Jagged Alliance Center - Forum https://forum.jagged-alliance.pl/forum/ |
|
INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi https://forum.jagged-alliance.pl/forum/viewtopic.php?f=20&t=2781 |
Strona 2 z 5 |
Autor: | M'cin [ 12 lut 2013 19:14 ] |
Tytuł: | Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi |
Chodzi Ci o to, żeby jeden najemnik mógł mieć więcej niż jedną, dobrze rozumiem? |
Autor: | Ronnie [ 12 lut 2013 23:52 ] |
Tytuł: | Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi |
Chyba się nie da. Ini editor nie operuje plikiem "Skills_Settings". Za perki (ich ilość) odpowiada sekcja [Generic Traits Settings]: -MAX_NUMBER_OF_TRAITS -NUMBER_OF_MAJOR_TRAITS_ALLOWED Ten drugi odpowiada za ilość różnych umiejętności jakie można zaznaczyć Jednak jak chcesz przy tym kombinować to pierwsza wartość musi być wyższa od ilości umiejętności przynajmniej o 1 np. chcesz mieć do wyboru maksymalnie 4 umiejętności będzi to wyglądało tak: MAX_NUMBER_OF_TRAITS = 5 NUMBER_OF_MAJOR_TRAITS_ALLOWED = 4 |
Autor: | micand1989 [ 13 lut 2013 06:13 ] |
Tytuł: | Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi |
kamiloooooooo pisze: Mam pytanie, a mianowicie czy za pośrednictwem INI editora da się zmienić ilość głównych umiejętności do rozdania. Mam na myśli takie umiejętności jak powiedzmy "Snajper" czy "bombardier" jak i tych dodatkowych jak "oburęczność". Gram w JA2 Arulco Revisited 1.13. punkty rozdaje się w tym IMP_INITIAL_POINTS umiejętności w tym...dziwne...wiem że gdzieś się to w INI edytorze zmienia ale muszę dokładnie sprawdzić (Jak przyjdę z pracy to poszuakm). Ale jestem pewien że da się to zmienić bo sam już to zmieniałem. ------------------------------------------ EDIT nie sprawdziłem 2 strony...widzę że już wszystko wyjaśnione. |
Autor: | kamiloooooooo [ 14 lut 2013 23:19 ] |
Tytuł: | Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi |
Wielkie dzięki, właśnie o to mi chodziło. |
Autor: | NoYess [ 25 mar 2014 21:27 ] |
Tytuł: | Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi |
Witam wszystkich , jest to mój pierwszy post Mam takie pytanko - czy ktoś podpowie mi gdzie w edytorze INI znajduje się opcja odpowiedzialna za spadek lojalności, ten wywołany brakiem postępów i poprzedzony wiadomością od Enrico. |
Autor: | micand1989 [ 26 mar 2014 13:50 ] |
Tytuł: | Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi |
NoYess pisze: Witam wszystkich , jest to mój pierwszy post Mam takie pytanko - czy ktoś podpowie mi gdzie w edytorze INI znajduje się opcja odpowiedzialna za spadek lojalności, ten wywołany brakiem postępów i poprzedzony wiadomością od Enrico. Nie jest za to odpowiedzialny żaden plik ini, a co za tym idzie nie da się tego zmienić w INI edytorze. Prawdopodobnie w kodzie źródłowym można to zmienić, ale nie dam sobie za to ręki uciąć. |
Autor: | Jazz [ 27 mar 2014 18:59 ] |
Tytuł: | Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi |
NoYess pisze: Witam wszystkich , jest to mój pierwszy post Mam takie pytanko - czy ktoś podpowie mi gdzie w edytorze INI znajduje się opcja odpowiedzialna za spadek lojalności, ten wywołany brakiem postępów i poprzedzony wiadomością od Enrico. Możesz zastosować taki trik W katalogu "Data\scripts" (jeżeli grasz w trybie vanilla) lub w katalogu Data1.1-3\scripts (gdy grasz w trybie v1.13) znajduje się plik HourlyUpdate.lua. Jest to skrypt wykonywany podczas kompresji czasu na mapie strategicznej. Możesz go zmodyfikować dodając w funkcji function HourlyQuestUpdate() taki kod : Kod: for i = 1,12 do if ( GetTownLoyaltyStarted (i) == true ) then SetTownLoyalty ( i, 100 ) end end Ten kod możesz dodać gdzieś na początku tej funkcji lub na jej końcu, przed ostatnim "end". Jeżeli posiadasz