Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2
Autor Wiadomość
Starchris
Post : 13 mar 2023 19:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2067
  • Dołączył: 25.06.2010


W Stracciatelli nie zmieniano żadnych aspektów jeśli chodzi o terrorystów, jest ich tylko trzech, tak jak w oryginale. Eldin, barman z Grumm zawsze występuje, natomiast dwóch pozostałych jest zawsze losowych i jeśli Slaya nie znalazłeś, to najwidoczniej gra wdrożyła innych dwóch terrorystów.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Mahone44
Post : 22 mar 2023 01:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 15
  • Dołączył: 04.08.2016


Dziś ukończyłem JA 2 Straciatella - Arulco (znów) jest wolne.

Było chyba nawet za łatwo pod koniec. Duża ilość gotówki znajdowana losowo w szafkach pozwalała na rekrutację wszystkich najlepszych najemników z AIM. W jednym oddziale miałem Shadowa (tego akurat od pierwszego dnia), Reapera, Scope i Gusa. Plus IMP, Conrad, Iggy i podpompowany Carlos w drugim. A i tak w ostatnim, 19 dniu gry, zostało mi ponad 300 tysięcy na koncie.
Po zdobyciu 2/3 kraju też najlepsze bronie wypadały bardzo często. Wyposażeniem mojej całej osiemnastki najemników w ostatnim sektorze było cztery Steyr'y, trzy RPK-74, trzy H&K 21, dwa FN Minimi, dwa M-14 (Ira + Dynamo), dwa M24 (Reaper + Scope) , G11 (Conrad) i FN-FAL (Shank xD). Wiele tego typu broni przehandlowałem u Tony'ego lub po prostu porzuciłem/wymieniałem na te w lepszym stanie w zdobywanych sektorach. Plus niezliczona ilość LAWów i moździerzy, których mnóstwo 'walało się' na przedmieściach Meduny i w samej stolicy.

Ogólnie fajna rozgrywka, lecz przewaga mojej armii w końcowym etapie była tak druzgocąca (nawet nie używałem zbyt wiele karabinów rakietowych), że w sumie trudniej było zdobyć bazę SAM pod Chitzeną trzeciego dnia gry niż Ortę i Medunę w drugim tygodniu.

Niemniej polecam ;)


*
 
marcinl0
Post : 22 mar 2023 10:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 179
  • Dołączył: 03.03.2012


Oczywiście Conglatulations,

Proszę napisz: 1. Jakie są wyraźnie odczuwalne dla Gracza różnice plusy minusy w porównaniu ze znakomitym oryginalnym JA2 (poza łatwiejszymi w Strac. możliwymi zmianami w charakterystykach i zakładając w/w poprawki błędów uniemożliwiających grę)

2. I dlaczego w ogóle warto zagrać w najnowszą odsłonę Straciatella v0.20 z mapami - jak się wielokrotnie kończyło klasyczne dobre JA2 na hard (poza jak rozumiem dobre nowe mapy poprawki znanych bugów itd) - to "po co w ogóle jakaś" Straciatellla - co realnie daje Graczom.

3. I jak satysfakcja z ukończenia w porównaniu z klasycznym JA JA2 JAUB (poza tym że jak rozumiem jednak warto włączyć trudność hard / veteran).


*
 
Mahone44
Post : 22 mar 2023 22:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 15
  • Dołączył: 04.08.2016


Odsłona Straciatella z mapami Azazela to dla mnie coś pomiędzy oryginalnym JA2, a JA2 Wildfire. Obydwie te wersje przechodziłem już kilkanaście razy i po prostu poszukiwałem czegoś innego. Sektory są wykonane bardzo schludnie, w moim odczuciu są nieco trudniejsze do zdobycia niż w podstawowej wersji. To największy plus. Jeśli chodzi o inne to wyróżniłbym możliwość wcześniejszego zrekrutowania Carlosa i Miguela (są dostępni zaraz po tym jak Drassen znajdzie się w naszych rękach). W podstawie można ich nająć dopiero po odbiciu pięciu miast, wtedy już są mało przydatni, bo po prostu mamy lepszych najemników z AIM. No i w Straciatelli, podobnie jak i w Night Ops, wrogowie wchodzą na dach, więc nie masz przewagi taktycznej pozwalającej na eliminacje, np. jednym Razorem, dwudziestki żołnierzy przeciwnika stojących na ziemi.

