|
Pułkownik |
|
-
Posty:
2054
-
Dołączył:
25.06.2010
|
Witam wszystkich
Chcę wam zaproponować nową odsłonę klasycznego Jagged Alliance 2. Ogólna koncepcja modyfikacji oparta jest o grę Jagged Alliance 2 Wildfire oraz o grę Jagged Alliance 2 Unfinished Business, ale działa teraz ona na silniku z gry Jagged Alliance 2 Gold 1.12. Dokładnie miesiąc temu tej grze stuknęło dokładnie 11 lat istnienia dlatego postanowiłem, że spróbuję połączyć wszystkie trzy części i dodać trochę życia i ciepła trochę już poszarzałej grze.
Więc postanowiłem, że zmienię wszystko co tylko jest możliwe, aby klasyczny Jagged Alliance 2 otrzymał nową żywą odsłonę, ale jednocześnie, żeby cały system gry został po staremu. Dlatego zebrałem wszystko co najlepsze co do tej pory zostało stworzone w oparciu o grę Jagged Alliance 2 i na miarę moich możliwości połączyłem je w całość. Czy mi się to udało wykonać ocenicie już sami.
Wiele części tej modyfikacji pochodzi z innych modyfikacji. Mam nadzieję, że twórcy tych części nie będą mieli mi tego za złe. Oczywiście wpisałem wszystkich do rubryki z autorami oraz w specjalnie do tego przygotowanym miejscu w grze.
Gdyby wystąpiły jakieś niedociągnięcia lub problemy, to proszę o kontakt na: ja2starchris@gmail.com lub o napisanie posta lub założenie nowego tematu w tym serwisie.
Tu jest link do modyfikacji. Można ją dodać do działu download: New Classic Jagged Alliance 2
Zmiany
1. Wyższa rozdzielczość i nowe opcje
a.) Nowa rozdzielczość to 800x600, b.) Nowa kategoria w opcjach po zaznaczeniu której przeciwnicy i samoobrona zostawiają po sobie wszystkie przedmioty, c.) Nowa opcja z klawiszem „ctrl”. Trzymając wciśnięty klawisz „ctrl” klikamy na konkretny przedmiot w inwentarzu. Powoduje to bezpowrotne kasowanie danego przedmiotu bez konieczności przemieszczania go do kosza i potwierdzania tej czynności, d.) Nowy kod do IMP to: ja2.ru
2. Nowy interfejs gry oraz nowy wygląd laptopa.
3. Nowe twarze najemników oraz najważniejszych postaci w grze.
Jeżeli ktoś chciałby jednak wrócić do starych twarzy to są one w plikach modyfikacji w folderze „Inne – Other ones / Twarze – Faces / Stare twarze – Old Faces”. Wystarczy przekopiować zawartość do katalogu głównego z grą.
4. Małe Crepitusy zostały zamienione na alieny.
5. Cichy Skyrider.
Usunięte zostały powtarzające się jego wypowiedzi. „Skyrider here, what's your plans for the bird?", "That's a big roger cap.”, “Gotta make it snappy, Cap. Fuel's a burnin'.” oraz “Can't hangout any longer, Cap. I gotta head to base before I run out of fuel.”
6. Bronie
A.) Zostało wdrożonych dziesięć nowych broni: Mini Miotacz Ognia, M134D Minigun, Karabin Rakietowy Drugiej Generacji, duży granat ręczny, mały rzucany moździerz, średni rzucany moździerz, duży rzucany moździerz, duży granat łzawiący, mały granat ogniowy (działa jak koktail Mołotowa) oraz duży granat ogniowy.
B.) Zostało wdrożonych osiem broni z Jagged Alliance 2 Unfinished Business: Modified EMF Hartford 6, AS VAL, Calico M-960A, Calico M900, T.A.R. 21, Einfield L85A1, H&K PSG1, Barrett M82A2.
Zmiany: Barret M82A2 posiada magazynek na 12 pocisków i ma wdrożony autofire (4 pociski). AS VAL został całkowicie wyciszony.
B.) Z gry Jagged Alliance 2 Wildfire wdrożonych zostało jedenaście broni: Micro Uzi, H&K USP9, IMI Uzi, H&K 53, FN F2000, H&K G36E, AN-94 Abakan, VSS Vintorez, M16A2, H&K MSG90, V-94.
Zmiany: V-94 jest bronią przeciwczołgowa. VSS Vintorez został całkowicie wyciszony.
