Perry pisze:
W opisie napisane jest, że po połączeniu wszystkich plików powinienem mieć 11 nowych plików gdzie "show directories for" jest ustawione na "include files", a "standard gaming platform" na "library files" i jest tylko jeden plik. Ja zamiast 11stu doliczyłem się 9ciu nowych, przy "include files".
Napisz tylko dokładnie, które foldery masz w zakładce Include Files. Choć od razu zgaduje, że zapomniałeś tam wdrożyć sam folder Build oraz Standard Gaming Platform. Te dwa dadzą w sumie 11 folderów, które muszą być w zakładce Include files.
Perry pisze:
Jak nazywa sie plik, który odpowiada za ustawienia broni?
To jest cały plik Weapons.c, który znajduje się w folderze "Build / Tactical"
Perry pisze:
(łacznie z wyborem "attachments", tak, żeby np można było, dodać tłumik do dragunowa..
To jest cały plik Items.c, który znajduje się w folderze "Build / Tactical". Dokładnie od linijki 468 używając programu Notepad ++ i którego zalecam Ci do edycji plików z kodu źródłowego.
Perry pisze:
Jak nazywa się plik który umożliwia modyfikację przemiotów różnych, takich jak pręt/sprężyna, chodzi mi o modyfikacje bonusu do redukcji PA) i generalnie broni w związku ze zmianą PA, obrażeń, zasięgu itp.
Tak samo jak wyżej Items.c i Weapons.c.
Perry pisze:
Jak nazywa sie plik, który odpowiada za progres najemników, naukę doświadczenie oraz szybkość uczenia się generalnie..
Tego niestety nie pamiętam. Będziesz musiał poszukać sam.
Perry pisze:
Czy można np zmienić dzwięk wystrzału broni..??? Chciałbym żeby amunicja NATO brzmiała tak jak np w wersji 1.04, a nie takie "pif-paf" jak w nowszych wersjach.
Do tego nie potrzebny jest kod źródłowy. Po prostu zamień aktualny odgłos wystrzału amunicji NATO na ten, który Ci odpowiada. Musisz wypakować ten Twój odgłos z wersji 1.04 z pliku slf i nadać mu taką samą nazwę jak odgłos amunicji Nato w JA2 1.12 i przenieść do odpowiedniego folderu czyli "Sounds / Weapons" Jeśłi takiego folderu nie ma to trzeba go utworzyć.
Perry pisze:
Który plik odpowiada za uzbrajanie wroga??
Co dokładnie masz na myśli. Opcję drop all items czy to co mają przeciwnicy czy aktywowanie unikatowych przedmiotów do używania przez wrogów i samoobronę. Niestety w żadnym z wymienionych wcześniej przypadków nie wiem, gdzie to w kodzie źródłowym się znajduje.