Minusy? Jest za łatwo w końcowej fazie rozgrywki, ale o tym już pisałem wcześniej. Jest za dużo kasy, którą łatwo pozbierać w Arulco. Poza tym żołnierze Deidranny są... zwyczajnie głupi. Wielokrotnie spotkałem się z sytuacją - nawet w Medunie - że widząc mnie zamiast posłać serię z karabinu rzucają granatem dymnym czy flarą. Łatwo ich wtedy zabić w swojej pierwszej turze.
Aaaa no i nie odświeża się asortyment w sklepie internetowym z bronią. Ewentualnie odświeża się bardzo późno, gdy potrzebne pukawki pozbieramy już po wrogach.

Ogólnie przeszedłem tę wersję, było fajnie, ale wątpię, bym kiedyś wrócił do niej. Teraz zabiorę się za UB, by fabularnie pociągnąć serię dalej :) A w dalszej perspektywie może trzecie podejście do Night Ops..?


*
 
marcinl0
Post : 07 maja 2024 20:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 179
  • Dołączył: 03.03.2012


Próbowałem zagrać w najnowszy md JA2 SWEET REVENGE ale poczekam na jakiś poradnik - 1. czyżby aby zacząć grę z tym modem należy wybić porywaczy już na początku.

2. Zatem wróciłem do podstawowego tytułowego JA2 Stracciatella i od razu są problemy z zanikającym dźwiękiem (nie ma problemu w podstawowym JA2 GoG) - wydaje się iż wyjście z gry i wczytanie sav coś poprawia - ale może jest lepszy sposób.

3. Cz y specjalnie pod JA2 Stracciatella poza mapami i w/w modem powstało coś jeszcze - wciągającego.


*
 
Starchris
Post : 08 maja 2024 18:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2067
  • Dołączył: 25.06.2010



_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
marcinl0
Post : 08 maja 2024 19:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 179
  • Dołączył: 03.03.2012


Thx nie znałem tego przetestuję - ale chyba trzeba poczekać na finalną wersję.

- a co z zanikającym dźwiękiem (zapchany bufor?) może jest jakiś patch itd: 2. Zatem wróciłem do podstawowego tytułowego JA2 Stracciatella i od razu są problemy z zanikającym dźwiękiem (nie ma problemu w podstawowym JA2 GoG) - wydaje się iż wyjście z gry i wczytanie sav coś poprawia - ale może jest lepszy sposób.

Widzę Current Release: v0.21.0 (2023-11-06) - może jest nowsza wersja Stracciatella / patch rozwiązujący problem z zanik. dźwiękiem.


Ostatnio zmieniony 08 maja 2024 20:44 przez marcinl0, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Starchris
Post : 08 maja 2024 20:43
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2067
  • Dołączył: 25.06.2010



_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
marcinl0
Post : 11 maja 2024 10:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 179
  • Dołączył: 03.03.2012


Może to będzie przydatne: po edytowaniu pliku konfiguracyjnego game.json i pozmienianiu parametrów rozgrywki - zaniki dźwięku póki co ustały - tylko nie wiem jaki parametr był za to ewentualnie odpowiedzialny.

A może już samo edytowanie coś poprawia jakoś udrażnia bufor - założono że na pewno będą parametry zmieniane.


*
 
marcinl0
Post : 15 maja 2024 00:08
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 179
  • Dołączył: 03.03.2012


Widzę że są dostępne oficjalne mody do tego projektu - jeszcze takie pytanie czy warto dodać mod NO maps "Night Ops map pack for JA2: Map pack for JA2 Stracciatella, adapted from the Night Ops JA2 mod" - co to realnie daje - a przede wszystkim czy nie powoduje problemów zawieszeń.


*
 
Halucyn
Post : 25 cze 2024 09:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 98
  • Dołączył: 06.12.2007
  • Skąd: Włodawa


Może wie ktoś czy da się zmienić statystyki granatów i innych ładunków wybuchowych? Podobne pytanie mam co do postaci.

_________________
Obrazek


*
 
Starchris
Post : 25 cze 2024 12:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2067
  • Dołączył: 25.06.2010


To nadal siedzi w pliku EXE i jedyna opcja to edycja kodu źródłowego i jego kompilacja do nowego pliku EXE.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2


cron