Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 391 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 27  Następna
Autor Wiadomość
Starchris
Post : 29 gru 2011 23:18
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2055
  • Dołączył: 25.06.2010


Jeśli obie formy są poprawne to w sumie dla wszystkich najlepiej.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
hasan_talib
Post : 29 gru 2011 23:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 328
  • Dołączył: 25.08.2010


ale czołga brzmi dziwnie :P no to skoro tylko samemu I.M.P.'owi przerywa turę, to miałem rację co do tego poziomu doświadczenia ;)


*
 
micand1989
Post : 30 gru 2011 09:23
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


hasan_talib pisze:
ale czołga brzmi dziwnie :P no to skoro tylko samemu I.M.P.'owi przerywa turę, to miałem rację co do tego poziomu doświadczenia ;)

Właśnie odwrotnie.

Jeden najemnik - moja tura
Więcej niż 1-2 - czołg wali z działa
Przy 6 jest mass kill :\

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Perry
Post : 30 gru 2011 13:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


micand1989 pisze:
Mod NC wyszedł w całości. Podmieniłeś ten opisywany wyżej plik na stary (oryginalny z v1.12). Zrobiłeś to na własne ryzyko, a potem szukasz odpowiedzi na problemy techniczne np. z AKSU.


To, że podmieniłem plik prof.dat, nie powinno zmieniać wyglądu broni na starcie... Chyba, że zamiast broni w slocie "main hand" u IMP, damy mu np. apteczke.. Też w programie PROEdit.. I powtarzam, że zapytanie o alternatywę zniszczenia czołgów nie jest problemem technicznym

micand1989 pisze:
Tylko pomyśl, co go to obchodzi że na pliku ze starej wersji działa...


Tyle go obchodzi, że sam stwierdził, że to nie ma prawa działać...

Starchris pisze:
Po za tym dodam chyba skrzynkę, tuż przy lądowaniu z LAW'ami i materiałami wybuchowymi dla tych, którzy nie chcą jednak werbować ani Slaya ani Igiego. W tej chwili to w sumie jest taki przymus ich rekrutacji bo inaczej nie ma czym rozwalić czołgów.


No i w końcu byłaby to jakaś alternatywa, a nie z góry narzucana fabuła, osobiście nie chcę żadnych Iggich, a Slay i tak straci łeb, bo po to jest...
Skoro ląduję i już w Omercie mam trzy czołgi do rozwałki, to musi być jakaś alternatywa ich zniszczenia - inna niż rekrutacja nie pożądanych osób. Wtedy fabuła jest tzw.. "free stylem", czyli tak jak jest w oryginalnym JA2, gracz sam wybiera własną drogę do zwycięstwa...

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


Ostatnio zmieniony 30 gru 2011 13:19 przez Perry, łącznie zmieniany 2 razy

*
 
hasan_talib
Post : 30 gru 2011 14:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 328
  • Dołączył: 25.08.2010


Cytuj:
To, że podmieniłem plik prof.dat, nie powinno zmieniać wyglądu broni na starcie...



Podmieniłeś też .exe Zrozum, to plik .exe określa, jak współdziałają ze sobą elementy gry. To jest trochę tak, jakbyś miał amunicję 7.62 NATO, załadował ją do AK-47 i twierdził, że strzelasz z FN FAL-a. Strzelasz z AK-47 z nabojami NATO. Tak samo teraz. Wrzuciłeś plik z JA2 1.12. Więc grasz w 1.12 z plikami do NC. To co innego niż jakbyś grał w NC z plikami do NC.


Ostatnio zmieniony 30 gru 2011 14:54 przez hasan_talib, łącznie zmieniany 2 razy

*
 
Perry
Post : 30 gru 2011 15:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


hasan_talib pisze:
Więc grasz w 1.12 z plikami do NC. To co innego niż jakbyś grał w NC z plikami do NC.



Nic się właściwie nie zmieniło, ale ok niech będzie, że jest tak jak mówisz..

