Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 391 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 27  Następna
Autor Wiadomość
Stridingshadow
Post : 24 kwie 2011 05:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


JollyBuszko pisze:
A co do Fal chodzi wam o C2 ??

FN-FAL to FN-FAL, czyli zazwyczaj chodzi o wersję 50.00.
C2 to kanadyjska wersja FALa w wersji erkaemowej (czyli 50.41/FAL0) z dwójnogiem, który w pozycji marszowej robi za łoże ;)

_________________
Obrazek


*
 
JollyBuszko
Post : 24 kwie 2011 19:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 70
  • Dołączył: 21.03.2011
  • Skąd: Uciekinier z Wawy zamieszkały w Olsztynie . :)


Wiem widziałem i używałem go w Brygadzie .


*
 
Starchris
Post : 25 cze 2011 22:47
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Przeczytałem jeszcze raz wszystkie komentarze oraz wypowiedzi i przeszedłem na szybko jeszcze raz moją modyfikację i ile błędów udało mi się znaleźć to wszystkie je poprawiłem. Poniżej jest link do najnowszej wersji 1.34

New Classic Jagged Alliance 2 (v. 1.34)


1. Zmiany i poprawki od wersji 1.33 do 1.34

a.) Wdrożono patch Red Dragona, który eliminuje wywalanie się gry do Windowsa podczas walk z wrogami lub samoobrony z wrogami.

b.) Usunięto błąd z Manuelem, który po większym zranieniu zamieniał się w Larry’ego Roachburn.

c.) Usunięto błąd niedziałającego zdalnego pilota, który ma otwierać tajne przejście do bunkra królowej (sektor O3 Meduna).

d.) Usunięto mafię niebieskich najemników, których zranienie powodowało niemożność wykonania misji z Breeham’em "Shank" Druz oraz Greg’iem "Dynamo" Duncan w sektorze J9 (Tixa).

e.) Usunięto błąd samozagłady królowej Crepitusów podczas wystrzelenia przez nią płomienia.

f.) Usunięto wszystkich błędnie rozmieszczonych wrogów, do których w żaden sposób nie można się było dostać.

g.) Usunięto błędne ustawienie mebli (w budynku w którym wydobywa się kopaliny) w sektorze I14 (Alma), przez które nie było dostępu do szafek z mnóstwem różnorodnych przedmiotów.

h.) Poprawiono kilkanaście błędów w opisach broni i przedmiotów oraz w opisach najemników.

i.) Poprawiono kilka błędów w grafice nowego interfejsu.

j.) Pousuwano z większości map bezużyteczne przedmioty o nazwie “Small Name”.

k.) Dodano do wszystkich wieżyczek strzelniczych oraz do bardzo dużej ilości płaskich dachów worki z piaskiem.

l.) Wdrożono możliwość grupowania do maksimum wszystkich przedmiotów (z wyjątkiem broni i amunicji) w inwentarzu sektora.

m.) Zmieniono umiejętność specjalną robotowi na nocne operacje (expert) i dodano mu gogle UV.

n.) Dodano po dwie gotowe odcięte głowy każdego terrorysty do podziemia sektora K4 (Orta).

o.) Zmniejszono zasięg działania wszystkich granatów gazowych.

p.) Przywrócono pierwotną wersję wytrzymałości Crepitusów.

q.) Zmieniono parametry kilku broniom.



Tak wygląda przykładowy sektor z workami piasku na dachach budynków. Większość sektorów wygląda podobnie. Dachy również w większości są połączone. Najlepszym sposobem na przetestowanie jak działają i jak chronią worki z piaskiem na dachach budynków jest uruchomienie zapisanego stanu gry numer osiem, tam gdzie jest stworzona obrona sektora.
Załącznik:
Worki z piaskiem1.jpg
Worki z piaskiem1.jpg [ 229.02 KiB | Przeglądany 963 razy ]


Do New Classic też dodałem kilka listów gończych.
Załącznik:
New Classic wanted2.jpg
New Classic wanted2.jpg [ 244.46 KiB | Przeglądany 971 razy ]



Tutaj z kolei udostępniam moją małą modyfikację dzięki, której udało mi się wdrożyć worki z piaskiem na płaskie dachy budynków. Cała instrukcja jest w pliku mustreadme.pdf.
Sandbags on Roofs

Na zdjęciu poniżej pokazane są gdzie znajdują się worki, które umieszczać możemy na dachach.


