Jagged Alliance Center - Forum
https://forum.jagged-alliance.pl/forum/

INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi
https://forum.jagged-alliance.pl/forum/viewtopic.php?f=20&t=2781
Strona 2 z 5

Autor:  M'cin [ 12 lut 2013 19:14 ]
Tytuł:  Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi

Chodzi Ci o to, żeby jeden najemnik mógł mieć więcej niż jedną, dobrze rozumiem?

Autor:  Ronnie [ 12 lut 2013 23:52 ]
Tytuł:  Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi

Chyba się nie da. Ini editor nie operuje plikiem "Skills_Settings".
Za perki (ich ilość) odpowiada sekcja [Generic Traits Settings]:
-MAX_NUMBER_OF_TRAITS
-NUMBER_OF_MAJOR_TRAITS_ALLOWED
Ten drugi odpowiada za ilość różnych umiejętności jakie można zaznaczyć
Jednak jak chcesz przy tym kombinować to pierwsza wartość musi być wyższa od ilości umiejętności przynajmniej o 1

np. chcesz mieć do wyboru maksymalnie 4 umiejętności będzi to wyglądało tak:
MAX_NUMBER_OF_TRAITS = 5
NUMBER_OF_MAJOR_TRAITS_ALLOWED = 4

Autor:  micand1989 [ 13 lut 2013 06:13 ]
Tytuł:  Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi

kamiloooooooo pisze:
Mam pytanie, a mianowicie czy za pośrednictwem INI editora
da się zmienić ilość głównych umiejętności do rozdania.
Mam na myśli takie umiejętności jak powiedzmy "Snajper"
czy "bombardier" jak i tych dodatkowych jak "oburęczność".

Gram w JA2 Arulco Revisited 1.13.

punkty rozdaje się w tym IMP_INITIAL_POINTS
umiejętności w tym...dziwne...wiem że gdzieś się to w INI edytorze zmienia ale muszę dokładnie sprawdzić (Jak przyjdę z pracy to poszuakm).

Ale jestem pewien że da się to zmienić bo sam już to zmieniałem.

------------------------------------------
EDIT
nie sprawdziłem 2 strony...widzę że już wszystko wyjaśnione.

Autor:  kamiloooooooo [ 14 lut 2013 23:19 ]
Tytuł:  Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi

Wielkie dzięki, właśnie o to mi chodziło.

Autor:  NoYess [ 25 mar 2014 21:27 ]
Tytuł:  Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi

Witam wszystkich , jest to mój pierwszy post :D
Mam takie pytanko - czy ktoś podpowie mi gdzie w edytorze INI znajduje się opcja odpowiedzialna za spadek lojalności, ten wywołany brakiem postępów i poprzedzony wiadomością od Enrico.

Autor:  micand1989 [ 26 mar 2014 13:50 ]
Tytuł:  Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi

NoYess pisze:
Witam wszystkich , jest to mój pierwszy post :D
Mam takie pytanko - czy ktoś podpowie mi gdzie w edytorze INI znajduje się opcja odpowiedzialna za spadek lojalności, ten wywołany brakiem postępów i poprzedzony wiadomością od Enrico.

Nie jest za to odpowiedzialny żaden plik ini, a co za tym idzie nie da się tego zmienić w INI edytorze.

Prawdopodobnie w kodzie źródłowym można to zmienić, ale nie dam sobie za to ręki uciąć.

Autor:  Jazz [ 27 mar 2014 18:59 ]
Tytuł:  Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi

NoYess pisze:
Witam wszystkich , jest to mój pierwszy post :D
Mam takie pytanko - czy ktoś podpowie mi gdzie w edytorze INI znajduje się opcja odpowiedzialna za spadek lojalności, ten wywołany brakiem postępów i poprzedzony wiadomością od Enrico.


Możesz zastosować taki trik ;)

W katalogu "Data\scripts" (jeżeli grasz w trybie vanilla) lub w katalogu Data1.1-3\scripts (gdy grasz w trybie v1.13) znajduje się plik HourlyUpdate.lua. Jest to skrypt wykonywany podczas kompresji czasu na mapie strategicznej. Możesz go zmodyfikować dodając w funkcji function HourlyQuestUpdate() taki kod :

Kod:

      for i = 1,12 do
         if ( GetTownLoyaltyStarted (i) == true ) then
            SetTownLoyalty ( i, 100 )
         end
      end



Ten kod możesz dodać gdzieś na początku tej funkcji lub na jej końcu, przed ostatnim "end".

