Jagged Alliance Center - Forum
https://forum.jagged-alliance.pl/forum/

AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi
https://forum.jagged-alliance.pl/forum/viewtopic.php?f=20&t=2845
Strona 14 z 16

Autor:  micand1989 [ 26 lis 2014 01:03 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

diki pisze:
Witam wszystkich. Parę pytań.
1. Czy najnowsze JA2 1.13 pracuje stabilnie na win8?
2. Czy można dograć/doinstalować/podmienić zwykłe małe mapy na te z AIMNAS?
3. Czy jeśli współpraca najnowszego 1.13 z win8 jest niemożliwa to może próbował to ktoś emulować na czymś?
4. Czy jest jakaś paczka z dużymi mapami?

1 NIE
2 NIE
3 Jest możliwa ale mało stabilna
4 Nie wiem

Autor:  Atos8 [ 09 gru 2014 15:14 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

Mam pytanie czy AIMNAS z działu download działa z najnowszym JA 1.13 (7435) ? Bo nie chciałbym się narobić jak głupi :) Proszę o odpowiedź , dziękuję :)

Autor:  JollY_BeAsT [ 10 sty 2015 22:53 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

Witam ! Mam problem z kompatybilnością plików Jagged 2 Wild Fire z AIMNAS 1.13 . Albo chrzanią mi się sloty w broni albo twarze najemników nie zgadzają się z głosami itp . Czy ktoś może mi pomóc ? Dodam że jest to wersja Wild Fire kupiona z Good of games w wersji ENG ...



file:///home/jolly389/Obrazy/Zrzut%20ekranu%20z%202015-01-10%2022:38:15.png
file:///home/jolly389/Obrazy/Zrzut%20ekranu%20z%202015-01-10%2022:37:42.png
file:///home/jolly389/Obrazy/Zrzut%20ekranu%20z%202015-01-09%2003:12:03.png
file:///home/jolly389/Obrazy/Zrzut%20ekranu%20z%202015-01-07%2022:04:47.png

Autor:  spiryt [ 11 kwie 2016 00:25 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

Witam mam problem z "pogadankami" najemników komentujących akcje innych bardzo mi to zamula już mój leciwy komputer a chce się nacieszyc najnowszą wersją 8131 da się to komentowanie jakoś wyłączyc ?
Przedstawię to na obrazku żeby wszyscy wiedzieli o co chodzi.

Załączniki:
bez tytułu.JPG
bez tytułu.JPG [ 198.98 KiB | Przeglądany 3501 razy ]

Autor:  Starchris [ 11 kwie 2016 12:32 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

To są tak zwane dynamiczne opinie / dialogi. Będzie o nich mowa w następnej publikacji o nowościach technicznych w 1.13. Natomiast żeby je wyłączyć, to musisz:

Otworzyć INI Editor,
Plik INI ma być wybrany ten: Data-1.13\JA2_Options.ini
Potem szukasz zakładek: Dynamic Opinion Settings oraz Dynamic Dialogue Settings
Dajesz tam wszędzie na FALSE

http://thepit.ja-galaxy-forum.com/index ... msg_333906
http://thepit.ja-galaxy-forum.com/index ... msg_333259

Autor:  spiryt [ 17 kwie 2016 22:36 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

Okej dzięki za poradę udało się to wyłączy ;)
Mam jeszcze jedno pytanie, dlaczego nie mogę rozstawic jak chcę moich najemników na początku walki kiedy wchodzę do sektora opanowanego przez wroga ?
Chodzi o to że gdzie nie kliknę tam się nie da rozstawic najemnika udaje się tylko w formacji rozproszonej a nie grupie to denerwujące bo nie raz jeden czy dwóch najemników od razu jest przy wrogu i to często wróg ma pierwszeństwo ataku :/

Autor:  Starchris [ 17 kwie 2016 23:01 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

Kilka dni temu podczas krótkiego testowania najnowszej bety 1.13 i aimnasa, też tak miałem i niestety nie mam pojęcia czemu tak jest, ani gdzie to ewentualnie włączyć lub poprawić.