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
micand1989
Post : 30 gru 2011 17:15
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Perry pisze:
No i w końcu byłaby to jakaś alternatywa, a nie z góry narzucana fabuła, osobiście nie chcę żadnych Iggich, a Slay i tak straci łeb, bo po to jest...
Skoro ląduję i już w Omercie mam trzy czołgi do rozwałki, to musi być jakaś alternatywa ich zniszczenia - inna niż rekrutacja nie pożądanych osób. Wtedy fabuła jest tzw.. "free stylem", czyli tak jak jest w oryginalnym JA2, gracz sam wybiera własną drogę do zwycięstwa...

A z drugiej strony to militia mogła by chociaż lekko pomóc w rozwalaniu tych czołgów. Strzelają ze strzelb i pistoletów do czołgów. Tak żeby po 3 turach jeszcze ktoś z nich żył. Albo żeby cywile byli przyjaźnie do nas nastawieni.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Starchris
Post : 30 gru 2011 22:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2055
  • Dołączył: 25.06.2010


Zaktualizowałem New Classic pod kątem zaczynającej się walki w Omercie z momentem lądowania naszych najemników. Czołg jest na tyle oddalony, że na pewno nie będzie przeszkadzał. Pomiędzy dwoma najemnikami, których można zwerbować będzie znajdować się skrzynia z bronią ciężką oraz materiałami wybuchowymi. Można na spokojnie porozdzielać te przedmioty oraz zastanowić się czy chcemy kogoś werbować.

New Classic JA2 1.43


micand1989 pisze:
A z drugiej strony to militia mogła by chociaż lekko pomóc w rozwalaniu tych czołgów.

To jest tylko taka pokazówka i ma ona na celu podnieść poziom rozrywki. Problem jest w tym, że niektórzy nie lubią, a nawet nienawidzą walczyć razem z samoobroną bo to za długo trwa, a ich inteligencja (samoobrony) jest czasem irytująco-rozbrajająca.

micand1989 pisze:
Albo żeby cywile byli przyjaźnie do nas nastawieni.

To już jest specjalnie wdrożone na potrzeby New Classic. Bez tego wszystkie potwory i Crepitusy były by do nas przyjaźnie nastawione.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Perry
Post : 31 gru 2011 19:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Starchris pisze:
Zaktualizowałem New Classic pod kątem zaczynającej się walki w Omercie z momentem lądowania naszych najemników. Czołg jest na tyle oddalony, że na pewno nie będzie przeszkadzał. Pomiędzy dwoma najemnikami, których można zwerbować będzie znajdować się skrzynia z bronią ciężką oraz materiałami wybuchowymi. Można na spokojnie porozdzielać te przedmioty oraz zastanowić się czy chcemy kogoś werbować.



I to jest bardzo dobre rozwiązanie, dla tych, którzy raczej wolą zostać wierni swojemu sprawdzonemu składowi.. Jest skrzyneczka - można naparzać.. ;)

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
waterjet
Post : 01 sty 2012 17:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 2
  • Dołączył: 01.01.2012


hejka, czytam to forum od dawna ale teraz dopiero zdecydowałem się zarejestrować i od razu w pierwszym poście chcę napisać że mod jest mega wypasiony i zajefajny, tylko jedyna prośba jeżeli możesz to zrób w PL i spokojnie z tymi aktualizacjami, zdążyłem ściągnąć 1.40 a Ty już dajesz 1.43 (szacun :ok: )


*
 
Starchris
Post : 01 sty 2012 17:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2055
  • Dołączył: 25.06.2010


waterjet pisze:
hejka, czytam to forum od dawna ale teraz dopiero zdecydowałem się zarejestrować i od razu w pierwszym poście chcę napisać że mod jest mega wypasiony i zajefajny

Bardzo Ci serdecznie dziękuje za te pochlebne słowa. To własnie między innymi takie osoby jak Ty sprawiają, że ta modyfikacja cały czas się rozwija. Jak widzę jak coraz bardziej popularny jest ten mod i jak dużo jest pozytywnych opinii o nim, to tym bardziej staram się wdrażać w niego coraz więcej rzeczy.

