Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 391 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 27  Następna
Autor Wiadomość
micand1989
Post : 12 sty 2011 18:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1577
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Olinka pisze:
micand1989 pisze:
Olinka pisze:
dzieki ale załatwiłam ich po swojemu... LAW


o lol no to musiało być gorąco :kosci:

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 12 sty 2011 22:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1577
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


mam dosyć!!! :wall: tego moda

znudziło mnie ciągłe QuickLoad-y. co wchodze w jakies drzwi to albo kosa albo head i po najemniku :crazy:
Zdobyłem góre Tixy (załączam 1 str inwentarza, zobaczycie z kim trzeba walczyć)

jest po prostu masakra :wall:
gorzej niż bym grał na expercie w czystą wersję JA2 :/
tutaj każdy przeciwnik nawet cywil czy wieśniak czy mięśniak w San monie ma lepsze statsy i ekwipunek niż ja :crazy:

ktoś przekombinował :no:
śmiech na sali

jak ktoś by chciał zobaczyć save to proszę na PW


Załączniki:
dynamo1.JPG
dynamo1.JPG [ 119.97 KiB | Przeglądany 298 razy ]

_________________
Obrazek
Obrazek
*
 
Olinka
Post : 12 sty 2011 22:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 958
  • Dołączył: 26.08.2008
  • Skąd: A.I.M


Otóz to własnie widze.
Nic jednak, nie poddaje sie.
Nagimnastykowac sie trzeba.
Tylko fakt wiesniacy sa lepsi od naszych najemników.
Co w realiach gry jest triszke bez sensu bo to by oznaczało, że własciwie nikt nas tu nie potrzebuje bo gdyby chcieli to Wariatke wysadzili by z siodła bez problemu.

To raz a dwa...

Czy jest mozliwe popracowac nad inwentarzem sektora tak by mozna było składac np 4 kamizelki w kupe i inne rzeczy.
Robi sie bardzo duzo drobiazgu no i bałaganu.

Pozmieniane statystyki broni... trzeba sie przestawic ok nawet ciekawe.

No dobrze zobaczymy dalej.

_________________
Pozdrawiam, Olinka

Moja mała "pasja"


*
 
pudel89
Post : 12 sty 2011 23:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 29
  • Dołączył: 16.12.2010
  • Skąd: Radom / Lublin


"A co do snajperów to ciężko będzie bo wystarczy że nos wystawie zza drzwi czy zza rogu i dostaje headshota za ponad 100HP w zieloną spectre...o włażeniu na dach zapomnij tam jest ich przynajmniej 7 szt i każdy ma jakąś dobrą głośną snajpe."
Nie mówię żeby wchodzić na ten dach tylko na dach budynku po lewej gdzie snajperów jest 3. Podchodzisz najemnikiem no ściany i czekasz, a drugi najemnik wali moździerzem, bo tam nie ma cywili, a dwie salwy wystarcza. Potem wchodzisz i strzelasz do tamtych na dachu naprzeciwko.

_________________
Obrazek


*
  WWW
micand1989
Post : 12 sty 2011 23:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1577
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


PZB napisał na 6 stronie:
Dałoby radę zwiększyć ilość przeciwników w sektorach?? Bo 5 czy tam 6 na lotnisko w Drassen (co prawda poziom łatwy... sprawdzałem jaka jest trudność w porównaniu do WF) to zdecydowanie za mało (dla mnie minimum to 14 a optimum 18/9... na poziomie łatwym )

on jeszcze nie wiedział że tak łatwo to tylko do Cambrii będzie a potem pionowa ściana pod górę


Stridingshadow napisał na 10 stronie:
Wiesz, w JA2 postrzał z 5m w osłoniętą hełmem spectra głowę z karabinka AUG odejmował ok 2-4% życia, tymczasem powinien rozlecieć się hełm, głowa, a pocisk utkwić w ścianie.
Podobnie było z postrzałami w sytuacji, kiedy pocisk otarł się o drzewo czy szlaban.
Broń była za słaba, jest silniejsza, i jest dobrze.


i teraz jest tak samo bo każdy przeciwnik (nawet cywile) mają komplety Spectra powlekana galaretą. I też zabiera tyle.
Przyczyna: w poprzednich wersjach osłony typu spectra to był rarytas i było ich tyle że można było policzyć na palcach dwóch rąk a teraz każdy zostawia i leżą i gniją

podczas zdobywania Tixy (góry) miałem przeciwnika na dachu, wskoczyłem na dach i pociągnąłem mu dwiema seriami z miniguna w odległości 1 kratki (wszystkie weszły w cel) i nawet mu 1HP nie zabrało. oddałem turę (on leżał a ja nie miałem noża). zaczęła się nowa tura a ja mu znowu 2 serie i zabrało mu raptem 15HP (minigun siła 75).

Zszedłem na dół do gniazda stworów. powitały mnie przy drabinie 2 samice, no to sobie myśle: a rozwale je minigunem. to był mój błąd. odpaliłem 2 serie z miniguna a ta dopiero po drugiej serii oberwała -2HP. w następnej turze mój oddział już nie żył.

