Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę   1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Bartek0511
Post : 25 lip 2006 13:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Porucznik
Porucznik
  • Posty: 1043
  • Dołączył: 11.07.2006




*
 
Fireox
Post : 14 sie 2006 13:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 201
  • Dołączył: 04.06.2006
  • Skąd: Zamość




*
 
Len
Post : 14 sie 2006 13:51
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


A zobaczcie na ten screen, zobaczcie na te samochody. Są świetnie wykonane, lepiej niż w UC. Albo na te miasta, nareszcie jakiś MOD obok UC który będzie prezentował normalne miasta a nie jakieś wioski nazywane stolicą. Nie podoba mi się jedynie ten drewniany interfejs.

Szykuje się ciekawy MOD, ale jak zwykle po niemiecku, a jeśli nie będzie jeszcze w angielskiej wersji językowej to o polskiej wersji możemy zapomnieć :(


*
  WWW
lukasamd
Post : 14 sie 2006 14:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Miasta i mapa rzeczywiście fajnie wykonane. Zgadzam się też że interfejs nieco dziwny - szczególnie ten przycisk OPTIONEN na tle reszty wygląda, hm..


*
  WWW
Grizzli
Post : 15 sie 2006 09:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 267
  • Dołączył: 02.08.2006
  • Skąd: że :)



_________________
"Losing my sight Losing my mind Wish somebody would tell me I'm fine"


*
  WWW
Len
Post : 25 cze 2009 13:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


O kurna, ostatni post sprzed 3 lat. To dopiero zapomniany temat (i modyfikacja). Czas go odkurzyć, bo mamy nowe screeny :)

Cytuj:
II Wojna Światowa w JA2? Pierwsze zdjęcia z Fight For Freddom!
Wśród najczęstszych pomysłów na modyfikacje było przeniesienie akcji gry w czasu II Wojny Światowej. Oczywiście, polskim fanom serii nigdy się to nie udało ale tym zza Odry - może już niedługo. O modyfikacji zatytułowanej Fight For Freedom zdążyliśmy już zapomnieć, niesłusznie projekt uznano już nawet za anulowany. A wiele wskazuje na to, że po ponad 2-latach niepowodzeń, prace naprawdę ruszyły. Dowodem są zdjęcia wprost z modyfikacji, które od razu sugerują, że FFF może nieźle namieszać na scenie Jagged Alliance.

Kilka z nich możecie obejrzeć u dołu newsa, resztę w naszej galerii. Pochodzą one z trybu multiplayer, stąd Biggins celujący do Igora. Liczne nowe obiekty, jak pojazdy wojskowe, robią wrażenie. Ale największym zaskoczeniem są okopy oraz potężny most, dodajmy - prawdziwy most, nie taki do jakiego przyzwyczaiło nas JA2. Oglądając to wszystko aż ciężko się opanować, po prostu chce się grać. Niestety, nie wiemy ile będziemy musieli czekać, ale prawdopodobnie krócej niż można się tego spodziewać.


Przejdź do galerii zdjęć


*
  WWW
lukasamd
Post : 25 cze 2009 14:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Wszyscy zapomnieli, projekt porzucony... a jednak nie :D
Ciekawe jak oni zrobili te okopy: to tylko titleset zrobiony w taki sposób, ażeby imitował kolejny poziom, czy jakaś spora modyfikacja kodu?
Most i pojazdy też wyglądają świetnie, mam nadzieję że nie zostanie to zmarnowane.


*
  WWW
Jaahquubel
Post : 25 cze 2009 14:28
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1154
  • Dołączył: 28.05.2007
  • Skąd: Z Trakony


Robi wrażenie. Jak to się stało, że przez tyle czasu było cicho?


*
  WWW
mtl
Post : 25 cze 2009 14:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


Czyli szykuje się pierwsza modyfikacja z "prawdziwym" pełnym wsparciem tryby multi.

