Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 391 ]  Przejdź na stronę   1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Następna
Autor Wiadomość
Starchris
Post : 25 sie 2010 11:47
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010


Witam wszystkich

Chcę wam zaproponować nową odsłonę klasycznego Jagged Alliance 2. Ogólna koncepcja modyfikacji oparta jest o grę Jagged Alliance 2 Wildfire oraz o grę Jagged Alliance 2 Unfinished Business, ale działa teraz ona na silniku z gry Jagged Alliance 2 Gold 1.12. Dokładnie miesiąc temu tej grze stuknęło dokładnie 11 lat istnienia dlatego postanowiłem, że spróbuję połączyć wszystkie trzy części i dodać trochę życia i ciepła trochę już poszarzałej grze.

Więc postanowiłem, że zmienię wszystko co tylko jest możliwe, aby klasyczny Jagged Alliance 2 otrzymał nową żywą odsłonę, ale jednocześnie, żeby cały system gry został po staremu. Dlatego zebrałem wszystko co najlepsze co do tej pory zostało stworzone w oparciu o grę Jagged Alliance 2 i na miarę moich możliwości połączyłem je w całość. Czy mi się to udało wykonać ocenicie już sami.

Wiele części tej modyfikacji pochodzi z innych modyfikacji. Mam nadzieję, że twórcy tych części nie będą mieli mi tego za złe. Oczywiście wpisałem wszystkich do rubryki z autorami oraz w specjalnie do tego przygotowanym miejscu w grze.

Gdyby wystąpiły jakieś niedociągnięcia lub problemy, to proszę o kontakt na: ja2starchris@gmail.com lub o napisanie posta lub założenie nowego tematu w tym serwisie.

Tu jest link do modyfikacji. Można ją dodać do działu download: New Classic Jagged Alliance 2


Zmiany

1. Wyższa rozdzielczość i nowe opcje

a.) Nowa rozdzielczość to 800x600,
b.) Nowa kategoria w opcjach po zaznaczeniu której przeciwnicy i samoobrona zostawiają po sobie wszystkie przedmioty,
c.) Nowa opcja z klawiszem „ctrl”. Trzymając wciśnięty klawisz „ctrl” klikamy na konkretny przedmiot w inwentarzu. Powoduje to bezpowrotne kasowanie danego przedmiotu bez konieczności przemieszczania go do kosza i potwierdzania tej czynności,
d.) Nowy kod do IMP to: ja2.ru


2. Nowy interfejs gry oraz nowy wygląd laptopa.


3. Nowe twarze najemników oraz najważniejszych postaci w grze.

Jeżeli ktoś chciałby jednak wrócić do starych twarzy to są one w plikach modyfikacji w folderze „Inne – Other ones / Twarze – Faces / Stare twarze – Old Faces”. Wystarczy przekopiować zawartość do katalogu głównego z grą.


4. Małe Crepitusy zostały zamienione na alieny.


5. Cichy Skyrider.

Usunięte zostały powtarzające się jego wypowiedzi. „Skyrider here, what's your plans for the bird?", "That's a big roger cap.”, “Gotta make it snappy, Cap. Fuel's a burnin'.” oraz “Can't hangout any longer, Cap. I gotta head to base before I run out of fuel.”


6. Bronie

A.) Zostało wdrożonych dziesięć nowych broni: Mini Miotacz Ognia, M134D Minigun, Karabin Rakietowy Drugiej Generacji, duży granat ręczny, mały rzucany moździerz, średni rzucany moździerz, duży rzucany moździerz, duży granat łzawiący, mały granat ogniowy (działa jak koktail Mołotowa) oraz duży granat ogniowy.

B.) Zostało wdrożonych osiem broni z Jagged Alliance 2 Unfinished Business: Modified EMF Hartford 6, AS VAL, Calico M-960A, Calico M900, T.A.R. 21, Einfield L85A1, H&K PSG1, Barrett M82A2.

