Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Bartek0511
Post : 25 wrz 2006 12:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Porucznik
Porucznik
  • Posty: 1043
  • Dołączył: 11.07.2006


No no @Kijek fajnie wyszło tylko jeszcze troche rozciągnięta.


*
 
Bartek0511
Post : 25 wrz 2006 14:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Porucznik
Porucznik
  • Posty: 1043
  • Dołączył: 11.07.2006


No to moja odpowiedź na broń Kijka używałem tego samego rysunku co Kijek tylko bez tłumika i celownika HK53A3

Obrazek


*
 
Kijek
Post : 25 wrz 2006 15:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 106
  • Dołączył: 07.08.2006
  • Skąd: Siedlce


O i dopiero teraz widzę, że moja broń jest rozciągnięta :D tak więc moja do poprawki :)


*
  WWW
Kijek
Post : 25 wrz 2006 16:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 106
  • Dołączył: 07.08.2006
  • Skąd: Siedlce


No to teraz kolejna moja praca :) Jest to szwedzki Bofors AK5B

Obrazek

Tylko nie mówcie, że i ten jest rozciągnięty ;)


*
  WWW
Bartek0511
Post : 12 gru 2006 20:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Porucznik
Porucznik
  • Posty: 1043
  • Dołączył: 11.07.2006




*
 
Perry
Post : 20 sty 2013 14:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Ostatnio zacząłem bawić się w podmiankę broni, a konkretnie z UB do JA2. Oto co ustaliłem:
Za główny duży obraz broni odpowiada plik Bigitems.slf - archiwalny
Za opis dużego obrazu broni odpowiada katalog Bigitems.slf w katalogu Data, (gdzie do katalogu Data/Bigitems wypakowaliśmy w/w plik archiwalny Bigitems.slf). I nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że tak ładnie wszystko pracuje tylko z bronią palną, natomiast gorzej jest z bronią białą, a mianowicie:
Próbuje zamienić duży obraz noża bojowego z JA2, (który w JA2 znajduje się w pliku P1ITEM79.STI), na nóż Sama-Gravera z JA2 UB, (który znajduje się w pliku GUN69.STI). Oczywiście oba te pliki znajdują sie w katalogu Data/Bigitems oraz w pliku archiwalnym Bigitems.slf.
Zamieniłem więc nazwę pliku z GUN69.STI na P1ITEM79.STI i wszystko powinno działać, tak się jednak nie stało.

Jak widzicie na załączonych obrazkach broń palna została zmieniona poprawnie np. C7 jest juz na 7,62 NATO i ma tylko 20 naboi, a M24 zostało zamienione na H&K PSG1 i żeby nie być gołosłownym to:


Załączniki:
Komentarz: Obraz opisu H&K PSG1 został zmieniony na taki jaki ma być
H&K PSG1.jpg
H&K PSG1.jpg [ 82.56 KiB | Przeglądany 2300 razy ]
Komentarz: Obraz opisu do C7 pozostał bez zmian
C7.jpg
C7.jpg [ 82.61 KiB | Przeglądany 2300 razy ]
Komentarz: Tutaj w opisie obrazu noż został zmieniony, czego kompletnie nie kumam
Nóż bojowy 2.jpg
Nóż bojowy 2.jpg [ 80.08 KiB | Przeglądany 2300 razy ]
Komentarz: Tutaj główny obraz noża pozostał taki sam, choć powinien być już zmieniony
Nóz bojowy 1.jpg
Nóz bojowy 1.jpg [ 78.33 KiB | Przeglądany 2300 razy ]

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"
*
 
Coyote123
Post : 20 sty 2013 15:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 16
  • Dołączył: 05.01.2013


hmmm.... nigdy nie bawiłem się w modowanie gier, ale czytałem trochę o modowaniu broni. Czy czasem nóż widoczny w ekwipunku nie jest w pliku odpowiadający za małe obrazki? Coś mi się wydaję, że jeszcze tam trzeba zmienić i powinno działać. Ale tak jak mowie, nie bawiłem się nigdy w modowanie ale tak wychodzi na mój rozum.


*
 
Perry
Post : 20 sty 2013 16:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Coyote123 pisze:
hmmm.... nigdy nie bawiłem się w modowanie gier, ale czytałem trochę o modowaniu broni. Czy czasem nóż widoczny w ekwipunku nie jest w pliku odpowiadający za małe obrazki? Coś mi się wydaję, że jeszcze tam trzeba zmienić i powinno działać. Ale tak jak mowie, nie bawiłem się nigdy w modowanie ale tak wychodzi na mój rozum.


