Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 187 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna
Autor Wiadomość
Shogun
Post : 10 mar 2010 14:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 108
  • Dołączył: 26.08.2006


Szaleni Chińczycy wypuścili jakąś nową wersję tego moda. A poza tym oprócz tego że są szaleni to są strasznie leniwi, ten mod ma sporo starych i nienaprawionych bugów, problemów z balansem gry i pancerz wspomagany z Fallouta oraz inne dupiate przedmioty z filmów (w tym pas cnoty).


*
 
Stridingshadow
Post : 10 mar 2010 15:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Shogun pisze:
problemów z balansem gry i pancerz wspomagany z Fallouta oraz inne dupiate przedmioty z filmów (w tym pas cnoty).

Tylko w Sci-Fi :okulary2:

_________________
Obrazek


*
 
Mack the Knife
Post : 04 kwie 2010 18:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 89
  • Dołączył: 08.03.2009
  • Skąd: Pruszków


mam problem z instalacją DBB - co trzeba zrobić?

ja rozpakowałem najnowszą wersję DBB i wypakowałem wszystkie pliki do folderu data, (oprócz launcherów) - i kiedy próbuję startować dodatek z obu ikonek, wyskakuje mi error - SFC nie działa. Instalowałem na JA2 z zainstalowanym najnowszym 1.13. Może potrzebuję jeszcze czegoś?

_________________
Obrazek


*
  WWW
Kelly
Post : 04 kwie 2010 19:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 269
  • Dołączył: 25.03.2007
  • Skąd: Warszawa


Czy dbb nie tworzy przypadkiem "swojego" folderu 1.13? Jeśli tak to wypakowujesz go do głównego ja2 i odpalasz grę jego launcherem tylko wybierz .exe z EN na końcu.


*
  WWW
Stridingshadow
Post : 04 kwie 2010 22:09
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Kelly pisze:
Czy dbb nie tworzy przypadkiem "swojego" folderu 1.13?

Tak robi, jako głupia osoba niezorientowana w skomplikowanym świecie software'u i programów do zarządzania modami, zdecydowałem się skopiować zawartość folderu dbb do data1.13 i grać przez plik z .EN na końcu.
Działa ;)

_________________
Obrazek


*
 
Mack the Knife
Post : 05 kwie 2010 11:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 89
  • Dołączył: 08.03.2009
  • Skąd: Pruszków


nie wiem, nie chce mi się uruchomić. 1.13 bangla, a to nie chce - probowalem rozpakowaywać to do roznych folderow, i zawsze wyskakuje, ze nie moze zaladowac virtual file system.

_________________
Obrazek


*
  WWW
Hanti
Post : 23 maja 2010 01:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 87
  • Dołączył: 28.01.2007


Co do problemów z zainstalowaniem moda, jakby ktoś jeszcze je miał, podaję, że znalazłem prawdopodobną przyczynę.
U mnie wszystko zaczęło działać, po tym jak dokonałem edycji JA2.ini w głownym katalogu na następującą wersję.

[Ja2 Settings]
CD = H
VFS_NO_UNICODE = FALSE
VFS_CONFIG_INI = vfs_config.IoV_Full.ini
DEFAULT_JA2_EXECUTABLE = ja2_3329_IoV_en.exe
SCREEN_RESOLUTION = 2
EDITOR_SCREEN_RESOLUTION = 2
SCREEN_MODE_WINDOWED = 0
PLAY_INTRO = 0

Standardowo po wgraniu nowej wersji 113 będzie tam wpisane:
[Ja2 Settings]
CD = H
VFS_NO_UNICODE = FALSE
VFS_CONFIG_INI = vfs_config.JA2113.ini
DEFAULT_JA2_EXECUTABLE =
SCREEN_RESOLUTION = 2
EDITOR_SCREEN_RESOLUTION = 2
SCREEN_MODE_WINDOWED = 0
PLAY_INTRO = 1

Reszta instalacji jest sdandardowa.


Mam też pytanie: czy ktoś wie JAK i czy w ogóle można połączyć kamizelki np FLC Vest) z dodatkami systemu Molle II?

