Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Granatnik
Post : 21 mar 2015 23:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 12
  • Dołączył: 16.06.2013


Czemu mój imp (mechanike ma 70+) nie może naprawić praktycznie żadnej rzeczy w 100%, tylko zostaje zawsze jakiś mały paseczek (góra 15%) przez co np. bronie są niecelne, a pancerze nie chronią tak dobrze jak powinny? Naprawa w 100% udaje się praktycznie tylko przy dodatkach do broni jak dwójnóg czy celownik etc. W poprzednich wersjach 1.13 z tego co pamiętam było normalnie. Tylko npc mogą naprawić takie przedmioty w 100%? Czy muszę mieć mechanike na 100? Tak przy okazji zapytam również - jest coś w rodzaju wiki 1.13? Chciałbym poprzeglądać bronie, porównać itp, jest jakiś spis czy coś w tym rodzaju?


*
 
Starchris
Post : 21 mar 2015 23:17
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2055
  • Dołączył: 25.06.2010



_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Granatnik
Post : 22 mar 2015 09:39
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 12
  • Dołączył: 16.06.2013


Okej, dzięki. Czyli lipa. Pewnie jakbym kupił z bobby rays i regularnie naprawiał to na luzie bym miał 100%. Tą stronę już wcześniej znalazłem, tak myślałem, że lepszej nie ma. No nic, mechanike na 100 i tak wymaxowałem :D. W sumie nie wiem czy na plus taka zmiana z tym naprawianiem... Wolałem jak dało się na 100% naprawiać.


*
 
Mr.Jagged
Post : 22 mar 2015 11:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 145
  • Dołączył: 24.08.2012
  • Skąd: z Wielunia


W ja wildfire majac nawet 100 mechaniki nie naprawisz niektorych broni . Trzeba je zaniesc do Grumm

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Starchris
Post : 22 mar 2015 13:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2055
  • Dołączył: 25.06.2010


Cytuj:
; determines wether a gun can suffer permanent damage that cannot be repaired by anyone other than local smiths.
ADVANCED_REPAIR = TRUE

; the only items we can repair are guns and armour
ONLY_REPAIR_GUNS_AND_ARMOUR = FALSE

; allows a gun to get dirty when used, thereby increasing the chance of weapon jamming
DIRT_SYSTEM = TRUE

; repairing a gun to its currently possible maximum value also cleans the gun (always so on repair shopkeepers)
FULL_REPAIR_CLEANS_GUN = FALSE;

; every turn, a gun suffers a dirt increase equal to a singleshot dirt increase divided by this number
SECTOR_DIRT_DIVIDER = 1000


Możesz jeszcze popróbować pobawić się zmieniając wartości na true or false, w ini editor w powyższych kwestiach.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Ronnie
Post : 23 mar 2015 03:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 115
  • Dołączył: 05.03.2012
  • Skąd: Radom


Starchris pisze:
Cytuj:
; determines wether a gun can suffer permanent damage that cannot be repaired by anyone other than local smiths.
ADVANCED_REPAIR = TRUE

; the only items we can repair are guns and armour
ONLY_REPAIR_GUNS_AND_ARMOUR = FALSE

; allows a gun to get dirty when used, thereby increasing the chance of weapon jamming
DIRT_SYSTEM = TRUE

; repairing a gun to its currently possible maximum value also cleans the gun (always so on repair shopkeepers)
FULL_REPAIR_CLEANS_GUN = FALSE;

; every turn, a gun suffers a dirt increase equal to a singleshot dirt increase divided by this number
SECTOR_DIRT_DIVIDER = 1000


Możesz jeszcze popróbować pobawić się zmieniając wartości na true or false, w ini editor w powyższych kwestiach.


Jest jeszcze:

MERCS_CAN_DO_ADVANCED_REPAIRS
Jak ustawisz tą wartość na TRUE wtedy twoi najemnicy będą mogli naprawiać broń na 100% (jeśli mają umiejętność technik/inżynier)

_________________
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie


cron