Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Ormus n2o
Post : 24 maja 2010 07:47
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 163
  • Dołączył: 10.10.2009


Mam ten mod - Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E. Czy miał ktoś problem z pomieszanymi ikonami w ekwipunku? Obrazków broni nie mam w ogóle. Przedmioty są pomieszane. Wie ktoś jak to rozwiązać?


*
 
Stridingshadow
Post : 27 maja 2010 19:11
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Ormus n2o pisze:
Mam ten mod - Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.

Ja mam innny: 'Realistic Weapons and Ballistics v1.01 by tw33kr'.

_________________
Obrazek


*
 
Ormus n2o
Post : 27 maja 2010 23:09
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 163
  • Dołączył: 10.10.2009


Ten mod też tam jest. Ten ultimate to jest mod Oblivion Lost i jeszcze jakieś 30 innych. Fajne jest to, że walka jest teraz wyzwaniem nawet na najniższym poziomie. Wychylisz się dostajesz w głowę i dead. W korpus wystarcza 2-3 pociski.
Lista modów w nim.
Oblivion Lost
AMK Arsenal
Panoramic Mod
Argus textures
Arena Extension
Stalker Arcade
InGameCC mod
RepairMod
Real difficulty
Strelok Suit
RFYL**
DetectorMod
Quest Overhaul
ArtifactWeight
Bolt Retextured
Attachment Retextured
Grenades Retextured
Binocular Retextured
NMDG: No More Diving Goggles
Knife Retextured
Real Winchester1300 and SPAS12
Nightvisions and enviromental ambient
All Monsters Parts
Monster Hordes
Zone Life
Outfits Pell-Mell
7 New Unique Weapons
1 Old-New Unique Weapon
Real Reputation
Free Life
ArcadeHeal


*
 
Stridingshadow
Post : 28 maja 2010 05:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Ormus n2o pisze:
Ten mod też tam jest. Ten ultimate to jest mod Oblivion Lost i jeszcze jakieś 30 innych.

Tylko po co, skoro mi wystarczy większy realizm broni?
Grając na wspomnianym przeze mnie modzie, oberwanie headshot'em z Makarowa na 20-30m to nie pierwszyzna.
Dlatego w walce liczą się zasady walki ogniowej USMC:

Zasady walki ogniowej USMC pisze:
1.Bring a gun. Preferably, bring at least two guns. Bring all of your friends who have guns.
2. Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive
3. Only hits count. The only thing worse than a miss is a slow miss.
4. If your shooting stance is good, you're probably not moving fast enough nor using cover correctly.
5. Move away from your attacker. Distance is your friend. (Lateral and diagonal movement are preferred.)
6. If you can choose what to bring to a gunfight, bring a long gun and a friend with a long gun.
7. In ten years nobody will remember the details of caliber, stance, or tactics. They will only remember who lived.
8. If you are not shooting, you should be communicating, reloading, and running.
9. Accuracy is relative: most combat shooting standards will be more dependent on "pucker factor" than the inherent accuracy of the gun.
10. Someday someone may kill you with your own gun, but they should have to beat you to death with it because it is empty.
11. Always cheat; always win. The only unfair fight is the one you lose.
12. Have a plan.
13. Have a back-up plan, because the first one won't work.
14. Use cover or concealment as much as possible.
15. Flank your adversary when possible. Protect yours.
16. Don't drop your guard.
17. Always tactical load and threat scan 360 degrees.
18. Watch their hands. Hands kill. In God we trust. Everyone else, keep your hands where I can see them.
19. Decide to be aggressive ENOUGH, quickly ENOUGH.
20. The faster you finish the fight, the less shot you will get.
21. Be polite. Be professional. But, have a plan to kill everyone you meet.
22. Be courteous to everyone, friendly to no one.
23. Your number one option for personal security is a lifelong commitment to avoidance, deterrence, and de-escalation.
24. Do not attend a gunfight with a handgun, the caliber of which does not start with a "4."

_________________
Obrazek


*
 
Zbychu
Post : 31 maja 2010 09:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 103
  • Dołączył: 07.11.2007
  • Skąd: Bytom


Można po polsku ? A ten twój mod to do SoCh czy do CoP ??


*
 
Ormus n2o
Post : 31 maja 2010 16:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 163
  • Dołączył: 10.10.2009


Ten mod do SoCh jest.

