Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 391 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Następna
Autor Wiadomość
fallout152
Post : 02 sty 2012 16:34
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 121
  • Dołączył: 15.11.2011


Cytuj:
We wcześniejszej wersji NC już to było. Wg mnie niepotrzebne. Człowiek umiera i dopiero woła o pomoc.


Uff poza tym jednym. Ale komentarze o stracie człowieka wreszcie dają wrażenie że strzelam do prawdziwych ludzi :-D

Cytuj:
Jak kto lubi...


Takie skrzynki w polu raczej nie stoją a przeszukiwanie zwłok czy wraków znacznie podniosło by realizm.

Cytuj:
Chyba w żadnej wersji JA2 nie można było ustawić na 0.


W 1.13 dało się.

Cytuj:
Dane o camo, osłonie i oświetleniu były dostępne tylko w 1.13


Chodziło mi o własny kamuflaż co jak zauważył kolega jest w ekwipunku, nie wiem jak to przeoczyłem, chyba przyzwyczajenie do interface 1.13. A po wciśnięciu F chciałem zobaczyć szanse trafienia, niech zgadnę 1.13(tylko) :evil:

Jakieś to dziwne jest w ogóle, wróg do mnie nie strzela do momentu aż zobaczę czołg.

_________________
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 02 sty 2012 21:38
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Starchris nie stawia na realizm, np: New Classic, Revenge of Fallen i 1.14

W 1.13 po wciśnięciu F były informacje o kamuflażu, osłonie, szanse trafienia, itp.

Dopiero jak zaczniesz walić do czołgu to się cywile wkurzą, no i oczywiście jak któregoś przypadkiem trafisz.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
fallout152
Post : 05 sty 2012 13:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 121
  • Dołączył: 15.11.2011


W oknie automatycznego podnoszenia przedmiotów nie mogę nic podnieść, itemy znikają po kliknięciu.

_________________
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 05 sty 2012 13:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


fallout152 pisze:
W oknie automatycznego podnoszenia przedmiotów nie mogę nic podnieść, itemy znikają po kliknięciu.

Chodzi Ci o inwentarz, prawda?

Zobacz czy klawisze CTRL (prawy i lewy) i prawy ALT nie są wciśnięte. Z wciśniętym CTRL i klikaniem LMB na przedmiot można usuwać przedmioty.

_________________
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 05 sty 2012 13:25 przez micand1989, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
hasan_talib
Post : 05 sty 2012 13:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 328
  • Dołączył: 25.08.2010


Wygląda mi to na klasyczny błąd w Windows 7. Czasem jak zminimalizujesz JA2 na tym systemie i wrócisz do niego, to się różne dziwne rzeczy dzieją. Spróbuj nacisnąć alt+F4, powinno pomóc (nie zamknie gry, jeśli występuje ten błąd, który mam na myśli). Jak coś się pieprzy w ten sposób to nie polecam zapisywać, bo spieprzy Ci się zapis.


*
 
fallout152
Post : 05 sty 2012 16:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 121
  • Dołączył: 15.11.2011


Pomogło wczytanie wcześniejszego save

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 05 sty 2012 16:41 przez fallout152, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
fallout152
Post : 07 sty 2012 07:34
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 121
  • Dołączył: 15.11.2011


Pograłem trochę dłużej i muszę przyznać że im dłużej tym bardziej lubię tę modyfikację. Bardzo fajnie walczy się z robotami, królowymi, zwiększoną ilością czołgów i na odnowionych mapach. Nowe rodzaje granatów dają sporo satysfakcji, fajnie że można rekrutować od razu wszystkich rebeliantów. Przyzwyczaiłem się wcześniej do 1.13 ale już za nim nie tęsknię, teraz moi najemnicy mają więcej PA, i mogę przełączać mniej tur, częściej mogę też sięgnąć kogoś nożykiem.
Szkoda tylko że będę miał góra 18 chłopa, na pewno zagram jeszcze kiedyś w 1.14, a tak BTW to czy błędy zostały naprawione? Bo nie ma nic na głównej.
Jeszcze jedno pytanie, czy NC jest jakoś wzorowane na revenge of the fallen?

_________________
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 07 sty 2012 10:51
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


fallout152 pisze:
Jeszcze jedno pytanie, czy NC jest jakoś wzorowane na revenge of the fallen?

A to nie jest to samo?
Mapy te same, wrogowie ci sami, rozmieszczenie na mapie to samo, sprzęt ten sam...

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Starchris
Post : 07 sty 2012 16:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


fallout152 pisze:
na pewno zagram jeszcze kiedyś w 1.14, a tak BTW to czy błędy zostały naprawione? Bo nie ma nic na głównej.

