Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
Van
Post : 04 lut 2012 14:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 159
  • Dołączył: 05.04.2011


M'cin pisze:
Frozen Synapse. Pierwsze starcie w multi i od razu zwycięstwo. A koleś miał niemal 300 meczów na koncie. Podjarałem się jak nigdy :A poza tym gra wydaje się na początku być świetna :D

No, ja też się podjarałem trochę, potem pograłem i prędko mi się znudziło. Nie było samozaparcia żeby w kampanię dalej iść, a do multilplayera miałem akurat inną grę.

Problem FS jest taki, że gra realizuje znakomity pomysł, ale ma strasznie nudną oprawę audiowizualną. I nie mówię tego jako fan 3D i surrounding sound, a raczej jako fan gier starych i gier indie. Można zrobić grafikę 2D, ale ładną, żywą, ciekawą. Ta z Frozen Synapse to po prostu takie... Błe.


*
 
M'cin
Post : 06 lut 2012 18:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Polemizowałbym. Nie będę bronił geniuszu artystycznego, bo go nie dostrzegam w oprawie, ale nie powiem też, żeby czegoś mi w niej brakowało. Nie przeszkadza i starczy :D


*
 
M'cin
Post : 12 lut 2012 17:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


aśnie skończyłem Shank. Klimat Tarantino, oprawa rodem z komiksu i grywalność starych beat'em upów arcade. Szkoda wielka, że bossowie to zazwyczaj przydługi QTE, bo chciało by się na nich użyć świetnego systemu walki. Kilka ataków i broni można łączyć z kierunkami i mieszać między sobą, a do tego bloki i skoki, predefiniowane kombosy, które raz, że fajnie epatują brutalnością, a dwa, że w przypadku każdej broni działają inaczej. W sumie podstawowy shank + 4 wręcze i 3 palne, części w zasadzie nie używałem, ale każdy znajdzie coś dla siebie. Ja wybrałem pistolety z łańcuchami, ze względu na szybkostrzelność, ochronę pleców oraz styl walki najbardziej zbliżony do klasyków, czyli cios silny i wolny oraz słaby i szybki, bez udziwnień :) Całość pod patronatem dobrej, gitarowej muzyki. Tylko ostatni poziom zdecydowanie nudny i prosty. Ale jak na kilkanaście godzin zabawy na hardzie za grę z pakietu 5sztuk/dolar, rewelka :-D
A swoją drogą, kolejne humble indie bundle trwa, i znowu fajne gry :)


*
 
Van
Post : 21 lut 2012 12:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 159
  • Dołączył: 05.04.2011


M'cin pisze:
A swoją drogą, kolejne humble indie bundle trwa, i znowu fajne gry :)

Kupiłem Humble Bundle Mojam i... Póki co, szczęśliwy nie jestem. Załoga Mojang wykodowała strasznie powtarzalnego gniota, który na dokładkę zacina na 2.8 GHz z 1 GB RAM (ach, ta Java!). Mam nadzieję, że będą to jeszcze długo dopracowywać, bo póki co, jak dla mnie porażka. Liczę jeszcze na grę od Wolfire. No i przynajmniej moje pieniążki poszły na szczytny cel.


*
 
M'cin
Post : 21 lut 2012 21:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


No ja akurat pisałem o poprzednim, z Osmos i Anomaly, a Mojang odpuściłem.


*
 
M'cin
Post : 18 sty 2013 20:17
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Przeszedłem sobie Shank 2. Mały zachwyt :) Gra wygląda tak, jakby wszystko, co chciano zrobić w beat'em upach w dawnej erze, dzięki postępowi w technologii zrobiono właśnie tu. Co mamy? Nieistotną fabułę, która popycha bohaterów do przedzierania się przez setki przeciwników, klepania, rzucania, strzelania, skakania, podnoszenia i używania w celu przejścia dalej i wyklepania jak najlepszego kombo. Gra na hardzie jest dosyć trudna, szczególnie, że uwziąłem się grać z piłą i pistoletami niezależnie od predyspozycji poziomu, a do tego sam sobie dalej przeszkadzałem i zamiast przechodzić najprostszym sposobem klepałem jak największe kombosy i starałem się wyciskać tyle punktów, ile tylko z przeciwnika się da, a do tego jak najbardziej urozmaicać używane ciosy i to bez granatów i pochodnych oraz większości pomocy na planszy. System walki jest dość urozmaicony, a do tego pozwala na robienie skutecznych uników i płynne łączenie ciosów, a z drugiej strony walenie w klawisze na pałę na niewiele się zdaje. Przeciwnicy też występują w rożnych odmianach, mają swoje mocne i słabe strony, a potem występuje ich więcej i więcej i są bardziej przemieszani, wiec wymasterowanie ekranu nie gwarantuje sukcesu - często się ginie i wraca do odległego w czasie i przestrzeni punktu kontrolnego. Nieraz miałem ochotę wyłączyć w chorobę, ale świadomość utraconego postępu działał jak magnes - zupełnie jak za starych, dobrych lat. Poprawiono też wiele błędów części pierwszej, np. bossowie nie są jednym wielkim QTE, a faktycznie wymagają opanowania gry i szukania ich słabej strony. Dodajmy jeszcze fajną, brutalną oprawę - pewnie znowu przy kładzeniu się spać będzie mi brzęczał w uchu dźwięk piły, a wyobraźnia poda kolejne możliwości krwistych kombosów. Że o pierdołach typu medale, skórki czy tryb surwiwalowy nie wspomnę :P
Kupiłem, jako maniak internetowych promocji w Humble Indie Bundle za dolca, i jestem mega zadowolony z utargu :) Pozwolę sobie też wystawić ocenę 9/10! YAY!


