|
Pułkownik |
|
-
Posty:
2054
-
Dołączył:
25.06.2010
|
Wydałem kolejną aktualizację. Poniżej jest link do najnowszej wersji 1.31. Również wszystkie poprzednie linki zostały zaktualizowane.
https://jagged-alliance.pl/plik429/
Zmiany i poprawki
I. Zmiany od wersji 1.30 do 1.31
1. Wdrożono siedem nowych broni: duży granat ręczny, mały rzucany moździerz, średni rzucany moździerz, duży rzucany moździerz, wielki granat łzawiący, mały granat ogniowy (działa jak koktajl Mołotowa) oraz duży granat ogniowy.
2. Wprowadzono cztery nowe przedmioty: parasol MERC, zegarek MERC, menażkę Che Guevara oraz nóż bojowy Sam’a Garver’a.
3. Uaktualniono testowe save’y w stosunku do wszystkich poprawek i nowych broni.
4. Uaktualniono dokument MUSTREADME.pdf w stosunku do wszystkich poprawek i nowych broni.
II. Zmiany od wersji 1.21 do 1.30
1. Wdrożono możliwość rekrutacji wszystkich rebeliantów od samego początku gry.
2. Wdrożono ośmiu nowych najemników. Czterech nowych najemników można zwerbować z organizacji MERC i są to:
a.) Pułkownik Frederick Biggins, b.) Tex Colburn, c.) John Kulba d.) Manuel.
Natomiast pozostała czwórka nowych najemników to:
e.) Gaston Cavalier – można go znaleźć w mieście Cambria, f.) Porucznik „Stogie” Horge – można go znaleźć w mieście Alma, g.) Victor „Monk” Kolesnikov – można go znaleźć w losowych sektorach, najczęściej w G6, F12, D7, D3, D9. Podróżuje czołgiem, h.) Henning von Branitz – można go znaleźć w losowych barach w miastach Drassen, Cambria, Grumm oraz San Mona. Handluje różnymi rzeczami.
3. Rebelianci na czas powstania przeciwko królowej Deidranna’ie pogodzili się z najemnikiem Igmus „Iggy” Palkov’em i teraz współpracują ze sobą bez żadnych problemów.
4. Najemnik Rudy "Lynx-Eyed" Roberts pogodził się z najemnikiem Louisa’ą "Buzz" Garneau i teraz współpracują ze sobą bez żadnych problemów. Zmiana ta wpłynęła pozytywnie na Lynxa w postaci plus 20 punktów umiejętności dowodzenia, a Louisa z psychopatki stała się normalną osobą.
5. Igmus „Iggy” Palkov pojawia się w grze dopiero po zdobyciu pięciu miast czyli praktycznie pod koniec gry dlatego jego statystyki zostały bardzo mocno zwiększone.
6. Usunięto blokadę przez którą najemnik Len Anderson nie mógł podwyższać swoich punktów statystycznych. Teraz może się szkolić tak samo jak każdy inny najemnik.
7. Zamieniono sylwetki niektórych cywili na sylwetki najemników. Teraz przy próbie ich zaatakowania staną do walki i będą chcieli nas zabić. Ich statystyki zostały zwiększone do maksimum. Zmiana ta dotyczy poniższych cywili:
a.) Brenda Drake, Brewster Woltz, Doreen Harrows, Dr Ernest Poppin, Dr Steven Willis, Eldin Fiddes, Elliot, Gordon Jefferies, Jenny Walden, Madame Layla, Lora Ricci, Pablo Greco, Salvatore Luppus, Skyrider, Waldo Zimmer, Walter Bazzon.
8. W związku z powyższymi zmianami niektórym najemnikom zostały zmienione umiejętności specjalne. Poniżej podaje nowe umiejętności.
a.) Trevor Colby – kamuflaż (ekspert), b.) Louisa "Buzz" Garneau – broń ciężka (ekspert), c.) Charlene "Raven" Higgens – snajperstwo (ekspert), d.) Stephen Rothman – skradanie się (ekspert), e.) J.P. "La Malice" Viau – sztuki walki (ekspert), f.) Sheila "Scope" Sterling – nocne operacje (ekspert), g.) Tex Colburn – kamuflaż (ekspert), h.) John Kulba – broń automatyczna (ekspert), i) Manuel – skradanie się (ekspert), j.) Jim "Cougar" Wallace – snajperstwo (ekspert), k.) Col. Frederick Biggins – nocne operacje (ekspert), l.) Henning von Branitz – broń ciężka (ekspert), m.) Victor "Monk" Kolesnikov – kamuflaż (ekspert), n.) Gaston Cavalier – snajperstwo (ekspert), o.) Lt. "Stogie" Horge – broń ciężka (ekspert), p.) Miguel Cordona – kamuflaż (ekspert), q.) Carlos Dasouza – skradanie się (ekspert).
