Jagged Alliance Center - Forum
https://forum.jagged-alliance.pl/forum/

AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi
https://forum.jagged-alliance.pl/forum/viewtopic.php?f=20&t=2845
Strona 1 z 16

Autor:  SaviolaMaster [ 10 lis 2011 22:04 ]
Tytuł:  AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

Z tego miejsca chciałem zgłosić że nie działa tu taka rzecz jak zamiana noktowizora z okularkami za pomocą SHIFT + N (komunikat że nie ma wolnego miejsca) jak również że nie działa alt nad wrogiem by zobaczyć jego ekwipunek (tak z ciekawości chciałem zobaczyć jak to wygląda).

Pytanie:
1.Jak używać ognia zaporowego?
2.Dlaczego kiedy doczepiam komputerowy (nadajnik?) do snajperki to nie mam celności w ogóle (po co to jest) zdejmuję i jest git.
3.W sektorze D14 zawsze jak przejdę jest komunikat że ktoś jest w tym sektorze a nikogo nie ma! Co to może być?
4.Można jakoś wydać rozkaz milicji z poziomu mapy? Można jakoś wydać rozkaz dla wszystkich na raz? (raz się tak dało gdy byłem na dachu w Drassen, normalnie to nie działa)
5.Czy jest jakiś LAW lub inna bazooka która ma w tym dodatku wielorazowość? Nie znalazłem żadnej do której dałoby się włożyć nowy pocisk, a raczej żadnego pasującego pocisku do żadnej bazooki.

PS: Do większości LKM'ów i SMG'ów jak i Rifle nie opłaca się montować tłumika jako broń do operacji po cichu - nie działa. W snajperce i FN90 które zresztą już nieźle samo tłumi jest cud miód. Automagi też są nieczułe na tłumik.

Autor:  JollY_BeAsT [ 10 lis 2011 22:44 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS v 20 i jego braki

Ach Ten Mod . ! Możesz użyc RPG 7 , 16 są wielorazowe , MG 36 i HK43 mogą mieć domątowany tłumik tylko musisz używać amunicji wyciszonej Cold Loaded ( Kolor różowy i jasno niebieski ) dają bonus do wyciszenia broni , To samo tyczy się snajp poza VAL VSS i HK 9 SL oraz VSS które walą wyciszoną amunicją . Co do komputera balistycznego zwiększa zasięg widzenia dodaje parę puktów do uszkodzeń ale żeby trafić wroga moja IMP ka musiała leżeć zurzyć wrzystkie punkty akcji i celować w tułów aby uzyskać trafienie . Zrezygnowłem z użycia broni przeciw sprętowej i karbinów 338 Laqua bo to daje marne rezultaty .


Dodano: 10 lis 2011 22:44

Ach Ten Mod . ! Możesz użyc RPG 7 , 16 są wielorazowe , MG 36 i HK43 mogą mieć domątowany tłumik tylko musisz używać amunicji wyciszonej Cold Loaded ( Kolor różowy i jasno niebieski ) dają bonus do wyciszenia broni , To samo tyczy się snajp poza VAL VSS i HK 9 SL oraz VSS które walą wyciszoną amunicją . Co do komputera balistycznego zwiększa zasięg widzenia dodaje parę puktów do uszkodzeń ale żeby trafić wroga moja IMP ka musiała leżeć zurzyć wrzystkie punkty akcji i celować w tułów aby uzyskać trafienie . Zrezygnowłem z użycia broni przeciw sprętowej i karbinów 338 Laqua bo to daje marne rezultaty .

Autor:  SaviolaMaster [ 10 lis 2011 22:56 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS v 20 i jego braki

Co do ammo wyciszonego nie używam, jestem zwolennikiem AP a moja snajpa która zadaje hity w torso 86-130 daje radę, elita na one shota pada nawet w heada nie muszę, mam IMPa wyszkolonego do tego. Tego RPG przetestuję, VAL to badziewie jest :P.