C.) Zmiany w klasycznych broniach
a.) M24 jest teraz cichym karabinem snajperskim. Ma magazynek na sześć pocisków. Został całkowicie wyciszony. b.) H&K G11 jest teraz bronią gazową strzelającą płomieniami.
D.) Nowe właściwości przedmiotów
a.) Obrażenia zadawane przez broń (broń, noże, moździerze, LAW’y, granaty, materiały wybuchowe) i inne przedmioty została podwyższona aby było bardziej realnie, b.) Obrażenia noży i maczety zostały tak dopasowane aby jeden rzut w głowę lub uderzenie w kark było zawsze śmiertelne, c.) Oddziaływanie (obszar) gazu dymnego, łzawiącego, musztardowego (dotyczy również granatów 40mm używanych w szponie (talon), granatu oszałamiającego oraz racy świetlnej został podwyższony o 50%. Ponadto wspomniane wcześniej materiały wybuchowe obejmują od razu cały swój obszar działania natychmiast po wybuchu. d.) Płytki ceramiczne są teraz bardziej dostępne i zostały zamienione na płytki tytanowe o znacznie większej sile obrony i wytrzymałości.
7. Nowi najemnicy
Wdrożono ośmiu nowych najemników. Czterech nowych najemników można zwerbować z organizacji MERC i są to:
a.) Pułkownik Frederick Biggins, b.) Tex Colburn, c.) John Kulba d.) Manuel.
Natomiast pozostała czwórka nowych najemników to:
e.) Gaston Cavalier – można go znaleźć w mieście Cambria, f.) Porucznik „Stogie” Horge – można go znaleźć w mieście Alma, g.) Victor „Monk” Kolesnikov – można go znaleźć w losowych sektorach, najczęściej w G6, F12, D7, D3, D9. Podróżuje czołgiem, h.) Henning von Branitz – można go znaleźć w losowych barach w miastach Drassen, Cambria, Grumm oraz San Mona. Handluje różnymi rzeczami.
8. Wczesna rekrutacja rebeliantów
Rebelianci (czyli Miguel Cordona, Carlos Dasouza, Dimitri Guzzo oraz Ira Smythe) mogą być teraz zwerbowani już od samego początku gry. Nie trzeba już odbijać pięciu miast aby ich zwerbować.
9. Nowe profile cywili
Zamieniono sylwetki niektórych cywili na sylwetki najemników. Teraz przy próbie ich zaatakowania staną do walki i będą chcieli nas zabić. Ich statystyki zostały zwiększone do maksimum. Zmiana ta dotyczy poniższych cywili:
a.) Brenda Drake, Brewster Woltz, Doreen Harrows, Dr Ernest Poppin, Dr Steven Willis, Eldin Fiddes, Elliot, Gordon Jefferies, Jenny Walden, Madame Layla, Lora Ricci, Pablo Greco, Salvatore Luppus, Waldo Zimmer, Walter Bazzon.
10. Nowe odgłosy pojedyńczych wystrzałów broni oraz większości serii.
11. Likwidacja blokad
Zostały zlikwidowane blokady dotyczące unikatowych broni i przedmiotów. Każdy rodzaj broni lub przedmiotu może zostać upuszczony przez wroga łącznie z bronią, która już jest zaopatrzona w przedłużkę do lufy lub pręt i sprężynę. Również każdy rodzaj osłony może zostać upuszczony przez wroga, łącznie z osłonami nasączonymi składnikiem C-18 oraz galaretką z królowej Crepitusów.
Dodatkowo usunięta została blokada uniemożliwiająca najemnikowi Len Anderson'owi na podwyższanie swoich statystyk. Od teraz Len może się szkolić tak samo jak każdy inny najemnik.
12. Nowe umiejętności A.I.M.
Umiejętności najemników z A.I.M., MERC, RPC zostały zamienione na jedną w trybie ekspert. Ponadto nie ma już najemników, którzy mają jakąś umiejętność na zero punktów. Wszyscy ci, którzy mieli taką umiejętność mają teraz ową umiejętność na poziomie jednego punkta (zmienia to bardzo dużo, gdyż teraz można ich szkolić w tej umiejętności). Lista nowych umiejętności na samym końcu tego postu.