Most robi wrażenie, ale na jednym ze screenów widać pewien mankament:

Obrazek

Mam nadzieję, że twórcy takie rozwiążą takie problemy, bo mimo że ledwo zauważalne, ale jednak zauważalne ;).

lukasamd pisze:
Ciekawe jak oni zrobili te okopy: to tylko titleset zrobiony w taki sposób, ażeby imitował kolejny poziom, czy jakaś spora modyfikacja kodu?


IMO wątpię, aby to była ingerencja w kod. Na moje oko okopy to takie worki z piaskiem ze zmienionym wyglądem, aby przypominały okopy - można się w nim schować, można do takiego okopu wskoczyć, tak jak można przeskoczyć worki z piaskiem. Pamiętacie "molo" z Back 2 Business? Jest zrobione na podobnej zasadzie "iluzji optycznej" :P

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Stridingshadow
Post : 25 cze 2009 20:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


W sumie pewnie masz rację z tymi okopami, zastanawiałem się przez chwilę czy nie jest to po prostu tani trick w którym dno okopu to dawny 'parter' a poziom ziemi to dawne 'piętro', jednak w takich warunkach widok z okopu byłby bardzo ograniczony.
Swoją drogą fajnie będzie zagrać w JA2 podczas IIWŚ, w małym tropikalnym państewku, prawie jak wakacje (:

_________________
Obrazek


*
 
Len
Post : 25 cze 2009 21:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Już twórcy JA2 stosowali obiekty oszukujące wzrok. Najlepszym przykładem są pionowe skały, które można spotkać np. na północy Arulco. Wszystko wygląda tak jakby miały ze 10-15m, a na nich ładnie rosła sobie trawka z drzewkami. W rzeczywistości te drzewka są na tym samym poziomie co najemnicy :) Jedynie budowa tej skały-ściany sprawia wrażenie jakby ww. drzewa były wyżej od nas.

Nowe wielkie obiekty w modyfikacjach prawie zawsze korzystają z tej zasady.


*
  WWW
mtl
Post : 25 cze 2009 21:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


Len pisze:
Już twórcy JA2 stosowali obiekty oszukujące wzrok. Najlepszym przykładem są pionowe skały, które można spotkać np. na północy Arulco.


Mógłbyś zarzucić jakimś screenem albo chociaż informacją w jakim sektorze można się na takie coś natknąć? Pytam z ciekawości, bo jakoś nie mogę sobie przypomnieć takiego elementu, mimo, że tilesy JA2 znam praktycznie na wylot ;) (a przynajmniej te, które są w zwykłym JA2).

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Bartek0511
Post : 26 cze 2009 00:47
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Porucznik
Porucznik
  • Posty: 1043
  • Dołączył: 11.07.2006


Oj, dawno tu nie pisalem ;pp dobra a wracając do tematu.

Cytuj:
Most robi wrażenie, ale na jednym ze screenów widać pewien mankament:

Mam nadzieję, że twórcy takie rozwiążą takie problemy, bo mimo że ledwo zauważalne, ale jednak zauważalne ;).


Słuszne stwierdzenie błedu, ale jak pewnie tez zauwazyłes, jest to zapewne jeden caly obiekt czyli cala podstawa, srodek i gora to jeden obrazek. Mysle, ze to mozna by zupelnie inaczej zlozyc, ale to juz sprawa autorow fff.

Malo tego porownajcie to co widzicie na pierwszym planie (nie, nie to powiekszone zdjecie), obraz calego sektora, z tym co widzicie na mnimapce, malo tego zauwazcie malo szczegolowy teren aniezeli na innych screenach.. =D wydaje mi sie, ze sektor jest takim testowym do wzbudzenia zainteresowania, albo to moze moja wscibskosc. =)

Cytuj:
Na moje oko okopy to takie worki z piaskiem ze zmienionym wyglądem, aby przypominały okopy - można się w nim schować, można do takiego okopu wskoczyć


j.w to samo mialem w swojej swietej pamieci Kaledonii, mozna bylo wskakiwac, wyskakiwac, chowac sie... , chetnie bym rzucil screenem ale niestety sie gdzies zapodzial.