*
 
M'cin
Post : 13 paź 2013 18:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009




*
 
ManWithTheHorn
Post : 14 paź 2013 13:23
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 19
  • Dołączył: 10.06.2012


Hej ludkowie..tak na marginesie , można otrzymać za friko klucz aktywacyjny do gier Mafia 2 lub Civilization 5 ..wypełniajac drobna ankiete. Można też otrzymać obydwa klucze aktywacyjne (jak ktoś sie postara)^^...

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=80617


*
 
Coyote123
Post : 14 paź 2013 19:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 16
  • Dołączył: 05.01.2013


M'cin gierka po prostu WYMIATA! i to dosłownie! Jak tylko mam nową postać od razu mówie oneliner związany z nią (np Mr. T "i pity the fool!" albo John McClane "Yippee ki-yay, motherf******!") Nic tylko czekać aż wypuszczą pełniaka :ok:

PS. Nie poznaje tylko gościa z bombami. Kim on jest inspirowany?


*
 
M'cin
Post : 14 paź 2013 22:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Który z bombami? Chodzi ci o MacGyvera z dynamitem?


*
 
SaviolaMaster
Post : 14 paź 2013 23:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 211
  • Dołączył: 23.12.2010


Witam, właśnie powróciłem na stare śmieci i z zaciekawieniem ogromnym śledzę losy przyszłego Flashback'a oraz nowej maksymalnie realistycznej wersji 1.13 :) (tak realistycznej, że nawet jak na mnie, niemalże maniaka realizmu gdzie się tylko da, jeśli traktujemy tu o strategiach, FPSach czy GTA, to kwestia jedzenia mnie lekko przeraża ;P).

@M'cin świetny ten brat Metal Sluga - mega wciągające ;).


*
 
M'cin
Post : 28 lut 2014 18:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Antichamber. Chciałem tej gry, od kiedy usłyszałem o niej, a było to coś około 2012 roku, kiedy beta wygrała nagrodę na Independent Games Festival. Bo jak nie lubić gry logicznej, która założenia ma zmiksować mózg, wrzucając do poskładanego z kostek abstrakcyjnego świata, gdzie pewne oczywiste dla nas rzeczy nie istnieją, a gra w różnych miejscach różnie podchodzi do spraw logiki właśnie, trollując nas co krok? Przykład? Już na starcie widzimy napis "WALK" nad przepaścią, innej drogi i nie ma, albo klatka schodowa, która niezależnie od wybranej drogi wraca nas na jej początek.
Produkcję kupiłem finalnie w ramach ostatniego Indie Bundle, wciąż trwającego, i w 3 dni przeszedłem. Wielokrotnie gubiłem się, przypadkiem odnajdywałem, parę razy musiałem zastanowić się gdzie iść, albo jak rozwiązać zagadkę, szczególnie, że wraz z postępami otwierają się przed nami kolejne przejścia, a pomysły "co było źle" przychodzą same do głowy. Całość nie była za trudna ani za długa, choć kusi mnie wciąż, żeby zagrać od nowa i zmieścić się w limicie czasu albo odnaleźć 100% znajdziek. Bardzo, bardzo podoba mi się sposób myślenia, jakiego gra wymaga i miejsca, gdzie serwowane są kolejne "absurdy" może wymienianie ich nie zachęciłoby nikogo do gry, ale uwierzcie - w grze świetnie się one sprawdzają, stwarzają spójną całość, nieraz zaskakując gracza.
Inna sprawa to oprawa. Tak wygląda idealna grafika, nie tam dowalanie setek zbędnych efektów i wojna na rozdzielczości tekstur, ale stworzenie spójnej wizji, charakteru, rozpoznawalnego rysu. Bardzo polubiłem ten sterylny, biało-kolorowy świat. Że muzyka i dźwięki są kapitalne i pasują jak ulał dodawać nie muszę.
Jedyna drobna wada to nieliczne miejsca, gdzie z aktualnymi środkami nie przejdziemy i ciężko się tego domyśleć. Ale jako całokształt - polecam każdemu. Przygoda jedyna w swoim rodzaju :>