Robot również został usprawniony i jest teraz o wiele bardziej mobilniejszy i efektywniejszy. Jego statystyki zostały zwiększone do maksimum. Dodano mu umiejętność specjalną w postaci nocnych operacji (ekspert) oraz założono mu wszystkie trzy osłony spectra nasączone galaretką z królowej Crepitusów oraz dodano gogle UV
13. Nowy poziom wykonania klasycznych misji
Misje w grze pozostały klasyczne, ale utrudniłem ich wykonanie poprzez ulepszenie osób, którymi trzeba się zająć. Dotyczy to terrorystów, Kingpina, rodziny Hicks’ów, miast Alma, Meduna, sektorów Tixa, Orta, wyrzutni rakiet w D2 oraz N4.
14. Nowe mapy i zdjęcia
Nowa mapa strategiczna oraz nowe mapy pochodzą z gry Jagged Alliance 2 Wildfire. W mapach JA2 Wildfire nie występowały takie przedmioty jak pręt i sprężyna czy przedłużka do lufy, dlatego w sektorze J9 (Tixa) w podziemiu w jednej z szafek czeka na was 25 gotowych (połączonych) prętów i sprężyn, 25 przedłużek do luf, 6 detektorów rentgenowskich, 12 baterii oraz 12 kulek do walk w na ringu u Kingpina.
Nie wszystkie zdjęcia z JA2 Wildfire można było przenieść na grunt klasycznego JA2 ze względu na to, że po przeniesieniu, grafika zdjęcia (np. broni) była katastrofalna, dlatego niektóre rzeczy są graficznie z JA2 Wildfire, a niektóre pozostały takie jakie były.
15. Krótkie dialogi wrogów i samoobrony
Podczas walk zranieni wrogowie oprócz standardowego odgłosu bólu po postrzale będą wygłaszać krótkie dialagi w zależności od sytuacji, w której się znajdują. Dialogi są wykonane osobno dla mężczyzn i osobno dla kobiet. Dialogi te dotyczą również samoobrony.
16. Czołgi, krwawe koty, roboty, Crepitusy
Dodałem do map kilkaset czołgów, krwawych kotów oraz robotów Madlab’a jako wrogów. Dodałem również kilkadziesiąt Królowych Crepitusów oraz zwykłych Crepitusów występujących w różnych sektorach na powierzchni.
17. Ochroniarze dla cywili
Każdemu złemu cywilowi takiemu jak Dorren, Brenda, terroryści, zabójcy Kingpina oraz innym podobnym została dołożona obstawa w postaci kilkudziesięciu bardzo dobrych ochroniarzy.
18.Terroryści
Wdrożyłem występowanie wszystkich sześciu terrorystów, którzy również mają porządną obstawę.
16. Instalacja
Pliki znajdujące się w katalogu New Classic JA2 trzeba przekopiować do katalogu głównego z grą. Modyfikacja jest w wersji angielskiej i działa z wersjami Jagged Alliance 2 1.05 – 1.07 oraz Jagged Alliance 2 Gold 1.10 – 1.12. Z modyfikacją 1.13 nie działa.
17. Testowanie
Razem z modyfikacją będzie stworzonych osiem zapisanych stanów gry, w których kolejno:
a.) Tutaj możecie przetestować nowe bronie, b.) W tym zapisie możecie przetestować nowych najemników oraz nowy środek transportu jakim jest czołg, c.) W tym save’ie możecie przetestować nowe obrażenia zadawane przez noże oraz maczetę, d.) Tutaj możecie przetestować broń krótką oraz nowe działanie gazów bojowych, e.) W tym zapisie możecie przetestować broń ciężką oraz wszystkie nowe granaty, f.) W tym zapisie możecie przetestować broń V-94 przeciwko czołgom (w sektorze nie ma już ludzi Deidranna’y, pozostały już tylko czołgi), g.) Tutaj będziecie mieli możliwość przetestowania jednej z odnowionych klasycznych misji. Będzie to atak na bazę rakietową (SAM Site) w sektorze D2), h.) W przed ostatnim save'ie będziecie mieli możliwość spróbowania swoich sił w obronie sektora, i.) Natomiast w ostatnim save'ie będziecie mieli możliwość przetestowania zaktualizowanych Crepitusów.
18. Autorzy
• Bezumnij Kovrik with great help of Artem, BlackDragon, “Craftsman” Paul-Terapevt, Ecros, Eugene aka Explorer, Refiler, SD, S-Vertal, Sweed, Viking, Vitaly aka VM and his friends, ja2.org and ja2.ru, • Callahan, • DocSchuh aka BaSti, • Marlboro Man, • MOD Squad, • Ron, • RoWa21 aka Wanne aka Roman, • Starchris, • Thor, • W4st, • Wulfy301.
