Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Perry
Post : 20 sty 2013 23:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Starchris pisze:
No i dzięki temu masz zmieniony duży obrazek broni, on się pojawia po kliknięciu na bron PPM. Więc nie rozumiem czemu piszesz, że to Ci nie działa, jak przecież działa. Nawet na poprzednich zdjęciach, to pokazałeś.


No własnie nie działa:

Starchris pisze:
Zauważyłem ten tekst i rozumiem go tak, że tekst, który jest pod dużym obrazkiem broni jest w katalogu Bigitems.slf tym archiwalnym. Dobrze to zrozumiałem?


Właśnie nie archiwalnym tylko tym w katalogu po wypakowaniu..
Z tego co zauważyłem plik archiwalny Bigitems.slf odpowiada za obraz główny broni (czyli to co najemnik ma w ręku)
A katalog Bigitems do którego wykopiowałem pliki z archiwalnego Bigitems.slf odpowiada za obraz opisu...


Załączniki:
Komentarz: Ten sam stan gry, ale stary nóż...
Scully.jpg
Scully.jpg [ 87.35 KiB | Przeglądany 2368 razy ]

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"
*
 
Starchris
Post : 20 sty 2013 23:51
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Perry pisze:
No własnie nie działa:

No piszesz, że Ci nie działa, a obrazki wstawiasz ze zmienionym zdjęciem.

Obrazek


Perry pisze:
Właśnie nie archiwalnym tylko tym w katalogu po wypakowaniu..
Z tego co zauważyłem plik archiwalny Bigitems.slf odpowiada za obraz główny broni (czyli to co najemnik ma w ręku)
A katalog Bigitems do którego wykopiowałem pliki z archiwalnego Bigitems.slf odpowiada za obraz opisu...

Nie wiem skąd Ty takie informacje wziąłeś, ale tekst w opisie dużego obrazka broni wykonujesz zgodnie z tym poradnikiem w pliku "Itemdesc.edt"

https://jagged-alliance.pl/artykul324/po ... pliki-edt/
https://jagged-alliance.pl/artykul374/po ... owy-tekst/

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Perry
Post : 21 sty 2013 00:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


no już prawie mam @Starchris...
Wiem gdzie zrobiłem błąd;
Zamiast zamienić plik w MDP1ITEMS.STI zamieniłem go w MDGUNS.STI
Tylko tło mi nie chce zniknąć...


Załączniki:
Komentarz: Tylko nie mogę pozbyć sie tego niebieskiego tła...
garver.jpg
garver.jpg [ 87.5 KiB | Przeglądany 2364 razy ]

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


Ostatnio zmieniony 21 sty 2013 00:06 przez Perry, łącznie zmieniany 1 raz
*
 
Starchris
Post : 21 sty 2013 00:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Perry pisze:
Zamiast zamienić plik w P1ITEMS.STI zamieniłem go w MDGUNS.STI

Chyba raczej zamiast w pliku MDP1ITEMS.STI.

Bo w pliku MDP1ITEMS jest czarne tło obrazków, a ty skopiowałeś obrazek z niebieskim tłem, no to jak ma to współgrać.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Perry
Post : 21 sty 2013 00:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Starchris pisze:
Chyba raczej zamiast w pliku MDP1ITEMS.STI.

Bo w pliku MDP1ITEMS jest czarne tło obrazków, a ty skopiowałeś obrazek z niebieskim tłem, no to jak ma to współgrać.


Tak sorry już się poprawiłem, no to jak zmienic to tło na normalne teraz?

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
Starchris
Post : 21 sty 2013 00:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Bierzesz czarny kolor z palety i wypełniasz całe tło tego obrazka za pomocą słoiczka. Najlepiej to wykonuj bezpośrednio w STI-EDIT. Potem sprawdzasz za pomocą literki TT w programie czy jest przeźroczystość i gotowe.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Perry
Post : 21 sty 2013 00:18
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Starchris pisze:
Bierzesz czarny kolor z palety i wypełniasz całe tło tego obrazka za pomocą słoiczka. Najlepiej to wykonuj bezpośrednio w STI-EDIT. Potem sprawdzasz za pomocą literki TT w programie czy jest przeźroczystość i gotowe.


