Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 164 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna
Autor Wiadomość
micand1989
Post : 23 sie 2011 11:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Panowie, dajcie spokój z tymi opisami. Narobicie się więcej przy tych opisach niż przy przejściu całej gry w godzinę :| Po co to :?: A potem każdy będzie się chwalił że na INSANE przeszedł gre w godzine...tak to każdy gł... potrafi :|

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
lukasamd
Post : 23 sie 2011 20:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


@micand:
I tak i nie zarazem. Takie poradniki są przydatne. Dla mnie najlepszym przykładem był bodajże Back 2 Business, który fabułą po prostu wgniata w fotel (zresztą rejon działań też nieźle zrobiono). Bez poradnika w języku polskim granie było dosyć kiczowate, bo mody do JA mają to do siebie, że jest dużo do zrobienia, ale nie wiadomo co-gdzie-jak.
Kapitalnie i moim zdaniem realistycznie zrobił to Jazz w Legion 2 - masz uratować dziewczynę i wiesz, w jakim jest kraju. Reszta to twój problem, możesz coś wyciągnąć od miejscowych siłą, możesz im w czymś pomóc, a możesz w ogóle z nimi nie gadać. Zależnie od tego co zrobisz, możesz odnaleźć ją szybciej lub później (w tym drugim wypadku może być już za późno). Wydaje się chaotyczne, ale przynajmniej zgadza się z fabułą, a masz jeden, dokładnie ustalony cel.


Dodano: 23 sie 2011 20:57

Ja wysiadam... gdybym nie miał sporo spraw na głowie, to pewnie w czwartek/piątek zakończyłbym Shady Job.
No ale spraw mam dużo, a dzisiaj znowu gra pokazała, że wciąga bez opamiętania, wywalam aby tego nie robiła :lol:

Dorzucam do postu mój zapis, może ktoś będzie chciał, a przy okazji i ja będę mógł sobie kiedyś wrócić do gry:
- oczyszczone ~3/4 sektorów
- 2 oddziały po 6 najemników (drugi sformowałem po napadzie na sklep, postanowiłem nie dzielić się dolą z ćpunami :P)
- w każdej drużynie 1 osoba z moździerzem, 2 mają karabiny z granatnikami
- grupa bez IMPa niestety nie ma mechanika / włamywacza, ponieważ Magic był zajęty
- wszyscy najemnicy to poza IMPem ludzie z AIM (RPC z gry też są rzekomo z tej organizacji)
- IMP posiada już 3 dyskietki, co do jednej nie jestem jednak pewien czy to jest ta "ważna"


Załączniki:
SavedGames.zip [622.74 KiB]
Pobrany 123 razy
*
  WWW
Gryf
Post : 23 sie 2011 21:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 138
  • Dołączył: 18.05.2008
  • Skąd: Warszawa


Nie poddawaj sie, zawsze mozesz popykac w niedziele do rana a potem w kime na klawiaturze w robocie ;D
Sciagne i zobacze co tam namotales ;) "przydasie" pobiegam po mapie i zobacze gdzie co i jak :)

_________________
I was born, like a twister, to walk alone.


Ostatnio zmieniony 23 sie 2011 21:46 przez Gryf, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
JancioThor
Post : 23 sie 2011 23:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 11
  • Dołączył: 12.12.2009


czy hula to na wersji 1,13

bo sie odzwyczaiłem już od podstawowej wersji


Ostatnio zmieniony 23 sie 2011 23:02 przez JancioThor, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
lukasamd
Post : 23 sie 2011 23:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Nie, to jest przeznaczone na zwykłego JA2UB


*
  WWW
p5zx
Post : 26 sie 2011 03:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 73
  • Dołączył: 26.08.2011
  • Skąd: Warszawa


Witam mam pytanie czy ten opis instalacji dodatku jest nadal aktualny??

Cytuj:
Instalacja starszej wersji

Instrukcja dotyczy starszej (v1.01 i v1.02 bez udźwiękowienia) wersji modyfikacji.

