Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 231 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Następna
Autor Wiadomość
chester
Post : 12 lut 2013 16:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 23
  • Dołączył: 20.01.2013


Witam! Gram sobie w Ainmas 20 nie oficjalna bo full eng jest...

1
i ma m pytanie czemu gdy chciałem przejść z lotniska w drassen do sektora niżej ''ręcznie'' bez użycia mapy to wyskoczył error z napisem saving co już nie raz widzieliście, natomiast jak wchodze do sektora z innej strony lub przy użyciu mapy błąd nie wyskakuje i gdy powtarzam czynność ''ręcznie'' bez mapy to też jest w porządku...



2
czemu po wejściu do niektórych sektorów przeciwnicy zachowują się jakby wiedzieli gdzie jestem...wchodze a te skurwysyny do mniie biegną z końca planszy...

3
co zrobić zeby gra tak często nie wywalała lubie grać na iron man...


WHY?

zdjęcie przedstawia error jak wychidze z sektora do sektora bez użycia mapy...


Załączniki:
Bez tytułu.png
Bez tytułu.png [ 34 KiB | Przeglądany 1570 razy ]
*
 
Pieniek
Post : 25 lut 2013 14:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 7
  • Dołączył: 25.02.2013


kyle_shadow_simmons pisze:
jak grałem w ręcznie robionego 1.13 wildfire to tam nie szło przejść gry na insane z omerty nie szło wyjść bo zaraz zajmowali tam była ostra walka a tutaj lipa czemu tak jest to tak ma być czy to kolejny błąd??????????


Czy mógłby mi ktoś przybliżyć jakie są różnice na najwyższych poziomach trudności ja2 wildfire i ja2 Aimnas? Bo trochę się zdziwiłem że poziom insane porównany jest do nowicjusza. Aczkolwiek nie to że nie wierzę, bo wiadomo w modach występują różne bugi i zacząłem się zastanawiać czy nie jest coś skopane. Ale mnie się wydaje Aimnsas trudniejszy i wymagający.
W wildfire grałem daaawno temu. I spokojnie się przechodziło. Grałem na poziomie doświadczony i pewnie też na ekspert (ale nie pamiętam na 100%), a już w ogóle nie pamiętam czy tam był poziom insane. Rozwalanie po sektorach ciągle napływajacych oddziałów wroga wydawało mi się po dłuższym czasie nudne i formalne.
Z systemem save/load, wiadomo można było przejść wildfire bez nawet jednego oberwania (wygodne, bo nie trzeba nosić kamizelki i jest sporo niższa waga ekwipunku). W każdym razie znudziła mi się taka rozgrywka.

Teraz gram w ja2 Aimnas - opcja Iron man, mnóstwo broni, przeciwnicy nie zostawają całego ekwipunku, Bobby Ray's najniższa dostępność.

Ja2 Aimnas na poziomie doświadczony z opcją iron man zająłem najpierw Drassen i w trakcie szkolenia samobrony zwaliło mi się ok 60 przeciwników (z 3 sektorów wkroczyli niemal w tej samej chwili, chyba przez przypadek tak się złożyło). Dałem radę :), aczkolwiek pokonanie ich zajęło mi ok 1h, bo waliłem do nich z ukrycia. Skoro dałem im radę, to stwierdziłem, że zagram na insane.
Na + że Aimnas Insane, opcja iron man i reszta opcji jak wyżej jest wymagający i trudny:
- Pierwszy dzień, lądowanie helikopterem, od razu musiałem chować się po sektorze bo z zachodu wkroczył oddział wojska i się zrobiło gęsto.

- Okazuje się że przy walce w sektorach, najczęściej wkraczają żołnierze Deidranny z przyległych sektorów, jeżeli tam są. I zaczyna się batalia :)

- W zasadzie większość wojska jest w czarnych koszulach (tak jak pozostałych częściach)

- Zająłem Chitzenę. Stwierdziłem że jak pójdę na Drassen i znowu mi się zwali 60 przeciwników to na insane może być różnie. Przez możliwość szkolenia samoobrony tylko w jednym sektorze, to prawie skończyła mi się kasa i musiałem rozwalić Kingpina, by opłacić najmeników.

-Sądzę, że wojska też jest sporo na mapie, tylko wydaje się że jest go mniej, przez brak widocznych czerwonych znaków zapytania.

