Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 695 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 47  Następna

Czy mod 1.13 uważasz za dobry?
Tak 94%  94%  [ 136 ]
Nie 6%  6%  [ 8 ]
Liczba głosów : 144
Autor Wiadomość
Colack
Post : 22 gru 2014 13:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 1
  • Dołączył: 22.12.2014


Myślałem, że ta wersja oprócz dodania wielu dodatków, wniesie też balans do tej gry, a tu nie. Mobilną samoobroną można podbić całe miasta nawet nie wchodząc do lokacji ;)


*
 
dioni
Post : 23 gru 2014 16:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 2
  • Dołączył: 21.12.2014


A ja z kolei gram na doświadczonym poziomie trudności, po zdobyciu lotniska wyszkoliłem sobie 20 ludzi samoobrony i podbijałem kolejne sektory miasta, wszystko szło pięknie odniosłem zwycięstwo, i w tedy zaczęła się masakra. Ciągłe ataki nie pozwalają wykorzystać wolnego czasu moich najemników ale ten ostatni atak to już przesada. Napadli mnie z trzech stron około 45 ludzi, elita i zwykli żołnierze z dobrym arsenałem. Ja mam do dyspozycji 5 najemników z czego tylko 2 strzela nieźle i 7 ludzi z tej żałosnej samoobrony którzy celniej strzelają do swoich (padli w pierwszych turach). Nie miałem wyjścia więc schowałem wszystkich najemników na dachu próbując wybijać przeciwników pojedynczo strzałami w głowę. Szło naprawdę dobrze, pozbyłem się ze 20, w końcu wzięli mnie szturmem i skończyła się ta zabawa, po prostu cała ta armia weszła mi na dach :one:.
Następnym razem przygotuje sobie tony min przeciwpiechotnych przy krańcu mapy bo inaczej nie widzę szans na utrzymanie pierwszego miasta. Aha mam dużą uwagę, granaty są za słabe. Rzucając granat pod same nogi zadaje -15 HP. To o wiele za mało.

Podsumowując. Naprawdę ciężko się gra na tym poziomie trudności, tym bardziej, że mamy ograniczone fundusze oraz dysponujemy na początku tylko pistoletami a jak znajdziemy jakąś mocniejszą broń to albo nie mamy do niej amunicji albo jest zepsuta. No i te nic nie warte granaty odłamkowe.


*
 
cpt.Shen
Post : 24 gru 2014 16:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 25
  • Dołączył: 12.11.2009


Mówisz o kontrataku na Drassen, którego dokonuje królowa po tym jak zdobędziesz całe to miasto. To jedno z najciekawszych wydarzeń w grze. I do tego jak sie jeszcze włączy zombie (ja mam ustawione, że zombie wstaje z każdego zabitego i tylko strzałem w głowe można je zabić) to jest miodzio. Teoretycznie taki masowy kontratak występuje tylko raz w grze, ale można sobie w INI Editor to zmienić (co też zrobiłem) i wtedy taki masowy kontratak następuje przy każdym zdobyciu jakiegoś miasta. Zarówno ilość pieniędzy jak i obrażenia od broni palnej, broni białej oraz wybuchów też można zmienić w INI Editor. Pamiętaj żeby wyszkolić milicje na regularną a nie tylko tych zielonych żółtodziobów. Kasy sobie dałem 80 kafli na doświadczonym, obrażenia od broni palnej 150 (domyślnie jest 100), od broni białej 150 (domyślnie 100) i wybuchów 200 (100) i jest masakra.

ps. Można nawet zmienić kolory mundurów milicji i wroga. Jakby ktoś chciał wiedzieć jak to chętnie pomogę.


*
 
lucanx
Post : 04 sty 2015 19:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 17
  • Dołączył: 04.01.2015


Witam.
Proszę o pomoc.
Mam 12 dzień gry, zdobywam dwa sektory kopalni Grumm i zaczyna się problem. Gdzie się nie ruszę i nie rozpocznę walki gra wiesz się. Ma to miejsce po oddaniu tury przeciwnikowi, zegar pojawia się, pasek postępu staje w miejscu i nic się nie dzieję,
Można czekać i czekać ale pozostaje już tylko wtedy wyjście z gry.
Pomóżcie proszę bo teraz gra nie ma sensu, a chciałbym ja dokończyć.