_________________
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 12 sty 2011 23:23 przez micand1989, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Stridingshadow
Post : 12 sty 2011 23:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


micand1989 pisze:
i teraz jest tak samo bo każdy przeciwnik (nawet cywile) mają komplety Spectra powlekana galaretą. I też zabiera tyle.
Przyczyna: w poprzednich wersjach osłony typu spectra to był rarytas i było ich tyle że można było policzyć na palcach dwóch rąk a teraz każdy zostawia i leżą i gniją

podczas zdobywania Tixy (góry) miałem przeciwnika na dachu, wskoczyłem na dach i pociągnąłem mu dwiema seriami z miniguna w odległości 1 kratki (wszystkie weszły w cel) i nawet mu 1HP nie zabrało. oddałem turę (on leżał a ja nie miałem noża). zaczęła się nowa tura a ja mu znowu 2 serie i zabrało mu raptem 15HP (minigun siła 75).

Zszedłem na dół do gniazda stworów. powitały mnie przy drabinie 2 samice, no to sobie myśle: a rozwale je minigunem. to był mój błąd. odpaliłem 2 serie z miniguna a ta dopiero po drugiej serii oberwała -2HP. w następnej turze mój oddział już nie żył.

W v1.13 mógłbyś go zabić pistoletem Mauser 1914 bądź CZ 83.
Nie dlatego, że pancerze są słabe, ale dlatego że są jak najbardziej zniszczalne, i nie chronią całego ciała (tylko np. 55% powierzchni głowy czy 70% powierzchni tułowia), i jest szansa, że zabijesz jednym pociskiem myśliwskim wroga w ciężkim pancerzu dlatego, że trafisz w nieopancerzone miejsce.

V1.13 jest bardziej realistyczne, ale to jest NEW CLASSIC.
Miało być urozmaicone, trudniejsze, i KLASYCZNE (i jest).

_________________
Obrazek


*
 
Andrew Vysotsky
Post : 13 sty 2011 10:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 59
  • Dołączył: 21.10.2010


Mam pytanie. Czy w New JA2 Classic potworaki z kopalni reagują na gaz inaczej niż śmiechem? Właśnie będę musiał się do nich wybrać i nie wiem, czy zabierać musztardówy...

_________________
Obrazek
Ignorancja jest pychą, a pycha ignorancją.


*
  WWW
micand1989
Post : 13 sty 2011 10:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1577
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Andrew Vysotsky pisze:
Mam pytanie. Czy w New JA2 Classic potworaki z kopalni reagują na gaz inaczej niż śmiechem? Właśnie będę musiał się do nich wybrać i nie wiem, czy zabierać musztardówy...


nie bierz musztardy (nawet robale mają chyba maski pozakładane bo coś słabo je bierze)....bierz ogień, ogień i jeszcze raz ogień

flamethrower-y i granaty ogniowe. musztardą to tylko do dobijania.

spal je

_________________
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 13 sty 2011 11:12 przez micand1989, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
micand1989
Post : 13 sty 2011 13:39
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1577
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


wie ktoś jak sie na kodach wstawia robala, bo przed chwila wpisalem koda i mi robal pod kursorem wyskoczyl (ale w zlym miejscu) a jak wciskam wszystkie po kolei klawisze to nie moge znalezc tego pod ktorym jest robal


już znalazłem CTRL + O


BTW uważajcie jak biegacie zmęczonym najemnikiem który przenosi słoiki
shank niósł 2 pełne słoiki galarety.....upadł (dźwięk jakby szyba pękała)........ja patrze a tam został tylko jeden słoik i to w stanie 42%


Załączniki:
sloik1.JPG
sloik1.JPG [ 65.56 KiB | Przeglądany 282 razy ]

_________________
Obrazek
Obrazek
*
 
micand1989
Post : 13 sty 2011 23:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1577
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Co do Carmena to już go znalazłem. Był w C5 na drodze koło burdelu. Tylko był z nim mały problem. Stał na obrzeżnej kratce sektora i zamiast kursora z ustami pojawiał sie kursor taki jak by to był koniec sektora. Stał tak samo obok niego jeden paker od Kingpina. A co do Drassen to on nie jest w barze tylko jak my wchodzimy do sektora to on od razu ucieka do kibla do budynku obok i tam stoi i kloca wali na stojąco (sprawdziłem to dopiero po włączeniu koda na widzialność wszystkich w sektorze)

A co do Barretta (ktoś wyżej pisał że nie ma rewelacji) otóż Barrett jest najmocniejszą konwencjonalną snajperką (siła 90), MSG90 (siła 70), M24SM (siła 60), PSG-1 (siła 50). Znalazłem go w podziemiach Tixy.

ale przesadzone jest to że Barrett ma ciągły ogień :no: i to na 4 pociski :crazy: Półcalowy karabin snajperski - strzela seriami :one: :one: :one:

BTW
Mam już na koncie pierwszy milion :-D


Załączniki:
ja2map3.JPG
ja2map3.JPG [ 127.16 KiB | Przeglądany 277 razy ]

_________________
Obrazek
Obrazek
*
 
Stridingshadow
Post : 13 sty 2011 23:26
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


micand1989 pisze:
Półcalowy karabin snajperski - strzela seriami :one: :one: :one:

Przerobić na ogień ciągły trudno nie jest.
Trzeba zmodyfikować mechanizm spustowy, i ew. suwadło.