Cytuj:
Już twórcy JA2 stosowali obiekty oszukujące wzrok. Najlepszym przykładem są pionowe skały, które można spotkać np. na północy Arulco.


fakt, dobrym przykladem bylby takze budynek w Balime z podwojnymi scianami, ktore tworza imitacje 2 pieter ;pp

A tak swoja droga. Ciekawie, ciekawie... sie zaczyna robic, i to w wakacje, az dzis sobie edytor map odpalilem ;p


*
 
Jaahquubel
Post : 26 cze 2009 07:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1154
  • Dołączył: 28.05.2007
  • Skąd: Z Trakony


moteel pisze:
Mógłbyś zarzucić jakimś screenem albo chociaż informacją w jakim sektorze można się na takie coś natknąć? Pytam z ciekawości, bo jakoś nie mogę sobie przypomnieć takiego elementu, mimo, że tilesy JA2 znam praktycznie na wylot ;) (a przynajmniej te, które są w zwykłym JA2).

Widać to chociażby w podlinkowanym wyżej screenie z mostem, w lewym górnym rogu.


*
  WWW
mtl
Post : 26 cze 2009 13:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


Bartek0511 pisze:
Malo tego porownajcie to co widzicie na pierwszym planie (nie, nie to powiekszone zdjecie), obraz calego sektora, z tym co widzicie na mnimapce, malo tego zauwazcie malo szczegolowy teren aniezeli na innych screenach.. =D wydaje mi sie, ze sektor jest takim testowym do wzbudzenia zainteresowania, albo to moze moja wscibskosc. =)

Możliwe, że to sektor testowy - może o tym świadczyć też fakt, że na pierwszym screenie z okopami również nie ma mini-mapy (a raczej jest stara), czyli okopy dali też do sektora testowego, ale... W pozostałych screenach z okopami jest już mini-mapa, więc IMO po prostu sektor z mostem nie jest jeszcze skończony, a nie opłaca się generować mini-mapy co 5 minut ;)

Bartek0511 pisze:
fakt, dobrym przykladem bylby takze budynek w Balime z podwojnymi scianami, ktore tworza imitacje 2 pieter ;pp

Nie do końca - w muzeum nic nie udawało "iluzji", po prostu dach był wysoki, a to co innego w porównaniu do zaprezentowanego mostu ;)

Jaahquubel pisze:
moteel pisze:
Len pisze:
Już twórcy JA2 stosowali obiekty oszukujące wzrok. Najlepszym przykładem są pionowe skały, które można spotkać np. na północy Arulco.


Mógłbyś zarzucić jakimś screenem albo chociaż informacją w jakim sektorze można się na takie coś natknąć? Pytam z ciekawości, bo jakoś nie mogę sobie przypomnieć takiego elementu, mimo, że tilesy JA2 znam praktycznie na wylot ;) (a przynajmniej te, które są w zwykłym JA2).


Widać to chociażby w podlinkowanym wyżej screenie z mostem, w lewym górnym rogu.

Myślałem, że Len wynalazł coś nowego, bo jeżeli o te skały chodzi, to nie jest obiekt "oszukujący wzrok"... Jeżeli te klify poprawnie ustawi się w edytorze, to naprawdę jest zmiana wysokości (a raczej poziomu) - spróbujcie w grze najechać na sam obrazek takiej skały - nie da się, od razu przenosi kursor na górę, a już na górze, nie można nigdzie postawić kursora, bowiem pojawia się płynnie przemieszczający się (nie "zaczepia" się o kratki) kursor "X". Jeszcze jeden przykład, screen z edytora:

Obrazek

Klify ustawione, jest zmiana wysokości, świadczy chociażby o tym czarny pasek, który generowany jest automatycznie tam gdzie powinna być reszta skał, a który oddziela poziomy.

Przedstawiony most oszukuje wzrok, bo jest to tak naprawdę poziom ziemi - nie da się przejść pod mostem, nie da się z niego zeskoczyć "z wysokości" (gdyby dało się przeskoczyć barierkę, efekt byłby taki sam jak przeskoczenie worków z piaskiem - szybki skok i najemnik jest już w wodzie). Niemniej, sam most wygląda elegancko :)

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   1, 2, 3  Następna


cron