Autor:  JollY_BeAsT [ 10 lis 2011 23:27 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS v 20 i jego braki

Zgodnie z tym co zalecał kolega SlingShadow mam podwojone parametry broni w pliku INI

130 broń biała
140 materiały wybuchowe
125 broń palna

Mam więc nie co inne parametry bronii


Dodano: 10 lis 2011 23:21

Ja już wole użyć stare SWD niż bawić się w walenie np z M82 A 2 z drugigo końca planszy ( Np , sektor B13 w Drasen ) Może gdyby armia Arluco używała jakiś willisów z MG czy ciężarówek to bym się pobawił w ataki na konwoje a tak nic z tego . Miałem kiedyś w sektorze D 13 taką sytuacje że postanowiłem używać MG3 do ostrzału wrogów za budynkiem . Pomysł niezły tylko cywile i bracia Santos byli w stanie agonalnym .


Dodano: 10 lis 2011 23:27

Mnie brakuje automatycznego dobru uzbrojenia najemników . Chodzi o automatyczne umieszczanie wyposarzenia w panelu ekwipunku . Wszystko robisz ręcznie co zajmuję dużo czasu . Dobry był też mały sklepik z brońią dla Impów gdzie można byłoby odpowiednio wyposażyć . Taki jak Hired Guns .

Autor:  micand1989 [ 11 lis 2011 08:36 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS v 20 i jego braki

To i ja się wypowiem.

@SaviolaMaster
Założyłeś taki hełm który nie przyjmuje w dodatkach albo okularów albo noktowizora. Dlatego wywala komunikat. Miej jedno miejsce w kamizelce wolne i tam trzymaj noktowizor, to będą się tylko zamieniać miejscami.

Żeby zobaczyć ekwipunek wroga, trzeba być blisko niego. Da się tą wartość zmienić w INI edytorze.

Ogień zaporowy - po prostu dajesz bardzo długą serią. Bo nie da się przełączyc broni w taki tryb.

@JollY_BeAsT
Parametry broni:
przy 130 musisz 2 razy ugodzić nożem wroga żeby umarł? Nóż albo przecina żyły na szyji albo nie trafia wogóle. Powinien mieć takie obrażenia aby zabijał, prawda?
mat. wybuchowe - mały granat który wybucha ci pod nogami zabiera ci 20-40 HP. W komplecie saperskim EOD mogło by tak być, ale nie w zwykłym mundurze.
Broni palnej nie zmieniam bo uważam za słuszne tylko edytowanie amunicji.

Autor:  SaviolaMaster [ 13 lis 2011 12:03 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS v 20 i jego braki

Co do hełmu po prostu to nie działa jak należy, a hełm jak każdy inny, spectra.

Ogier zaporowy - ok tak myślałem ale też nie jest to tak zrobione jak być powinno.


Mam pytanie:

W pewnym momencie gry zwalił mi się sektor z Kingpinem, ten co jest ring w San Monie. Zawsze gdy próbuje wejść do sektora to wczytuje czerwony pasek a potem wywala do windy wyłączając grę. Dzieje się tak od trzeciego wejścia do sektora.
Nie mogę ani znaleźć Joey'a i wykonać questa ani pobawić się na ringu ani zrobić sieczki Kingpinowi. Da się to jakoś naprawić? Jestem w sytuacji podbramkowej jeśli chodzi o Cambrię tylko 9% lojalnośći a farmerzy nie dadzą aż tak wiele.

Jeszcze jedno:

Czy gdybym zmienił w trakcie gry wartość liczby ilości wojaków królowej z skończonej ilości na nieskończoność, wywali grę? Można bez obaw zmieniać w trakcie gry parametry broni, szybkość skillowania najemników czy liczbę wojsk początkowych (o dziwo nic się nie dzieje z grą).

PS: Zmieniłem nazwę tematu.

Autor:  JollY_BeAsT [ 13 lis 2011 17:15 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS v. 20: problemy,pytania,odpowiedzi.

@ micand1989

Dziękuje za wiadomość może rzeczywiście nowe wersje moda nie wymagają aż takiej ingerencji w plik INI dawno nie grywałem w JA 2 1.13 bo " Blaszak " padł i korzystam teraz podarowanego laptopa D820 Dell Latidude .


Dodano: 13 lis 2011 17:01

Mam z nim trochę problemów . ;>


Dodano: 13 lis 2011 17:05

Chyba będzię działać najwyżej zaczniesz grę od początku .


Dodano: 13 lis 2011 17:15

Ups mam mały problemik z Operą ... @ micand1989 Zykle te ustawienia działały w starszych wersji modyfikacji . Widać że trochę niegrałem w 113 .

