Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 695 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47  Następna

Czy mod 1.13 uważasz za dobry?
Tak 94%  94%  [ 136 ]
Nie 6%  6%  [ 8 ]
Liczba głosów : 144
Autor Wiadomość
zbrozlo
Post : 15 lut 2021 22:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 9
  • Dołączył: 15.02.2021


Mam to samo co Michal77, najnowsze 1.13 wraz z Aimnas, u mnie też windows 7.


*
 
zbrozlo
Post : 17 lut 2021 10:34
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 9
  • Dołączył: 15.02.2021


Czy ktoś wie jak poradzić sobie z zapisami w najnowszych wersjach 1.13 zamieszczonych w dziale download? Miałem ochotę pograć w AIMNAS a nie mam zbyt wiele czasu na rozkminki, pewno ktoś ma to ogarnięte.


*
 
Szaruga
Post : 18 lut 2021 20:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 75
  • Dołączył: 31.01.2021


zbrozlo pisze:
Czy ktoś wie jak poradzić sobie z zapisami w najnowszych wersjach 1.13 zamieszczonych w dziale download? Miałem ochotę pograć w AIMNAS a nie mam zbyt wiele czasu na rozkminki, pewno ktoś ma to ogarnięte.


Ja nie wiem, ściągnąłem sobie angielską wersję 8934 i na razie wszystko jest OK. A co do moda AIMNAS, to on chyba ciągle jest w wersji testowej, chyba że mi się tylko wydaje, to przepraszam.

A co do samego 1.13, widzieliście ten filmik? --->
https://www.youtube.com/watch?v=-CZJAwU ... e=emb_logo

_________________
“Kiedy widzisz że zwycięża prawda, zapytaj jakie potężne kłamstwo za nią walczyło.”


*
 
zbrozlo
Post : 19 lut 2021 14:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 9
  • Dołączył: 15.02.2021


Przyczyną błędu zapisów jest raczej wersja 1.13, pech akurat z tym, że nowe mody w dziale download bazują na wersji wcześniejszej niż 8934.
Co do tych filmików to wygląda to świetnie, chyba tutaj już było coś o tym projekcie.


*
 
Starchris
Post : 19 lut 2021 14:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010



_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Szaruga
Post : 19 lut 2021 16:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 75
  • Dołączył: 31.01.2021


zbrozlo pisze:
..............Co do tych filmików to wygląda to świetnie, chyba tutaj już było coś o tym projekcie.

Z tego co się zorientowałem to jest to aktualna sprawa, to znaczy filmik jest świeży, a część nowych animacji została dodana dosłownie we wczorajszej najnowszej wersji 8943. Którą osobiście testuje od rana i animacje rzeczywiście działają, niestety tylko dla postaci "male-normal" dla kobiet i dla przypakowanych facetów (Steroid, Bull itd) nie ma nowych animacji.

Starchris pisze:
Zaktualizowaliśmy najważniejsze modyfikacje do wersji 8943 w obydwu językach (PL i ENG). Dajcie znać, czy u Was też już savy działają normalnie.

Przed chwilą ściągnąłem wersję PL i sprawdziłem - niestety sejwy dalej nie działają (wygląda jakby się nie tworzyły)

Równolegle testuję wersję ENG 8943 z innego źródła - i tam sejwy działają.

Przy okazji:
Skoro edytor XML, także nie działa z nowszymi wersjami 1.13 - to może nie dodawajcie go do paczki z modem?

_________________
“Kiedy widzisz że zwycięża prawda, zapytaj jakie potężne kłamstwo za nią walczyło.”


Ostatnio zmieniony 19 lut 2021 20:33 przez Szaruga, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
zbrozlo
Post : 19 lut 2021 18:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 9
  • Dołączył: 15.02.2021


Niestety tak jak Szaruga już pisał, zapisy nie działają. Sprawdzałem w modyfikacji AIMNAS z dziś.


*
 
Starchris
Post : 20 lut 2021 00:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Dziękujemy za informacje zwrotne. Przyczynę znaleźliśmy. Sprawdzone, savy działają.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
zbrozlo
Post : 20 lut 2021 09:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 9
  • Dołączył: 15.02.2021


Dzięki Starchis, jestem pod wrażeniem - chciało Ci się.
W AIMNAS można pograć, zabawa fajna jeśli już wiele razy przechodziłeś JA2 w różnych modyfikacjach i nie irytuje brak możliwości zrealizowania wszystkich questów, można pobawić się na tych mapach.
Pewnie linki do TypeB, AFS i UC ze stronki też są do wersji z błędem zapisu.
Tak w temacie najemników Merc. Razor - jest księciem ciemności z tymi ciężkimi nożami w Omercie i Drasen , trzeba tylko edytować Ja2.Options by był dostępny na początku .


