Jagged Alliance Center - Forum
https://forum.jagged-alliance.pl/forum/

DBB-MOD aka COSPLAY
https://forum.jagged-alliance.pl/forum/viewtopic.php?f=20&t=222
Strona 13 z 13

Autor:  Kelly [ 16 kwie 2016 10:48 ]
Tytuł:  Re: DBB-MOD aka COSPLAY

Z 300 lat mnie tu nie było. Mam standardową wersje 1.13 4870 i na to nałożonego DBB 925. Chciałbym poedytować występowanie broni u sprzedawców (gdyż wielu które mnie interesują nie ma) lecz xml editor mi nie otwiera. Twierdzi, że brakuje mu plików, a gdy poprzerzucałem je z folderu 1.13 to po wczytaniu wszystkiego stwierdzał nieprawidłowości i zamykał się. Jest jakaś metoda by to działało normalnie?

Autor:  spiryt [ 29 kwie 2019 23:39 ]
Tytuł:  Re: DBB-MOD aka COSPLAY

Witam mam problem z tym modem ściągnąłem IoV 929+ITS+AR i gdy wysyłam oddział w drogę czasami wywala mi Taki błąd
Runtime Error

GetArmsDealerTypeFromItemNumber()Invalid Class 0 For Item 1962 AF0
Assertion Failure (Line 1134 in file Arms Dealer.init.cpp)

Może ktoś wie jak to naprawić ?
Dałoby się mieć ten mod razem z mapami z wildfire ale tak żeby działo poprawnie ?
Mi się udało ale najemnicy tuż po przybyciu do Omerty mają tylko samą broń nie mają reszty ekwipunku typu kamizelek taktycznych żadnego pancerza a obrażenia jakie zadaję to max 2 pkt fajnie byłoby sobie pograć na dużych mapach z WF bo uwielbiam tego moda :c
Jak zmienić ilość gotówki dostępnej na początku gry ?
Te ustawienia zniknęły w ini nawet jak dodałem z czystego 1.13 te 4 linijki to nic się nie zmieniło, da się w ogóle to zmienić ?

Autor:  M'cin [ 30 kwie 2019 23:56 ]
Tytuł:  Re: DBB-MOD aka COSPLAY

Nie jestem ekspertem, ale to wygląda na błąd w plikach źródłowych c++. Raczej nie do naprawienia przez kogoś bez sporych umiejętności moderskich/programistycznych.
Jeżeli korzystasz z tej paczki - https://jagged-alliance.pl/plik626/ i nie działa, możesz próbować starszą wersję 1.13 + IoV, albo samemu zainstalować odpowiednie 1.13 i łączyć mody, ale to ponad moją wiedzę...

Autor:  spiryt [ 02 maja 2019 10:56 ]
Tytuł:  Re: DBB-MOD aka COSPLAY

Dobra poddałem się już miałem to rzucić w cholerę bo ile można przerzucać co chwilę prawie te same pliki ale znalazłem 1.13 7609 z paczką modów i jest możliwość zagrania w IoV+WF jest to paczka nieoficjalna waży 1.6 GB ale opłaca się ją ściągnąć
Oczywiście jest już taki temat na forum ale ktoś mógłby do niego nie zajrzeć tak jak ja bo interesuje go tylko DDB IOV z mapami WF :D

https://docviewer.yandex.ru/view/0/?*=7 ... A1fQ%3D%3D

Zawiera następujące mody:
1. Jagged Alliance 2 1.13 7609
2. Arulco Revisited 1.4 + Strohnmann's update + fixes
2. Arulco Revisited + Lev Progression
3. Arulco Revisited + SDO mod
4. NightOps Maps + SF
5. NightOps Maps + SF + SDO
6. Wildfire 6.07
7. Wildfire 6.07 + Lev Progression
8. Wildfire 6.07 + SDO
9. TypeP (JA2 Reloaded)
10. TypeP (JA2 Reloaded) + SDO
11. Arulco vacations 1.10
12. Arulco Folding Stock 4.47
13. Urban Chaos 4.47
14. Deidranna Lives 4.47
15. NightOps maps + Arulco Folding Stock 4.47
16. TypeP (Ja2 Reloaded) + Arulco Folding Stock 4.47
17. IoV 929 Revised
18. Wildfire 6.07 + IoV929 Revised
19. Arulco Revisited 1.4 + IoV929 Revised

