Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 391 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 27  Następna
Autor Wiadomość
micand1989
Post : 02 sty 2011 03:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1577
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


dopiero co zdobyłem sektor D2 (chyba z 30 minut się z nim bawiłem)

1.Nie wiem wogóle co się dzieje - wywala mi do Windowsa co chwile (ale tylko w walce na turze przeciwnika)
często sejwuje na szybki zapis

2. Sektor D2 - zawsze zaczynam od niego zdobywanie mapy Arulco.....a tu niespodzianka.......jakbym wiedział co tam jest to bym sobie ten sektor zdobył już po zabiciu królowej. 5 snajperów na głównym dachu (3 armaty na czołgi, 1 Barrett, 1 FN-FAL, każdy od stóp do głów w spectra powleczona galaretą z robala, Każdy w Goglach UV, i na koniec każdy miał jeszcze moździeż na dokładkę). Barrett M82A2 niestety się sfajczył, ale 2 armaty są i 4 moździeże i FN-FAL. BTW: dobrze że miałem CAWS-a.

no baja. ciekaw jestem jak reszta sektorów
sektor zdobyłem 4 rebeliantami i swoim IMP (karabiny się nie przydały, brać dużo granatów i materiałów wybuchowych)

Duży + , że u Tony-ego są sprzęty od samego początku :diabel:

poziom trudności troszeczkę hardkorowy. samoobrona nie może powstrzymać jednego ataku 5 elit


PYTANIE: czy można jakimś sposobem importować postacie (IMP, MERC i AIM) z czystej wersji albo z Urban Chaos??

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Stridingshadow
Post : 02 sty 2011 12:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


micand1989 pisze:
2. ciche karabiny snajperskie - trochę przegiołeś. VSS Vintorez z zasięgiem 20 :no: . W Urban Chaos miał on zasięg bodajże 40. co się z nim stało :no: to samo AS VAL

WSS 'Wintoriez' i AS 'Wał' mają lufy po 20cm, i są zasilane nabojem, którego prędkość początkowa wynosi ok 290m/s, co przypomina pod każdym względem pistolet maszynowy, więc i zasięg jest porównywalny do pistoletu maszynowego (200m).

micand1989 pisze:
3. CAWS - magazynek to to nie jest...prędzej BOX z shellami.

CAWS jest bronią w układzie bezkolbowym, zasilaną specjalną amunicją z 10-nabojowego magazynka pudełkowego.

micand1989 pisze:
4. karabin do rozwalania czołgów - a co to już LAW-y wyszły z mody że trzeba zajmować ekwipunek ciężką (17,7kg) armatą na czołg

Tu się zgadzam, schyłek ery kb. ppanc. to koniec IIWŚ, ale o tym już pisaliśmy.

micand1989 pisze:
9. Siła karabinów - w JA2 i UC były karabiny które miały max 40 pkt siły (nie licze KSVK i AWM z Urban Chaos) które rozwalały jednym strzałem, a ty jeszcze zwiększyłeś statsy...po co...źle było???

Wiesz, w JA2 postrzał z 5m w osłoniętą hełmem spectra głowę z karabinka AUG odejmował ok 2-4% życia, tymczasem powinien rozlecieć się hełm, głowa, a pocisk utkwić w ścianie.
Podobnie było z postrzałami w sytuacji, kiedy pocisk otarł się o drzewo czy szlaban.
Broń była za słaba, jest silniejsza, i jest dobrze.
W v1.13 typowy karabin 7.62x51mm NATO ma parametr 'obrażenia' na poziomie ~56, i jest dobrze.

_________________
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 02 sty 2011 12:47
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1577
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


micand1989 pisze:
3. CAWS - magazynek to to nie jest...prędzej BOX z shellami.

CAWS jest bronią w układzie bezkolbowym, zasilaną specjalną amunicją z 10-nabojowego magazynka pudełkowego.


ale ten CAWS ma magazynek na 40 szt.
w czystej wersji miał maga na 10 szt.

10 szt amunicji Gauge 12 będzie zajmować mały kartonik po soczku ze słomką
a 40 szt tej samej amunicji będzie zajmować duży 2 litrowy karton po soku

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Stridingshadow
Post : 02 sty 2011 12:56
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


micand1989 pisze:
ale ten CAWS ma magazynek na 40 szt.
w czystej wersji miał maga na 10 szt.

A to co innego.

micand1989 pisze:
a 40 szt tej samej amunicji będzie zajmować duży 2 litrowy karton po soku

Bez przesady, może jednolitrowy.
Fakt faktem, że ze względów czysto technicznych takich magazynków się nie robi.
Ponadto byłyby cholernie ciężkie (i ktoś chyba zapomniał, że to ma się zmieścić pod pachą).

_________________
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 02 sty 2011 21:22
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1577
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


wielki + dla człowieka który wprowadził opcję "drop all items" ŚWIETNE :ok: :ok: :ok:

czy w tej wersji są terroryści bo jakoś nie moge znaleźć Carmena??

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Andrew Vysotsky
Post : 05 sty 2011 15:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 59
  • Dołączył: 21.10.2010


Zauważyłem, że czasami (nie zwróciłem dotąd uwagi jak często) magazynek i broń ważą mniej niż po załadowaniu.