Załączniki:
Sanbags on Roofs2.jpg
Sanbags on Roofs2.jpg [ 102.07 KiB | Przeglądany 971 razy ]

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


Ostatnio zmieniony 29 cze 2011 17:50 przez Starchris, łącznie zmieniany 8 razy
*
 
micand1989
Post : 26 cze 2011 09:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Kawał dobrej roboty. Właśnie ściągam nową wersję. Ale mam kilka pytań:

1. c.) Usunięto błąd niedziałającego zdalnego pilota, który ma otwierać tajne przejście do bunkra królowej (sektor O3 Meduna). --- to znaczy że teraz pilot będzie działał tak jak w 2-ce?

2. d.) Usunięto mafię niebieskich najemników, których zranienie powodowało niemożność wykonania misji z Breeham’em "Shank" Druz oraz Greg’iem "Dynamo" Duncan w sektorze J9 (Tixa). --- mafia? nie kumam o co chodzi - przecież tam byli tylko wrogowie i Dynamo na powierzchni.

3. j.) Pousuwano z większości map bezużyteczne przedmioty o nazwie “Small Name”. --- szkoda że zamiast tych "small name" nie zrobiłeś nowych zabawek...

4. k.) Dodano do wszystkich wieżyczek strzelniczych oraz do bardzo dużej ilości płaskich dachów worki z piaskiem. --- no to będzie problem ze snajperami. Jeżeli strategiczne dachy będą "obstawione" worami no to czy da się wskoczyć na dach jeżeli dookoła są worki? Do tego - pamiętam, że każdy snajper-przeciwnik miał wysoki poziom doświadczenia (zawsze mi przerywali - obrywałem - zdychałem) oraz przeciwpancernego AN-94 (który jednym strzałem rozwalał czołg).

5. l.) Wdrożono możliwość grupowania do maksimum wszystkich przedmiotów (z wyjątkiem broni i amunicji) w inwentarzu sektora. --- bardzo dobrze!!! Będzie można pozbyć się kilku niepotrzebnych stron inwentarza sektora...... No i nie ukrywam - że klonowanie przedmiotów przyspieszy i ułatwi grę.

6. n.) Dodano po dwie gotowe odcięte głowy każdego terrorysty do podziemia sektora K4 (Orta). --- jak dla mnie niepotrzebne. Zmniejsza chęć do zwiedzania sektorów. To TYLKO MOJA opinia.

7. o.) Zmniejszono zasięg działania wszystkich granatów gazowych. --- w poprzednim wydaniu - rzut gazu - ćwierć sektora od razu w gazie. Najlepszy wybór - klasyczne rozprzestrzenianie się gazu takie jak w 2-ce.

8. Edytor map --- to jest to na co czekałem!!! Dzięki wielkie

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Starchris
Post : 26 cze 2011 14:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


micand1989 pisze:
to znaczy że teraz pilot będzie działał tak jak w 2-ce?

Pilot działa teraz jak w dwójce i otwiera przejście bez potrzeby rozwalania go LAW'em lub moździerzem.

micand1989 pisze:
nie kumam o co chodzi - przecież tam byli tylko wrogowie i Dynamo na powierzchni.

Chodzi o mafię najemników w białych podkoszulkach i jasno niebieskich spodniach, których było dużo w różnych mapach. W szczególności pilnowali skrzyń tuż koło wejścia do budynku poszczególnych górników. Problem polegał na tym, że na silniku Wildfire to była prawdopodobnie mafia Kingpina, a w New Classic mamy inny silnik i on uznawał ich za grupę zwykłych cywili i m. in. do tej grupy należał Duncan i Shank i zranienie ich powodowało automatyczne przemienienie się wcześniej wymienionych osób w naszych wrogów.

Nawet jak na ich oczach ukradłeś coś ze skrzyni, której pilnowali to nic nie robili bo to nie silnik Wildfire.

micand1989 pisze:
to czy da się wskoczyć na dach jeżeli dookoła są worki?

Nie da się, można wejść tylko od strony nie zaworkowanej.

micand1989 pisze:
szkoda że zamiast tych "small name" nie zrobiłeś nowych zabawek

Wszystkie small name to była jedna i ta sama rzecz. Może faktycznie jak coś stworzę znowu to wdrożę jakąś jedną nową zabawkę.

micand1989 pisze:
Edytor map --- to jest to na co czekałem!!! Dzięki wielkie

Raczej edytor broni, żadnego edytora map nie udostępniałem.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
micand1989
Post : 26 cze 2011 14:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Właśnie przed chwilką grałem w tego moda...