- odgłosy otoczenia (dla exe Ja2+AI)
- more battle sounds for enemy (dla exe Ja2+AI)
- nowy interfejs z Vengeance:Reloaded
- udoskonalone dźwięki broni
- więcej porad na loadscreenach
- nowe animacje ognia i eksplozji
- zbalansowane ustawienia in

żeby ściągnąć kliknijcie strzałkę w prawym górnym rogu i wypakujcie 7z a nie winrarem czasami gdy ściągałem z Jacenter mody i wypakowywałem winrarem były błędy i dopiero 7z rozpakował poprawnie archiwum

Autor:  Piotr_1987 [ 12 sie 2019 03:52 ]
Tytuł:  Re: DBB-MOD aka COSPLAY

Cześć,

zbierałem się i zbierałem do tego i wreszcie ruszyłem z modyfikowaniem plików IOV aby działały z funkcjonalnością nowych wersji.

Z racji tego, że i tak muszę przegrzebać STI dorzucę jeszcze "parę" przedmiotów których zawsze mi brakowało (scopes, LBE).

Poprawiłem już kilka błędów w istniejących przedmiotach. W tym wspomniany już 1962 (QLB-06 AGL) invalid class.

Znalazłem problem z MOLLE i po ustaleniu jak to naprawić bez chińskich plików stwierdziłem, że łatwiej i lepiej będzie skonwertować istniejące przedmioty do MOLLE istniejącego w najnowszych odsłonach. Które faktycznie działa jak MOLLE/PALS a nie tylko udaje takie rozwiązanie.

ETA dla nowej poprawionej i kompatybilnej wersji ? Hell no ... na chwile obecną mam spisanych 850 pozycji do poprawienie i sprawdzenia :D.

Autor:  kwachu [ 12 sie 2019 17:15 ]
Tytuł:  Re: DBB-MOD aka COSPLAY

Ja na pewno czekam z niecierpliwością. Każdy kto znajduje czas na jakiekolwiek ulepszenie tego co kochamy w tej grze, zasługuje na co najmniej dobre słowo wsparcia i zachęty!

Autor:  Piotr_1987 [ 15 sie 2019 11:12 ]
Tytuł:  Re: DBB-MOD aka COSPLAY

Nie jest to ostateczna wersja ale w większości wszystko działa.

Co zostało zmienione:

staty amunicji dzieki Kwachu
Poprawione niektóre przedmioty które generowały crashe
Poprawiony system łączenia przedmiotów
Poprawione sloty łączenia
MOLLE dla kamizelek (tylko SMALL MOLLE!)
Wprowadzone zmiany do istniejących MOLLE aby uwzględnić ograniczoną ilość kieszeni po podłączeniu do kamizelki


do zrobienia:

MOLLE BIG - niestety muszę poczekać na odpowiedź ekipy 1.13 co do zastosowanych wskaźników bo za nic nie chcą mi zmiany ruszyć w grze ;)
MOLLE dla plecaków
MOLLE dla leg rig
sprawdzić unikalne przedmioty wprowadzone w nowym 1.13 a niedostępne w IOV.


Wszystkie zmiany sprawdzałem pod 1.13 8684 z włączonym NCTH i all dropem. Zamieszczone pliki wypakowujemy na nasz folder gry z wgraną już 1.13 !!!