W Aimnas gdyby wojsko Deidranny od początku było bardzo dobrze wyposażone, no to byłyby spore problemy, myślę uniemożliwiające rozgrywkę na iron man do czasu zdobycia broni przeciwnika. A tak to się robi młuckę z tej masy czarnych koszul i jest fajnie i wymgająco :)
Jak ktoś może, to niech mi napisze o wild fire - czym poziom trudności przewyższa Aimnas, to może kiedyś wrócę do tej części :) Czy może kluczem są właśnie ręcznie robione modyfikacje przeciwników?


*
 
JollY_BeAsT
Post : 26 lut 2013 01:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 42
  • Dołączył: 09.11.2011
  • Skąd: Warszawa teraz Olsztyn potem może Tokyo


Ja grywam w tą betę tylko widać że mod robi się strasznie ciasny ...

_________________
Moje nogi są jak SKS tactical , próba zrobienia z antyka AR LKM . Ciągle się zacina i wymaga ciągłej uwagi . Ale walczę dalej aby żyć ...


*
 
micand1989
Post : 26 lut 2013 05:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


JollY_BeAsT pisze:
Ja grywam w tą betę tylko widać że mod robi się strasznie ciasny ...

W 5744?
Co masz na myśli, pisząc "ciasny"?

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
JollY_BeAsT
Post : 26 lut 2013 07:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 42
  • Dołączył: 09.11.2011
  • Skąd: Warszawa teraz Olsztyn potem może Tokyo


" Co masz na myśli, pisząc "ciasny"? "

Bo ciągle włażę na posterunki graniczne na granicy mapy co czasem powoduję kłopoty . A gram na zmodyfikowanym doświadczonym z dużą ilością wrogów ... Do tego nie zawszę możesz rozstawić ludzi przed walką . Marzy mi się większa mapa z 512 sektorami ...

_________________
Moje nogi są jak SKS tactical , próba zrobienia z antyka AR LKM . Ciągle się zacina i wymaga ciągłej uwagi . Ale walczę dalej aby żyć ...


*
 
micand1989
Post : 26 lut 2013 17:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


JollY_BeAsT pisze:
Marzy mi się większa mapa z 512 sektorami ...

Teraz mapa ma 16x16 czyli 256 sektorów....a 512 sektorów, komu będzie się chciało penetrować je wszystkie?

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Starchris
Post : 26 lut 2013 21:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Pieniek pisze:
Czy mógłby mi ktoś przybliżyć jakie są różnice na najwyższych poziomach trudności ja2 wildfire i ja2 Aimnas?

Ale JA2 Wildfire to podstawowa część, a JA2 AIMNAS to modyfikacja. W tej pierwszej ekspert był najwyższą opcją i do poziomu ekspert włącznie tu i tu sprawa trudności gry wygląda tak samo, nic nie zostało zmienione. Dopiero Insane daje kopa co do ilości przeciwników.


Pieniek pisze:
Czy może kluczem są właśnie ręcznie robione modyfikacje przeciwników?

W Ja2 Wildfire nic nie możesz zmienić, natomiast w AIMNAS każdą trudność gry możesz dostosować pod swoje upodobania. Są od tego odpowiednie opcje w INI Editor.


JollY_BeAsT pisze:
" Co masz na myśli, pisząc "ciasny"? "

Bo ciągle włażę na posterunki graniczne na granicy mapy co czasem powoduję kłopoty . A gram na zmodyfikowanym doświadczonym z dużą ilością wrogów ... Do tego nie zawszę możesz rozstawić ludzi przed walką . Marzy mi się większa mapa z 512 sektorami ...

Jest to wykonalne, można by połączyć wszystkie trzy mapy z JA2, z JA2 UB oraz JA2 Wildfire, ale krucho mi się widzi z motywacja do przejścia wszystkiego naraz.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
JollY_BeAsT
Post : 27 lut 2013 11:22
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 42
  • Dołączył: 09.11.2011
  • Skąd: Warszawa teraz Olsztyn potem może Tokyo


Ja bym takie coś zagrał skoro potrafię wracać po raz 20 do Fallout 2 i ciągle meczę Ja 2 Wildfire AIMNAS myslę że to też sprawiło by mi radość !!! :) :ok:

_________________
Moje nogi są jak SKS tactical , próba zrobienia z antyka AR LKM . Ciągle się zacina i wymaga ciągłej uwagi . Ale walczę dalej aby żyć ...