Błędy nadal są nie naprawione, a co za tym idzie modyfikacja ta nadal jest bezużyteczna. Coś mi się zdaje, że jak sam tego nie naprawię, to nikt tego nie naprawi, bo do tej pory nie otrzymałem od nikogo, a przede wszystkim od kolegów z Bear's Pit forum jakiejkolwiek pomocy.

fallout152 pisze:
Jeszcze jedno pytanie, czy NC jest jakoś wzorowane na revenge of the fallen?

Revenge of the Fallen to jest przyszła, ostatnia aktualizacja New Classic.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
fallout152
Post : 08 sty 2012 13:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 121
  • Dołączył: 15.11.2011


Dzięki za wyjaśnienie powyższego.

zadowolenie mieszkańców jest chyba z kosmosu liczone, każdy poruszający się obiekt w turze cywili jest liczony jako cywil i jego zabicie powoduje obrazę w mieście.

_________________
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 08 sty 2012 13:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


fallout152 pisze:
każdy poruszający się obiekt w turze cywili jest liczony jako cywil i jego zabicie powoduje obrazę w mieście.

Tak to jest jak się cywila zabije :/
A uzbrojony był chociaż? Strzelał do Ciebie?

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Stridingshadow
Post : 08 sty 2012 14:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


micand1989 pisze:
Tak to jest jak się cywila zabije
A uzbrojony był chociaż? Strzelał do Ciebie?

Nie musiał, wystarczy że wybiegł podczas strzelaniny, i 'ukrył się' pod lufą wroga.
W takiej sytuacji przeciwnik 'raczej' go nie trafi, a my możemy mieć problem, i jeżeli mamy do czynienia z walką na nieco większy dystans, to trzeba szukać osłony, i czekać na ruch wroga, ew. biec przez całą mapę wokół jego pozycji :P

_________________
Obrazek


*
 
fallout152
Post : 08 sty 2012 16:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 121
  • Dołączył: 15.11.2011


Zwykłego cywila bym nie zastrzelił niechcący, chodzi o te postacie co ruszają się w turze cywili ale nimi nie są, czyli klony, królowe, czy nawet roboty. Miałem 23 lojalności, zszedłem do podziemia w Dressen rozwaliłem kilka robotów i wrogów(zwykli żołnierze poruszający się w turze wroga) i mam 0 lojalności.

Jeszcze jedna denerwująca rzecz to odnawianie się wrogów w kopalni.

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 08 sty 2012 16:43 przez fallout152, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Starchris
Post : 08 sty 2012 18:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


fallout152 pisze:
Zwykłego cywila bym nie zastrzelił niechcący, zresztą nawet po zniszczeniu robotów leci lojalność.

Przy oczyszczaniu miast z wrogów takie rzeczy mogą się zdarzyć w New Classic, później już tylko w górę leci lojalność.

fallout152 pisze:
Jeszcze jedna denerwująca rzecz to odnawianie się wrogów w kopalni.

O tym zapomniałem, będę musiał ich stamtąd usunąć.


Już wiem dokładnie dlaczego leci lojalność na łeb na szyje. Gra nawet pomimo, że cywil jest wrogiem uznaje go dalej za zwykłego cywila i po jego zabiciu traci się dużo morale w miastach, a właśnie roboty to wszystko są cywile na usługach Deidranny.

Poniżej jest plik exe, który naprawia ten błąd. Pełną aktualizację wypuszczę później.

Załącznik:
NewClassicJA2_Fixed_Morale.7z [929.29 KiB]
Pobrany 117 razy

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Perry
Post : 08 sty 2012 19:43
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Udało mi się zamienić mapy z NC, na moje z CE, wszystko jest pięknie lecz niestety nie ma w nich wroga, (o ile dobrze pamiętam za ustawienie wroga w sektorze odpowiada APBPContents, czy jakoś tak), niestety jest on w kodzie źródłowym, do którego jak wiadomo nie mam dostępu.

Natomiast kiedy jakiś patrol, który oryginalnie występuje w JA2 wejdzie w sektor (z moją mapą), nawiązuje się bardzo interesująca walka, o podwyższonym poziomie trudności, ze względu na dużą liczbę obiektów.. Inteligencja wroga pozostaje bez zmian, choć walka wydaje się być trudniejsza... Zmian dokonałem tylko w sektorach, które nie mają żadnego strategicznego znaczenia tj: pola uprawne, pustynie, lasy...

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


Ostatnio zmieniony 08 sty 2012 19:44 przez Perry, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Następna


cron