Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Len
Post : 18 sie 2008 11:38
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Cóż to się dzieje, przedstawiciele firm Electronics Arts i Epic Games poinformowali o podpisaniu kontraktu według którego "elektronicy" zajmą się dystrybucją nowej gry polskiego studia.

A studio to zwie się People Can Fly, pracują w nim ludzie odpowiedzialni za serię Painkiller. Co ciekawe, ich najnowszy projekt przeznaczony będzie na komputery PC oraz konsole Xbox 360 i PlayStation 3! Być może szykuje się kolejny polski hicior, Painkiller osiągnął bardzo duży sukces we współpracy z Dreamcatcher, a co będzie z EA? Zobaczymy.

Przypomnijmy, że nie tak dawno People Can Fly przeszło pod skrzydła Epic Games, która wspiera polskich programistów techniczne i finansowo. O samej grze nad którą pracują od kilku miesięcy nie wiemy nic.


*
  WWW
mtl
Post : 18 sie 2008 12:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


PCF przeniosło Gears Of War na blaszaki, ot taki offtop ;p .

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
lukasamd
Post : 18 sie 2008 14:11
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


No oftop raczej nie - można mówić iż wersja PC to polska gra :D

Mnie to cieszy, Painkiller był zrobiony wyśmienicie, zarówno pod względem technicznym jak i klimatycznym (i kolejnego ***** kołkiem!) - jeżeli nadal będą robić gry z pasją to będzie dobrze.


*
  WWW
Len
Post : 18 sie 2008 14:17
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Ale weźcie też pod uwagę, że wydawcą będzie Electronics Arts. Wiecie co to oznacza? Cholernie dobrą reklamę.


*
  WWW
mtl
Post : 18 sie 2008 14:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


Albo cholerny niewypał. Ile to już gier ze stajni EA zasługuje na pomstę niebios (co nie znaczy, że dobrych gier z pod znaku EA nie ma ;P)

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Len
Post : 18 sie 2008 14:43
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Ja uważam, że EA w ogóle robi słabe gry (co roku te same NFSy... nie no, mamy nowe trasy). Ale ta gra przecież będzie robiona przez Polaków. EA ją tylko wyda, a mają naprawdę świetnych speców od marketingu.


*
  WWW
zadra666
Post : 18 sie 2008 16:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 796
  • Dołączył: 23.11.2007
  • Skąd: Rozpoznanie


EA to też gry Idealne , przez które miliony nie sypiają :)

_________________
...


*
 
Klepczar
Post : 23 wrz 2008 21:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 150
  • Dołączył: 25.12.2007
  • Skąd: Pruszków


no nie mogę....
w pierwszym poście earth 2160

a gdzięś dalej
lukasamd pisze:
- Earth 2150 (gra wydana przez Niemców z tego co pamiętam ale robiona przez Polaków, jak dla mnie jeden z najlepszych RTSów jaki powstał, na silniku tej gry leci znacznie więcej gier a to już o czymś świadczy).

ta gra była jednyn z pierwszych RTS z tak rozbudowanym 3D i czymś o co wciąż ciężko mianowicie możliwością kopania rowów, usypywania górek, równania terenu jednostkami inżynieryjnymi... żaden RTS nie miał takiego klimatu w multi (gdzie atakujac bazę musiałeś nie tylko zniszczyć jednostki przed nią ale potem w mozolnie wykonanych przez przeciwnika rowach wykonać przejścia dla swojej armi....
a ponad to:
-gra jednocześnie na mapie i pod mapą (w tunelach samodzielnie drążonych) dodatek moon project - wprowadzał broń którą z pod ziemi można było atakować powierzchnię...
-w tej grze nie było jednostek!! (samemu je sie składało z podwozi możliwych zaczepów tarcz)
kto mi poda coś zagranicznego z takimi udziwnieniami? :D

i jak już wymieniamy tą grę w wersjach 2160 i 2150 to nie zapominajmy o 2140 :D - także boskiej choć już "standardowej" jak na swoje czasy strategii.


*
 
Cell
Post : 07 wrz 2009 19:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 500
  • Dołączył: 25.03.2008
  • Skąd: Świdnik




*
 
Len
Post : 07 wrz 2009 19:09
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Grałem chwilę w Wilczy Szaniec. Da się pograć, ale z pewnością nie jest tak jak przed premierą napisał pewien recenzent - "to kolejna, po Painkillerze, produkcja z której będziemy mogli być dumni". Ciekawe ile za to dostał xD

PS. Obecnie w produkcji znajduje się Wilczy Szaniec 2, ale zajmuje się tym City Interactive więc będziemy mieli powtórkę z z ostatniego Mortyra i wszystkich innych nowszych gierek CI.


*
  WWW
lukasamd
Post : 07 wrz 2009 19:28
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


O kurde... lepiej wygląda / zachowuje się taki Doom 2 :D
Kiedy ta gierka ujrzała światło dzienne?


*
  WWW
Len
Post : 07 wrz 2009 19:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


W 2006 roku, takie cutscenki to katastrofa, ale sama gra nie jest zła. Zresztą, można było ją kupić za 9,90 zł więc nie oczekujcie cudów.


*
  WWW
lukasamd
Post : 07 wrz 2009 19:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


No dobra, ale Painkiller za 19,90zł wydany w 2004 roku prezentuje poziom o wiele wiele wiele (itd. ze 20 razy jeszcze) wyższy... tak więc IMO tego nie można nazwać dobrą grą. Nie chodzi mi o samą grafikę czy audio: na filmikach widać również, że nie ma tam za bardzo nic ciekawego...


*
  WWW
Len
Post : 07 wrz 2009 19:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


lukasamd pisze:
No dobra, ale Painkiller za 19,90zł wydany w 2004 roku prezentuje poziom o wiele wiele wiele (itd. ze 20 razy jeszcze) wyższy... tak więc IMO tego nie można nazwać dobrą grą.

I nikt jej tutaj tak nie nazwał :P Ja jedynie stwierdziłem, że da się pograć. A Painkiller to był wyjątek na skalę światową, bo każdy wie jaki zazwyczaj poziom reprezentują gry za śmiesznie niskie ceny.


*
  WWW
M'cin
Post : 24 lis 2009 16:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


dziwi mnie(i to bardzo), ze nikt nie wspomniał o NecroVisioN- dobrym, polskim FPS-ie, tworzonym przez studio TheFarm51, które "pomagało" przy PK.
a i jeszcze grałem kiedyś w taką zręcznościowa ścigałkę Excesive Speed, nawet mi się podobała, przeszedłem całe kilka lat temu :)
SAS-Secure tomorrow od CI był nawet fajny. ot, relaksująca, króciutka szczelanka na złą pogodę


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4  Następna


cron