*
 
micand1989
Post : 27 lut 2013 18:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


JollY_BeAsT pisze:
skoro potrafię wracać po raz 20 do Fallout 2

mam to samo

Wiadomo że odmiana lub odświeżenie map w JA2 by się przydały. Zawsze jakaś nowość daje więcej emocji podczas przechodzenia.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
JollY_BeAsT
Post : 01 mar 2013 02:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 42
  • Dołączył: 09.11.2011
  • Skąd: Warszawa teraz Olsztyn potem może Tokyo


Wypadało by zrobić coś w rodzaju podsumowania historii opowiedzianej w grach Jagged Alliance 2 i Ja 2 Unfinished Business skoro kolega Starchris powiedział że jest możliwe połączenie sektorów . Uwielbiam Jagged Alliance 2 ale mordowanie królowej Diedrany po raz 50 mocno zniechęca . Na szczęście są modyfikacje ... : ) Ja osobiście grałem Urban Chaos . Jeśli chodzi o nowsze gry to do Fallout-a 3 przyzwyczajałem się około półtora roku narzekając że to FPS zmiksowany z Morrwindem . Nie mogę się przyzwyczaić do Jagged Alliance Bakc in Atcion ale tak to jest z ortodoksami .... : P

_________________
Moje nogi są jak SKS tactical , próba zrobienia z antyka AR LKM . Ciągle się zacina i wymaga ciągłej uwagi . Ale walczę dalej aby żyć ...


*
 
JollY_BeAsT
Post : 01 mar 2013 03:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 42
  • Dołączył: 09.11.2011
  • Skąd: Warszawa teraz Olsztyn potem może Tokyo


Ja ostatnio mam problem w becie Ja 2 AIMNAS z zdaniem z turystami . Mianowicie doprowadzam ich do lotniska do samolotu i nic żadnej reakcji . Może ktoś wie dlaczego ??

Beta bardzo lubi wywalać się do Windowsa przy bandażowaniu , maskowaniu , opatrywaniu rannych milicjantów , cywilów lub członków ekipy .

Kiedy chowasz plecaki do pojazdów wyposażenie w ich środku zmienia się w rakiety do RPG 7 i nie ma możliwości , odzyskania przedmiotów które były w plecakach .

Niektóre body traps nie nadają się do użycia zmieniają się w znak zapytania .

Przy składaniu kolby , wyłączeniu komputera balistycznego wywalane są przedmioty z plecaka co mocno irytuję .

Dziwnym trafem miasta nie zostały obsadzone żołnierzami , podejrzewam że maperzy nie mieli czasu ... :(

Ciekawostka : Po modyfikacji ustawień " Skills " na maksymalne IMP dostały tylko Glocka 17 , kamizelkę kewlarową i granaty M67 , spodnie Jeansowe i manierki ... Chciałem zobaczyć czy da zrobić się coś podobnego do systemu rozwoju postaci z Fallout . Ciekawe czy można by dołożyć do atrybutów do mechaniki rozwoju postaci aby zrobić coś w rodzaju systemu G.R.U.P.S. bądź S.P.E.C.I.A.L. Skoro D & D ma już 4 edycję .

Nie mogę powalczyć na ringu w San Monie ten drań Spike mnie nie wpuszcza pomimo iż rozmawiałem z Frankiem o turnieju , Spike stoi jak wryty .

Z ciekawszych broni ciekawe zastosowanie ma General Dynamics LWMNG 338 robił spustoszenie w Drassen rozwaliłem hangar trafiłem w butle z gazem , szkoda tylko że raczej nie nadaję do długiej kanonady ... Czekam na M 2 1919 Browninga i na możliwość umieszczania ich na trójnogach i pojazdach ... Przy okazji dobrze by było gdyby milicja miała by też swoje pojazdy np. Pick upy z CKM - mi .

Jak odkryję coś jeszcze lub wpadnę na jakiś dam znać !!!

_________________
Moje nogi są jak SKS tactical , próba zrobienia z antyka AR LKM . Ciągle się zacina i wymaga ciągłej uwagi . Ale walczę dalej aby żyć ...


