Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2
Autor Wiadomość
Assur-ad-mu
Post : 14 kwie 2011 13:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 294
  • Dołączył: 30.06.2010


Najemnikami też się zajmę. Zrobię co się da w plikach XML bo to tam siedzi. Niestety długo będę tworzył tę modyfikację bo ostatnio siedzę więcej nad książkami niż przy kompie. Lecz nie rezygnuje z modyfikacji. Do wakacji myślę że jeszcze wyjdzie aktualizacja 1.13 i modyfikacji NAS, na której bazuje. Tak czy inaczej dużo jeszcze pracy i czasu będę musiał włożyć w moda.

_________________
Obrazek


*
 
Klepczar
Post : 23 paź 2011 16:23
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 150
  • Dołączył: 25.12.2007
  • Skąd: Pruszków


1. co decyduje który set w dziale Items (dział inventarz przeciwnika) zostanie przydzielony postaci?
(nie znalazłem tam wartości progress (jak w przypadku broni)

2. ten sam dział, czy cały set zostanie użyty czy tylko losowe jego elementy?

3. dział uzbrojenie przeciwnika. Czy jeśli powtórzę kilka razy ten sam model broni to będzie on po prostu częściej występował w grze?
(upewnić się chcę czy na danym poziomie progressu broń jest po prostu losowana z dostępnych)

i przy okazji czy da się uruchomić edytor map 1.13 dla wersji 2085 (tak ta stara cudowna)


*
 
Assur-ad-mu
Post : 26 paź 2011 14:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 294
  • Dołączył: 30.06.2010


Dawno się tym nie zajmowałem ale spróbuje ci na te pytania odpowiedzieć.

Ad 1
Też tego nie rozszyfrowałem ale podejrzewam że dawane jest to losowo. Tym dalej jesteś tym więcej dostajesz i z wyższej półki dodatki. Może tu chodzić o cenę w stosunku do broni. Jeśli broń tania to i dodatki z niskiej półki. Są bronie w których dodatki masz od samego początku (M24 i celownik 10x).

Ad 2
Jeśli dobrze zrozumiałem to jeśli masz przy broni 3 podstawowe dodatki to broń dostaniesz razem z nimi.

Ad 3
Nic się nie stanie, będzie występował częściej, weź pod uwagę że Broń nie jest brana tylko z progresu w którym jesteś ale też z pobocznych. Kiedyś ustawiłem Abo 0-10% były same pistolety, A od 10-20% aby pojawiły się AK-47. Gdy wylądowałem powitali mnie serią z karabinu maszynowego a pistolet występował tylko wtedy gdy komputer się pomylił i przyznał botowi tą że broń

Kiedyś przez przypadek udało mi się uruchomić tego starego Edytora. Ale uczyłem się na najnowszym jaki miałem z 1.13.

_________________
Obrazek


*
 
Assur-ad-mu
Post : 28 paź 2011 12:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 294
  • Dołączył: 30.06.2010


Dziś znalazłem coś takiego jak ATACHMENT_DROP_RATE w INI editorze i tam jest wartość w procentach jak często mają być dodatki przy broni. Na to pewnie wpływa jeszcze postęp w grze. I owszem dawane są losowo. (znalazłem to w najnowszej wersji JA2 1.13 dokładnie w Item property Settings)

_________________
Obrazek


*
 
Starchris
Post : 28 paź 2011 13:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Dodałem do działu Download najnowszą wersję kodu źródłowego do JA2 1.13 (v. 4452). Może w jakiś sposób to Wam pomoże przy tworzeniu Waszego moda.

Dział Download

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
micand1989
Post : 28 paź 2011 15:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Assur-ad-mu pisze:
Dziś znalazłem coś takiego jak ATACHMENT_DROP_RATE w INI editorze i tam jest wartość w procentach jak często mają być dodatki przy broni. Na to pewnie wpływa jeszcze postęp w grze. I owszem dawane są losowo. (znalazłem to w najnowszej wersji JA2 1.13 dokładnie w Item property Settings)

A ile miałeś na początku?

Ja zmieniłem na 50% i wszystkie karabiny oprócz snajperek mają większość osprzętu. Ale snajperki są bez osprzętu. I nie wiem jak to przywrócić. Zmieniłem później na 80% i to samo tylko "wszystkie karabiny oprócz snajperek" mają pełny osprzęt (nawet granat 40mm w granatnikach jesz nieraz)

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Assur-ad-mu
Post : 02 lis 2011 15:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 294
  • Dołączył: 30.06.2010


Standardowo jest 10% a max jest 100%.
Opis:
The chance in percentages that an attachment will have to drop with the item if an NPC dies.
Setting this higher than 20% will unbalance your game unless you change MAX_ENEMY_ATTACHMENTS.
Inseperable attachments will always drop. Range: 0 - 100%.

Czyli: powyżej 20% gra może być niestabilna chyba ze podwyższysz maksymalną ilość podłączonych dodatków(MAX_ENEMY_ATTACHMENTS), gdzie standardową ilością jest 6. Ja powiększyłem do 30. I działa poprawnie.

