Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 391 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 27  Następna
Autor Wiadomość
Starchris
Post : 28 wrz 2010 20:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Było kilka komentarzy odnośnie niewiarygodnych statystyk Conrada Gillitta oraz Terrorysty Terry'ego. Faktycznie zapomniałem, że ich też można zrekrutować, a nie tylko zabić (dlatego im dałem wszystko na maksa). Oczywiście musiałem to poprawić i poniżej jest link do uaktualnionej wersji. Dodałem też jeszcze jeden testowy save, w którym można przetestować sobie jedną z odnowionych klasycznych misji. Będzie to atak na bazę rakietową (SAM Site) w sektorze D2 (ja ponad 10 razy grałem i ani razu nie udało mi się zdobyć tej bazy - chyba po prostu już jestem za stary na te gry ;) ). Poniżej link do najnowszej wersji (1.11).


https://jagged-alliance.pl/plik429/

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


Ostatnio zmieniony 29 cze 2011 17:46 przez Starchris, łącznie zmieniany 11 razy

*
 
lukasamd
Post : 29 wrz 2010 07:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006




*
  WWW
black1234
Post : 10 paź 2010 07:29
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 25
  • Dołączył: 26.09.2010
  • Skąd: Głuchowo


jak otworzyć drzwi w podziemiach orty bo całą orte odbiłem (podziemia też :) ) i nic karte mam i nie moge otworzyć :(


z góry dziękuje :) :-D :-D

_________________
https://jagged-alliance.pl/


Ostatnio zmieniony 10 paź 2010 07:31 przez black1234, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Starchris
Post : 10 paź 2010 13:51
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


black1234 pisze:
jak otworzyć drzwi w podziemiach orty bo całą orte odbiłem (podziemia też ) i nic karte mam i nie moge otworzyć

Klucz do Orty, który dostałeś od Skippera w Estoni pasuje tylko do drzwi na powierzchni. Klucze, które zdobyłeś w podziemiach Orty na pokonanych przeciwnikach, pasują tylko chyba do jednych drzwi. Całą resztę drzwi otwiera Ci naukowiec, który przebywa w podziemiach Orty. Trzeba mu kilkakrotnie pogrozić i wtedy on pójdzie i pootwiera Ci wszystkie drzwi. Nawet gdyby to nie pomogło to rozwal ścianę tuż koło drzwi LAW'em lub którymkolwiek z materiałów wybuchowych (w tej modyfikacji materiały wybuchowe i LAW'y są dwa razy silniejsze). Samych drzwi rozwalić się nie da.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


Ostatnio zmieniony 10 paź 2010 13:52 przez Starchris, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Ted
Post : 12 paź 2010 19:08
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 9
  • Dołączył: 12.10.2010


Witam, mam pewien problem związany z ww. modyfikacją. Pojawia się w niektórych sektorach Almy, jedynie nocą. Polega na natępującej rzeczy. Jakiekolwiek wydanie polecenia strzału powoduje "zamrożenie" postaci najemnika, jak i zero "reakcji" w postaci ognia z lufy. Jest to dosyć denerwujące. Prócz tego, często w trakcie walki wyskakuje zegar (również w trakcie mojej fazy ruchu, nie przeciwnika) i często zatrzymuje grę na amen. Czasem pomaga alt + x (potem wraca do normy), czasami definitywnie muszę wyłączyć grę. Zastanawiam się, czym to może być spowodowane i jak mogę sobie z tym poradzić? Zaznaczę, iż moda mam na wersji JA 2 1.13 (do tej pory nie robiła większych problemów z żadnymi modami).
Dziękuję za ew. sugestie i porady, pozdrawiam wszystkich !


*
 
Starchris
Post : 12 paź 2010 21:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Ted pisze:
Zaznaczę, iż moda mam na wersji JA 2 1.13 (do tej pory nie robiła większych problemów z żadnymi modami).

Ta modyfikacja działa tylko na wersjach JA2 od 1.05 do 1.12. Musisz jeszcze raz zainstalować JA2 w nowej lokalizacji i tam przekopiować pliki modyfikacji. Jeżeli wrzucasz tę modyfikację na JA2 wersja 1.13 to może mnóstwo rzeczy nie działać i sprawiać problemy. To, że inne modyfikacje chodzą na 1.13 wcale nie znaczy, że wszystkie będą chodzić.


Załączniki:
Data.7z [222.76 KiB]
Pobrany 130 razy

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


Ostatnio zmieniony 12 paź 2010 21:47 przez Starchris, łącznie zmieniany 3 razy
*
 
Ted
Post : 12 paź 2010 21:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 9
  • Dołączył: 12.10.2010


Mój błąd, sorry. Chodziło oczywiście o 1.12. Jagged Alliance 1.12, na niej instalowałem new classic. Dziękuję za plik, dam znać, czy pomógł na moje problemy. Pozdrowienia


*
 
Ted
Post : 14 paź 2010 20:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 9
  • Dołączył: 12.10.2010


Witam ponownie, z Almą jest ok, ale wrócił kolejny problem. Czasami gra zawiesza się podczas komentarzy najemników w trakcie walki albo prowadzenia dialogów. Następuje jej zacięcie, (jak zacięcie płyty, jedno zdanie powtarzane x razy :) ) a jak się zawiesi, to na amen. Zimny start systemu trzeba zrobić, nie mogę powrócić do windy.


