Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 391 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 27  Następna
Autor Wiadomość
Ted
Post : 20 paź 2010 19:52
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 9
  • Dołączył: 12.10.2010


Nie, teraz tego błędu nie ma. Ale gra dosyć często się zawiesza. Dużo ,dużo częściej, niż zwykła, "goła" wersja JA 2 1.12. Jest na to jakiś sposób? Na to nagłe zatrzymywanie się i "zimny reset"?


*
 
Starchris
Post : 21 paź 2010 20:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Dostałem maila od osoby, która gra aktualnie na mojej modyfikacji, w którym poinformowała mnie o kilku błędach. Wszystkie błędy zostały naprawione.

1. Naprawiono problem nieprzychodzenia przesyłek od Bobby Ray’s do miasta Drassen.
2. Poprawiony został błąd w opisie głównego pliku exe.
3. Zwiększono obrażenia i zasięg dużej ilości broni.
4. Zmieniono umiejętność specjalną najemnikowi Charlene „Raven” Higgens na operacje nocne (expert).


Poniżej link do wersji 1.13

https://jagged-alliance.pl/plik429/

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


Ostatnio zmieniony 29 cze 2011 17:47 przez Starchris, łącznie zmieniany 8 razy

*
 
Starchris
Post : 23 paź 2010 19:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Wydałem kolejną aktualizację. Poniżej jest link do najnowszej wersji 1.14.

https://jagged-alliance.pl/plik429/


Poprawki

1. Poprawiono obrażenia, zasięg oraz szybkostrzelność większości broni.
2. Wprowadzono nową broń: Mini Miotacz Ognia.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


Ostatnio zmieniony 29 cze 2011 17:47 przez Starchris, łącznie zmieniany 6 razy

*
 
lukasamd
Post : 26 paź 2010 10:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Wiecie co Wam powiem? JA2 New Classic to chyba najpopularniejszy z modów jaki się pojawił na JACenter - od momentu powstania do teraz został pobrany ponad 2800 razy i już jest na liście 10 najczęściej pobieranych!
Starchris - kawał dobrej roboty, jak widać takiej, która nie poszła na marne! :ok:


*
  WWW
Starchris
Post : 07 lis 2010 20:11
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Wydałem kolejną aktualizację. Poniżej jest link do najnowszej wersji 1.21. Wszystkie poprzednie linki również zostały zaktualizowane.

https://jagged-alliance.pl/plik429/


Poprawki i zmiany.


Wersja 1.21


1. Wprowadzono sześć nowych broni: Modified EMF Hartford 6, H&K USP9, Calico M900, H&K PSG1, M134D Minigun, Karabin Rakietowy Drugiej Generacji.

2. Uaktualniono testowe save’y w stosunku do wszystkich poprawek i nowych broni

3. Uaktualniono dokument MUSTREADME.pdf w stosunku do wszystkich poprawek i nowych broni



Wersja 1.20


1. Poprawione nierówne ikony pod mapą Arulco.

2. Poprawiono nierówne paski stanu broni i przedmiotów w inwentarzu najemnika oraz w opisach broni.

3. Poprawiono wygląd okna pomocy.

4. Usunięto dziurę w dachu w jednym z budynków w mieście Drassen.

5. Usunięto błąd niemożności załadowania amunicji 0.45 do MAC-10.

6. Usunięto błąd niemożności załadowania amunicji 9mm do Glocka 17.

7. Poprawiono nieprawidłowy odgłos serii dla automatycznego karabinu rakietowego oraz dla MAC-10.

8. Usunięto minusowy procent osłony najemnika jaki się pojawiał przy kombinacji osłon: hełm spectra (galaretka), kamizelka spectra (galaretka), getry spectra (składnik C-18).

9. Usunięto błąd braku pościgu zabójców Kingpina pomimo kradzieży jego pieniędzy.

10. Poprawiono błędny opis broni V-94.

11. Poprawiono błędny opis maila od Johna i Mary. Teraz w nagrodę za ich odeskortowanie na lotnisko w Drassen dostajemy broń M134D Minigun.

12. Poprawiono kilkadziesiąt sektorów w stosunku do wszystkich poprawek i nowych broni.

13. Zmieniono ilość amunicji, obrażenia, zasięg oraz szybkostrzelność większości broni.

14. Zmieniono odgłosy serii Lekkich Karabinów Maszynowych oraz CAWS’a.

15. Dopasowano długość odgłosu serii do długości trwania animacji strzelania w prawie wszystkich broniach.

16. Zmieniono początkowe bronie najemnikom z A.I.M oraz RPC.

17. Działanie gazu dymnego, łzawiącego oraz musztardowego (dotyczy również granatów 40mm załączanych do podwieszanego granatnika) zostało zmienione. Teraz wspomniane wcześniej materiały wybuchowe obejmują od razu cały swój obszar działania natychmiast po wybuchu.

18. Zwiększono zasięg rażenia wszystkich materiałów wybuchowych łącznie z LAW’em i moździerzem.

19. Zwiększono ilość możliwych do włożenia pocisków moździerzowych w małym slocie inwentarza do dwóch, a w dużym slocie do czterech.

20. Dodano smugę ognia do wystrzału z LAW’a i moździerza.

21. Zmieniono wszystkie statystyki robota na maksymalne. Zmieniono mu umiejętność specjalną na skradanie się (ekspert). Założono mu wszystkie trzy osłony spectra nasączone galaretką z królowej Crepitusów.