Co do worków na dachu --- w niektórych miejscach gdzie są worki - można ( np. SAM D15 )

Co do zabawek to bardzo ucieszyłbym się z Claymore-a (był w UC)...tylko z zapalnikiem a nie z detonatorem.

A co do edytora to się zawiodłem --- myślałem że to jest edytor map...ale i tak to jest dodatkowy plus do gry.

Pilot niepotrzebny bo Królowa nie schodzi do bunkra :/ Siedzi w sali tronowej i czeka na kulke

PS na początku jak zrobiłem IMP i miałem tylko jednego najemnika na liście, zamykałem laptopa i wywaliło mi do Windowsa (próbowałem kilka razy - efekt ten sam)

_________________
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 26 cze 2011 14:53 przez micand1989, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Starchris
Post : 26 cze 2011 14:52
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


micand1989 pisze:
A co do edytora to się zawiodłem --- myślałem że to jest edytor map

Ale przecież edytor map jest ogólnie dostępny, ja wszystkie mapy edytowałem w edytorze dostępnym w JA2 UB oraz JA2 1.13.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
micand1989
Post : 26 cze 2011 14:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Starchris pisze:
micand1989 pisze:
A co do edytora to się zawiodłem --- myślałem że to jest edytor map

Ale przecież edytor map jest ogólnie dostępny, ja wszystkie mapy edytowałem w edytorze dostępnym w JA2 UB oraz JA2 1.13.

Edytor od UB mi cały czas wywala do Win-a.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Starchris
Post : 26 cze 2011 14:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


micand1989 pisze:
Edytor od UB mi cały czas wywala do Win-a.

Upewnij mnie, że gdy korzystasz z edytora w UB to najpierw odpowiednim programem (UB Map import - dostępnym w dziale download) przemieniasz je na format UB edytora, a potem jeszcze zamieniasz duże litery DAT na małe. Inaczej Ci nie pójdzie.

W odwrotną stronę to samo musisz zrobić czyli zmienić z powrotem za pomocą powyższego programu format na JA2.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
micand1989
Post : 26 cze 2011 15:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Starchris pisze:
micand1989 pisze:
Edytor od UB mi cały czas wywala do Win-a.

Upewnij mnie, że gdy korzystasz z edytora w UB to najpierw odpowiednim programem (UB Map import - dostępnym w dziale download) przemieniasz je na format UB edytora, a potem jeszcze zamieniasz duże litery DAT na małe. Inaczej Ci nie pójdzie.

W odwrotną stronę to samo musisz zrobić czyli zmienić z powrotem za pomocą powyższego programu format na JA2.

Dzięki :D

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Perry
Post : 04 paź 2011 14:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Po pierwsze fajnie, że ktoś coś robi w temacie modyfikacji JA. (CE jak widać siedzi na ławce rezerwowych) @Starchris - szacun..
Przeczesałem z uwagą cały ten temat. Jego plusy i minusy. Mam parę pytań, które nie zostały zadane w tym temacie:
1) Czy jest możliwość noszenia noktowizora/gogli UV jednocześnie z maską przeciwgazową?
2) Czy została zwieszona liczba ekwipunku w małych i dużych slotach? (np. 4 noże do rzucania w małym slocie zamiast 2óch) lub (8 zestawów kamuflażu w dużym slocie zamiast 4ech)?
3) Czy można uzupełniać kamuflaże, zestawy pierwszej pomocy, bez "przeklikowywania" do tego pierwszego (tak jak jest to możliwe w v 1.13)?
4) Czy np. podwieszany granatnik pasuje do większości rodzajów broni.. I czy byłaby szansa dodać bonus w postaci redukcji PA, z racji tego, że nie ma już miejsca na pręt i sprężynę???
Mam nadzieję, że celowanie pozostało klasyczne.. (Tzn nie tak jak w 1.13, że nie można przymierzać do końca), oraz pole widzenia naszych najemników pozostało bez zmian (tzn. nie tak jak w 1.13, idiotyczny "combat mode" i zasięg wzroku obejmujący kąt widzenia 45 stopni. Człowiek ma pole widzenia 180 stopni, czyli widzi co się dzieje z prawej, z lewej no i oczywiście z przodu.

