Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 391 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Następna
Autor Wiadomość
M'cin
Post : 08 sty 2012 20:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


W Wildfire strzelając do "cywili" Kingpina w (jeśli dobrze pamiętam) Drassen nie psujesz sobie lojalności.


*
 
Starchris
Post : 08 sty 2012 20:22
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2055
  • Dołączył: 25.06.2010


M'cin pisze:
W Wildfire strzelając do "cywili" Kingpina w (jeśli dobrze pamiętam) Drassen nie psujesz sobie lojalności.

To jest specjalna grupa cywilów, których zabijanie nie powoduje spadku lojalności czy morale ale jest to wyjątek, który działa tylko w konkretnych sektorach (czyli w San Monie). Tak samo jest z Hicksami ale tylko w sektorze F10. We wszystkich innych sektorach za zabicie cywila jest -5 do morali i lojalności.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
fallout152
Post : 09 sty 2012 08:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 121
  • Dołączył: 15.11.2011


Tych wszystkich naklonowanych upadłych też mogę zabijać bez protestów czy naprawiłeś tylko roboty? Teraz jestem w San Monie i nie mam jak tego sprawdzić.

I znalazłem kolejną ciekawą rzecz, nie tylko na tym dachu. stojąc obok worków z piachem mogę wskoczyć do środka budynku jak st Claus.

Obrazek

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 09 sty 2012 08:25 przez fallout152, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Starchris
Post : 09 sty 2012 09:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2055
  • Dołączył: 25.06.2010


fallout152 pisze:
Tych wszystkich naklonowanych upadłych też mogę zabijać bez protestów czy naprawiłeś tylko roboty?

Też możesz zabijać bez protestów, oni też są traktowani przez grę jako zwykli cywile pomimo, że są wrogami. Nowy plik exe poprawił to również.

fallout152 pisze:
I znalazłem kolejną ciekawą rzecz, nie tylko na tym dachu. stojąc obok worków z piachem mogę wskoczyć do środka budynku jak st Claus.

To jest jeden z bugów, z którym nie umiem sobie poradzić i pomimo wielu prób naprawy dalej można wchodzić do środka budynku, będąc na dachu.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
fallout152
Post : 11 sty 2012 13:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 121
  • Dołączył: 15.11.2011


Niektóre drogi są nieprzejezdne, nie można dojechać na większość farm, do portu w Chitzenie, Orty, na skróty z Chitzeny do San Mony.

_________________
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 11 sty 2012 13:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


fallout152 pisze:
Niektóre drogi są nieprzejezdne, nie można dojechać na większość farm, do portu w Chitzenie, Orty, na skróty z Chitzeny do San Mony.

Chitizena nie miała nigdy drogi do San Mony. Orta to samo. Może i droga jest w ekranie taktycznym ale nigdy nie można było tam dojechać.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
fallout152
Post : 12 sty 2012 11:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 121
  • Dołączył: 15.11.2011


Pierwszy raz widziałem tę mapę teraz w NC, dlatego zgłosiłem to tutaj.

Nie wiem czy nie wyskoczył mi jakiś błąd niezależny od dodatku ale po zdobyciu Chitzeny zawieszała mi się filmówka z Elliotem i Deidraną, po prostu stali na przeciwko siebie i nic nie mówili. Udało mi się przyspieszyć klawiszem ESC. Później był kolejny błąd, ruszyłem się z górnego do dolnego sektora Chitzeny(oba zdobyte) i wyskoczyła mi informacja o wrogu, po kliknięciu auto pokazane było 0 wrogów i gra wywalała, po przejściu do sektora była tam po prostu cisza i spokój i mogłem grać dalej.

Kolejna dziwna rzecz jest w szpitalu w Cambrii, jak rozwalam czołg(wysunięty najbardziej na zachód) to cywile wypowiadają mi wojnę(NPC krzyczą). Podglądałem dookoła(nawet kodem gabbi+alt+e) i na pewno nikt wtedy nie obrywał poza czołgiem. Chyba nie podoba im się że niszczę ściany, tylko jak zniszczyć czołg tak aby nie wybuchł?

_________________
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 12 sty 2012 18:26
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Filmówka nieraz tak się zawiesza. W podstawowej robiło się tak po zdobyciu Balime. Po prostu nie zobaczysz jak Elliot dostaje po ryju.