Instalujemy naszą wersję Jagged Alliance 2.5 Unfinished Business.
Ściągamy spakowaną modyfikację Shady Job.
Instalujemy SJ poprzez otwarcie ściągniętego pliku i podaniu ścieżki do folderu z naszym JA2.5 UB.
Wchodzimy do katalogu "/data/campaigns/sj" i usuwamy rozszerzenia "nomap" jakie widnieją przy niektórych plikach sektorów.
Ściągamy i instalujemy patch K7N11M10, który usuwa błędy z tych sektorów.
Ściągamy i instalujemy patch ammo_patch1, który wprowadza amunicję AP 9mm i 0.45cala, a także poprawia parę błędów (bez niego mamy do dyspozycji prawie wyłącznie "niebieską" amunicję tych typów).
Dodatkowo, jeśli komuś podobała się modyfikacja Night Ops może zainstalować dodatkowo następujące rozszerzenia:
Patch climbroof_ub102 pozwala przeciwnikom korzystać z dachów - wskok/zeskok.
Patch visible_ub102-1 ogranicza pole widzenia do 180°.


I czy te 3 patche są nadal potrzebne czy też są już dodane w w paczce shady_job_1.02 ???

Cytuj:
Ściągamy i instalujemy trzy patche:
- patch100sj102 (opis zmian),
- patch200sj102 (opis zmian),
- patch300sj102 (opis zmian).

_________________
"Damn guns. A knife never runs out of ammo."


*
 
Len
Post : 26 sie 2011 08:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Tylko skąd ty to wziąłeś? Bo w downloadzie JAC widzę tylko dwa pliki - modyfikację i spolszczenie.

I drugie pytanie - co ty człowieku robisz o 3:24 w nocy? :D


*
  WWW
micand1989
Post : 26 sie 2011 09:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Len pisze:
co ty człowieku robisz o 3:24 w nocy? :D

Shady Job wciąga :ok:

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Gryf
Post : 27 sie 2011 01:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 138
  • Dołączył: 18.05.2008
  • Skąd: Warszawa


W sektorach F11, G12, 13 spotkalem nastawionych wrogo cywilow. Warto ich zabic? Ja zdecydowalem sie ich oszczedzic. Nic tam nie ma ciekawego oproch Simona? W G13 juz nie chce mi sie lazic po domach na przerwaniach...
No dobra jednak wybic. Jeden zaatakowal w G13 Siergieja piesciami :D

[hr:][/hr:][b:]Dodano: 27 sie 2011 01:41[/b:]

Jednak sie wycofalem. Nie wiem o co chodzi z wariatami. Zanim sie wejdzie do tych sektorow najpierw polecam G10 (22 wrogow) i G8 (26 wrogow) oba bez transporterow.
Wie ktos gdzie mozna zdobyc ammo do G11? Konczy mi sie :(
FN P90 jest dostepne?

_________________
I was born, like a twister, to walk alone.


Ostatnio zmieniony 27 sie 2011 01:47 przez Gryf, łącznie zmieniany 5 razy

*
 
lukasamd
Post : 27 sie 2011 12:08
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Gryf pisze:
FN P90 jest dostepne?


Jest, ale nie ma większego sensu z niego korzystać, słaby zasięg...
Polecam wybrać się prosto do Kredon: na początku może być ciężko, ale szybko zdobędziesz tam karabinki M4 i sporo amunicji do nich.


*
  WWW
Gryf
Post : 27 sie 2011 14:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 138
  • Dołączył: 18.05.2008
  • Skąd: Warszawa


FN P90 to dla mnie bron podstawowa. Jest nie do zastapienia dla zawodnika walczacego w nocy. Zasieg 23 jest az nadto wystarczajacy :) Jak mam P90 to chowajcie sie wrogowie :D

_________________
I was born, like a twister, to walk alone.


Ostatnio zmieniony 27 sie 2011 14:02 przez Gryf, łącznie zmieniany 3 razy

*
 
gonzo_68
Post : 28 sie 2011 10:11
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 114
  • Dołączył: 17.08.2006


Po pierwsze, piszę na podstawie wersji rosyjskiej, a już wiem, że są pewne różnice.