*
 
Pieniek
Post : 18 mar 2013 13:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 7
  • Dołączył: 25.02.2013


Kolego, najprawdopodobniej masz błąd gry. Batalie są epickie :kosci: Mam wrażenie, że w tych modach to gra "zależy jak leży". Jak się wgra, to tak będzie coś działać lub nie. Jak grałem na doświadczony, to nie mogłem żadnego celownika optycznego przymocować. Zacząłem grę od nowa na szalony i wszystko ok, pozatym że tym razem suwaki z umiejętnościami nie bardzo przesuwały się. Musiałem zacząć grać z poziomem strzelania 55 ;)
Tu masz mojego save'a, to sprawdź sam :> :
http://www.sendspace.pl/file/25b48701235269c612dd2ab
(Mam nadzieję, że wrzuciłem jakiegoś nie z sytacją podbramkową, jakby co to wrzucę innego)
W każdym razie: poziom szalony, żelazny człowiek, minimalna dostępność w Bobby's ray, przeciwnicy nie zostawiają całego ekwipunku.
Wyzwolona Chitzena, a Drassen w trakcie budowy samoobrony. Właśnie zbliża się 32 typa od południa :-) Jeżeli będziesz walczyć na południe od Drassen, to możesz zaminować most. Jak będzie na nim z 17 przeciwników to wysadzaj xD Dla tej ekipy nie zdążysz go zaminować, ale dla następnego oddziału już tak.
A tu pisałem odnośnie twojego postu, ale w innym temacie:
ja2v113/wildfire-1-13-aimnas-problemy-pytania-odpowiedzi-t2845-150.html#p54987


*
 
Pieniek
Post : 18 mar 2013 14:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 7
  • Dołączył: 25.02.2013


Jak grałem bodajże w ja2 WF, to dla każdego najemnika był ekran ze statystykami. Było napisane ile zabił przeciwników, ile otrzymał postrzałów, celność itd. W aimnas tego nie ma czy coś mi się źle wgrało?
Edit:
Dobra, znalazłem w komputerze, ale szkodza że się nie wyświetla w czasie walki.


*
 
micand1989
Post : 18 mar 2013 14:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Otwórz INI Edytor i u góry aplikacji zmień mod na właściwy.

Poniżej masz wybór pliku INI. Też musisz wybrać właściwy, z właściwej ścieżki.

Poniżej masz drzewko. Rozwiń i wejdź sobie w zakładkę Tactical Difficulty Settings i Strategic Enemy AI Settings, tam ustawiaj według własnych upodobań.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Pieniek
Post : 02 maja 2013 20:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 7
  • Dołączył: 25.02.2013


Pytanko odnośnie samoobrony. Gram na poziomie insane.
Zajęte: Drassen, Chitzena. Alma. 1 SAM, choć były 2.
Nie ma możliwości by niebieska samoobrona powstrzymała atak na punkt SAM. Po prostu jest rozbijana w pył. Wlatuje 32 elitarnych żołnierzy Deidranny i pozamiatane. Jeżeli chce się używać skyridera, to trzeba ciągle pilnować, by nie został zaatakowany punkt SAM.
W miastach jest łatwiej, bo są wzywane posiłki z przyległych sektorów i bez problemu obroni się Chitzena i Drassen.
Problem mam w Almie, gdzie z przyległych sektorów są wzywane posiłki, ale i tak ok 32 żołnierzy Deidranny rozwala mi 90 niebieskich samoobrony! Zauważyłem że w przypadku Almy, obrońcy z przyległych sektorów są jakby wzywani po kolei, po 30 sztuk i nie są w stanie obronić sektora. W przypadku Chitzeny nie ma najmniejszych problemów, choć ma taki sam układ jak Alma. Po wezwaniu posiłków walczy od razu 90 niebieskich Vs żołnierze Deidranny. Jest to prawdopodobnie błąd gry w Almie. Ale...
Co mi radzicie? Zmienić w edytorze wartości samoobrony czy szukać rozwiązania w przypadku błędu z Almą??
Chodzi o to, że walczę już 80 dni, wykonałem małą czystkę etniczną, bo zabitych żołnierzy Deidranny jest między 2500-3000, a grę bardzo spowalnia ciągła walka z żołnierzami atakującymi miasta i robi się to już nudne. A jak się uporam z błędem Almy, to zostają mi jeszcze punkty SAM. Chyba najlepszym rozwiązaniem jest zmiana wartości samoobrony.


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Następna