Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 695 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 43, 44, 45, 46, 47  Następna

Czy mod 1.13 uważasz za dobry?
Tak 94%  94%  [ 136 ]
Nie 6%  6%  [ 8 ]
Liczba głosów : 144
Autor Wiadomość
Ripper
Post : 10 wrz 2021 18:28
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 324
  • Dołączył: 24.09.2010


Mam pytanie o te nowe modele, czy wrodzy żołnierze też mają takie nowe modele i wyglądają jak ŻOŁNIERZE a nie jak wczasowicze w koszulkach?


*
 
luk3Z
Post : 11 wrz 2021 06:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 62
  • Dołączył: 01.03.2010
  • Skąd: Metavira


Łatwiej walczyć ze wczasowiczami niźli z żołnierzami xD
Wygląd gry staje się coraz bardziej realistyczny co jest jej niewiątpliwym atutem.

_________________
JA2 Vault (Repositories): https://pastebin.com/MJFckiaq
JA2 1.13 Hot Keys: https://pastebin.com/EHLMuk1k
JA2 v1.13 Starter Documentation: https://github.com/aimnas/1.13_starter_documentation


*
 
Starchris
Post : 16 wrz 2021 21:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Ripper pisze:
Mam pytanie o te nowe modele, czy wrodzy żołnierze też mają takie nowe modele i wyglądają jak ŻOŁNIERZE a nie jak wczasowicze w koszulkach?

Tak, a w drugim akapicie najnowszego newsa jest nieco więcej na ten temat.

https://jagged-alliance.pl/news866/plec ... tylizacje/

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Asdow
Post : 31 gru 2021 10:09
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 8
  • Dołączył: 20.11.2021


Obrazek

A full set of animations for all three bodytypes was just committed to GameDir. I now consider this no longer WIP state since the game is now playable completely with logical bodytypes enabled.
If you find any bugs or issues, please start a new issue here, with as much detail about it as you can: https://github.com/Asdow/JA2-Character- ... oth/issues


Next up on the agenda is improving the rendering framework documentation so others can contribute to JA 2 animations and create new equipment graphics or bodytypes for the game.

Here's to a good year everybody! :-)


Google translate:
Pełen zestaw animacji dla wszystkich trzech typów ciała został właśnie wprowadzony do GameDir. Teraz uważam, że nie jest to już stan WIP, ponieważ gra jest teraz grywalna całkowicie z włączonymi logicznymi typami ciała.
Jeśli znajdziesz jakieś błędy lub problemy, rozpocznij nowy numer tutaj, podając jak najwięcej szczegółów: https://github.com/Asdow/JA2-Character- ... oth/issues


Kolejnym punktem programu jest ulepszenie dokumentacji frameworka renderującego, aby inni mogli wnosić wkład w animacje JA 2 i tworzyć nowe grafiki sprzętu lub typy nadwozia do gry.

Za dobry rok wszyscy!


*
 
Starchris
Post : 31 gru 2021 15:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Thanks a lot for the info Asdow and happy new year :)

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
luk3Z
Post : 01 sty 2022 22:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 62
  • Dołączył: 01.03.2010
  • Skąd: Metavira


Wypijmy za dobry rok !

_________________
JA2 Vault (Repositories): https://pastebin.com/MJFckiaq
JA2 1.13 Hot Keys: https://pastebin.com/EHLMuk1k
JA2 v1.13 Starter Documentation: https://github.com/aimnas/1.13_starter_documentation


*
 
Asdow
Post : 02 sty 2022 22:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 8
  • Dołączył: 20.11.2021


I'm slowly adding tutorials on how to add new gear graphics into the game in this thread. Currently it goes through step by step on how to get a rifle added into the Blender file, rendering it, converting it into an .sti and how to get the new .sti into the game.

https://thepit.ja-galaxy-forum.com/inde ... 5&start=0&

Unfortunately my Polish skills are nonexistent, but I imagine someone in here can translate the tutorials for your forums.


*
 
HanterTheOne
Post : 21 gru 2022 21:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Szeregowy
  • Posty: 7
  • Dołączył: 04.01.2016
  • Skąd: Polska, Śląsk


Mam w sumie trzy pytania.

Pierwsze pytanie jest odnośnie animacji postaci: pozycja z przymierzoną broną podczas kucania i poruszania się jednocześnie w dowolnym kierunku, ta opcja jest niedostępna w wersji ja2_1.13(7609)??
Konkretniej chodzi mi o wersję paczki: https://jagged-alliance.pl/plik653/ - JA2 1.13(7609) Improved AI r2663 ENG + MODPACK

Drugie pytanie to czy dało by radę wrzucić do tej paczki z powyższego linka JA2UB 1.13 z pozostałymi bajerami jak w podstawowej wersji Ja2 1.13 z tej paczki?

Trzecie to jak poprawnie uruchomić JA2UB 1.13 w najnowszej wersji beta? Po odpaleniu menu, po wczytaniu nowej gry uruchamia się po prostu sama mapa konkretnego sektora bez żadnej innej opcji - chcąc wyjść do mapy świata, wyskakuje błąd i wywala do pulpitu.
Chodzi o wersję: https://jagged-alliance.pl/plik508/ - JA2 1.13 BETA PL Rev.9405 (Gr_468756d) (Dr_4648659)
Czy problem stanowi tutaj wersja beta czy UB działa na tej wersji?