22. Dodano logo New Classic Jagged Alliance 2 do menu głównego.

23. Poprawiono nieprawidłowy zapis wersji gry podczas intro gry.

24. Dodano save testowy, w którym możemy przetestować broń krótką oraz nowe działanie gazów bojowych.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


Ostatnio zmieniony 29 cze 2011 17:47 przez Starchris, łącznie zmieniany 5 razy

*
 
lukasamd
Post : 08 lis 2010 15:51
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006




*
  WWW
PZB
Post : 08 lis 2010 18:22
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 1
  • Dołączył: 08.11.2010


Mod świetny jedyne , a przyczepić można się do 6 najemników (przyzwyczajony jestem do 10 slotów) ... i trochę małej rozdzielczości (ale lepsza to niż 640×480)

I teraz takie pytanie

Dałoby radę zwiększyć ilość przeciwników w sektorach?? Bo 5 czy tam 6 na lotnisko w Drassen (co prawda poziom łatwy... sprawdzałem jaka jest trudność w porównaniu do WF) to zdecydowanie za mało (dla mnie minimum to 14 a optimum 18/9... na poziomie łatwym ;))


*
 
Kushin
Post : 08 lis 2010 19:11
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 136
  • Dołączył: 27.12.2006
  • Skąd: San Mona


PZB pisze:
Dałoby radę zwiększyć ilość przeciwników w sektorach?? Bo 5 czy tam 6 na lotnisko w Drassen (co prawda poziom łatwy... sprawdzałem jaka jest trudność w porównaniu do WF) to zdecydowanie za mało (dla mnie minimum to 14 a optimum 18/9... na poziomie łatwym ;))


Było już takie pytanie : http://forum.jagged-alliance.pl/jak-zwiekszyc-poziom-trudnosci-t1817.html

_________________
Obrazek


*
  WWW
Klepczar
Post : 08 lis 2010 22:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 150
  • Dołączył: 25.12.2007
  • Skąd: Pruszków


jeśli pytanie już było to proszę o warna.
ale:

Czy jet tu jakiś system (wskaźnik) szansy trafienia??


*
 
Kushin
Post : 08 lis 2010 23:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 136
  • Dołączył: 27.12.2006
  • Skąd: San Mona


Klepczar pisze:
jeśli pytanie już było to proszę o warna.
ale:

Czy jet tu jakiś system (wskaźnik) szansy trafienia??


Mod jest na silniku 1.13 więc w opcjach powinna być możliwość włączenia/wyłączenia wskaźnika szansy trafienia.

_________________
Obrazek


*
  WWW
Klepczar
Post : 09 lis 2010 00:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 150
  • Dołączył: 25.12.2007
  • Skąd: Pruszków


no i zainstalowałem, znalazłem bardzo miłą rzecz jak savey do testów... ale...
wskaźnika szansy trafienia nie widzę...


*
 
Kushin
Post : 09 lis 2010 00:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 136
  • Dołączył: 27.12.2006
  • Skąd: San Mona


Klepczar pisze:
no i zainstalowałem, znalazłem bardzo miłą rzecz jak savey do testów... ale...
wskaźnika szansy trafienia nie widzę...


W opcjach powinno być (wersja angielska) Preferences/Show shance to Hit, at cursor [x]

_________________
Obrazek


*
  WWW
Starchris
Post : 09 lis 2010 01:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


PZB pisze:
Dałoby radę zwiększyć ilość przeciwników w sektorach?? Bo 5 czy tam 6 na lotnisko w Drassen (co prawda poziom łatwy... sprawdzałem jaka jest trudność w porównaniu do WF) to zdecydowanie za mało (dla mnie minimum to 14 a optimum 18/9... na poziomie łatwym )


Przykro mi ale na chwilę obecną nie jest to możliwe do wykonania. Ale z tego co się orientuje to poziomy trudności w klasycznych wersjach Jagged Alliance 2 różniły się tylko i wyłącznie ilością przeciwników w sektorach. Ani razu nie zauważyłem wybierając poziom trudności ekspert, żeby przeciwnicy byli bardziej inteligentni czy mieli lepsze osłony lub lepsze bronie. Moim zdaniem wszystko jest takie same niezależnie jaki poziom trudności wybierzesz - zmienia się tylko ilość przeciwników w sektorach. Co innego w modyfikacji 1.13. Tam już chyba ma duże znaczenie jaki poziom trudności wybierzesz (w zależności od poziomu zmienia się wytrzymałość przeciwników, osłony i bronie - tak mi się wydaję ale nie jestem pewien).


Kushin pisze:
Mod jest na silniku 1.13 więc w opcjach powinna być możliwość włączenia/wyłączenia wskaźnika szansy trafienia.


Własnie nie. Ta modyfikacja jest na klasycznym silniku z gry Jagged Alliance 2 Gold 1.12. Taka miała być od samego początku. Gdyż chciałem mieć całkowitego klasyka bez żadnych unowocześnień.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


Ostatnio zmieniony 09 lis 2010 01:07 przez Starchris, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Klepczar
Post : 09 lis 2010 09:38
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 150
  • Dołączył: 25.12.2007
  • Skąd: Pruszków


Kushin pisze:
W opcjach powinno być (wersja angielska) Preferences/Show shance to Hit, at cursor [x]

vibrio cholare... ślepy jestem albo cosik nakiepściłem instalując (wypakowywując do katalogu JA...)
nie mam takiej opcji...
wybór opcji mam standardowy z podstawki...
niby mod działa bo wszystkie tapety, najmici, czy inwentarz działają...


*
 
lukasamd
Post : 09 lis 2010 12:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Klepczar pisze:
nie mam takiej opcji...
wybór opcji mam standardowy z podstawki...


Klepczar pisze:
Własnie nie. Ta modyfikacja jest na klasycznym silniku z gry Jagged Alliance 2 Gold 1.12. Taka miała być od samego początku. Gdyż chciałem mieć całkowitego klasyka bez żadnych unowocześnień.


A więc tej opcji nie ma i nie masz co jej szukać :)


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 27  Następna


cron