Zasady walki ogniowej Korpusu Piechoty Morskiej.
1. Weź ze sobą broń. Opcjonalnie weź ze sobą 2 bronie. Zabierz ze sobą wszystkich przyjaciół którzy mają broń.
2. Wszystko co jest warte strzelenia jest warte strzelania dwukrotnie. Amunicja jest tania. Życie jest bezcenne.
3. Tylko trafiania się liczą. Jedyna rzeczą gorszą od spudłowania jest mierzone pudło.
4. Jeśli masz dobrą postawę strzelecką, prawdopodobnie nie poruszasz się wystarczająco szybko albo nie korzystasz z osłony poprawnie.
5. Oddal się od przeciwnika. Odległość jest twoim przyjacielem. (Poruszanie się bokiem lub na ukos jest wskazane.)
6. Jeśli możesz wybrać broń do walki, wybierz broń długą i kolegę z bronią długą.
7. Za dziesięć lat nikt nie będzie pamiętał szczegółów takich jak kaliber, postawa lub taktyka. Będą tylko pamiętali kto przeżył.
8. Jeśli nie strzelasz, powinieneś się kontaktować, przeładowywać oraz biegać.
9. Celność jest względna: większość strzelanin będzie bardziej zależna od "Współczynnika opadania kuli (?)" niż bezpośrednia celność broni.
10. Może się zdarzyć, że ktoś zabije cię twoją bronią, ale powinno być to pobicie na śmierć ponieważ broń jest pusta.
11. Zawsze oszukuj-Zawsze wygrywaj. Jedyna niesprawiedliwa walka to jest ta w której przegrywasz.
12. Miej plan.
13. Miej plan zapasowy jeśli pierwszy nie wypali.
14. Użyj osłony i kryj się zawsze kiedy jest to możliwe.
15. Flankuj wroga zawsze kiedy jest to możliwe. Osłaniaj swoją flankę.
16. Nie opuszczaj gardy.
17. Wypatruj zagrożenia wokół siebie.
18. Obserwuj ich dłonie. Dłonie zabijają. Bogu można wierzyć na słowo. Wszyscy inni mają trzymać ręce tak żebyś je widział.
19. Bądź wystarczająco agresywny, wystarczająco szybki.
20. Im szybciej wygrasz walkę, tym mniej strzałów dostaniesz.
21. Bądź uprzemy. Bądź profesjonalistą. Ale miej plan zabicia każdego kogo spotkasz.
22. Bądź podejrzliwy dla każdego, ufny dla nikogo.
23. Twoim najważniejszym celem przy ochronie osób jest długodystansowe zobowiązanie do omijania, odstraszania i zmniejszania zagrożenia.
24. Nie używaj pistoletów, których kaliber nie zaczyna się od "4."


*
 
Zbychu
Post : 01 cze 2010 16:51
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 103
  • Dołączył: 07.11.2007
  • Skąd: Bytom


Dziękuję bardzo , chyba pora odświeżyć SoCH , ach ! Szturm na bazę wolności zapowiada się ciekawie :diabelek: . Tak ogółem to właśnie udało się komuś odkryć wszystkie 7 zakończeń z cienia Czernobyla ? Jakby ktoś kojarzył w jaki sposób to zrobił to bym był wdzięczny , osobiście udało mi się zrobić to z spełniaczem życzeń jak Striełok życzy że chce być bogaty , oraz zakończenia z przyłączeniem i zniszczeniem monolitu .


*
 
Stridingshadow
Post : 01 cze 2010 19:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Ormus n2o pisze:
Ten mod do SoCh jest.

Ja mam tw33kr'a do Clear Sky.

--- Dodano: 01 cze 2010 19:03 ---

BTW: podczas grania bywa stresowo.
Szwendanie się nocą po zachodniej części bagien to nie najlepszy pomysł: nie dość że można wpieprzyć się na anomalię, czy dzika, to bagienny stwór też skądś ma swoją nazwę (jak dotąd spotykałem je dopiero w Kordonie).

Trochę niefajne jest to, że inni Stalkerzy nie zwracają uwagi na okoliczne potwory: doświadczony stalker z WSS dał się zabić kilku stworom bagiennym (zamiast gdzieś uciec), a banda 3 zielonych poległa z dwukrotnie większym stadem Nork'ów, choć potrafią też dać się zabić świniom.