Jeżeli posiadasz zdobyty jakiś jeden sektor danego miasta, to funkcja GetTownLoyaltyStarted (i) == true sprawdzi czy lojalność w danym mieście jest aktywna. Jeżeli tak, to funkcja SetTownLoyalty ( i, 100 ) ustawi lojalność na 100%. Ta czynność będzie wykonywana co godzinę.

Możesz też pobawić się plikiem StrategicTownLoyalty.lua. Jest tam taka funkcja function HandleGlobalLoyaltyEvent( ubEventType, sSectorX, sSectorY, bSectorZ ). Funkcja zawiera informacje o przegranych bitach, zdobytych lub utraconych miastach .itp. Możesz tam zmodyfikować lojalność, np. wartości ujemne zamienić na dodatnie. Dzięki temu, jeżeli przegrasz lub wygrasz lojalność zawsze będzie dodatnia ;)

Jak potrzebujesz więcej informacji o tych plikach lua, to odsyłam pod ten link.

Autor:  NoYess [ 27 mar 2014 22:41 ]
Tytuł:  Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi

Cytuj:
Możesz zastosować taki trik ;)

W katalogu "Data\scripts" (jeżeli grasz w trybie vanilla) lub w katalogu Data1.1-3\scripts (gdy grasz w trybie v1.13) znajduje się plik HourlyUpdate.lua. Jest to skrypt wykonywany podczas kompresji czasu na mapie strategicznej. Możesz go zmodyfikować dodając w funkcji function HourlyQuestUpdate() taki kod :

Kod:

for i = 1,12 do
if ( GetTownLoyaltyStarted (i) == true ) then
SetTownLoyalty ( i, 100 )
end
end



Ten kod możesz dodać gdzieś na początku tej funkcji lub na jej końcu, przed ostatnim "end".

Jeżeli posiadasz zdobyty jakiś jeden sektor danego miasta, to funkcja GetTownLoyaltyStarted (i) == true sprawdzi czy lojalność w danym mieście jest aktywna. Jeżeli tak, to funkcja SetTownLoyalty ( i, 100 ) ustawi lojalność na 100%. Ta czynność będzie wykonywana co godzinę.

Możesz też pobawić się plikiem StrategicTownLoyalty.lua. Jest tam taka funkcja function HandleGlobalLoyaltyEvent( ubEventType, sSectorX, sSectorY, bSectorZ ). Funkcja zawiera informacje o przegranych bitach, zdobytych lub utraconych miastach .itp. Możesz tam zmodyfikować lojalność, np. wartości ujemne zamienić na dodatnie. Dzięki temu, jeżeli przegrasz lub wygrasz lojalność zawsze będzie dodatnia ;)

Jak potrzebujesz więcej informacji o tych plikach lua, to odsyłam pod ten link.


Bóg zapłać,dobry człeku . ;]

Autor:  lucaskane [ 16 cze 2014 18:58 ]
Tytuł:  Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi

witam, jest możliwość wyłączenia możliwości wchodzenia na dachy przez wroga? posiadam v4870 z arulco revisited

Autor:  micand1989 [ 16 cze 2014 21:21 ]
Tytuł:  Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi

lucaskane pisze:
witam, jest możliwość wyłączenia możliwości wchodzenia na dachy przez wroga? posiadam v4870 z arulco revisited

Nie.

Autor:  Marquss [ 08 paź 2015 00:25 ]
Tytuł:  Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi

czy jest opcja WYLACZENIA czy dany najmenik kogos lubi badz nie? wiaodmo ze przy przedluzaniu kontraktu nie da sie jesli 2 gosci sie nie lubi, jeden musi zniknac. da sie to wylaczyc w INi edytorze albo gdzies indziej. szukam szukam i nic? :D

Autor:  misiek5872 [ 08 paź 2015 07:22 ]
Tytuł:  Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi

Raczej nie da się tego obejść.

Autor:  Marquss [ 08 paź 2015 10:57 ]
Tytuł:  Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi

a to kicha. bo recznie kazdego MERCa usuwac wartosc hated1,2 itd jest zbyt zmudne.

Autor:  Ripper [ 08 paź 2015 15:27 ]
Tytuł:  Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi

A merc profile editor ?

Autor:  Marquss [ 08 paź 2015 19:33 ]
Tytuł:  Re: INI Edytor - problemy, pytania, odpowiedzi

no ale recznie trzeba kazdego? to wiem jak zmienic ;) mialem nadzieje ze jest gdzies opcja on/off

Strona 2 z 5 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/