*
 
Szaruga
Post : 20 lut 2021 10:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 75
  • Dołączył: 31.01.2021


Zgłaszam błąd w polskiej wersji 8943 --->
Załącznik:
2021-02-20_10-11-55b.jpg
2021-02-20_10-11-55b.jpg [ 139.41 KiB | Przeglądany 1069 razy ]

Pojawia się gdy klikam i chcę otworzyć zakładkę "advanced" w panelu informacji o przedmiocie.
Sprawdziłem to w angielskiej wersji 8943 (ale ściągniętej z innego źródła) i tego błędu nie ma.

A jeśli chodzi o najnowsze 1.13 ogólnie to:
1) Zapytałem na "misiowym" forum o animacje i okazuje się że animacje dla kobiet i przypakowanych facetów, też są robione, tylko na razie zaimplementowane są dla "normal-male".
To bardzo dobra wiadomość i mobilizuje mnie do stworzenia moda.

2) Z innych ciekawostek na temat nowej wersji 1.13 --->
Dodano opcję "smart tree top" polega na tym że możemy grać w widocznymi koronami drzew, ale wszędzie tam gdzie drzewa zasłaniają postacie, lub gdy najeżdżamy na nie myszką, to zanikają - niby drobiazg, ale niekoniecznie, uważam że to świetna opcja. Nowości jest więcej, ale trudno mi się jeszcze w nich wszystkich ogarnąć i nie sprawdzałem od kiedy są nowościami.

_________________
“Kiedy widzisz że zwycięża prawda, zapytaj jakie potężne kłamstwo za nią walczyło.”


*
 
Starchris
Post : 20 lut 2021 12:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Szaruga pisze:
Skoro edytor XML, także nie działa z nowszymi wersjami 1.13 - to może nie dodawajcie go do paczki z modem?

Nie za bardzo możemy usunąć, ponieważ to nie jest nasz projekt. Dajemy go takim jakim jest, bez żadnych modyfikacji. Kolejną sprawą jest to że ten edytor jest niezwykle użyteczny do podglądu przedmiotów i ich statystyk.

zbrozlo pisze:
Pewnie linki do TypeB, AFS i UC ze stronki też są do wersji z błędem zapisu.

Je też zaktualizujemy, tylko pewnie w późniejszym terminie.

Szaruga pisze:
Pojawia się gdy klikam i chcę otworzyć zakładkę "advanced" w panelu informacji o przedmiocie.
Sprawdziłem to w angielskiej wersji 8943 (ale ściągniętej z innego źródła) i tego błędu nie ma.

W angielskiej wersji z naszej strony też ten błąd nie występuje. Jest tylko w polskiej wersji. Poszukamy, co może być nie tak.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Szaruga
Post : 20 lut 2021 12:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 75
  • Dołączył: 31.01.2021


Starchris pisze:
.......................Kolejną sprawą jest to że ten edytor jest niezwykle użyteczny do podglądu przedmiotów i ich statystyk. ....................

Czyli to wina twórców 1.13 a nie wasza.
Zdaję sobie sprawę że jest użyteczny, ale... wtedy kiedy działa ;) A skoro nie działa, to dodawanie go przez twórców moda 1.13, do projektu - jest nieprofesjonalne.
Rozmawiałem już wstępnie z moim kumplem, jak tylko skończymy projekt na zamówienie nad którym teraz pracujemy - zorientujemy się ile pracy wymaga aktualizacja XML edytora.
Jeśli okaże się że to stosunkowo niewiele roboty - to spróbujemy to zrobić.

_________________
“Kiedy widzisz że zwycięża prawda, zapytaj jakie potężne kłamstwo za nią walczyło.”


*
 
Starchris
Post : 20 lut 2021 13:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Szaruga pisze:
Czyli to wina twórców 1.13 a nie wasza. ... A skoro nie działa, to dodawanie go przez twórców moda 1.13, do projektu - jest nieprofesjonalne.

Zgadza się, dlatego to do nich powinieneś skierować taką sugestię :)

Szaruga pisze:
Rozmawiałem już wstępnie z moim kumplem, jak tylko skończymy projekt na zamówienie nad którym teraz pracujemy - zorientujemy się ile pracy wymaga aktualizacja XML edytora.
Jeśli okaże się że to stosunkowo niewiele roboty - to spróbujemy to zrobić.