Autor:  micand1989 [ 13 lis 2011 17:52 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS v 20 i jego braki

SaviolaMaster pisze:
W pewnym momencie gry zwalił mi się sektor z Kingpinem, ten co jest ring w San Monie. Zawsze gdy próbuje wejść do sektora to wczytuje czerwony pasek a potem wywala do windy wyłączając grę. Dzieje się tak od trzeciego wejścia do sektora.
Nie mogę ani znaleźć Joey'a i wykonać questa ani pobawić się na ringu ani zrobić sieczki Kingpinowi. Da się to jakoś naprawić? Jestem w sytuacji podbramkowej jeśli chodzi o Cambrię tylko 9% lojalnośći a farmerzy nie dadzą aż tak wiele.

Joey jest w sektorze z domem bunga-bunga, a nie w tym z Kingpinem.

Może coś zrobiłeś podczas tych poprzednich wejść, dlatego coś się rypło. Nie zabiłeś kogoś? Nie ukradłeś czegoś? Nie wkurzyłeś kogoś?

Cambria jest najłatwiejszym miastem do nabijania lojalności.
Możesz:
*zdobyć Tixę
*odbijać sektory C9, G6, G12 (jak wyczyścisz sektor to za 1-2 dni przyjdzie tam oddział. Robisz porządek i tak do 100% można nabić.
*rakiety Z-P (I8)
*misja Marthy i Joey`a
*farma Hicks-ów (oprócz zabicia ojca i syna zabijasz wszystkich i wszystkie krowy. Przychodzisz po 2 dniach i znowu zabijasz kilku cywili wrogo nastawionych i wszystkie krowy...i tak do 100%)
*robienie samoobrony w mieście też podbija
SaviolaMaster pisze:
Jeszcze jedno:
Czy gdybym zmienił w trakcie gry wartość liczby ilości wojaków królowej z skończonej ilości na nieskończoność, wywali grę? Można bez obaw zmieniać w trakcie gry parametry broni, szybkość skillowania najemników czy liczbę wojsk początkowych (o dziwo nic się nie dzieje z grą).

Nie wywali gry, można tak robić. Można zmieniać parametry broni. Jak zmienisz liczbę wojsk początkowych to nic się nie zmieni - bo trzeba wtedy zacząć grę od nowa.


Dodano: 13 lis 2011, o 18:52

@JollY_BeAsT
Pisz po polsku bo nie mogę zrozumieć o co ci chodzi. Wyrywasz zdania z kontekstu i nie wiem do czego się odnoszą :\

Autor:  SaviolaMaster [ 13 lis 2011 18:34 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS v. 20: problemy,pytania,odpowiedzi.

Micand to wszystko wiem, nie wiem tylko czy da się jakoś naprawić ten sektor z Kingpinem.

Autor:  micand1989 [ 14 lis 2011 15:13 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS v. 20: problemy,pytania,odpowiedzi.

SaviolaMaster pisze:
Micand to wszystko wiem, nie wiem tylko czy da się jakoś naprawić ten sektor z Kingpinem.

Ja bym proponował re-instalke. Sejwa i pliki konfiguracyjne zostawić a resztę wywalić

Autor:  SaviolaMaster [ 14 lis 2011 16:38 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS v. 20: problemy,pytania,odpowiedzi.

micand1989 pisze:
SaviolaMaster pisze:
Micand to wszystko wiem, nie wiem tylko czy da się jakoś naprawić ten sektor z Kingpinem.

Ja bym proponował re-instalke. Sejwa i pliki konfiguracyjne zostawić a resztę wywalić


No i ..... nie pomogło :(.

EDIT:

Sprawdziłem zestaw Night Ops - miodzio, swoją drogą pewnie mało kto wie (a może nikt :P) że kamizelkę night ops można nałożyć na armor dragona i mieć w ten sposób dobrą obronę. Cóż wróg się orientował dopiero kiedy dostał dzidę w plery więc :).

Mój zestaw:

-FN 90 (full osprzęt), (ammo AP)
Hełm Spectra, kamizelka Dragon Skin Night Ops (modyfikowana jak wiadomo), Night Ops legs (full dodatki),
-Noktowizor IV,
-zapas granatów i rac, apteczek i kamuflażu oraz niezastąpiony Rambo Knife.