Autor:  Hurricane [ 18 kwie 2016 11:01 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

@spiryt Spróbuj przewinąć podgląd za pomocą strzałek bądź w s a d (nie pamiętam), w stronę z której wchodzisz. To chyba wina rozdzielczości.

Autor:  spiryt [ 18 kwie 2016 22:05 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

Tak udało się strzałkami, dziękuję :D

Autor:  Starchris [ 06 cze 2016 11:06 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

Kolega BA1Templar, zapytał się na privie o ponizszy aspekt, niestety nie jestem za pan brat z AIMNASem, może ktoś z Was zna odpowiedź.

Cytuj:
Witam,

Mam pewien problem:
Otóż po wielu latach od ostatniego grania w JA2, postanowiłem wrócić do tej gry, gdy odkryłem ile to ciekawych modów powstało w międzyczasie.
Zainstalowałem sobie JA2+1.13+AIMNAS (czy jakoś tak). Generalnie gra śmiga zacnie, bez problemów, Z CZEGO, nie wiem dlaczego ale wszystkie szafki, na mapach są puste, nawet te które wiem, że coś w nich jest.
Zrobiłem różne testy i wyszło na to, iż chyba ma to coś wspólnego z AIMNAS lub samym 1.13. Chyba.

Jest może jakieś rozwiązanie tego problemu, czy tak po prostu ma być?

Pozdrawiam
Templar

Autor:  Hurricane [ 06 cze 2016 19:44 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

Normalne, chodzi o to, że Smeagol odpowiedzialny za AIMNAS robi duże mapy i nie ma czasu na szczegóły takie jak fanty w szafkach. Szczegóły na http://thepit.ja-galaxy-forum.com/index.php?t=thread&frm_id=243

Autor:  Hurricane [ 10 lip 2016 09:21 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

Próbował ktoś z was zmienić przydział Manuela z M.e.r.c. na jakiś sektor na mapie (AIMNAS BigMaps BETA), tak jak było w Arulco Revisited? Gra zaczęta jakiś czas temu.

Autor:  spiryt [ 17 sie 2016 22:54 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

Wie ktoś jak zwiększyć płynność rozgrywki ? Mam stary komputer i są małe przycinki grać się da ale to denerwujące szczególniegdy w sektorze są pojazdy tak apropo pojazdów zostałem zaskoczony że dodali Hummery na lotnisku w Drassen nie chce mi się zaczynać gry od nowa ani wycofywać z lotniska da się je usunąć ? Jeśli nie to zdziałam coś bronią lekką i granatami ? Bo szczerze są zbyt przegięte jeśli chodzi o celność :/
Edit: Ok miałem farta jeep stało obok zielonek wózka na bagaże wystarczyła seria w tenże wózek żeby wybuch zniszczył pojazd wroga niemniej niemiła niespodzianka na początku gry :D

Autor:  Hurricane [ 18 sie 2016 22:53 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

Jeepy można rozwalić czymkolwiek jednak najlepiej podkraść się i podłożyć coś wybuchowego - najlepiej najmocniejsze, z większych giwer można też spróbować i granatami (mają ok. 200pkt.), ewentualnie dziecinnie, ale podpowiadał nie będę.

Płynność raczej będzie taka sobie, nie wiem czy Graphics settings w ini dla (Turn speed factor) coś zmieni,ale za to w opcjach w grze"Auto Fast Forward AI Turns" - włączony; Rain noises, Allow Crows -wyłączone

Autor:  spiryt [ 19 sie 2016 16:45 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

Zwykłe pukawki do 7mm nic mu nie robiły podkraść się nie dało bo od razu mój saper został rozsmarowany nie byłem po prostu przygotowany gdybym wiedział wziąłbym granatnik :D nie wiem czy autorzy specjalnie ustawili jeepa przy innym nieopancerzonym pojeździe :D

Strona 14 z 16 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/