Z tego co mi wiadomo, to za małe obrazki broni odpowiada plik SMGUNS.STI (w katalagu Tilesets), który tez zmieniłem..

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
micand1989
Post : 20 sty 2013 16:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


To wszystko jest w poradniku Starchrisa na głównej. Sam już z tego poradnika korzystałem przy robieniu SS MODa.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Perry
Post : 20 sty 2013 16:38
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


micand1989 pisze:
To wszystko jest w poradniku Starchrisa na głównej. Sam już z tego poradnika korzystałem przy robieniu SS MODa.


I własnie w/g tego poradnika to robiłem...

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
Starchris
Post : 20 sty 2013 18:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Ten obrazek, który chcesz zmienić jest w pliku MDGUNS.sti albo mditems...sti w pliku interface.slf.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Perry
Post : 20 sty 2013 19:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Starchris pisze:
Ten obrazek, który chcesz zmienić jest w pliku MDGUNS.sti albo mditems...sti w pliku interface.slf.


Też podmieniłem i nic to nie dało..

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
Starchris
Post : 20 sty 2013 19:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Podaj ze szczegółami i dokładnie całą procedurę, jak to wykonujesz, musisz gdzieś popełniać błąd.

Już nie pamiętam, a czy przypadkiem nie trzeba do tych plików rozpocząć nowej gry, aby to zadziałało.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Perry
Post : 20 sty 2013 22:39
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Starchris pisze:
Podaj ze szczegółami i dokładnie całą procedurę, jak to wykonujesz, musisz gdzieś popełniać błąd.


Ojej musiałbym cały poradnik cytować..
Wszystko robiłem w/g poradnika "dodawanie broni"
Stworzyłem 3 pliki tekstowe za pomocą notatnika: UNSLF Bigitems.slf .*., UNSLF Interface.slf .*. i UNSLF Tilesets.slf .*.
Skopiowałem je do do C:\JA2\Data, zmieniłem rozszerzenie z TXT na BAT, następnie za pomocą programu STI.view, odnalazłem plik GUN69.STI w katalogu Bigitems, zamieniłem go na plik P1ITEM79.STI tego samego katalogu w JA2.
Ale też nic mi to nie dało, więc wpadłem na pomysł aby otworzyć plik archiwalny Bigitems.slf w JA2, i zastąpić go plikiem P1ITEM79.STI z katalogu ...Data\Bigitems.. I obraz już mam ten co powinienem mieć w pliku archiwalnym P1ITEM79.STI. Ale w grze nadal jest widoczny ten stary.

Rozpoczęcie gry od nowa też nic nie daje...


Załączniki:
Komentarz: I tu w pliku archiwalnym Bigitems.slf jest już podmieniony a jednak nadal nie działa
Nóż.jpg
Nóż.jpg [ 175.28 KiB | Przeglądany 2281 razy ]

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"
*
 
Starchris
Post : 20 sty 2013 23:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Perry pisze:
Skopiowałem je do do C:\JA2\Data, zmieniłem rozszerzenie z TXT na BAT, następnie za pomocą programu STI.view, odnalazłem plik GUN69.STI w katalogu Bigitems, zamieniłem go na plik P1ITEM79.STI tego samego katalogu w JA2. Ale też nic mi to nie dało.

No i dzięki temu masz zmieniony duży obrazek broni, on się pojawia po kliknięciu na bron PPM. Więc nie rozumiem czemu piszesz, że to Ci nie działa, jak przecież działa. Nawet na poprzednich zdjęciach, to pokazałeś.

Ja zrobiłem tak jak pisze w poradniku i mi wszystko bez problemu z miejsca działa.

Załącznik:
nóż.jpg
nóż.jpg [ 98.8 KiB | Przeglądany 2280 razy ]


Załącznik:
nóż duży.jpg
nóż duży.jpg [ 82.34 KiB | Przeglądany 2280 razy ]


Duży obrazek powinien być w katalogu Bigitems, a średni obrazek powinien być na miejscu 79 w pliku "MDP1ITEMS" w katalogu Interface.


Perry pisze:
Za opis dużego obrazu broni odpowiada katalog Bigitems.slf w katalogu Data, (gdzie do katalogu Data/Bigitems wypakowaliśmy w/w plik archiwalny Bigitems.slf).

Zauważyłem ten tekst i rozumiem go tak, że tekst, który jest pod dużym obrazkiem broni jest w katalogu Bigitems.slf tym archiwalnym. Dobrze to zrozumiałem?

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna


cron