No kurde zawsze coś, już prawie mam ale teraz mi to świeci


Załączniki:
Komentarz: Bez tła
bez tła.jpg
bez tła.jpg [ 140.83 KiB | Przeglądany 2356 razy ]
Komentarz: Z tłem
tło.jpg
tło.jpg [ 140.89 KiB | Przeglądany 2356 razy ]
świeci.jpg
świeci.jpg [ 87.39 KiB | Przeglądany 2358 razy ]

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


Ostatnio zmieniony 21 sty 2013 00:26 przez Perry, łącznie zmieniany 1 raz
*
 
Starchris
Post : 21 sty 2013 00:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Ten zielony obrys odpowiada za świecenie się przedmiotów na ziemi. Widocznie to jest inny zielony niż ten, który mają wszystkie pozostałe w pliku MDP1ITEMS. Możesz cały ten obrys skasować, zlepić go z reszta przezroczystości lub zamienić na inny kolor, a następnie wziąć ten najbardziej zielony z palety i przywrócić go z powrotem, ale nie pamiętam który to był, czy ten u góry, czy ten na dole na palecie.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Perry
Post : 21 sty 2013 00:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Ale jak mam skasować ten obrys???

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
Starchris
Post : 21 sty 2013 00:35
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Powiększ sobie w STI-Edit za pomocą lupy cały obrazek i za pomocą słoiczka (tak jak zmieniałeś niebieskie tło na czarne) dokładnie piksel za pikselem kasuj ten zielony obrys.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Perry
Post : 21 sty 2013 00:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


@Starchris jesteś wielki
Dzięki, ale muszę przyznać, że zabawa była...
W UB jest to bardziej pogmatwane gdyby ten nóż był w pliku MDP1ITEMS.STI tak jak w JA2 to byłoby o wiele prościej, a tak musiałbym szukać i za cholerę nie domyśliłbym się, że jest to w tym pliku.


Załączniki:
Nareszcie.jpg
Nareszcie.jpg [ 87.38 KiB | Przeglądany 2344 razy ]

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"
*
 
Perry
Post : 30 sty 2013 15:51
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Sorry,że znów post pod postem, ale mam pytanie związane z mimiką twarzy zmienianych obrazków, otóż dla testu zamieniłem twarz Hitmana z A.I.M. (nr 22) na twarz I.M.P.a (nr 206), oczywiście w programie STI Edit. Zauważyłem jednak, że mimika twarzy podmienionego zdjęcia Hitmana różni sie i to bardzo mimiką od obrazka stworzonego IMPa prze ze mnie. Otóż oczy i usta podmienionego Hitmana (teraz już IMPa) skaczą strasznie, kiedy oczy i usta normalnego IMPa stworzonego normalna drogą ( czyli poprzez stworzenie IMPa) nie skaczą.
Zauważyłem również, że schemat ten, powtarza się w wielu modyfikacjach tj: UC, Shady Job, itd...
W związku z tym mam pytanie od czego to zależy aby mimika twarzy najemnika była akuratnie dopasowana, żeby te oczy i usta w grze nie skakały tak orbita-lnie?..

P.S. Myśłałem, ze ma to związek z rozdzielczością, ale obrazek ten podmieniłem z tego samego katalogu gry, czyli ...\Data\Faces.

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
Coyote123
Post : 30 sty 2013 17:29
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 16
  • Dołączył: 05.01.2013


Coś mi się wydaję, że chodzi też o położenie oczu na osiach X i Y. Twarze mogą być różne i w różnych położeniach są ustawione oczy i usta. A korzystałeś z poradnika pt. "Nowa twarz"? Może tam znajdziesz potrzebne informacje.


*
 
Perry
Post : 30 sty 2013 19:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Coyote123 pisze:
A korzystałeś z poradnika pt. "Nowa twarz"? Może tam znajdziesz potrzebne informacje.



Tak w/g niego własnie to robiłem...

Coyote123 pisze:
Coś mi się wydaję, że chodzi też o położenie oczu na osiach X i Y


No ale skoro to to same zdjęcie z tej samej wersji gry i z tego samego pliku archiwalnego faces.slf, to raczej to położenie nie powinno sie zmieniać..


Ok dzieki za wskazówkę @coyote zmieniłem współrzędne X i Y w ProEdit i śmiga poprawnie... A gdzie można sprawdzić współrzędne X i Y IMPa???

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
Jaahquubel
Post : 09 lut 2013 00:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1153
  • Dołączył: 28.05.2007
  • Skąd: Z Trakony


To zdaje się siedzi w plikach .gap.


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna


cron