Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Starchris
Post : 18 lis 2010 12:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Wykonałem nakładkę dzięki, której można będzie rekrutować wszystkie osoby jakie występują w grze od Pacosa po Deidranne. Niestety podczas testów przypadkowo odkryłem, że gdy zwerbujemy kogokolwiek z nierekrutowalnych to nie otwiera się u ani jednego sklepikarza okno sprzedaży. Nie wyskakuje żaden błąd, po prostu po naciśnięciu zakładki "Buy\Sell" nic się nie dzieje. Gdy mam na przykład Fathera Walkera w oddziale to pojawia się ten błąd, a gdy go usunę z oddziału (całkowicie poprzez "Dissmis") to wszystko powraca do prawidłowego stanu. Czy ktoś kto może zetknął się z tym błędem podczas modyfikowania JA2 lub ma jakieś sugestie co może być nie tak.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Len
Post : 18 lis 2010 13:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Nikt chyba tego nie próbował. Możesz się zetknąć z kolejnymi problemami tego pokroju, bo postacie NPC po prostu nie były tworzone z myślą o rekrutowaniu.

Widać to po tym, że w przypadku postaci, które możemy zwerbować - tak naprawdę występują w grze po dwa razy. Dla przykładu, taki Dimitri jest w JA2 jako postać NPC, oraz jako postać RPC i każda z nich ma oddzielne teksty. Postacie, które są tylko NPC nie posiadają tekstów jako RPC. W związku z tym można się spodziewać, że brakuje im również paru innych rzeczy, ale jakich - nie mam pojęcia.


*
  WWW
Starchris
Post : 18 lis 2010 13:56
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Twórcy gry jednak jakoś to przewidzieli i wszystkie NPC mają jeden wspólny głos. Oczywiście jeden męski i drugi kobiecy. NPC nie mają także portretów w oddziale, ale to akurat nie problem bo są duże portrety wraz z pełną mimiką i wystarczy je zmniejszyć do rozmiaru portretów oddziałowych. Zdaje mi się że jednak nie przebrnę przez ten błąd, a z nim ta nakładka będzie bezużyteczna.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Kushin
Post : 18 lis 2010 14:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 136
  • Dołączył: 27.12.2006
  • Skąd: San Mona


Starchris pisze:
Twórcy gry jednak jakoś to przewidzieli i wszystkie NPC mają jeden wspólny głos. Oczywiście jeden męski i drugi kobiecy. NPC nie mają także portretów w oddziale, ale to akurat nie problem bo są duże portrety wraz z pełną mimiką i wystarczy je zmniejszyć do rozmiaru portretów oddziałowych. Zdaje mi się że jednak nie przebrnę przez ten błąd, a z nim ta nakładka będzie bezużyteczna.


Słuchaj a czy ustawiałeś sklepikarzy by mogli być rekrutowani?

_________________
Obrazek


*
  WWW
Starchris
Post : 18 lis 2010 14:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Kushin pisze:
Słuchaj a czy ustawiałeś sklepikarzy by mogli być rekrutowani?


Tak. Wszyscy są poustawiani na rekrutowanie. Od braci Santos po Toniego w San Monie.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Kushin
Post : 18 lis 2010 15:23
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 136
  • Dołączył: 27.12.2006
  • Skąd: San Mona


Starchris pisze:
Kushin pisze:
Słuchaj a czy ustawiałeś sklepikarzy by mogli być rekrutowani?


Tak. Wszyscy są poustawiani na rekrutowanie. Od braci Santos po Toniego w San Monie.


I tu może zaczynać się problem, dwie komendy mogą nie współgrać ze sobą. Weź pod uwagę sprzęt, który posiadają na sprzedaż itd

_________________
Obrazek


*
  WWW
djt
Post : 18 lis 2010 16:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 132
  • Dołączył: 14.03.2007
  • Skąd: Północna DOKP :)


Nie wiem czy to pomoże Starchris, ale z tego co pamiętam już ktoś zrobił taką nakładkę na JA2 - Scorpion bodajże. Może niektóre elementy można z niej ściągnąć... Nie wypróbowałem jej. Nazywało się to NPC Recruitable Mod czy jakoś tak. Linka akurat nie podam (BP Forum jest teraz nieaktywne)...

Pozdrowienia.

_________________
http://www.michalkiewicz.pl


Ostatnio zmieniony 18 lis 2010 16:08 przez djt, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Starchris
Post : 18 lis 2010 18:18
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Kushin pisze:
I tu może zaczynać się problem, dwie komendy mogą nie współgrać ze sobą. Weź pod uwagę sprzęt, który posiadają na sprzedaż itd


To niestety też nie zadziałało. Myślę, że aby wszystko zaczęło funkcjonować poprawnie to trzeba mocno pogrzebać w kodzie gry, a tego niestety nie jestem na chwilę obecną w stanie wykonać.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
JollyBuszko
Post : 27 kwie 2011 22:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 70
  • Dołączył: 21.03.2011
  • Skąd: Uciekinier z Wawy zamieszkały w Olsztynie . :)


Ja marzę o tym żeby do moda Wildfire 604 AIM*&^* ( Nie pamiętam nazwy ale pamiętam że mam go od was . :)) ) Można by dodać dodatkowych starych najemników z Jagged 2 tak by liczba postaci wzrosła do 200 . :( Oraz aby w S. T. O. M. P. można rozszerzyć liczbę umiejętności głównych do 6 oczywiście w ramach wyrównania szans można by wprowadzić większą cenę ludzi z 6 umiejętnościami . Od 7000 $ w górę . Hm w S.T.O.M.P powinien być dodatkowy podział klasowy określający liczbę punktów dla danego najemnika :

Cywil ( 300 puntów do systemu tworzenia postaci jakiś kiepski pistolet i strzelba 12 np. Bajkal strzelanie na 35/ 50 punktów ) Policjant ( 400 ) żołnierz ( 540 ) Komandos ( 720 ) szpieg ( 800 punktów )


Ja ten post wy edytuję tylko muszę wymyślić jak by dokładnie miało wyglądać wprowadzenie dodatkowych opcji do STOMP a .

Mam trzy pytania :

Czy ktoś wie czy nowe animacje postaci będą w najnowszym patchu do 1.13 ? Ciężko wyłuskać jakieś sensowne informacje na Bear's Pit

Czy w 1.13 da się wprowadzić szpiega jako nową umiejętność ? Chodzi o mi o postać która mogła by chodzić po sektorze wroga z parametrem " No tragget " do momentu ataku na wroga używać podsłuchów instalować kamery . W edytorze widziałem paszporty i dowody Wiem że w obecnej wersji moda Arlucanie mają stopnie wojskowe więc gdyby wprowadzić zasadę iż każdy powyżej porucznika ( 70 pkt. dowodzenia ) wykrywa taką postać i wszczyna alarm . Uważam że to było by ciekawe . Dodatkowo szpieg mógłby używać trucizny lub garroty . Co wy na to ?

Czy są dodatkowe animacje dotyczące przenoszenia rannych ?


Ostatnio zmieniony 27 kwie 2011 23:24 przez JollyBuszko, łącznie zmieniany 3 razy

*
 
Fisher
Post : 28 kwie 2011 13:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 188
  • Dołączył: 13.09.2009
  • Skąd: Polska,Poznań


eee powiewa Commandosami

_________________
Podpis w budowie


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie


cron