*
 
cpt.Shen
Post : 08 sty 2015 21:29
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 25
  • Dołączył: 12.11.2009


Ja mam pytanie o tą wersje 1.13 v.7609. Czy tylko u mnie tak jest czy nadal nie ma jakiejś połowy zapowiadanych cudów w tym modzie? Nowych ubrań, lądowanie helikopterem, sterowalne pojazdy, fortyfikacje, wybór broni przy tworzeniu impa itd...


*
 
Atos8
Post : 09 sty 2015 13:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 6
  • Dołączył: 09.12.2014


Wszyscy tak mamy , tylko w nowej betce są takie cuda . . .


*
 
cpt.Shen
Post : 09 sty 2015 13:47
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 25
  • Dołączył: 12.11.2009


Może i tak, ale ta cała betka to pełno błędów ma. Choćby taki:


Załączniki:
error.jpg
error.jpg [ 89.56 KiB | Przeglądany 1915 razy ]
*
 
lucanx
Post : 09 sty 2015 14:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 17
  • Dołączył: 04.01.2015


U mnie też on występował ale nie był tak wkurzające jak ten który opisałem w pierwszym poście tego tematu :(


*
 
cpt.Shen
Post : 09 sty 2015 15:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 25
  • Dołączył: 12.11.2009


A naprawiłeś go jakoś czy sam zniknął po jakimś czasie?


*
 
lucanx
Post : 09 sty 2015 16:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 17
  • Dołączył: 04.01.2015


Ani nie zniknął ani nie naprawiłem.
Pojawiał się na tyle rzadko że nie przeszkadzał w rozgrywce.
Wychodziłem z gry i wracałem do niej po prostu.


*
 
Atos8
Post : 09 sty 2015 16:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 6
  • Dołączył: 09.12.2014


Trzema poczekać na nową stabilną wersje plis poprawki , bo ostatnia stabilna na samym początku stabilna słabo była.


*
 
suharinho
Post : 16 sty 2015 14:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 27
  • Dołączył: 08.01.2010


Witam
Edytowałem sobie w xml edytorze właściwości broni palnej, np. damage, accuracy, itp. Urealniłem, moim zdaniem zaniżone, burst i auto penalty. Dajmy na to giwerom kalibru 7,62x51 ustawiłem auto penalty w okolicach 33, a w pośredniej 7,62x39 około 13 zamiast kilku - kilkunastu (podobnie jak w jednej z wersji DBB moda). Co ja pacze w grze?! AKM ma auto penalty 26 zamiast 13... Czyli, że jakiś mnożnik jest, albo cuś. Orientujecie się co, ew. jeszcze reguluje auto penalty?

Pozdrawiam
Przemek


*
 
micand1989
Post : 16 sty 2015 15:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


suharinho pisze:
Witam
AKM ma auto penalty 26 zamiast 13... Czyli, że jakiś mnożnik jest, albo cuś. Orientujecie się co, ew. jeszcze reguluje auto penalty?

Jeśli z 13 zrobiłeś 26 to znaczy że zwiększyłeś na 200%...proste.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
suharinho
Post : 16 sty 2015 17:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 27
  • Dołączył: 08.01.2010


micand1989 pisze:
suharinho pisze:
Witam
AKM ma auto penalty 26 zamiast 13... Czyli, że jakiś mnożnik jest, albo cuś. Orientujecie się co, ew. jeszcze reguluje auto penalty?

Jeśli z 13 zrobiłeś 26 to znaczy że zwiększyłeś na 200%...proste.


W edytorze XML ustawiłem 13, a w samej grze, zaglądam w opis broni i jest 26. W Thompsonie M1A1 zamiast 10 jest 20. Czyli gra gdzieś sobie wartość edytora mnoży razy 2. Pytanie gdzie i czy warto w takim razie zmieniać w/w wartości?

Pozdrawiam
Przemek


*
 
M'cin
Post : 16 sty 2015 18:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Jest w .ini parametr, który modyfikuje obrażenia wszystkich broni, w 1.13 jest to chyba domyślnie 200%.


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 47  Następna


cron