A jeśli przy okazji ta modyfikacja sprawia, że coraz więcej osób się rejestruje, to tym lepiej dla samej modyfikacji jak i całego serwisu.


waterjet pisze:
jeżeli możesz to zrób w PL i spokojnie z tymi aktualizacjami, zdążyłem ściągnąć 1.40 a Ty już dajesz 1.43 (szacun )

Ja już od dawna chcę zacząć spolszczanie moda ale problemem jest jak zwykle kod źródłowy. Od już chyba dwóch lat czekam na poradnika od Lena, który miał pokazać jak się wykonuje spolszczenie kodu źródłowego czyli pliku EXE ale jak do tej pory ani słychu ani widu. Ten poradnik, który jest na stronie jest dla mnie kompletnie nie zrozumiały. Miejmy jednak nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze i spolszczenie zostanie wydane.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
waterjet
Post : 01 sty 2012 18:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 2
  • Dołączył: 01.01.2012


szczerze, mam ponad trzy dychy i JA2 było pierwszą grą kupioną na mój pierwszy komputer w czasach prehistorycznych ;-) tak mnie wciągnęła że sentyment pozostał do teraz, grałem we wszystkie mody jakie są na tym portalu. Zdaję sobie sprawę ile pracy włożyłeś w tego moda.
Jeżeli możesz to pracuj dalej nad tym modem, bo zmieniają się wydawcy JA2 i zniknie, a fani i mody zostaną.
Pozdrawiam.


*
 
fallout152
Post : 02 sty 2012 02:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 121
  • Dołączył: 15.11.2011


Ten system dodatków do broni i rozszerzonego ekwipunku nadal nie wdrożony?

Świetny pomysł z gadającą samoobronom i wrogami.

Co do Iggiego i tego drugiego to trochę bez sensu, ostatnio jak grałem to ich nie znalazłem więc w sumie mogli by być w trochę łatwiejszej do odnalezienia lokaci ale tak jakoś dziwnym trafem w miejscu lądowania to przesada.

Zamiast skrzynki pełnej bonusów wolałbym moździerz i ze cztery pociski znalezione przy zwłokach.

Dlaczego nie mogę ustawić przywództwa IMPowi na 0?

Gdzie są dane o kamuflażu, pancerzu i obciążeniu? Dlaczego po naciśnięciu F widzę tylko dane nt zasięgu broni i odległości od celu?

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 02 sty 2012 04:17 przez fallout152, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
micand1989
Post : 02 sty 2012 12:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


fallout152 pisze:
Ten system dodatków do broni i rozszerzonego ekwipunku nadal nie wdrożony?

To ma być w 1.14, a nie w NC
fallout152 pisze:
Świetny pomysł z gadającą samoobronom i wrogami.

We wcześniejszej wersji NC już to było. Wg mnie niepotrzebne. Człowiek umiera i dopiero woła o pomoc. :no:

fallout152 pisze:
Zamiast skrzynki pełnej bonusów wolałbym moździerz i ze cztery pociski znalezione przy zwłokach.

Jak kto lubi...
fallout152 pisze:
Dlaczego nie mogę ustawić przywództwa IMPowi na 0?

Chyba w żadnej wersji JA2 nie można było ustawić na 0.
fallout152 pisze:
Gdzie są dane o kamuflażu, pancerzu i obciążeniu? Dlaczego po naciśnięciu F widzę tylko dane nt zasięgu broni i odległości od celu?

Dane o camo, osłonie i oświetleniu były dostępne tylko w 1.13

_________________
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 02 sty 2012 12:06 przez micand1989, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Perry
Post : 02 sty 2012 13:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


fallout152 pisze:
Gdzie są dane o kamuflażu, pancerzu i obciążeniu?


Jeśli chodzi Ci o dane procentowe, znajdują się one w ekwipunku najemnika..

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 27  Następna


cron