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
Starchris
Post : 04 paź 2011 14:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Perry pisze:
1) Czy jest możliwość noszenia noktowizora/gogli UV jednocześnie z maską przeciwgazową?

Nie ma takiej możliwości. Bardzo chciałbym to wdrożyć ale muszę poszperać w kodzie źródłowym, a potem poprzez program HEX zmienić to w New Classic. Niestety to jest zbyt skomplikowane dla mnie i obawiam się, że nie będę w stanie tego wdrożyć.

Perry pisze:
2) Czy została zwieszona liczba ekwipunku w małych i dużych slotach? (np. 4 noże do rzucania w małym slocie zamiast 2óch) lub (8 zestawów kamuflażu w dużym slocie zamiast 4ech)?

Wszystko zostało zwiększone na maksa. Od zwykłych noży bo ładunki wybuchowe. Wyjątkiem są bronie i amunicja.

Perry pisze:
3) Czy można uzupełniać kamuflaże, zestawy pierwszej pomocy, bez "przeklikowywania" do tego pierwszego (tak jak jest to możliwe w v 1.13)?

Niestety nie da się.

Perry pisze:
4) Czy np. podwieszany granatnik pasuje do większości rodzajów broni..

Pasuje niestety tylko do większości długich broni. Niestety nie będę raczej w stanie tego wykonać aby było inaczej.

Perry pisze:
I czy byłaby szansa dodać bonus w postaci redukcji PA, z racji tego, że nie ma już miejsca na pręt i sprężynę???

Nie ma takiej szansy, przykro mi.

Perry pisze:
Mam nadzieję, że celowanie pozostało klasyczne..

Pozostało jak najbardziej klasyczne.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Perry
Post : 04 paź 2011 14:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Szkoda, że nie wiele da się zrobić, te sprawy są tak jakby kluczowe, najważniejsze jednak, że:
Perry pisze:
celowanie pozostało klasyczne.. (Tzn nie tak jak w 1.13, że nie można przymierzać do końca), oraz pole widzenia naszych najemników pozostało bez zmian (tzn. nie tak jak w 1.13, idiotyczny "combat mode" i zasięg wzroku obejmujący kąt widzenia 45 stopni. Człowiek ma pole widzenia 180 stopni, czyli widzi co się dzieje z prawej, z lewej no i oczywiście z przodu
.
To dwa wielkie minusy dla wersji 1.13..

A jak wygląda sprawa snajperek? Czy zostały zwiększone obrażenia dla VALa no i oczywiście zasięg? Muszę przyznać, że brak cichych snajperek lub chociaż dołączanie tłumika do niektórych rodzajów długiej broni, to w klasycznym JA2 też wielki minus...

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
Starchris
Post : 04 paź 2011 15:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Perry pisze:
A jak wygląda sprawa snajperek? Czy zostały zwiększone obrażenia dla VALa no i oczywiście zasięg? Muszę przyznać, że brak cichych snajperek lub chociaż dołączanie tłumika do niektórych rodzajów długiej broni, to w klasycznym JA2 też wielki minus...

Val ma tak jak miał i tego nie zmienię. (46 / 19). Val jest cichą snajperką na krótkie dystanse i takie ma parametry. Cichą snajperką jest z urzędu M24 (60 / 110)

Wiele bym zmienił gdybym mógł edytować dodatki. Ale tego nie jestem w stanie wykonać. Gdy mi się to udało to chyba wszystkim broniom dałbym możliwość przyłączania każdego dodatku.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Perry
Post : 04 paź 2011 15:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Starchris pisze:
Val ma tak jak miał i tego nie zmienię. (46 / 19). Val jest cichą snajperką na krótkie dystanse i takie ma parametry. Cichą snajperką jest z urzędu M24 (60 / 110)


Na krótkie dystanse są noże do rzucania/nóż/walka wręcz.. Na długi zasięg przydałby się karabin dobrze wyciszony...Zwłaszcza w walce w dzień.. Czyli M24 ma zredukowany hałas wystrzału, o ileś tam procent.. Bo rozumiem, że tłumika do niej nie da się nadal włożyć..

Starchris pisze:
Wiele bym zmienił gdybym mógł edytować dodatki. Ale tego nie jestem w stanie wykonać. Gdy mi się to udało to chyba wszystkim broniom dałbym możliwość przyłączania każdego dodatku.



Wiem Starchris, że proste to nie jest, no cóż szkoda.. Sam chciałbym to potrafić.. ;)

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 27  Następna


cron