*
 
Starchris
Post : 22 gru 2022 20:11
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


HanterTheOne pisze:
Pierwsze pytanie jest odnośnie animacji postaci: pozycja z przymierzoną broną podczas kucania i poruszania się jednocześnie w dowolnym kierunku, ta opcja jest niedostępna w wersji ja2_1.13(7609)??
Konkretniej chodzi mi o wersję paczki: https://jagged-alliance.pl/plik653/ - JA2 1.13(7609) Improved AI r2663 ENG + MODPACK

Za ten mod odpowiada Rosjanin SevenFm i tylko on ma dostęp do tego moda od strony warsztatowej i tylko on wdraża do niego swoje własne pomysły. Jeśli nie ma tej opcji, to ją po prostu usunął.

HanterTheOne pisze:
Drugie pytanie to czy dało by radę wrzucić do tej paczki z powyższego linka JA2UB 1.13 z pozostałymi bajerami jak w podstawowej wersji Ja2 1.13 z tej paczki?

Nie da rady, ponieważ autor moda nie wykonał w projekcie ModPacka plików dla UB z własnym plikiem exe, bo on jest najważniejszy. W jakikolwiek sposób wkleisz UB1.13 na modpacka, to będziesz miały tylko i wyłącznie tego UB, którego skopiowałeś.

HanterTheOne pisze:
Trzecie to jak poprawnie uruchomić JA2UB 1.13 w najnowszej wersji beta? Po odpaleniu menu, po wczytaniu nowej gry uruchamia się po prostu sama mapa konkretnego sektora bez żadnej innej opcji - chcąc wyjść do mapy świata, wyskakuje błąd i wywala do pulpitu.
Chodzi o wersję: https://jagged-alliance.pl/plik508/ - JA2 1.13 BETA PL Rev.9405 (Gr_468756d) (Dr_4648659)
Czy problem stanowi tutaj wersja beta czy UB działa na tej wersji?

Sprawdzałem i działa normalnie. Jedyne co musisz zrobić, to w INI edytorze ustawić właściwy VFS vfs_config.UB113.ini oraz uruchomić grę przy pomocy pliku EXE: JA2UB.exe. Z tym, że polska wersja może Ci wywalać do pulpitu w niespodziewanym momencie, natomiast na angielskiej wersji można śmiało grać.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Asdow
Post : 19 sty 2023 11:18
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 8
  • Dołączył: 20.11.2021


Hey

I don't know if you guys are aware but a while back, 1.13 development moved to github from SVN due to an outage on the server. We now have an automated workflow to build a latest release there and it provides all language builds for the game, including Polish naturally.

Just scroll down on this page until you see assets and you can download a whole release depending on the language. :-)
https://github.com/1dot13/source/releases/tag/latest


*
 
Starchris
Post : 19 sty 2023 17:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Asdow pisze:
I don't know if you guys are aware but a while back, 1.13 development moved to github from SVN due to an outage on the server.

Yes, we know, we informed about this few months ago. https://jagged-alliance.pl/news878/ja2- ... a-githuba/

Asdow pisze:
We now have an automated workflow to build a latest release there and it provides all language builds for the game, including Polish naturally.

But that's new, thanks for the info.

Unfortunately as always only english version is working properly. Every other languages have a bug that crashes the game every time, when you enter a sector with enemies, after first battle in Arulco. We have reported this several times, but so far nothing has happened.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Asdow
Post : 19 sty 2023 19:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 8
  • Dołączył: 20.11.2021


Cytuj:
Unfortunately as always only english version is working properly. Every other languages ​​have a bug that crashes the game every time, when you enter a sector with enemies, after first battle in Arulco. We have reported this several times, but so far nothing has happened.


Oh? We'll definitely have to fix this. Thank you for mentioning it yet again, because we have like 4-5 people working on the source and none of us were aware of it. You guys have your own Polish build that works, right? Do you happen to know what .sti file is the reason for the error? Would make fixing this quicker


*
 
Starchris
Post : 19 sty 2023 19:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Asdow pisze:
You guys have your own Polish build that works, right?

Our multi language build (https://jagged-alliance.pl/plik657/) was made short after all data were moved to github. We thought this bug was repaired. Our build is also with the same problem.

Asdow pisze:
Do you happen to know what .sti file is the reason for the error? Would make fixing this quicker

Was searching a lot, but found nothing.


Załączniki:
Bug.png
Bug.png [ 386.73 KiB | Przeglądany 334 razy ]

_________________
Obrazek
Poradniki Modera
*
 
Asdow
Post : 19 sty 2023 20:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 8
  • Dołączył: 20.11.2021


We fixed it literally 20 seconds ago. :-D The language specific prebattle interface .sti files were missing two subimages. At least that is not preventing from playing Polish version anymore, but it will take a bit of time before the automated workflow builds an updated release.


*
 
Starchris
Post : 19 sty 2023 21:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Everyone will be very grateful to you for this fix. :ok:

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 43, 44, 45, 46, 47  Następna


cron