_________________
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 14 sty 2011 19:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1577
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Stridingshadow pisze:
micand1989 pisze:
Półcalowy karabin snajperski - strzela seriami :one: :one: :one:

Przerobić na ogień ciągły trudno nie jest.
Trzeba zmodyfikować mechanizm spustowy, i ew. suwadło.



słabo mi, słabo mi :042: ... aż mi cukier spadł jak to przeczytałem :kosci:
na trzeżwo byś tego nie napisał...przestań kupować alkohol w barze Aptekarza
jak chcesz ten temat dalej ciągnąc to prosze na PW

Sorry za offtop ale nie mogłem się powstrzymać

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Stridingshadow
Post : 14 sty 2011 19:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


micand1989 pisze:
słabo mi, słabo mi :042: ... aż mi cukier spadł jak to przeczytałem :kosci:

Wiem, że bardzo Ci zależy, na byciu cwanym, ale też bardzo Ci nie wychodzi.
Posłuchaj, i weź sobie do serca: każda, ale to KAŻDA broń samopowtarzalna jest zmodyfikowaną bronią maszynową.
Podkreślam KAŻDA.
Część jest łatwiej przerobić na ogień ciągły (np. Szwedzka wersja FNC -AK5, w wersji policyjnej ma nastawę przełącznika rodzaju ognia odpowiadającą za ogień ciągły zablokowaną śrubą wsadową, którą wystarczy w tym przypadku odkręcić), część trudniej (np. do modyfikacji AK trzeba zmodyfikować istniejący spust samoczynny, naciąć komorę zamkową aby zrobić miejsce dla tego ostatniego, wykonać nowe nacięcie na komorze zamkowej dla dodatkowych ustawień bezpiecznika, i wykonać nacięcie na suwadle, celem interakcji ze spustem samoczynnym).
Nie opiszę tego dokładnie, bo ktoś jeszcze powie, że podżegam do przestępstwa, jakim jest modyfikacja broni legalnej na broń podlegającą kryteriom szczególnie niebezpiecznej.
Jednakowoż w necie można znaleźć za free stosowną literaturę, więc jeżeli ktoś nie wierzy, niech się sam przekona.

Oczywiście kłócisz się, bo nie wiesz, że większość cywilnych (samopowtarzalnych) wersji automatu Kałasznikowa produkowanych w USA pochodzi ze zdemobilizowanych kbk. AK, AKM czy AK-74 produkcji Europejskiej, Chińskiej bądź Egipskiej, dla których wytwarza się w USA nowe komory zamkowe i tzw. sześć obowiązkowych części 'made in USA' (prawo federalne, nawiasem mówiąc są to dowolne części broni).

Mówiłem Ci już, że jeżeli chcesz udowadniać swoją zajefajność, to nie jest to odpowiednie miejsce.

micand1989 pisze:
jak chcesz ten temat dalej ciągnąc to prosze na PW

A ja Cię proszę, żebyś rozeznał się w temacie, nim zaczniesz nabijać się z innych ludzi, bo robiąc jak robisz, przede wszystkim robisz z siebie idiotę.

_________________
Obrazek


*
 
Dudus
Post : 14 sty 2011 20:15
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 50
  • Dołączył: 27.12.2010


A ja mam inne pytanko: czy da się to spolszczyć( chociaż częściowo) ??
Ogólnie pograłem godzinke i mod bardzo mi się podoba nie licząc nowych twarzy ( nie wpadły mi w gust), no i oczywiście tego, że jest po angielsku :) (nigdy nie mogłem grać w gry nie po Polsku. To nic, że wszystkie teksty najemników znam na pamięć i tak mnie to denerwuje :))


*
 
micand1989
Post : 14 sty 2011 20:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1577
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


mnie nie chodziło o to żebyś mi tłumaczył jak to się przerabia karabiny.

ja napisałem 2 posty wyżej że żaden Barrett nie posiada funkcji ciągłego ognia.
Podkreśliłeś że ŻADNA

A ja ci udowadniam że są takie:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Karabin_Barrett_M82
http://www.barrett.net/

żaden karabin snajperski firmy BARRETT od 1982 roku nie miał tej funkcji.
a jak chcesz się bawić w tuningowanie BARRETT-a to chętnie wysłucham twojego toku myślenia.

I jakbyś mógł, z łaski swojej nie nazywać mnie idiotą to byłbym happy.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 27  Następna


cron