Będę bardzo wdzięczny za wskazanie wszelkich znalezionych błędów.

https://1drv.ms/u/s!AunQeNxHvQ2LhSOHtW7 ... q?e=f1YB7Z

Autor:  spiryt [ 02 lis 2019 23:45 ]
Tytuł:  Re: DBB-MOD aka COSPLAY

Szacunek że ci się chcę i robisz to dla społeczności Jagged'a widzę że nikt nie podzielił się wrażeniami i nie wskazał błędów, mam nadzieję że nadal nad tym pracujesz i nie porzuciłeś tego projektu bo z pewnością czeka na to garstka wliczając w to mnie fanów ostatniego prawdziwego JA bo nawet nie skomentuję tego tworu który ostatnio wyszedł.
Tworu który co najwyżej powinien zostać wydany na urządzenia mobilne jak darmowa gra lub za 5 plnów.
Chętnie wskażę błędy jeśli nadal nie odkryłeś wszystkich jak tylko znajdę chwilę wolnego czasu.
Jeśli mnie pamięć nie myli MOLLE w ogóle nie działa w 8338 + DBB IoV 929 + ITS + AR czy może ja robię coś nie tak ?
Przyczepiłem odpowiednie elementy do "czestriga" ale postać nie może wyciągnąć magazynka sama z tej kieszeni i jest po prostu bezużyteczna co mnie rozczarowało bo fajnie byłoby mieć pancerz i kamizelkę w jednym która daje jeszcze maskowanie :/

Autor:  spiryt [ 19 lut 2021 09:53 ]
Tytuł:  Re: DBB-MOD aka COSPLAY

Witajcie ponownie macie może linka do tej paczki 7909 z WF+Iov ?
W tej najnowszej jest tylko WF :/

Autor:  Szaruga [ 19 lut 2021 16:40 ]
Tytuł:  Re: DBB-MOD aka COSPLAY

spiryt pisze:
Witajcie ponownie macie może linka do tej paczki 7909 z WF+Iov ?
W tej najnowszej jest tylko WF :/

Scena JA2 powoli umiera, większość projektów została porzuca i nie ma aktualizacji. Niewiele już się dzieje, trwają jeszcze prace nad 1.13 i najnowsza (wczorajsza) wersja 8943 dodała znowu część nowych animacji (niestety tylko dla normal-male, dla kobiet i dla przypakowanych facetów - nie ma nowych animacji.

Pograłem dziś trochę w najnowsze 1.13 (właśnie to 8943) i wydaje się być stabilne, nie ma błędów, a nowe rzeczy wydają się działać. Niestety z tego co się zorientowałem wszystkie stare mody nie działają z najnowszym 1.13.
Osobiście podoba mi się mod DBB i jeśli uda mi się zauktualizować XML Editor aby działał z nową wersją 1.13 - to spróbuję przenieść wizję moda DBB na grunt nowego 1.13

W nowym 1.13 nie podoba mi się rozwiązanie składanych kolb, wygląda to brzydko, o niebo lepiej jest to zrobione w modzie DBB, gdzie po składaniu/rozkładaniu kolby, otrzymywaliśmy "inną" broń, z innym obrazkiem itd. Także jeśli chodzi o bronie, to ogólnie DBB > 1.13.

Autor:  spiryt [ 21 lut 2021 02:16 ]
Tytuł:  Re: DBB-MOD aka COSPLAY

Niestety ale chodzi mi o starą paczkę modów na 7909 tę samą którą zalinkowałem bo w najnowszej po prostu jest tylko WF bez IoV a na prawdę mi na tym zależy, miałem kopię na starym komputerze ale wiadomo nigdy nie może być za dobrze i dysk postanowił sobie zrobić wolne na zawsze

Autor:  suharinho [ 08 lut 2022 20:30 ]
Tytuł:  Re: DBB-MOD aka COSPLAY

Powitał
Gram w JA 2 1.13 AI+IoV 929 i nie mogiem zmienić luf w XCR-ach. Próbuję połączyć zestaw zamienny (np. lufa 5,56 mm na 7,62mm) z XCRem i nie mogiem. Bug czy cza cuś inaczej nacisnąć?

Strona 13 z 13 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/