Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
mac402
Post : 15 mar 2013 13:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 15
  • Dołączył: 29.12.2012


Wrzucę to pytanie tutaj. Chcę dodać 1 dodatkową klatkę animacji do pliku STI. Niestety jest on sklasyfikowany jako [animation] (a nie [multi page]) i nie działa przycisk "+" w STI-Edit podczas edycji. Czy da się to zrobić? Jaki program jest do tego potrzebny? Konkretnie to chodzi o pliki Faces_GasMask, Faces_NightVisionGogglesGenI, Faces_SunGoggles i Faces_SWAT_Helmet z katalogu Data\Faces\FACEGEAR z modu 1.13.


*
 
Starchris
Post : 16 mar 2013 09:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Nigdy się tym nie zajmowałem, ale być może da się to zrobić poprzez wdrożenie tego do innej animacji, która ma więcej miejsca. Tylko było by tutaj dużo pracy kopiuj wklej. Chodzi mi o to, abyś znalazł plik z animacją gdzie jest o wiele więcej klatek niż w tym Twoim. Powklejaj tam wszystkie animacje z Twojego pliku, a te wolne klatki, które zostaną, przeznacz na Twoją animację. Zapisz jako oryginalny plik i sprawdź czy działa.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Jazz
Post : 16 mar 2013 16:34
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 325
  • Dołączył: 09.12.2006


Te pliki co wymieniłeś wykonałem przy użyciu programu GRV oraz Gimpa.

Tak na szybko wykonałem krótki tutorial przy użyciu tych programów.

Pliki

GIMP

Nie będę opisywał jak rysować w Gimpie, tylko przejdę do już gotowego projektu.

Obrazek

Tu mamy gotową twarz Texa z hełmem. Klikamy na oko obok twarz Texa.

Obrazek

Tu widzimy hełm na tle.

Obrazek

Następnie klikamy na „Edycja” i wybieramy „Skopiuj widoczne”. Skopiowaliśmy do schowka widoczny obrazek.

Teraz przechodzimy do programu GRV.

GRV

W poprzednim przykładzie użyłem hełmu. Natomiast w tym posłużę się maską :)

Obrazek

Strzałkami ustawiamy się na interesującym nas slocie.

Obrazek

„X” usuwamy wybrany slot.

Obrazek

Ilość slotów zmniejszyła się do 253. Teraz klikamy na ikonę „wklej”.

Obrazek

Wyświetli się kolejne okno. Mamy ustawiony slot 30. Nic nie zmieniamy.

Obrazek

Teraz klikamy kursorem na tło obrazka. Został przypisany kolor przezroczysty. Klikamy na „OK”.

Obrazek

Slot 30 został dodany i już ponownie mamy 254 sloty.

Kolejny krok do edycja pliku „FaceGear.xml” z katalogu „TableData”. Można zobaczyć np. jak jest zrobiony index 1024 i tak samo dodać nowe maski, hełmy, noktowizory itp.
Edycja pliku nie jest skomplikowana.

Ten rysunek powinien być w katalogu z nową wersją beta v1.13, a jeżeli go nie ma, to wrzucam go tu.

Obrazek

Warstwy. Kolejność wyświetlania.

Face – twarz
Typ 1 – tył (kominiarka itp.)
Typ 3 - zawsze maski przeciw gazowe
Typ 4 – zawsze noktowizor
Typ 2 – przód (hełmy . itp)

_________________
Archiwum : Jagged Allians 2 : Deadly Games


*
 
mac402
Post : 17 mar 2013 12:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 15
  • Dołączył: 29.12.2012


Bardzo wielkie dzięki za ten tut! O to mi właśnie chodziło. W moich plikach miałem tam o jedną klatkę animacji za mało.


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6


cron