zdobyty jakiś jeden sektor danego miasta, to funkcja GetTownLoyaltyStarted (i) == true sprawdzi czy lojalność w danym mieście jest aktywna. Jeżeli tak, to funkcja SetTownLoyalty ( i, 100 ) ustawi lojalność na 100%. Ta czynność będzie wykonywana co godzinę. Możesz też pobawić się plikiem StrategicTownLoyalty.lua. Jest tam taka funkcja function HandleGlobalLoyaltyEvent( ubEventType, sSectorX, sSectorY, bSectorZ ). Funkcja zawiera informacje o przegranych bitach, zdobytych lub utraconych miastach .itp. Możesz tam zmodyfikować lojalność, np. wartości ujemne zamienić na dodatnie. Dzięki temu, jeżeli przegrasz lub wygrasz lojalność zawsze będzie dodatnia Jak potrzebujesz więcej informacji o tych plikach lua, to odsyłam pod ten link. |
Autor: | NoYess [ 27 mar 2014 22:41 ] |
Tytuł: | Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi |
Cytuj: Możesz zastosować taki trik W katalogu "Data\scripts" (jeżeli grasz w trybie vanilla) lub w katalogu Data1.1-3\scripts (gdy grasz w trybie v1.13) znajduje się plik HourlyUpdate.lua. Jest to skrypt wykonywany podczas kompresji czasu na mapie strategicznej. Możesz go zmodyfikować dodając w funkcji function HourlyQuestUpdate() taki kod : Kod: for i = 1,12 do if ( GetTownLoyaltyStarted (i) == true ) then SetTownLoyalty ( i, 100 ) end end Ten kod możesz dodać gdzieś na początku tej funkcji lub na jej końcu, przed ostatnim "end". Jeżeli posiadasz zdobyty jakiś jeden sektor danego miasta, to funkcja GetTownLoyaltyStarted (i) == true sprawdzi czy lojalność w danym mieście jest aktywna. Jeżeli tak, to funkcja SetTownLoyalty ( i, 100 ) ustawi lojalność na 100%. Ta czynność będzie wykonywana co godzinę. Możesz też pobawić się plikiem StrategicTownLoyalty.lua. Jest tam taka funkcja function HandleGlobalLoyaltyEvent( ubEventType, sSectorX, sSectorY, bSectorZ ). Funkcja zawiera informacje o przegranych bitach, zdobytych lub utraconych miastach .itp. Możesz tam zmodyfikować lojalność, np. wartości ujemne zamienić na dodatnie. Dzięki temu, jeżeli przegrasz lub wygrasz lojalność zawsze będzie dodatnia Jak potrzebujesz więcej informacji o tych plikach lua, to odsyłam pod ten link. Bóg zapłać,dobry człeku . ;] |
Autor: | lucaskane [ 16 cze 2014 18:58 ] |
Tytuł: | Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi |
witam, jest możliwość wyłączenia możliwości wchodzenia na dachy przez wroga? posiadam v4870 z arulco revisited |
Autor: | micand1989 [ 16 cze 2014 21:21 ] |
Tytuł: | Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi |
lucaskane pisze: witam, jest możliwość wyłączenia możliwości wchodzenia na dachy przez wroga? posiadam v4870 z arulco revisited Nie. |
Autor: | Marquss [ 08 paź 2015 00:25 ] |
Tytuł: | Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi |
czy jest opcja WYLACZENIA czy dany najmenik kogos lubi badz nie? wiaodmo ze przy przedluzaniu kontraktu nie da sie jesli 2 gosci sie nie lubi, jeden musi zniknac. da sie to wylaczyc w INi edytorze albo gdzies indziej. szukam szukam i nic? |
Autor: | misiek5872 [ 08 paź 2015 07:22 ] |
Tytuł: | Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi |
Raczej nie da się tego obejść. |
Autor: | Marquss [ 08 paź 2015 10:57 ] |
Tytuł: | Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi |
a to kicha. bo recznie kazdego MERCa usuwac wartosc hated1,2 itd jest zbyt zmudne. |
Autor: | Ripper [ 08 paź 2015 15:27 ] |
Tytuł: | Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi |
A merc profile editor ? |
Autor: | Marquss [ 08 paź 2015 19:33 ] |
Tytuł: | Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi |
no ale recznie trzeba kazdego? to wiem jak zmienic mialem nadzieje ze jest gdzies opcja on/off |
Strona 2 z 5 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |