Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2
Autor Wiadomość
micand1989
Post : 27 paź 2013 14:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1578
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


SaviolaMaster pisze:
Nie działa część itemów - dodane do plików np. IMPItemChoices.xml nie działa, tj. nie pojawiają się w grze, wywalało/może wywalać w przyszłości po podniesieniu ich z ziemi. Nie wiem czym to jest spowodowane...
M.in. SO Set czy Noktowizor IV generacji

Mod Arulco Revisited 1.13 v4870 nie wprowadza zmian do niczego poza ustawieniami pliku JA2Options.ini oraz plików map sektorów i mapy strategicznej. Itemy są takie same jak w normalnym 1.13 v4870.

wywala błędy ponieważ w pliku Items.xml te przedmioty które wywalają mają taką wartość która nie pozwala ich wyświetlać w żadnym miejscu (inwentarz, Bobby Ray - czyli ani duży obrazek ani mały).

<ITEMSIZE> = 99

Itemsize - wartość odpowiadająca kieszeni inwentarza do której może być włożony wybrany przedmiot.

Wartość 99 jest problemem w wyświetlaniu. 99 jest wartością która nie pasuje do żadnej kieszeni. Osłony na ten przykład mają wartość 25. Broń długa ma inną wartość niż krótka. Szmata czy manierka też mają inne i różne od siebie wartości które odpowiadają za kieszeń do której możemy włożyć.

Napisałeś Stealth Operation set - czyli walizeczka która zmienia hełm, kamizelke, czy getry (chyba kevlarowe) na Stealth Operation Helmet, Vest, Leggins.

Ma wartość
<ItemSize>99</ItemSize>

...sprawdzone, dlatego nie możesz tego użyć

ale noktowizor NVG IV ma 22 i powinien być OK tyle że nie można go kupić bo ma wartość:
<NotBuyable>1</NotBuyable>

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
SaviolaMaster
Post : 27 paź 2013 15:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 211
  • Dołączył: 23.12.2010


micand1989 pisze:
SaviolaMaster pisze:
Nie działa część itemów - dodane do plików np. IMPItemChoices.xml nie działa, tj. nie pojawiają się w grze, wywalało/może wywalać w przyszłości po podniesieniu ich z ziemi. Nie wiem czym to jest spowodowane...
M.in. SO Set czy Noktowizor IV generacji

Mod Arulco Revisited 1.13 v4870 nie wprowadza zmian do niczego poza ustawieniami pliku JA2Options.ini oraz plików map sektorów i mapy strategicznej. Itemy są takie same jak w normalnym 1.13 v4870.

wywala błędy ponieważ w pliku Items.xml te przedmioty które wywalają mają taką wartość która nie pozwala ich wyświetlać w żadnym miejscu (inwentarz, Bobby Ray - czyli ani duży obrazek ani mały).

<ITEMSIZE> = 99

Itemsize - wartość odpowiadająca kieszeni inwentarza do której może być włożony wybrany przedmiot.

Wartość 99 jest problemem w wyświetlaniu. 99 jest wartością która nie pasuje do żadnej kieszeni. Osłony na ten przykład mają wartość 25. Broń długa ma inną wartość niż krótka. Szmata czy manierka też mają inne i różne od siebie wartości które odpowiadają za kieszeń do której możemy włożyć.

Napisałeś Stealth Operation set - czyli walizeczka która zmienia hełm, kamizelke, czy getry (chyba kevlarowe) na Stealth Operation Helmet, Vest, Leggins.

Ma wartość
<ItemSize>99</ItemSize>

...sprawdzone, dlatego nie możesz tego użyć

ale noktowizor NVG IV ma 22 i powinien być OK tyle że nie można go kupić bo ma wartość:
<NotBuyable>1</NotBuyable>


Faktycznie, chodziło mi o Stealth Operation Set a nie te walizeczki (itemki o numerach 839,840,841)
Tak jak wiele innych itemów, np. Ghillie z pozycji 807,808,809, bo te z pozycji 1197,1198,1199 działają.

NG IV też mają u mnie size 22, nie mają żadnej linijki z notbuyable, mają price ileś tam.
Więc tutaj nie wiem dlaczego ich nie ma.

EDIT:

Nareszcie mogłem zacząć ;), znalazłem sobie jakieś ciuchy, a noktowizora używam III wersji (ciekawe, że czwartej nie da się na hełm założyć).
Mam tylko jedno pytanko, który plik w ini editorze odpowiedzialny jest za to, że będziemy mieć turę cały czas aż do wyczyszczenia sektora/za to żeby były możliwe przerwy od tur w trakcie czyszczenia sektora.
BTW, ogarniacie ten nowy celownik? Dla mnie jakiś taki dziwny jest, wyłączyłem sobie go :P.


*
 
micand1989
Post : 27 paź 2013 22:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1578
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


SaviolaMaster pisze:
NG IV też mają u mnie size 22, nie mają żadnej linijki z notbuyable, mają price ileś tam.
Więc tutaj nie wiem dlaczego ich nie ma.

Tak powinien wyglądać NVG IV:

<ITEM>
<uiIndex>1025</uiIndex>
<szItemName>NVG IV</szItemName>
<szLongItemName>Night Vision Goggles, Gen. IV</szLongItemName>
<szItemDesc>Light amplification is not better than in generation III, but image resolution is better and halos around bright objects are reduced, resulting in a better overall picture.</szItemDesc>
<szBRName>Night Vision Goggles IV</szBRName>
<szBRDesc>Fresh from the assembly line, the first NVG of generation IV. Just what you need when a clear picture makes the difference between a dead enemy and collateral damage.</szBRDesc>
<usItemClass>32768</usItemClass>
<nasAttachmentClass>1</nasAttachmentClass>
<ubGraphicType>1</ubGraphicType>
<ubGraphicNum>288</ubGraphicNum>
<ubWeight>8</ubWeight>
<ubPerPocket>1</ubPerPocket>
<ItemSize>22</ItemSize>
<usPrice>7000</usPrice>
<ubCoolness>1</ubCoolness>
<bRepairEase>-4</bRepairEase>
<Damageable>1</Damageable>
<Repairable>1</Repairable>
<Metal>1</Metal>
<Attachment>1</Attachment>
<BigGunList>1</BigGunList>
<Electronic>1</Electronic>
<ThermalOptics>1</ThermalOptics>
<BR_NewInventory>2</BR_NewInventory>
<BR_UsedInventory>1</BR_UsedInventory>

<NightVisionRangeBonus>50</NightVisionRangeBonus>
<DayVisionRangeBonus>-20</DayVisionRangeBonus>
<CaveVisionRangeBonus>20</CaveVisionRangeBonus>
<BrightLightVisionRangeBonus>-40</BrightLightVisionRangeBonus>
<STAND_MODIFIERS />
<CROUCH_MODIFIERS />
<PRONE_MODIFIERS />
</ITEM>
SaviolaMaster pisze:
ciekawe, że czwartej nie da się na hełm założyć

Wszystko się da, ja używam. Ten powyżej jest mocno zmodyfikowany by micand1989 (ma opcje thermal)
SaviolaMaster pisze:
który plik w ini editorze odpowiedzialny jest za to, że będziemy mieć turę cały czas aż do wyczyszczenia sektora/za to żeby były możliwe przerwy od tur w trakcie czyszczenia sektora.

Tam nie ma nic takiego...
kombinacja klawiszy CTRL+ALT+SHIFT+T pozwala na włączenie "Forced Turn Mode" czyli w jeśli w sektorze jest wróg i to jest włączone to od razu włączy się tura gracza i nie bedzie można jej zakończyć do zabicia wszystkich.

SaviolaMaster pisze:
ogarniacie ten nowy celownik?

Jest dużo lepszy niż ten podstawowy z JA2. Kolorami pokazuje ci CTH. Również skupienie pokazuje zawężające się kółeczko. Stary celownik skupiasz w 5 stopniach, a nowy jest zależny od broni i dodatków na niej (przykładowo niektóre bronie można skupić bardzo szybko w 1-2 stopniach zyskująć PA). Poza tym stary celownik nie obsługuje "GL BRST" (Grenade Launcher Burst) w AICW pozwalając na wystrzelenie wszystkich trzech granatów od razu.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
SaviolaMaster
Post : 28 paź 2013 17:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 211
  • Dołączył: 23.12.2010


@midand1989

Co do notkowizora - mam identyczne wartości kluczowe, więc nie wiem o co kaman.

Co do celownika, zaintrygowałeś mnie :), póki co miałem z nim zaledwie kilkunastominutową przygodę, więc przyjrzę się jemu bliżej.

BTW, dziś odszedł od nas Tadeusz Mazowiecki, szkoda bo tacy jak on faktycznie mogą coś zmienić w tym kraju (a dzisiaj, że praktycznie takich nie ma). Tak po za tematem.


*
 
micand1989
Post : 29 paź 2013 12:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1578
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


SaviolaMaster pisze:
Co do notkowizora - mam identyczne wartości kluczowe, więc nie wiem o co kaman.

Pewnie trzeba zacząć od nowa, albo skompresować trochę czasu żeby Bobby Ray`s uzupełnił zapasy. Ja już nie pamiętam jak robiłem, ale działa...

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
HavocM
Post : 25 maja 2014 16:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Szeregowy
  • Posty: 7
  • Dołączył: 25.05.2014


Witam wszystkich!
Potrzebuję małej pomocy,staram się pograć JA 2 1.13 Beta w najnowszej wersji i Arulco Revisited 1.4 Beta i w sumie prawie działa,problem sprawiają tylko dodatkowe kieszenie takie jak np Shotgun Rig której nie da się używać,oraz inne których nazw nie znam ponieważ zawieszają grę jak tylko się je odnajdzie,lub próbuje się przeglądać zakładkę z oporządzeniem taktycznym u Bobbiego Raya.
Czy ktoś z was instalował taką kombinację modów?Bardzo mi zależy żeby rozwiązać ten problem,jeśli ktoś wie jakie pliki trzeba podmienić,albo które wartości edytować to proszę o informację.


*
 
micand1989
Post : 26 maja 2014 08:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1578
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


HavocM pisze:
Czy ktoś z was instalował taką kombinację modów?Bardzo mi zależy żeby rozwiązać ten problem,jeśli ktoś wie jakie pliki trzeba podmienić,albo które wartości edytować to proszę o informację.

Najnowsze 1.13 i najnowsze AR korzystają z innych plików EXE. AR nie obsługuje wprowadzonych nowych dodatków z najnowszego 1.13

Ostatnia wersja stabilna jaka działa w takim połączeniu to v4870.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
piesman
Post : 11 cze 2014 20:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Szeregowy
  • Posty: 9
  • Dołączył: 22.03.2012


Cześć, mam problem z Arluco Revisited:/. Zainstalowałem na Wildfire (z tym modem umożliwiającym instalowanie modyfikacji). Wszystko działało bez zarzutów. Co prawda kilka razy wywaliło mnie do pulpitu ale to i oryginalny JA2 potrafił więc jest ok. Mam zajęte już jakieś pół mapy i właśnie pojawiły się Crepitusy, w kopalni w Grumm. Poszedłem wybijać, wszystko cacy. Jak doszedłem do ostatniego poziomu (pierwsza mapa na piętrze -3 - siedlisko stworzeń, poniżej kopalni) to się zaczęło. Po wejściu przez tunel zamiast pojawić się przy jego wylocie pojawiłem się gdzieś "w skale". Nie mogłem wyjść do normalnej przestrzeni gry tylko łaziłem w skale. W końcu użyłem kody, przeniosłem się do normalnej przestrzeni. Ok, powybijałem stwory (sektor wygląda jak ostatnia kryjówka ich matki), poszedłem tam gdzie matka powinna być, a tu zonk, nie ma jej. Na mapie wygląda jakby dało się przejść do sektora powyżej ale tej możliwości też nie ma. Jest jakaś szansa żeby dorwać tą matkę? Ma ktoś jakiś pomysł, bo ja "buksuję w tym miejscu".


*
 
micand1989
Post : 11 cze 2014 20:38
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1578
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


piesman pisze:
Cześć, mam problem z Arluco Revisited:/. Zainstalowałem na Wildfire (z tym modem umożliwiającym instalowanie modyfikacji). Wszystko działało bez zarzutów. Co prawda kilka razy wywaliło mnie do pulpitu ale to i oryginalny JA2 potrafił więc jest ok. Mam zajęte już jakieś pół mapy i właśnie pojawiły się Crepitusy, w kopalni w Grumm. Poszedłem wybijać, wszystko cacy. Jak doszedłem do ostatniego poziomu (pierwsza mapa na piętrze -3 - siedlisko stworzeń, poniżej kopalni) to się zaczęło. Po wejściu przez tunel zamiast pojawić się przy jego wylocie pojawiłem się gdzieś "w skale". Nie mogłem wyjść do normalnej przestrzeni gry tylko łaziłem w skale. W końcu użyłem kody, przeniosłem się do normalnej przestrzeni. Ok, powybijałem stwory (sektor wygląda jak ostatnia kryjówka ich matki), poszedłem tam gdzie matka powinna być, a tu zonk, nie ma jej. Na mapie wygląda jakby dało się przejść do sektora powyżej ale tej możliwości też nie ma. Jest jakaś szansa żeby dorwać tą matkę? Ma ktoś jakiś pomysł, bo ja "buksuję w tym miejscu".

Jest takie powiedzenie, "że z gó...a bata nie ukręcisz".
Jeśli łączysz mapy z orginalnej, WildFire i jeszcze do tego Arulco Revisited to nie miej pretensji do gry, że ci coś nie chce działać poprawnie.
Każda z w/w wersji posiada swoje własne odmienne mapy. Łącząc, wyszło na to że przejścia między mapami są również przejściami pomiędzy wersjami map.