Gdy doda się na to kamuflaż działa, ubran rzeczywiście mało daje być może i desert, ale skoro wood dużo dawał no to takie połączenie daje maxa.

Dodam że w Almie jedne drzwi (tam gdzie się spotyka Conrada) są zastawione telewizorkiem ;P (kaprys twórców czy niedopatrzenie?) oraz zastawiona śmietnikiem i krzesłem jedna szafka z biurka w budynku obok, natomiast bardzo cenię właśnie odkrytą modyfikację względem wersji "czystej", mianowicie karty magnetyczne można dołączyć do pozostałych kluczy :)).

Po raz kolejny twierdzę że dodatek wymiata. Tyle co jest więcej broni,ekwipunku,nowego ekwipunku(sam fakt new inwentory),realizmu i fakt ini.editora to jeszcze wiele mapek jest modyfikowanych (SAMy wymiatają) jak i są nowe, równie dobre (choćby bazy H10 i inne), no i mobilna samoobrona :).

Autor:  SaviolaMaster [ 24 lis 2011 20:32 ]
Tytuł:  AIMNAS v. 20: cdn.

Jako że nikt się już nie udziela zakładam nowy temat gwoli podtrzymania rozmowy.

Pytanie do tych co grali, po prostu wiedzą o co chodzi.

Madlab, powinien być w tym sektorze ze stodołą (I 11) i owszem tylko w nim mi pokazuje komunikat że oddział kogoś tam wypatrzył ale jest problem, stodoły nie ma! A ja biegam po macie w te i nazad 6-cioma najemnika i nic. Help?!

Pytanie o to samo tyle że sektor pod Drassen (D 14) i nikogo tam niema, sytuacja jak wyżej. Mam tak od początku gry, tj. od kiedy zająłem ten sektor. Na początku myślałem że tam jest MadLab który ujawni się gdy quest się zacznie ale nic z tego.
Pod względem ilości zajętych sektorów i wykonanych qeustów jestem mniej więcej w 75% gry, 63 dzień (wiem bawię się ale lubię to).
Help?!

PS: Sektor z kingpinem się naprawił :). Wszyscy leżą w piachu a Robert mi podziękował.

Autor:  micand1989 [ 26 lis 2011 19:15 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS v. 20: cdn.

SaviolaMaster pisze:
Madlab, powinien być w tym sektorze ze stodołą (I 11) i owszem tylko w nim mi pokazuje komunikat że oddział kogoś tam wypatrzył ale jest problem, stodoły nie ma! A ja biegam po macie w te i nazad 6-cioma najemnika i nic.

W temacie o postaciach i różnorakich poradnikach jest napisane w jakich sektorach można go spotkać.

SaviolaMaster pisze:
Jako że nikt się już nie udziela zakładam nowy temat gwoli podtrzymania rozmowy.

Nie róbmy sztucznego ciśnienia na pisanie postów i zakładanie nowych tematów. Tematów o AIMNASie jest kilka. Nawet poprzedni (aimnas-v-20-i-jego-braki-t2828.html) też ty założyłeś. Po co drugi? Chcesz podbijać statystyki?

Prośba do moderatora o połączenie tych tematów :-)

Autor:  SaviolaMaster [ 27 lis 2011 20:54 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS v. 20: problemy,pytania,odpowiedzi.

Założyłem bo w tamtym się nikt nie udziela, dlatego bo edycja postu nie skutkuje widnieniem na liście najnowszych, zobacz o ile rzeczy dopytywałem, bez skutku. Stąd nowy temat.

EDIT: nie znalazłem nic na MadLaba.

Autor:  Perry [ 27 lis 2011 21:45 ]
Tytuł:  Re: AIMNAS v. 20: problemy,pytania,odpowiedzi.

SaviolaMaster pisze:
Z tego miejsca chciałem zgłosić że nie działa tu taka rzecz jak zamiana noktowizora z okularkami za pomocą SHIFT + N


Jak już pisałem wcześniej noktowizory i gogle nie działają w 1.13, wiec nie martw się o nie, zamiast nich użyj lunet i celowników laserowych...

SaviolaMaster pisze:
Założyłem bo w tamtym się nikt nie udziela


Skoro nikt się nie udziela, znaczy, że mało ludzi gra w AIMNAS.....

Strona 1 z 16 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/