja gry, to może być mały bug. Ewentualnie sprawdź w każdych możliwych ustawieniach (przy rozpoczęciu nowej gry, w .ini, opcjach gry), może gdzieś się coś gryzie.

Autor:  doman18 [ 27 sie 2017 18:32 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

Ja właśnie też miałem pisać w związku z Jeepem bo ni chu chu nie mogłem go ruszyć - miałem tylko dynamit i granaty dymne. Wszystkich wykosiłem w biały dzień (większość moim IMP-snajperem któremu dałem HK SL8 który dostała Buns) ale Jeep to była ściana nie do przebycia. W końcu obszedłem wszystkie trupy, znalazłem 2 granaty odłamkowe i jeden automat z amunicją AP. Snajpera ustawiłem daleko żeby kontrolował gdzie znajduje się pojazd a Barry i mój IMP podeszli do pojazdu. Barry rzucił najpierw dymny i pod osłoną dymu założył dynamit na 1 turę tuż obok Jeepa, IMP wyjechał 2,5 serii. W drugiej turze po wybuchu zostało mu połowę, ale 2 granaty i jeszcze 2 serie wyjaśniły sytuację.

Ale ile się nawczytywałem żeby do tego dojść!

Autor:  Ronnie [ 07 lip 2019 17:18 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

Wow, prawie dwa lata od ostatniego posta ;)
Obecny stan prac nad dużymi mapami do AIMNAS. Jak widać do zrobienia został już tylko południowy wschód i linia brzegowa na południu
Obrazek

Autor:  micand1989 [ 09 lip 2019 10:16 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

Tak będzie wyglądać mapa Arulco teraz?

Autor:  Ronnie [ 09 lip 2019 12:14 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

Sam chciałbym wiedzieć :) Moglibyście uzupełnić paczkę AIMNAS BigMaps BETA o big summer update https://github.com/aimnas

Autor:  AdRain [ 17 lip 2019 23:52 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

Witam,
1) chciałem sobie odświeżyć trochę Jaggeda, ale totalnie głupieje po włączeniu wersji 1.13.. na początek, jak się biega? klikam R i w kółko przeładowuje, jest gdzieś dostępny układ klawiszy dla jagged 1.13?

2) na co to ma wpływ? ze moge wiecej kupic? czy szerszy bedzie wachlarz kupca?
https://imgur.com/cQZQLPI

Autor:  Starchris [ 18 lip 2019 20:26 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

AdRain pisze:
1) chciałem sobie odświeżyć trochę Jaggeda, ale totalnie głupieje po włączeniu wersji 1.13.. na początek, jak się biega?


Zawsze to było dwukrotne lub trzykrotne szybkie kliknięcie lewym przyciskiem myszy.


AdRain pisze:
klikam R i w kółko przeładowuje...

R to jest reload, czyli przeładowanie. Kliknij albo przytrzymaj prawy przycisk myszy, powinno się pojawić menu taktyczne, choć w tej najnowszej 1.13 jest tyle zmian, że nic nie jest pewne.


AdRain pisze:
...jest gdzieś dostępny układ klawiszy dla jagged 1.13?

Aktualnie to tego trochę jest
http://ja2v113.pbworks.com/w/page/42183 ... 3_hot_keys
https://jagged-alliance.pl/artykul352/k ... e-2-v1-13/
https://forum.jagged-alliance.pl/viewto ... 396&start=

AdRain pisze:
2) na co to ma wpływ? ze moge wiecej kupic? czy szerszy bedzie wachlarz kupca?

Pierwsze to jest chyba ilość różnych broni i przedmiotów jakie znajdziesz w sklepie, a drugie to ile ich będzie na stanie, ale niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę.

Autor:  Ronnie [ 20 lip 2019 12:12 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

AdRain pisze:
...jest gdzieś dostępny układ klawiszy dla jagged 1.13?