Zdecyduj się na jedną wersję to będzie działać poprawnie.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
piesman
Post : 11 cze 2014 20:43
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Szeregowy
  • Posty: 9
  • Dołączył: 22.03.2012


A toż ja pretensji nie mam, wszystko było jak do tej pory ok i po prostu szukam jakiegoś pomysłu żeby to obejść. Instaluję na Wildfire bo po prostu nie mam orginalnego JA2, szlag mi płytę trafił:/


*
 
Starchris
Post : 11 cze 2014 21:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010


Ja uważam, że trafił Ci się typowy błąd całej gry, czyli brak królowej, tam gdzie powinna być. Rozwiązanie jest jedno i zawsze działa. Wyjdź na powierzchnię, przesuń czas do kolejnej nocy i wejdź z powrotem do kopalni na sam dół. Na 100% będzie tam królowa.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
micand1989
Post : 12 cze 2014 08:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1578
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Starchris pisze:
Ja uważam, że trafił Ci się typowy błąd całej gry, czyli brak królowej, tam gdzie powinna być. Rozwiązanie jest jedno i zawsze działa. Wyjdź na powierzchnię, przesuń czas do kolejnej nocy i wejdź z powrotem do kopalni na sam dół. Na 100% będzie tam królowa.

Zanim to zrobisz, jeśli jeszcze nie ma królowej...to weź zaminuj teren pod nią czymś zdalnie odpalanym. Tylko nie jestem pewien czy różnica wersji pozwoli na odpalenie ładunku po ponownym wejściu do sektora :|

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
piesman
Post : 12 cze 2014 17:56
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Szeregowy
  • Posty: 9
  • Dołączył: 22.03.2012


Nie pomaga:/. Chyba micand ma rację, z tym batem... Jak wybijam wszystkie potwory w tym sektorze gdzie jest błąd to walka się kończy i on jest czysty, to nie jest po prostu ostatni sektor ale do ostatniego nie da się dojść:/. Chyba pagit:(.


*
 
micand1989
Post : 13 cze 2014 08:09
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1578
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


piesman pisze:
Nie pomaga:/. Chyba micand ma rację, z tym batem... Jak wybijam wszystkie potwory w tym sektorze gdzie jest błąd to walka się kończy i on jest czysty, to nie jest po prostu ostatni sektor ale do ostatniego nie da się dojść:/. Chyba pagit:(.

Nie wiem na pewno czy w podziemiach można zrobić myk na kodach z przemieszczanie oddziału, kombinacją klawiszy CTRL+T. Popatrz w poradniku na głównej jak się go poprawnie wykonuje. Tam jest wszystko opisane.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
kosciogryz
Post : 15 mar 2017 21:39
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 14
  • Dołączył: 28.02.2017


Mam problem z ilością AP u najemników. Wcześniej grałem w zwykłe 1.13 4870 i dodawszy w ini edytorze player AP bonus 40 punktów na ekranie taktycznym w grze najemnicy posiadali 140 pkt i było ok. Teraz gram w Arulco Revisited pod 7609 v1.4 i zmieniłem jak wcześniej aby mieć gratis 40 pkt., jednak teraz koszt strzału z broni wzrósł poprzez tę zmianę. Ustawiłem na powrót playerapbonus 0 i koszt strzału z broni wrócił do normy. Istnieje możliwość ustawienia sobie gratis 40 pkt. AP dodatkowo nie zwiększając kosztu strzałów z broni tak jak w zwykłym 4870? (W 1.13 7609 bez modów koszt też się nie zwiększał chyba ale głowy nie dam...)
W ini edytorze nie zauważyłem opcji, która mogłaby temu zaradzić.
-----------------------------------------------------------------------
W zwykłym 1.13 7609 ustawiłem zmianę player_ap_bonus na 40 i miałem 140 ap u merca, a koszt strzału z broni odpowiadał liczbie ap potrzebnej na strzał, jaki widnieje w opisie broni. Natomiast dalej chcąc grać w AR mod 7609 broń mimo opisu potrzebuje większej liczby ap. Zatem ten bonus nic nie daje skoro zwiększa koszt strzału prawda? HK 417 ma koszt ap 29 a w taktycznym ekranie koszt to 39ap itd. Jak sprawić, by bonus był rzeczywiście bonusem? dodam, że gram na insane- tzn. chcę grać bo póki tego problemu nie rozwiążę, lub ktoś mi nie pomoże, nie zaczynam w pełni kampanii.


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2