Item property Settings nie zmieniałem.
A jak coś zmieniam w INI lub XML to zawsze mam oryginał obok jak coś się stanie porównuje oba i poprawiam. Dlatego po instalacji kopiuje folder z grą obok i modyfikuje tylko jeden.

_________________
Obrazek


*
 
hasan_talib
Post : 02 lis 2011 16:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 328
  • Dołączył: 25.08.2010


Nie "niestabilna", a raczej "niezrównoważona". Chodzi w tym o to, że za łatwo będziesz miał w stosunku do polepszania się uzbrojenia przeciwnika, itp.


*
 
SaviolaMaster
Post : 02 lis 2011 16:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 211
  • Dołączył: 23.12.2010


Ja ma się porządną ekipę nastawioną na walkę w nocy i umiejętności to się na insane jedzie bez większych problemów ;)


*
 
Assur-ad-mu
Post : 02 lis 2011 17:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 294
  • Dołączył: 30.06.2010


hasan_talib pisze:
Nie "niestabilna", a raczej "niezrównoważona". Chodzi w tym o to, że za łatwo będziesz miał w stosunku do polepszania się uzbrojenia przeciwnika, itp.


Mogłem się pomylić w tłumaczeniu. Szybko pisałem bo trzeba było się przygotować na następny dzień do szkoły. Dzięki za poprawienie mojego błędu.

SaviolaMaster pisze:
Ja ma się porządną ekipę nastawioną na walkę w nocy i umiejętności to się na insane jedzie bez większych problemów ;)


Zgadzam się.

Moja modyfikacja miała wyjść już dawno ale cały czas coś stoi mi na drodze do ukończenia. Po sprzedaży kompa straciłem część pracy i musiałem zacząć od mowa :( . I tu rodzi się pytanie: według Was, przeciwnik z jakiej powinien korzystać broni? z rosyjskiej, amerykańskiej, niemieckiej czy może jeszcze innej?

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 02 lis 2011 17:32 przez Assur-ad-mu, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
SaviolaMaster
Post : 02 lis 2011 17:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 211
  • Dołączył: 23.12.2010


Ja proponuje zrobić takie cuś. Gracz jako elitarny oddział USA zrzucony w głąb terytorium wroga, wykonujący tajne operacje (np. komando foki, czy odpowiednik gromu). Na przeciwnika dałbym ruskich. Można też zrobić jakieś nawiązanie do III Rzeszy :P.


*
 
micand1989
Post : 02 lis 2011 19:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


SaviolaMaster pisze:
Ja proponuje zrobić takie cuś. Gracz jako elitarny oddział USA zrzucony w głąb terytorium wroga, wykonujący tajne operacje (np. komando foki, czy odpowiednik gromu). Na przeciwnika dałbym ruskich. Można też zrobić jakieś nawiązanie do III Rzeszy :P.

Fajny pomysł ale wykonanie trudniejsze ;)

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
SaviolaMaster
Post : 02 lis 2011 23:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 211
  • Dołączył: 23.12.2010


micand1989 pisze:
SaviolaMaster pisze:
Ja proponuje zrobić takie cuś. Gracz jako elitarny oddział USA zrzucony w głąb terytorium wroga, wykonujący tajne operacje (np. komando foki, czy odpowiednik gromu). Na przeciwnika dałbym ruskich. Można też zrobić jakieś nawiązanie do III Rzeszy :P.

Fajny pomysł ale wykonanie trudniejsze ;)


Nie wątpię.

A nuż może ktoś się pokusi;>.


*
 
Assur-ad-mu
Post : 04 lis 2011 16:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 294
  • Dołączył: 30.06.2010


Gracz korzysta z broni jakiej chce, czy tego co dostanie albo jaką sobie kupi
Przeciwnik z Rosji

O tym to i ja pomyślałem, a nuż może ma ktoś jakiś inny pomysł na jednolite uzbrojenie przeciwnika.

_________________
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 04 lis 2011 19:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Assur-ad-mu pisze:
Gracz korzysta z broni jakiej chce, czy tego co dostanie albo jaką sobie kupi
Przeciwnik z Rosji

O tym to i ja pomyślałem, a nuż może ma ktoś jakiś inny pomysł na jednolite uzbrojenie przeciwnika.

Ale jakby przeciwnik miał tylko kałacha albo SVD, to gra by się troche nudna robiła. Mało kto by podnosił coś takiego co nie ogranicza amunicji. Przykładowo 10 wrogów z AK-47 i 4-5 z SVD. Amunicja która by po nich została starczyła by na oczyszczenie 3 kolejnych sektorów.

A znowu zakupy na początku i kupienie najlepszych giwer na samym początku (i przejście z nimi całej gry) to też nuda.

Oczywiście da się coś takiego zrobić. Wystarczy edytować:
EnemyAmmoDrops.xml
EnemyArmourDrops.xml
EnemyGunChoices.xml
EnemyItemChoices.xml
EnemyMiscDrops.xml
EnemyWeaponDrops.xml

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2


cron