FN P-90 i H&K G11 są w południowej części wyspy (linia K i niżej, miasto La Crada i najbliższa okolica). Południowa część wyspy jest bogatsza w rozmaitą broń (i amunicję do niej), ale też mocniej broniona, niż północ. Także L10: Las, tam amuncja 5,7 i 4,73 jest w magazynach gangu Keidosa. Reakcja ferajny bywała różna, w jednej wersji gry atakowali, gdy chciałem coś zabrać, w innej sprzęt był dostępny - żadnej draki.

Co do wrogich cywili na farmach, na północy - ja się z tym nie spotkałem. Oprócz buga w grze, przychodzi mi do głowy jedna możliwość - zabicie w Kredon barmana Ramiro, naczelnik policji sugeruje nam, że to Ramiro jest szpiegiem Carradine'a. Jeśli zabije się Ramiro, to zaczną nas unikać inni ciekawi ludzie z Kredon: Tom i Selina. Lepiej zaufać słowom Ramiro, że to naczelnik współpracuje z naszym wrogiem, a najlepiej sprzątnąć trefnego stróża prawa. Wówczas pogadać jeszcze raz ze wspomnianą wcześniej trójką, a przekażą nam pożyteczne informacje.
Przychodzi mi do głowy jeszcze wersja pośrednia - nie byłeś w Kredon (czy też nie gadałeś z nimi), a farmerzy traktują Cię jako wrogiego obcego. Jednak na zdrowy rozum, to spotkało by nas nieufne przyjęcie. Ja trzymałem sztamę z Ramiro i pozostałą dwójką - opłaciło się. Raz spróbowałem z Normanem Frossetem - nie polecam.


*
 
lukasamd
Post : 28 sie 2011 17:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


gonzo_68 pisze:
Co do wrogich cywili na farmach, na północy - ja się z tym nie spotkałem. Oprócz buga w grze, przychodzi mi do głowy jedna możliwość - zabicie w Kredon barmana Ramiro, naczelnik policji sugeruje nam, że to Ramiro jest szpiegiem Carradine'a. Jeśli zabije się Ramiro, to zaczną nas unikać inni ciekawi ludzie z Kredon: Tom i Selina. Lepiej zaufać słowom Ramiro, że to naczelnik współpracuje z naszym wrogiem, a najlepiej sprzątnąć trefnego stróża prawa. Wówczas pogadać jeszcze raz ze wspomnianą wcześniej trójką, a przekażą nam pożyteczne informacje.


Nie mogę potwierdzić, załatwiłem Ramiro gdy byłem w Kredon, później wielokrotnie spotykałem w różnych serwerach cywili, w tym na farmach i ani razu nie zostałem przez nich zaatakowany.


*
  WWW
Gryf
Post : 28 sie 2011 23:22
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 138
  • Dołączył: 18.05.2008
  • Skąd: Warszawa


Nawet nie wiem gdzie jest Kredon, nie wyswietla mi sie taka nazwa miasta. Rozumiem, ze to miasto H11, I10, 11 do ktorego sie wlasnie wybieram. Na farmy wchodzilem z F10. Nie wszyscy byli wrodzy tylko paru w kazdym z sektorow. Uciekali i klekali, ale mialem przerwania ze to wrogowie. Oprocz Simona nic nie bylo w skrzynkach, szkoda czasu.

_________________
I was born, like a twister, to walk alone.


*
 
gonzo_68
Post : 29 sie 2011 00:08
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 114
  • Dołączył: 17.08.2006


Zatem chyba najbardziej wygląda to na błąd. Lukasamd sprawdził przejście wersji PL po Ciemnej Stronie Mocy i cywile nie byli wrogo nastawieni. Brak wyświetlania się nazwy Kredon/Credon też wskazuje na to, że coś tu może nie działać prawidłowo. Może ekipa od wersji PL zna odpowiedź?


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna


cron