marcinl0 pisze:
I. To może dopytam niezawodnego Starchrisa bowiem pomimo: zdobyty Drassen - żywność od ojca Walkera dotarła do Omerta - nie można na razie rekrutować przydatnego Carlosa - wersja forumowa przesadnie zniechęcająco trudnego Night Ops v1.11 rc2 PL (podstawka JA2 GoG).
Co jeszcze w kodzie gry/moda jest jako konieczny warunek który trzeba spełnić aby przynajmniej niezbędny do ruszenia dalej Carlos już dołączył po dostarczeniu żywności do Omerta - jak pisze Kolega powyżej.
W plikach gry jest zakodowana taka sytuacja, że Carlos stanie się możliwy do zwerbowania tylko wtedy, gdy Miguel będzie również możliwy do rekrutacji. Z kolei Miguel będzie możliwy do zwerbowania dopiero po zdobyciu czterech miast. Więc wychodzi na to, że musisz zdobyć i mieć pod kontrolą cztery miasta i wtedy Carlos przyłączy się do drużyny. Nie wiem czemu akurat Mahone44 miał możliwość od razu po dostarczeniu żywności. Sprawdzałem na wszystkich wersjach, PL, ENG, 1.41 RU oraz 1.50 RU.
marcinl0 pisze:
Ewentualnie czy da się jakoś nałożyć mod na mod i zastosować także inny znakomity mod Early Hireable Rebels albo dodać z niego jakiś wpis / plik celem dołączenia Carlosa przynajmniej po dostarczeniu żywności (a najlepiej i Miguela).
Da się, tylko wskaż z której wersji Night Ops mam wziąć plik Carlosa. Druga sprawa jest taka, że taka zmiana będzie działać tylko od nowej gry.
marcinl0 pisze:
II. Ewentualnie, jaki porządnie ułatwiający wpis redukujący ilość wrogów dodający przydatnego sprzętu (Bobby nie działa w modzie) ułatwiający rekrutację ułatwiający cokolwiek przydatnego - dodać ręcznie do noptions - wersja forumowa Night Ops v1.11 rc2 PL (albo v. ENG jak trzeba). Inaczej, mam wrażenie iż nie da się ukończyć tego moda w sensowny sposób i zostaniemy na zawsze na jakimś etapie gry/moda - a szkoda.
Nie da się, ponieważ musiałbyś mieć dostęp do kodu źródłowego. Pozostaje tylko dodanie ręcznie sprzętu w edytorze map, w jakimś konkretnym sektorze.
marcinl0 pisze:
III. I jeszcze jedna myśl: może należy grać w mod NO nie na klasycznym JA2 - a jednak na Wildfire z użyciem wspaniałej nakładki JA2 Mods on Wildfire v1.23 i tam uda się wprowadzić w/w ułatwienia - bo widzę że specjalnie był sprawdzany przez Autora nakładki Wildfire + właśnie z modem NO:
Nic to nie da, bo wszystkim steruje plik EXE i to tam trzeba wprowadzić zmiany, wszystko inne jest bez znaczenia.
marcinl0 pisze:
Sprawdziłem u mnie Wildfire z JA2 Mods on Wildfire v1.23 - w ogóle działa - ale w ok. 1/4 mapy strategicznej pojawia się jakby kwadrat artefakt w lewym górnym rogu - jakby taki "insert" mała mapa w dużej czy tak ma być - jak to usunąć po dodaniu JA2 Mods on Wildfire v1.23.
Może być tak, że nakładka jest w jakimś stopniu niekompatybilna i tego już nie zmienisz.