Koniec końców człowiek ma wrażenie, że inni Stalkerzy są raczej elementem krajobrazu, i nie sprzyjają zaprowadzeniu porządku w Zonie.

_________________
Obrazek


*
 
Zbychu
Post : 07 cze 2010 10:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 103
  • Dołączył: 07.11.2007
  • Skąd: Bytom


Hah czasami starcia S.I. w Stalker'ach pozostawiają sporo do życzenia , chociaż czasami potrafią zaskoczyć , np. już nie pamiętam w jakiej to był części , w rzuciłem granat w grupkę zombiaków , po czym jeden zombiak pierzchnął z tamtąd takim sprintem jakiego nie widziałem nawet u stalkerów :O , a co do Cs'owych bagien to mocna rzecz , naprawdę nie fajnie jest się wybierać na wyprawy po nich po zmroku ( choć druga sprawa że jest cholernie klimatycznie ) raz zamelinowałem się w przyczółku nieopodal anomalii z kwasem , w dolnym prawym krańcu bagien , odchodze od komputera i zaczynam czytać czasopismo , ojciec się mnie pyta "co robisz ?! " a ja na to czekam aż się noc skończy , bo tak się nie da :P


*
 
Stridingshadow
Post : 07 cze 2010 13:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Zbychu pisze:
raz zamelinowałem się w przyczółku nieopodal anomalii z kwasem , w dolnym prawym krańcu bagien , odchodze od komputera i zaczynam czytać czasopismo , ojciec się mnie pyta "co robisz ?! " a ja na to czekam aż się noc skończy , bo tak się nie da :P

Chyba zależy od poziomu trudności, ja gram na Stalkerze, i nie jest źle.
Koleżanka opowiadała, jak miała przeprawę, bo do czerwonego lasu weszła nocą, a w Limańsku była o 9 rano :P

Zwykle staram się unikać nocnych wędrówek po pustkowiach, albo przynajmniej mieć oczy z tyłu głowy.
Nie wiem czy z poziomem trudności zmieniają się potwory występujące na bagnach, ale najgorsze co można spotkać na poziomie 'stalker' to dzik.
Po prostu dbam o to, żeby mieć minimum sprzętu (jak podczas każdej wędrówki), optymalnie ok 30kg (kto nie grał w STALKER'a puknie się w czoło, że to przecież dużo, a ja powiem, że w tej grze są zaburzenia masy :P), staram się iść w miarę otwartą ZNANĄ ścieżką (ażeby nie wpieprzyć się na jakąś anomalię, i widzieć co się wokół dzieje.
Ponoć najgorzej walczy się z pijawkami nocą (jakież to w sumie logiczne...), ale nie miałem szansy się przekonać.

Przede wszystkim należy pamiętać, że w Zonie NIGDY nie jest bezpiecznie.
Oczywiście najlepiej walczyć z ludźmi nocą (bo mają mniejszy zasięg widzenia, a ich czołówki ładnie pokazują gdzie skierować naszą broń) a wędrować i polować za dnia (żeby mieć szansę zobaczyć to stadko norków czy pijawek nim będzie na to zbyt późno).

_________________
Obrazek


*
 
cichociemny1
Post : 07 cze 2010 15:11
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 20
  • Dołączył: 13.02.2010


A ja znam kolejność wciskania klawiszy, które przyspieszają czas, ale nie szybkość ludzi i mutantów. Często z tego korzystam, ponieważ SoCa przeszedłem kilka razy. Aby przyspieszyć czas należy wciskać po kolei takie klawisze: num lock, /, *, -, +, enter (są to klawisze na małej klawiaturce). Aby czas powrócił do normalnego biegu trzeba zacząć od Enteru , +, -, * , / , num lock i czas będzie biegł normalnie. Pamiętać trzeba, żeby mieć jedzenie, bo po długim takim przyspieszeniu nasz stalker chętnie by coś przekąsił.

Co do zakończeń to jest filmik na youtube: http://www.youtube.com/watch?v=Q0Di6i6UokU
Ja miałem takie:1) że zapragnął kasy i cała elektrownia się na niego zawaliła
2) przechodziłem przez jakieś teleporty i na koniec przeniosło mnie w filmiku na łąkę i się Strielok bardzo cieszył. Reszty zakończeń już nie pamiętam, bo już dawno to było.