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


*
 
Fisher
Post : 15 lip 2010 07:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 188
  • Dołączył: 13.09.2009
  • Skąd: Polska,Poznań


zrobiłem jak hanti radził i tez mi nie działa prosze pomózcie

_________________
Podpis w budowie


*
 
Stridingshadow
Post : 15 lip 2010 08:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Hanti pisze:
Mam też pytanie: czy ktoś wie JAK i czy w ogóle można połączyć kamizelki np FLC Vest) z dodatkami systemu Molle II?

Niektóre kamizelki taktyczne mają kieszenie do których można wsadzić np. ładownicę Molle.
Jakiś czas nie grałem, więc nie wiem czy w obecnej wersji gra 'widzi' magazynek umieszczony w takiej ładownicy, i czy jest w stanie załadować go automatycznie (po strzale bronią z pustym magazynkiem).

_________________
Obrazek


*
 
Kelly
Post : 28 lip 2010 21:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 269
  • Dołączył: 25.03.2007
  • Skąd: Warszawa


Ja mam taki problem - instaluje normalnie jaggeda 2 gold, na niego 1.13 i później cosplaya 913. Uruchamiam przez jego exe ale gra mi się wczytuje normalna (1.13) Nigdy tak nie miałem, a po wklejeniu plików z dbb do 1.13 mam runtime error opisany w innym temacie.


*
  WWW
Adasko71
Post : 08 sie 2010 22:51
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 19
  • Dołączył: 01.08.2010
  • Skąd: Wittingen


Nie wiem czy pisze w dobrym temacie ale...Na The Bear's Pit znalazłem takie cuś:
Cytuj:
919.7z Download Full: http://content.wuala.com/contents/kenke ... al.7z?dl=1

Included HAM 3.6 setting package.


Requires SVN1225 or later (from what i can understand the exe is based on 3561)

Jest to chyba jakas modyfikacja DBB moda,troche pograłem i najlepsza jest mobile militia!(wreszcie mogłem ich szkolic,w innych modach też byli ale nieaktywni)Normalnie masakra-jak wpadli(razem z moim zespolem)do Almy to praktycznie nie miałem co robic-pierwszy raz widziałem jak milicja używa granatów i granatników!!Poza tym krążą wkoło Drassen i rozwalaja oddziałki Deidriany.Fakt że są drodzy(ok.2900)ale szybko sie ich szkoli.Testuje dalej,żeby tak jeszcze nowe mapy z Wildfire....


*
 
mtl
Post : 08 sie 2010 22:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


Są i w podstawowej wersji 1.13, tyle, że trzeba przestawić parę opcji w pliku *.ini aby byli aktywni ;)

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Shogun
Post : 29 sie 2010 12:47
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 108
  • Dołączył: 26.08.2006


Szaleją autorzy, właśnie skończyli aktualizować moda by był kompatybilny z NAS, zamierzają dodać NCTH jak tylko Headrock go wypuści (a jak sam pisze już kończy) i może jeszcze dodadzą taki mod.
Niestety XML editor jest niekompatybilny z tym modem i będzie sporo roboty by usunąć z gry przepakowane bronie.


Ostatnio zmieniony 29 sie 2010 12:49 przez Shogun, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Stridingshadow
Post : 29 sie 2010 12:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Shogun pisze:
taki mod.

Fajne rozwiązanie.
Będziemy mogli wybrać, czy chcemy płacić za coś, czym najemnik ma się najwyżej bronić w drodze do bazy, czy za coś czym ma walczyć.

_________________
Obrazek


*
 
lukasamd
Post : 29 sie 2010 18:34
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5313
  • Dołączył: 31.05.2006


To będzie świetne rozwiązanie - nareszcie nie trzeba będzie tracić czasu na ekwipowanie drugiego oddziału jeżeli zechcemy go stworzyć.
Ja lubię formować drugą grupę i atakować Medunę szturmem 12 ludźmi, zawsze traciło się czas na zamawianie z Bobby Ray (a w JA2 wiecie jak to było, sklep często pustkami świecił), teraz będzie można lądować od razu w pobliżu rejonu walk już z wyposażeniem odpowiednim.
Ciekawe tylko, czy będziemy dużo przepłacać na tym wyposażeniu :)


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna


cron