W każdej paczce powinien się znajdować folder z dokumentami. Więc klawiszologia powinna być w lokalizacji: główny folder gry -> Docs -> Manuals -> JA2_113_Hotkeys

AdRain pisze:
2) na co to ma wpływ? ze moge wiecej kupic? czy szerszy bedzie wachlarz kupca?

Starchris pisze:
Pierwsze to jest chyba ilość różnych broni i przedmiotów jakie znajdziesz w sklepie, a drugie to ile ich będzie na stanie, ale niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę.



To chyba ciut bardziej skomplikowane :)
http://ja2v113.pbworks.com/w/page/24219466/Bobby%20Ray

Więc u Bobbiego zakres dostępnych broni to te z aktualnego stanu postępu gry + dana liczba quality. Jak ja to rozumiem: jest 10 poziomów czyli każdy 1 punkt to 10% postępu w grze. Dajmy na to progres 20% + 2(great) = mogą występować do kupienia bronie z 40% postępu w grze (a używane z 50%).

A quantity to rzeczywiście ilość możliwych do kupienia sztuk w magazynie

Autor:  SHAGGED [ 25 kwie 2021 10:51 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

Czy ktoś z Was testował obecną wersję 8950? Mam problem ze stworzeniem IMP.
W momencie odpalenia gry w opcjach nowej gry brakuje kilku pozycji do wyboru. M.in brakuje ile można stworzyć własnych IMP.
Następnie przechodząc dalej odpalam laptopa i podczas próby stworzenia postaci wywala mnie do Win'a i nie ma szans na kontynuację gry.

Natomiast jak uruchomię grę od nowa, to bez problemu mogę zatrudnić najemników z AIM i gra odpala, startuje początkowa misja, ekipa ląduje.

Dlaczego taki problem ze stworzeniem własnego IMP'a?

Najpierw była podstawa tj. ver. 1.2 ENG i na to nakładka w postaci powyższego moda.

Próbowałem też z opcją, że najpierw podstawa, na później 1.13 Wildfire wers 7609 PL plus wtedy na to powyższy Mod... efekt za każdym razem taki sam.

Nie macie problemu ze stworzeniem IMP?

Autor:  Starchris [ 25 kwie 2021 17:50 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

A miałbyś możliwość sprawdzić, czy angielska wersja 8950, ma taki sam problem.

Autor:  luk3Z [ 25 kwie 2021 18:38 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

Z tego co wyczytałem na "bears pit" AIMNAS jest dość niestabilnym modem. Wystarczy przejrzeć kilka wątków...

http://thepit.ja-galaxy-forum.com/index ... rm_id=243&

Autor:  SHAGGED [ 26 kwie 2021 08:18 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

Starchris pisze:
A miałbyś możliwość sprawdzić, czy angielska wersja 8950, ma taki sam problem.
Ok, ściągnę jutro wersję ENG, zainstaluję i dam znać czy jest różnica.

Swoją drogą Urban Chaos również nie chce mi odpalić.

Natomiast spróbowałem również zainstalować Arulco Revisited PL v. 1.13(7609) 1.4 PL i odpala bez problemu. Stworzenie własnego IMP i zatrudnienie z AIM również zero problemu, gra odpala. Nie wiem czy całość jest bez błędów bo tylko jeden startowy sektor grałem dla samego testu.
Swoją drogą Mapa ogólna na laptopie wygląda bardzo ciekawie i może to będzie następna pozycja do zagrania.

Czy można gdzieś napisać post zbiorczy dotyczący różnych Modów, aby nie robić tutaj bałaganu?

Autor:  zbrozlo [ 09 maja 2021 20:12 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

Najnowsza wersja JA2 1.13 Wildfire BETA PL (Gr_9006) (Dr_2589) u mnie nie odpala, pojawia się komunikat przy próbie uruchomienia :
" cannot file open: scripts\Polish.undergroundsectornames.lua.
Wersja angielska śmiga ok.

Strona 15 z 16 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/