Zdobyłem to wielolufowe ustrojstwo ;) Czy ono przypadkiem w realu nie wymaga zasilania prądem? ;) Może już w przyszłości zamienić to na coś całkiem futurystycznego. Nie będzie takie nierealne... Nawet laser albo działo jonowe będzie mniej... rambowate? ;)

Poza tym gra nadal super. Dzięki za wkład pracy - super sprawa :)

_________________
Obrazek
Ignorancja jest pychą, a pycha ignorancją.


*
  WWW
pudel89
Post : 05 sty 2011 23:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 29
  • Dołączył: 16.12.2010
  • Skąd: Radom / Lublin


Starchris mam prośbę :-D Mógłbyś dodać do uzbrojenia nasz polski karabin Beryl? Z chęcią porównałbym go sobie z Abakanem w grze :-)

_________________
Obrazek


*
  WWW
lukasamd
Post : 06 sty 2011 11:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5313
  • Dołączył: 31.05.2006


Można by go dać Steroidowi :D


*
  WWW
Andrew Vysotsky
Post : 08 sty 2011 13:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 59
  • Dołączył: 21.10.2010


Mam problem. Już drugi raz zdobywam 14i (dolny prawy kwadrat Almy). Ciągle nie mogę zabić wszystkich. Byłem we wszystkich pomieszczeniach, na wszystkich dachach, ale nie mogę odszukać ostatniego przeicwnika...

_________________
Obrazek
Ignorancja jest pychą, a pycha ignorancją.


*
  WWW
micand1989
Post : 08 sty 2011 13:56
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1577
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Andrew Vysotsky pisze:
Mam problem. Już drugi raz zdobywam 14i (dolny prawy kwadrat Almy). Ciągle nie mogę zabić wszystkich. Byłem we wszystkich pomieszczeniach, na wszystkich dachach, ale nie mogę odszukać ostatniego przeicwnika...


są za siatką w lewym górnym rogu sektora
będzie ich minimum 2

przetnij siatke albo z daleka z M79 albo możdzieżem zrób im dobrze


Przepraszam pomyłka , to nie ta wersja
prosze o usunięcie mojego posta

_________________
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 08 sty 2011 14:05 przez micand1989, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
lukasamd
Post : 08 sty 2011 15:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5313
  • Dołączył: 31.05.2006


@micand1989:
Postów na forum nie kasujemy za bardzo, tylko jak ktoś łamie regulamin lub pisze bez sensu :P
Nie wiem czy Starchris zmieniał cały ten sektor, ale jeżeli nie, to dobrze opisałeś rozwiązanie tego problemu - to już twórcy gry zrobili "błąd" i wpakowali za ten płot 1-2 przeciwników, którzy nowicjuszom strasznie utrudniają życie. Za pierwszym razem jak grałem to szukałem ich dobre 20-30 minut.

BTW. Jeszcze trochę i ten mod zajmie 3 miejsce na liście najczęściej pobieranych na JAC... :ok:


*
  WWW
Andrew Vysotsky
Post : 08 sty 2011 17:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 59
  • Dołączył: 21.10.2010


W lewym górnym rogu za siatką jest wieżyczka i bunkierek z worków pod nią. Wszyscy tam załatwieni. Udałem się za leżące dalej na północ skrzynki po ammo aż znalazłem się w skrajnym pn-zach (lewo-góra) polu. Dalej się nie da iść ani w lewo ani w górę bo się przechodzi do następnych sektorów. Nikogo nie ma. :(

_________________
Obrazek
Ignorancja jest pychą, a pycha ignorancją.


*
  WWW
micand1989
Post : 08 sty 2011 18:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1577
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


a nie masz czasem wykrywacza rengenowskiego?? w tej sytuacji byłby jak "do rany przyłuż"

może po kiblach połaź, może jakiegoś cywila uszkodziłeś "daleko sięgającymi granatami"

osobiście jeszcze nie doszedłem do Almy, stoję na razie w Cambrii i latam wszędzie helikopterem (3 bazy rakietowe zdobyte)


BTW: a spróbuj przemieścić samoobrone do tego sektora (może to tylko bug)

_________________
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 08 sty 2011 18:05 przez micand1989, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
micand1989
Post : 08 sty 2011 23:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1577
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


~Andrew Vysotsky
nie sądzisz że jest duża trudność w zabijaniu (chodzi mi o to że giwery mają zwiększoną siłe ale przeciwnicy zostawiają po sobie tylko komplety spectra, spectra-18 albo C-spectra)
przykład: farma Hicków - strzelasz im po głowach z MSG90, PSG1, M24SM, V94 a im zabiera po 40HP :/ a amunicja Hollow Piont wogóle im nic nie robi.BTW cywile na farmie strzelają tylko po głowach ze swoich SPASów i M870 :crazy:
Z daleka ich snajperki nie zabijają a z bliska są "jak RAMBO"(przyjmują na siebie tyle kulek a oddają ci 3x tyle) :wall:

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
lukasamd
Post : 09 sty 2011 00:09
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5313
  • Dołączył: 31.05.2006


micand1989 pisze:
a amunicja Hollow Piont wogóle im nic nie robi


Tak powinno być, w końcu na kamizelki to się nie przydaje :P
No ale trafianie w głowy ze strzelb przez takich prostaków to faktycznie przesada.


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 27  Następna