9. Wprowadzono nowy środek transportu jakim jest czołg. Aby go zdobyć należy zwerbować najemnika Victora "Monk" Kolesnikov’a.
10. Wdrożono dostępność wszystkich rodzajów amunicji od samego początku gry w sklepie Bobby Ray’s, u Toniego sprzedawcy broni w San Monie oraz u Henninga von Branitz’a handlarza różnych rzeczy.
11. Wdrożono krótkie dialogi wrogów i samoobrony podczas walk.
12. Zmieniono początkowe osłony wszystkich najemników.
13. Wzmocniono maksymalnie duże Crepitusy. Amunicja Hollow Point już na nich nie działa. Trzeba używać tylko amunicji Armor Piercing.
14. Wdrożono nowy atak Crepitusów w postaci pionowego skoku na najemnika.
15. Zmieniono broń Crepitusów z zielonego gazu na płomienie.
16. Zmieniono odgłosy zranienia dla małych, średnich i dużych Crepitusów.
17. Usunięto błędy uniemożliwiające poprawne wykonanie walk na ringu w mieście San Mona oraz późniejsze odebranie misji od Peter "Kingpin" Klaus’a.
18. Usunięto błędy uniemożliwiające poprawne zakończenie misji z Kyle Lemmons’em w mieście San Mona.
19. Naprawiono błąd braku naukowców w Orcie na powierzchni oraz w jej podziemiu.
20. Naprawiono błąd braku sierżanta Krott’a w sektorze H13 (Alma).
21. Usunięto błąd paraliżu najemników w sektorze H13 (Alma).
22. Poprawiono błąd niewidzialnych wrogów (w sektorach I13-Alma oraz N3-Meduna) przez których nie można było oczyścić do końca sektora z wrogów.
23. Naprawiono błąd polegający na posługiwaniu się tylko amunicją Hollow Point wśród wrogów używających broni RPK–74 oraz FN Minimi.
24. Poprawiono ilość amunicji, zasięg, obrażenia oraz szybkostrzelność kilku broniom palnym.
25. Zwiększono statystyki doświadczenia, zręczności, umiejętności leczenia oraz umiejętności naprawiania przedmiotów do maksimum wszystkim postaciom NPC, u których możemy się leczyć lub naprawiać u nich przedmioty.
26. Zwiększono jeszcze bardziej obrażenia noży bojowych, maczety oraz noży rzucanych.
27. Wprowadzono amunicję Hollow Point do broni M134D Minigun.
28. Poprawiono nieprawidłowy odgłos przeładowania amunicji dla wszystkich pistoletów.
29. Poprawiono nieprawidłowy mały obrazek amunicji 12.7mm do broni V-94 oraz mały obrazek broni Calico M900.
30. Poprawiono nieprawidłowy duży obrazek Multiple Rockets RR 2G w sklepie Bobby Ray’s
31. Poprawiono nierówne małe obrazki niektórych broni i przedmiotów w małym oknie podczas podnoszenia ich z ziemi przez najemników.
32. Dodano do opisu każdego najemnika w organizacji A.I.M. oraz MERC jaką posiada umiejętność specjalną.
33. Dodano stałą numerację w oknie zapisu i wczytywania gry
34. Poprawiono sektor F8 (szpital) z dużej ilości dziur w ścianach i braku mnóstwa drzwi.
35. Poprawiono kilkadziesiąt sektorów w stosunku do wszystkich poprawek i nowych broni.
36. Zwiększono dwukrotnie ilość możliwych do włożenia przedmiotów w małym i dużym slocie w inwentarzu najemnika. Zmiana ta dotyczy wszystkich przedmiotów z wyjątkiem broni i amunicji.
37. Zmieniono stronę z Creditsami w grze.
38. Do save’u testowego z broniami ciężkimi dodano możliwość przetestowania wszystkich nowych granatów.
39. Dodano save testowy, w którym możemy przetestować wszystkich nowych najemników oraz nowy środek transportu jakim jest czołg.
40. Dodano save testowy, w którym będziemy mogli spróbować swoich sił w obronie sektora.
41. Dodano save testowy, w którym możemy przetestować ulepszone Crepitusy.
Byłbym wdzięczny gdyby poniższe zdjęcia trafiły do galerii lub zostały zamienione. Z góry dziękuję.
Załączniki: |
Nowe bronie i przedmioty.jpg [ 225.09 KiB | Przeglądany 948 razy ]
|
Menu główne.jpg [ 164.09 KiB | Przeglądany 959 razy ]
|
Nowi najemnicy.jpg [ 238.57 KiB | Przeglądany 959 razy ]
|
_________________
Poradniki Modera
Ostatnio zmieniony 29 cze 2011 17:47 przez Starchris, łącznie zmieniany 7 razy
|
|