Jeżeli wykorzystałem czyjąś pracę i nie napisałem go w autorach to z góry przepraszam i proszę o kontakt na ja2starchris@gmail.com i wtedy dopisze go do autorów.
L. p. Mercenaries Skill Level A.I.M. 1. Barry electronics expert 2. Blood throwing expert 3. Bull hand to hand expert 4. Buns teaching expert 5. Buzz heavy weapons expert 6. Cliff knifing expert 7. Danny ambidextrous expert 8. Dr. Q martial arts expert 9. Fidel hand to hand expert 10. Fox ambidextrous expert 11. Grizzly hand to hand expert 12. Grunty heavy weapons expert 13. Gus heavy weapons expert 14. Hitman throwing expert 15. Ice auto weapons expert 16. Igor stealthy expert 17. Ivan heavy weapons expert 18. Len auto weapons expert 19. Lynx night ops expert 20. Magic stealthy expert 21. Malice martial arts expert 22. MD knifing expert 23. Meltdown heavy weapons expert 24. Nails lock picking expert 25. Raider teaching expert 26. Raven rooftops expert 27. Reaper rooftops expert 28. Red electronics expert 29. Scope night ops expert 30. Scully knifing expert 31. Shadow camouflaged expert 32. Spider night ops expert 33. Static electronics expert 34. Stephen stealthy expert 35. Steroid lock picking expert 36. Sydney throwing expert 37. Thor camouflaged expert 38. Trevor camouflaged expert 39. Vicki ambidextrous expert 40. Wolf night ops expert MERC 41. Biff teaching expert 42. Biggins night ops expert 43. Cougar rooftops expert 44. Flo teaching expert 45. Gasket lock picking expert 46. John auto weapons expert 47. Tex camouflaged expert 48. Manuel stealthy expert 49. Numb martial arts expert 50. Razor knifing expert RPC 51. Carlos camouflaged expert 52. Stogie heavy weapons expert 53. Henning heavy weapons expert 54. Dimitri throwing expert 55. Dynamo lock picking expert 56. Monk camouflaged expert 57. Iggy heavy weapons expert 58. Ira teaching expert 59. Maddog lock picking expert 60. Miguel camouflaged expert 61. Shank throwing expert 62. Terry rooftops expert 63. Gaston rooftops expert Pozostali 65. Robot night ops expert
ŻYCZĘ MIŁEJ ZABAWY !!!
Dodano: 25 sie 2010 12:47
Załączniki: |
11 Ekran ładowania.jpg [ 136.01 KiB | Przeglądany 7298 razy ]
|
's.jpg [ 172.65 KiB | Przeglądany 7298 razy ]
|
6 Strona główna M.E.R.C.jpg [ 182.56 KiB | Przeglądany 7298 razy ]
|
3 Laptop.jpg [ 179 KiB | Przeglądany 7298 razy ]
|
1 Menu główne.jpg [ 207.44 KiB | Przeglądany 7298 razy ]
|
2 Opcje.jpg [ 189.64 KiB | Przeglądany 7301 razy ]
|
4 Najemnicy A.I.M..jpg [ 233.79 KiB | Przeglądany 7301 razy ]
|
5 Najemnik A.I.M.jpg [ 228.07 KiB | Przeglądany 7301 razy ]
|
7 Najemnik M.E.R.C.jpg [ 208.25 KiB | Przeglądany 7301 razy ]
|
9 BR bronie.jpg [ 229.07 KiB | Przeglądany 7301 razy ]
|
10 BR amunicja.jpg [ 216.28 KiB | Przeglądany 7301 razy ]
|
12 Interface.jpg [ 224.3 KiB | Przeglądany 7301 razy ]
|
13 Interface w grze - przód.jpg [ 211.93 KiB | Przeglądany 7301 razy ]
|
14 Interface w grze - wewnątrz.jpg [ 218.76 KiB | Przeglądany 7301 razy ]
|
15 Nowe bronie i przedmioty.jpg [ 249.55 KiB | Przeglądany 7301 razy ]
|
_________________
Poradniki Modera
Ostatnio zmieniony 29 cze 2011 17:44 przez Starchris, łącznie zmieniany 42 razy
|
|