Dodano: 14 paź 2010 21:07

i ten zegar po ruchu przeciwników nadal denerwująco dużo czasu zabiera. Cholerny świat :diabelek:


*
 
Starchris
Post : 15 paź 2010 10:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Ted pisze:
Czasami gra zawiesza się podczas komentarzy najemników w trakcie walki albo prowadzenia dialogów. Następuje jej zacięcie, (jak zacięcie płyty, jedno zdanie powtarzane x razy ) a jak się zawiesi, to na amen. Zimny start systemu trzeba zrobić, nie mogę powrócić do windy.

Dodano: 14 paź 2010 21:07

i ten zegar po ruchu przeciwników nadal denerwująco dużo czasu zabiera. Cholerny świat


To już nie jest wina tej modyfikacji tylko innych pobocznych przyczyn. Większość objawów, o których napisałeś to są stałe błędy samej gry Jagged Alliance 2. Powyższy post najlepiej daj w nowym temacie, wtedy inni się tym zainteresują i być może odpiszą gdyby mieli w przeszłości podobny problem.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Ted
Post : 18 paź 2010 20:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 9
  • Dołączył: 12.10.2010


kolejna ciekawostka. W sektorze I 13 - Alma więzienie, jest zejście do podziemi. Po udaniu się tam najemnikiem gra wraca do Windowsa. Niedokończony sektor? Pozdr.


*
 
Starchris
Post : 19 paź 2010 17:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Ted pisze:
kolejna ciekawostka. W sektorze I 13 - Alma więzienie, jest zejście do podziemi. Po udaniu się tam najemnikiem gra wraca do Windowsa. Niedokończony sektor? Pozdr.

Faktycznie masz racje. Dzięki za zauważenie problemu.


Poniżej jest link do najnowszej wersji (1.12). Problem z wejściami do nieistniejących podziemnych sektorów został poprawiony. Dodałem również nowe symbole klucza oraz pieniędzy do inwentarza najemnika (o wiele lepsze wizualnie).

https://jagged-alliance.pl/plik429/

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


Ostatnio zmieniony 29 cze 2011 17:47 przez Starchris, łącznie zmieniany 9 razy

*
 
Ted
Post : 19 paź 2010 18:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 9
  • Dołączył: 12.10.2010


fajnie, że moje obserwacje się przydały :) Mam jeszcze parę pytań - czy po zgraniu nowej wersji na starą zadziałają mi dalej sav'y oraz czy ta wersja uwzględnia plik (data7z), który poprawił te nocne błędy w Almie? :)


*
 
Starchris
Post : 19 paź 2010 18:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Ted pisze:
czy po zgraniu nowej wersji na starą zadziałają mi dalej sav'y oraz czy ta wersja uwzględnia plik (data7z), który poprawił te nocne błędy w Almie?

Zapisane stany gry będą jak najbardziej działać poprawnie. Natomiast ten patch nie jest wgrany ponieważ u mnie w różnych kombinacjach instalowania ten błąd się nie pojawia. Ten patch to po prostu czyste nie zmieniane mapy z Wildfire. A w tej modyfikacji mapy w Almie zostały mocno przerobione na bardzo trudne do zdobycia, ale za to w tych sektorach są pochowane najlepsze jak na ten etap bronie i to w dużych ilościach. Zresztą sami pokonani wrogowie pozostawią po sobie wszystko co najlepsze.

Spróbuj zainstalować najpierw wersję 1.12 i sprawdź czy ten błąd w Almie dalej u Ciebie występuje. Jak by dalej występował to wrzuć tego patcha.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


Ostatnio zmieniony 19 paź 2010 18:46 przez Starchris, łącznie zmieniany 7 razy

*
 
Ted
Post : 19 paź 2010 19:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 9
  • Dołączył: 12.10.2010


chyba zgłupiałem. Po wgraniu tego patcha wejście do podziemi zniknęło z I 13. Chyba że jednak te sektory z pliku data powinienem przegrać?


*
 
Starchris
Post : 19 paź 2010 19:08
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Ted pisze:
chyba zgłupiałem. Po wgraniu tego patcha wejście do podziemi zniknęło z I 13. Chyba że jednak te sektory z pliku data powinienem przegrać?

Nie zgłupiałeś. Tych wejść do tych podziemnych sektorów (w całym Arulco po dokładnym sprawdzeniu było ich 8) nie powinno być i ja je skasowałem. Jak zgrasz tego osobnego patcha "Data.7z" to te wejścia powrócą (ale tylko w Almie) ale sektorów na dole nie będzie i gra się będzie dalej wywalać do windowsa przy próbie wejścia do nich.

No a twój błąd z niemożnością kierowania najemników w Almie dalej występuje ?

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


Ostatnio zmieniony 19 paź 2010 19:42 przez Starchris, łącznie zmieniany 2 razy

*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 27  Następna