Ostatnio zmieniony 07 cze 2010 15:18 przez cichociemny1, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Zbychu
Post : 07 cze 2010 17:11
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 103
  • Dołączył: 07.11.2007
  • Skąd: Bytom


Cytuj:
Chyba zależy od poziomu trudności, ja gram na Stalkerze, i nie jest źle.


Ah , miałem na myśli że jest za ciemno , grałem wtedy jeszcze na moim starym Crt ( nie , nie na tym co chcę , a raczej marzę o tym żeby go sprzedać :P ) i pomimo maksymalnych ustawień gammy i.t.d i w nocy poruszałem się wręcz na czuja ) .

Jednak ogółem dla mnie Clear sky jest najcięższą częścią , mutanty są najbardziej upierdliwe i sporo ich ( chociaż jest to na swój sposób wytłumaczalne , po prostu zona nie jest jeszcze zbyt wyczyszczona przez stalkerów bo rozgrywa się najwcześniej ) , zaś ekwipunek niszczy (celowo napisałem niszczy zamiast zużywa ) się zdecydowanie za szybko . Co do manipulowania czasem to do SoCh był chyba nawet w cd-actionie kiedyś jakiś mod , a nie wiem jak jest z CS , ja się pytam dlaczego możliwość spania w kryjówkach dodana została dopiero w CoP .


*
 
Stridingshadow
Post : 07 cze 2010 18:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Zbychu pisze:
ja się pytam dlaczego możliwość spania w kryjówkach dodana została dopiero w CoP .

Bo wróg nie śpi, dlatego Stalker w porze snu powinien wypić napój energetyczny "S.T.A.L.K.E.R." i zasuwać dalej.
Nocą nie jest AŻ TAK źle, pamiętam jak kiedyś wpieprzyłem się na norka i zabiłem go z pistoletu PB ;)
Na bagnach wędrówka nocą jest dość bezpieczna (o ile w ogóle ma się broń), trzeba po prostu uważać na licznik Geigera i detektor anomalii, i wysłuchiwać co się dzieje w krzakach :)

_________________
Obrazek


*
 
momo78
Post : 07 cze 2010 19:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1415
  • Dołączył: 05.11.2007



_________________
I'm afraid.
I'm afraid, Dave.
Dave, my mind is going. I can feel it.
I can feel it. My mind is going. There is no question about it.
I can feel it. I can feel it. I can feel it.
I'm a... fraid.


*
 
Stridingshadow
Post : 08 cze 2010 09:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


momo78 pisze:
Tak właściwie to jest Snork, czy tam Snorek.

Snork :)
Dawno nie spotkałem, i bardzo mi z tym dobrze. Jedyne czego bardziej nienawidzę do pijawki :/

A good snork i sa bad snork ;)

--- Dodano: 07 cze 2010 19:35 ---

BTW: już wiem skąd wziąłem to 'nork'.
W którejś książce Prachett'a (z cyklu świat dysku, ta była o Cohenie Barbarzyńcy) jakiś tępy stwór ciągle mówił 'nork nork' :P

--- Dodano: 08 cze 2010 09:32 ---

BTW2: Kiedy ostatnio mówiłem o modzie tw33kr, tylko wydawało mi się, że działa.
Autor podał złą metodę instalacji moda.
Teraz kiedy wszystko już działa, wrażenie jest powalające.
Z pistoletu można SPOKOJNIE trafiać na 30m(chodzi o zwykłego niezmodyfikowanego Makarowa).
Walka na bagnach jest bardzo trudna, ponieważ przeciwnicy trafiają z daleka.
Strzał z obrzyna na 15m może być zabójczy, a z 3m raczej na pewno będzie.
Do tego większość trafień powoduje krwotoki (takie krwotoki pełną gębą, że jeden bandaż często nie wystarczy by powstrzymać krwawienie).
Do tego za pomocą pistoletów można wreszcie celować za pomocą przyrządów celowniczych (tzn. przedtem też można było, ale nie korzystało się wtedy z grafiki przyrządów, tylko ze zwykłego celownika na ekranie) a pistolety maszynowe i obrzyn mogą być używane w jednym ręku (pasują do slot'a na pistolet, i niestety tylko do niego), i można np. chodzić z detektorem i MP5 w ręku ;)

_________________
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5  Następna


cron