Ile ja się oczytałem na misiowym forum postów z prośbami o jego naprawę, ale jak dotąd nikt się za to nie wziął, bo on nie działa już od około 2015 roku, tuż po wydaniu ostatniej stabilnej wersji. Więc zgaduję, że nikt nie ma ochoty się tego podejmować z obawy przed możliwym ogromem prac, ponieważ zmian już wykonanych w wersji BETA w stosunku do 7609 jest bardzo dużo.

Oczywiście wszyscy gorąco zachęcamy do weryfikacji tej sytuacji, czy jest szansa to zaktualizować i ile mniej więcej pracy oraz czasu należało by poświecić, by xml edytor zaczął poprawnie funkcjonować.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Szaruga
Post : 20 lut 2021 21:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 75
  • Dołączył: 31.01.2021


Starchris pisze:
...........................Więc zgaduję, że nikt nie ma ochoty się tego podejmować z obawy przed możliwym ogromem prac, ponieważ zmian już wykonanych w wersji BETA w stosunku do 7609 jest bardzo dużo.
Oczywiście wszyscy gorąco zachęcamy do weryfikacji tej sytuacji, czy jest szansa to zaktualizować i ile mniej więcej pracy oraz czasu należało by poświecić, by xml edytor zaczął poprawnie funkcjonować.

Na razie nie zaglądaliśmy "do środka" więc trudno powiedzieć, Ja bym obstawiał ok 50% szans że się uda.
Jest to o tyle istotne że ewentualny sukces lub porażka przy próbie wskrzeszenia XML edytora - będzie miało istotny wpływ na moje modowanie. Ponieważ bez takiego narzędzia, modowanie takich kwestii jak balans broni i przedmiotów - jest sporo trudniejsze do ogarnięcia. Czyli jak się nie uda, to moda nie będzie, albo będzie skromny, a jak się uda, to może nawet jest szansa na coś z rozmachem.

To co napawa mnie optymizmem (czas okaże czy trafnym) - to fakt że 1.13 się rozwija. nowe animacje, nowe fajne opcje (smart tree top, nazwy zespołów (alfa, foxtrot, tango...) itd...), co do innych nowości, jak np dodanie pandemii choroby(chorób?) która to opcja wydaje się dość rozbudowana (dodane są nowe medyczne przedmioty, a parametry przedmiotów powiększyły się o medyczne aspekty) - tego jeszcze nie testowałem. Widzę też inne zmiany, jakaś exploracja (która nie wiem co daje) itd...

Ogólnie mój stosunek do moda 1.13 (z naciskiem na najnowszą wersję) jest taki że:
Większość zmian postrzegam jako fajne, a większość z tych pozostałych niefajnych - można wyłączyć. Więc podsumowując 1.13 to super sprawa dla mnie.

W tej chwili mam stosunkowo mało wolnego czasu, więc głównie gram (równolegle) w dwie gry:
- JA2 1.13(8338) BETA + DBB IoV 929 + ITS + Arulco Revisited v1.41 ENG
- JA2 1.13(najnowsza BETA)

Obie gry na moich dość mocno zmienionych ustawieniach, oraz z microMODEM balansującym najemników.
W pierwszej grze testuje DBB i AR a w drugiej nowości z 1.13.
Przeplatam do przymiarkami do modowania, np przez ostatnie dwa dni testowo dodałem sobie jedną nową broń (składaną) tak jak w modzie DBB i już wiem jak mniej więcej działa ten aspekt modowania.

Jeśli ktoś gra w najnowsze 1.13, niech podzieli się wiedzą, np jak działa ta pandemia i inne nowości.

_________________
“Kiedy widzisz że zwycięża prawda, zapytaj jakie potężne kłamstwo za nią walczyło.”


*
 
SkyhawkSG1
Post : 10 sie 2021 15:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 4
  • Dołączył: 10.08.2021


Witam serdecznie.

Po latach powróciłem do JA2 i bez 1.13 już nie potrafię grać.
Dodatkowo pierwszy raz wziąłem się za edytowanie .ini oraz .xml więc skoro w tym temacie o tym mowa to mam kilka pytań:
- Jak zwiększyć limit pieniędzy jakie jednorazowo mają Tony i Franz?
Zamiast odpowiednio 15000$ oraz 5000$ dziennie mogliby mieć dużo więcej a ja szybciej upłynniałbym te góry generowanego złomu pomijając już bonus z zaparkowania Flo w sklepie Tony'ego wraz z paroma mechanikami.

Znalazłem potrzebne opcje w Merchants.xml ale moje wysiłki spowodowały jedynie Runtime Error przy odpaleniu gry i konieczność zastąpienia pliku backupem. Czy ktoś się tym bawił?


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47  Następna


cron