Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2

Moim zdaniem dział o Jagged Alliance 1 jest...
Potrzebny 73%  73%  [ 8 ]
Niepotrzebny 27%  27%  [ 3 ]
Liczba głosów : 11
Autor Wiadomość
amber-coffeeCat
Post : 07 sty 2022 13:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 25
  • Dołączył: 04.09.2020


Ale Wy wiecie, że komentujecie post sprzed 8 lat? :-D

Dział już od dawna jest.


*
 
Hanzea
Post : 29 sty 2022 21:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Szeregowy
  • Posty: 6
  • Dołączył: 02.12.2021


Gra ma wiele "exploitów". Połowy można niedopuścić, jeśli wybierze się opcję bez Szybkiego zapisu i poziom Hard. Exploit, który ogranicza Hard to brak podwójnej ilości rzeczy w pierwszej lokacji, jeżeli pierwszego dnia nie wyślemy tam żadnego najemnika. Na Hard Jest to utrudnienie, iż już drugiego dnia można spodziewać się ataku.Czyli exploit tak samo jak na Easy występuje, z tym że na Easy można tę ilość potroić,itd. Kolejne exploity to:
- "health" można zwiększać każdemu najemnikowi, maks. do wartości 255, co sprawia że najemnik może rzucać na 21 kwadratów(251wystarczy) - jak? Zamiast leczyć najem.to przed końcem,czyli 7.00 pozwolić by życie spadało do 1punktu. Maks.14 punktów życia najem.zyska każdego dnia
- dźganie nożem czarnym z 10% zużyciem działa jak rzucanie kamieniem, czyli maks.zabiera 4pkt życia, nie przebija Spectra Shield 100%jakości
- najem.pierwszy, czyli w lewym górnym rogu, jak został w bazie(leczy,odpoczywa,naprawia, trenuje) to może tracić Zdrowie. Wystarczy na placu boju dwa razy szybko kogoś zaatakować, wtedy drugie udane trafienie rani właśnie najem.z pozycji pierwszej (w ten sposób najemnik Pierwszy jak jest na placu boju zabić może samego siebie)
-z powyższego wynikają korzyści takie że można zwolnić w ten sposób najem.Niby ginie i trzeba go pochować, bądź nie, ale i tak będzie dostępny z laptopa. Choć jak się wyrzuci zwłoki do wody to inni najem.mogą wygarnąć haniebny czyn i odmówią zatrudnienia, aczkolwiek obecni tego dnia w oddziale nie pogardzą Przekupstwem
- jeszcze jak się postąpi w powyższy "haniebny" sposòb i dodatkowo nie ma się czym zapłacić, to najemnik oczywiście obniży "non-payment" wspòłczynnik i będzię żądał potrójnej zapłaty. Tylko, że z tą potrójną zapłatą to bujda.
- ostatni _ używać z ostrożnością_ - wydłużanie dnia dzięki QuickSave. Godzina 6.50 -idziemy na lakację obok, szybko wracamy, i jeszcze szybciej zapisujemy grę. Koniec dnia nadszedł. Ale jak wgramy Qiuck save to okazuje się być 7.00. Dzień skończy się wtedy o 8.00, chyba że ponowi się "exploita". Przy ktòrymś razie czas może się jednak pomieszać, więc więcej niż przedłużenie jednorazowo nie jest wskazana.


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2


cron