Musisz częściej zapisywać grę. Dwa razy w tym samym momencie nie wywali. A próbowałeś wycofać się w takiej sytuacji? Wtedy można uniknąć błędu, konsekwencji w procentach nie ma.

Czołg oprócz wybuchu wyrzutni powoduje własny dużo większy wybuch.
Spróbuj rozwalić go na kodach (CTRL+H z kursorem na czołgu). Może sam strzał z wyrzutni nie podoba się cywilom.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
fallout152
Post : 13 sty 2012 19:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 121
  • Dołączył: 15.11.2011


Co do problemu z czołgiem, jak kolega zauważył wystarczyło opuścić sektor, choć nadal uważam to za błąd. Niemniej jestem już dalej i proszę tego nie łączyć z moim kolejnym zgłoszeniem.

Jestem w kolejnym sektorze Cambrii, i tu znów jest problem morale. Atakują cywile ale tacy w żółtych koszulkach i z bronią po ich zabiciu morale spada. Łatkę zainstalowałem i np w Chitzenie mogłem już walczyć z wrogimi NPC.

_________________
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 13 sty 2012 20:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


fallout152 pisze:
Co do problemu z czołgiem, jak kolega zauważył wystarczyło opuścić sektor, choć nadal uważam to za błąd.

Akurat miałem na myśli ten problem z '0 wrogów na auto'. A kodami też nie działa?

fallout152 pisze:
Atakują cywile ale tacy w żółtych koszulkach i z bronią po ich zabiciu morale spada. Łatkę zainstalowałem i np w Chitzenie mogłem już walczyć z wrogimi NPC.

Jeśli doinstalowujesz coś w trakcie kampanii to potem babole wychodzą.

_________________
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 13 sty 2012 20:02 przez micand1989, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
fallout152
Post : 14 sty 2012 09:29
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 121
  • Dołączył: 15.11.2011


Cytuj:
Akurat miałem na myśli ten problem z '0 wrogów na auto'. A kodami też nie działa?


Jak pisałem wystarczyło wejść w trybie ręcznym do sektora i najemnicy przestali sobie roić wroga.

A opuszczenie sektora pomaga z czołgiem w Cambrii. Wraz z czołgiem niszczyłem magazyn przyszpitalny, ale jak opuściłem sektor i wróciłem to już miałem przebaczone.

Kodów nie musiałem używać ale co do nich chyba działają inaczej niż w niezmodowanej gierce, zamiast gazu alt+k tworzy granat. Fajnie jest sobie bombardować uciekających wrogów i cywilów w realtime.

_________________
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 14 sty 2012 10:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


fallout152 pisze:
Wraz z czołgiem niszczyłem magazyn przyszpitalny

Pamiętam jak pierwszy raz przechodząc JA2 wchodziłem do magazynu za szpitalem i zabierałem wszystkie apteczki a potem uważali mnie za złodzieja i nie chcieli ze mną gadać.

fallout152 pisze:
Fajnie jest sobie bombardować uciekających wrogów i cywilów w realtime.

Taaa...Wiem coś o tym :P

_________________
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 14 sty 2012 10:11 przez micand1989, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Starchris
Post : 21 sty 2012 14:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2055
  • Dołączył: 25.06.2010


Zaktualizowałem modyfikację do wersji 1.44

New Classic 1.44


Zmiany i poprawki

a.) Poprawiono problem ze spadającymi morale w miastach podczas walki z uzbrojonymi cywilami.

b.) Poprawiono mapę F8 (szpital w Cambrii), w której po zniszczeniu czołgu Gaston Cavalier stawał się dla nas wrogiem.

c.) Usunięto problem z ciągłym odnawianiem się wrogów w kopalniach w Drassen i w Cambrii.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
fallout152
Post : 22 sty 2012 23:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 121
  • Dołączył: 15.11.2011


Central SAM, tu też się odnawiają.

_________________
Obrazek


*
 
Starchris
Post : 26 sty 2012 22:56
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2055
  • Dołączył: 25.06.2010


fallout152 pisze:
Central SAM, tu też się odnawiają.

Okazało się, że tak naprawdę wszystkie SAM Sites się odnawiają. To poprawiłem oraz wiele innych błędów w mapach, które wyłapałem podczas prac nad wersją 1.13 tego moda.

New Classic JA2 v1.45

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Następna


cron