*
 
Ruttwen
Post : 07 cze 2014 17:23
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 122
  • Dołączył: 08.06.2013
  • Skąd: Tychy


Grał ktoś w Sniper Elite?

Gra łączy dwie rzeczy, którymi się interesuje - strzelectwo i II WŚ. To, co odróżnią ją od innych gier strzeleckich to przede wszystkim realizm - jest to jedyna gra z jaką się spotkałem, w której strzelec musi wstrzymać wydech, a nie wdech - czyli tak, jak mnie uczono na strzelnicy (przed naprowadzeniem celu należy opróżnić płuca); brać staranne poprawki i uwzględniać je przy celowaniu itd. Poza tym muzyka oraz wiernie odwzorowane zniszczone miasta świetnie oddają klimat II WŚ.
Grając w nią po prostu odnosi się wrażenie, że twórcy przyłożyli się do swojej pracy bardziej niż ci z EA albo Activision.

Część V2 przeszedłem dwukrotnie. Niebawem ukaże się część 3 zatytułowana "Afrika". Co najlepsze, Polski wydawca przygotował wersję Premium z kilkoma wojennymi gadżetami, którą w pre-orderze można dostać za śmieszne 119zł z dostawą do domu. Ja już zamówiłem.

Obrazek


*
 
M'cin
Post : 29 maja 2015 11:47
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Skończył mi się Duke Nukem 3D Atomic Edition. Zaczynałem z klasycznego Duke'a pod DosBoxem, potem przerzuciłem się na EDuke32. Raz, że nie ma tego dziwnego "rozciągania" obiektów przy patrzeniu w górę lub w dół, od którego rzygać mi się chciało, dwa normalnie da się w końcu myszą grać.
A zakończenie to chyba najzabawniejsza rzecz w grach jaką widziałem :D
Obrazek


*
 
M'cin
Post : 07 wrz 2015 20:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Ja ostatnio postanowiłem zaskoczyć wszystkich, a najbardziej sam siebie... Patrząc na to, ile wolnego czasu poświęcałem na granie (a wolnego czasu w tym roku miałem aż za dużo...) i jak ciężko mi to ograniczyć, jak kolejne próby siły woli kończą się o 2 rano na serwerze, postanowiłem rzucić nałóg growy. I tak od powrotu z Woodstocku, czyli od 2 sierpnia, po prostu nie gram.
Jak wrażenia? W sumie pozytywne. Wiecie, jaki dzień może być długi? :P A ile konstruktywnych rzeczy można zdziałać! Aż się zdziwiłem, z jaką lekkością mi to idzie :> Po gry od tamtego czasu nie sięgnąłem wcale i co więcej, nawet mnie to nie kusi! No doobra, raz się złamałem, ale kumple zapatrzyli się na moje retro-zabawki i nie sposób było odmówić gościom partyjki w tanki czy łomotu w żółwilsony... A i lepiej, przynajmniej wiem, że nie było ze mną jeszcze najgorzej i krótki kontakt nie potęguje syndromu odstawienia. Jeśli chodzi o negatywne strony, to na początku miałem wrażenie, jakby ktoś wsadził mi mózg do blendera, i to wrażenie czasem wraca... bywają tez problemy ze skupieniem się na pewnych bardziej intelektualnych czynnościach, ale chyba nieznacznie częściej niż przedtem, a i wątpię, żebym w porównaniu do 3 godzinnej sesji wychodził na minus. Niejako przy okazji przeszła mnie wena na czytanie niusów growych i wszystkich innych rzeczy o tej tematyce... zastąpiłem je sobie portalami i forami o tematyce IT, mam nadzieję, że z pożytkiem :>
Reakcja otoczenia - nie zauważyło :P Jako, że obowiązki wymagają ode mnie siedzenia przy komputerze... a rodziców niezbyt obchodzi, co ja robię, jak zamknięty u siebie "to na pewno gra"... i tak mi nie uwierzą ;)


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6