Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 699 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 43, 44, 45, 46, 47

Czy mod 1.13 uważasz za dobry?
Tak 94%  94%  [ 136 ]
Nie 6%  6%  [ 8 ]
Liczba głosów : 144
Autor Wiadomość
Asdow
Post : 19 sty 2023 21:52
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 8
  • Dołączył: 20.11.2021


It's up now on the latest release page. If you guys come across any bugs, please don't hesitate on creating an issue about them on github and providing us as much info about it as possible. Any contributions to the code are very welcome as well!


*
 
Starchris
Post : 20 sty 2023 19:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2067
  • Dołączył: 25.06.2010


Thank you very much :ok: :ok: :ok:

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Ripper
Post : 28 mar 2023 08:28
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 326
  • Dołączył: 24.09.2010


Witajcie, wróciłem po latach z pytaniem
Czy wyszła w końcu jakaś nowa wersja ze znaczącymi i fajnymi nowościami?

Typu nowe ciała, czy cokolwiek? czy mijają lata i nadal nic... ?


*
 
marcinl0
Post : 01 kwie 2023 15:09
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 179
  • Dołączył: 03.03.2012


Rozszerzę zapytanie - jednym z najpopularniejszych najczęściej pobieranych modów JA2 jest rozbudowany mod AIMNAS - jednak nie widzę sensu ponownego grania w AIMNAS - jeśli nie będzie jednocześnie działał podstawowy JA1 Mercenaries Kelly Spike Snake itd. (i tak brakuje w JA1 Mercenaries Hectora i innych i dialogów JA1 charaszo patrony) - czy powstała już nareszcie wersja AIMNAS (koniecznie stabilne 1.13 4870) kompatybilna&działająca z JA1 Mercenaries - to wtedy naprawdę będzie warto zagrać w AIMNAS.

Bez JA1 Mercenaries to nie jest to brak sensu 1.13 - i wtedy już nawet wolę oryginalne JA2 bez dodatkowych "niepotrzebnych" modów.

Szkoda że nigdy nie powstał JA1 Mercenaries bezpośrednio pod stare dobre oryginalne JA2 - czy to było naprawdę nie do wykonania.


*
 
Marquss
Post : 13 lut 2024 21:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 9
  • Dołączył: 18.03.2015


Ktoś wie co trzeba zrobić by gra chodziła płynnie? Strasznie muli. Dawno nie gralem i nie wiem czy trzeba jaks optymalizacje wlaczyć czy co.

JA2 1.13(7609) Improved AI r2545 ENG + Dodatki


Dobra. Ustawilem sobie w INI Editor na opcje Windowed a pliczek exe wybralem tryb 16bit color wiec teraz dziala plynnie.


*
 
Ripper
Post : 24 kwie 2024 08:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 326
  • Dołączył: 24.09.2010


Witajcie, dawno nic nie pisałem, w sumie kilka lat :D

Takie pytanie, czy jest już jakaś nowa wersja 1.13?
Czy nadal nic, brak nowych ciał, i innych nowości czy coś nowego jest?


*
 
luk3Z
Post : 27 kwie 2024 16:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 64
  • Dołączył: 01.03.2010
  • Skąd: Metavira


Ripper pisze:
Witajcie, dawno nic nie pisałem, w sumie kilka lat :D

Takie pytanie, czy jest już jakaś nowa wersja 1.13?
Czy nadal nic, brak nowych ciał, i innych nowości czy coś nowego jest?


Jest jakaś wersja rozwojowa sprzed 2 tygodni (warto rzucić okiem na changelog): https://github.com/1dot13/source/releases
Cytuj:
For further advice and help, visit Bear's Pit Discord: https://discord.gg/GqrVZUM

Myślę, że na discordzie będą wiedzieć więcej niźli ja.
Póki co aktualne (stabline) jest cały czas v1.13 7609: https://thepit.ja-galaxy-forum.com/inde ... msg_361643

_________________
JA2 Vault (Repo): https://pastebin.com/ahdkz33g
JA2 v1.13 Hot Keys: https://pastebin.com/EHLMuk1k
JA2 v1.13 Starter Doc: https://github.com/1dot13/documentation
JA2 1.13 latest: pastebin.com/PQ1rmDGB


*
 
Ripper
Post : 28 kwie 2024 14:18
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 326
  • Dołączył: 24.09.2010


Dziękuję :)


*
 
Halucyn
Post : 18 lip 2024 12:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 98
  • Dołączył: 06.12.2007
  • Skąd: Włodawa


Czy wie ktoś co dokładnie zrobić by możliwe było łączenie granatów z innymi granatami, ładunkami wybuchowymi, kulkami, benzyną i alkoholem za pomocą gumki, sznurka czy taśmy? Oczywiście mam już aktywowaną tę funkcję w INI Edytorze i próbowałem już edytować powyższe przedmioty ale nadal bez powodzenia. Posiadam ostatnie oficjalne wydanie 1.13, ale być może działa to dopiero od wersji AI? Zawsze marzyło mi się by każdy znaleziony przedmiot posiadał jakąś funkcję, a wizja rzutu w przeciwników granatem ręcznym z odłamkami z kulek czy zapalającym się alkoholem wydaje się być bardzo sympatyczna.

_________________
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 43, 44, 45, 46, 47


cron