Zmiany: Barret M82A2 posiada magazynek na 12 pocisków i ma wdrożony autofire (4 pociski). AS VAL został całkowicie wyciszony.

B.) Z gry Jagged Alliance 2 Wildfire wdrożonych zostało jedenaście broni: Micro Uzi, H&K USP9, IMI Uzi, H&K 53, FN F2000, H&K G36E, AN-94 Abakan, VSS Vintorez, M16A2, H&K MSG90, V-94.

Zmiany: V-94 jest bronią przeciwczołgowa. VSS Vintorez został całkowicie wyciszony.

C.) Zmiany w klasycznych broniach

a.) M24 jest teraz cichym karabinem snajperskim. Ma magazynek na sześć pocisków. Został całkowicie wyciszony.
b.) H&K G11 jest teraz bronią gazową strzelającą płomieniami.


D.) Nowe właściwości przedmiotów

a.) Obrażenia zadawane przez broń (broń, noże, moździerze, LAW’y, granaty, materiały wybuchowe) i inne przedmioty została podwyższona aby było bardziej realnie,
b.) Obrażenia noży i maczety zostały tak dopasowane aby jeden rzut w głowę lub uderzenie w kark było zawsze śmiertelne,
c.) Oddziaływanie (obszar) gazu dymnego, łzawiącego, musztardowego (dotyczy również granatów 40mm używanych w szponie (talon), granatu oszałamiającego oraz racy świetlnej został podwyższony o 50%. Ponadto wspomniane wcześniej materiały wybuchowe obejmują od razu cały swój obszar działania natychmiast po wybuchu.
d.) Płytki ceramiczne są teraz bardziej dostępne i zostały zamienione na płytki tytanowe o znacznie większej sile obrony i wytrzymałości.


7. Nowi najemnicy

Wdrożono ośmiu nowych najemników. Czterech nowych najemników można zwerbować z organizacji MERC i są to:

a.) Pułkownik Frederick Biggins,
b.) Tex Colburn,
c.) John Kulba
d.) Manuel.

Natomiast pozostała czwórka nowych najemników to:

e.) Gaston Cavalier – można go znaleźć w mieście Cambria,
f.) Porucznik „Stogie” Horge – można go znaleźć w mieście Alma,
g.) Victor „Monk” Kolesnikov – można go znaleźć w losowych sektorach, najczęściej w G6, F12, D7, D3, D9. Podróżuje czołgiem,
h.) Henning von Branitz – można go znaleźć w losowych barach w miastach Drassen, Cambria, Grumm oraz San Mona. Handluje różnymi rzeczami.


8. Wczesna rekrutacja rebeliantów

Rebelianci (czyli Miguel Cordona, Carlos Dasouza, Dimitri Guzzo oraz Ira Smythe) mogą być teraz zwerbowani już od samego początku gry. Nie trzeba już odbijać pięciu miast aby ich zwerbować.


9. Nowe profile cywili

Zamieniono sylwetki niektórych cywili na sylwetki najemników. Teraz przy próbie ich zaatakowania staną do walki i będą chcieli nas zabić. Ich statystyki zostały zwiększone do maksimum. Zmiana ta dotyczy poniższych cywili:

a.) Brenda Drake, Brewster Woltz, Doreen Harrows, Dr Ernest Poppin, Dr Steven Willis, Eldin Fiddes, Elliot, Gordon Jefferies, Jenny Walden, Madame Layla, Lora Ricci, Pablo Greco, Salvatore Luppus, Waldo Zimmer, Walter Bazzon.


10. Nowe odgłosy pojedyńczych wystrzałów broni oraz większości serii.


11. Likwidacja blokad

Zostały zlikwidowane blokady dotyczące unikatowych broni i przedmiotów. Każdy rodzaj broni lub przedmiotu może zostać upuszczony przez wroga łącznie z bronią, która już jest zaopatrzona w przedłużkę do lufy lub pręt i sprężynę. Również każdy rodzaj osłony może zostać upuszczony przez wroga, łącznie z osłonami nasączonymi składnikiem C-18 oraz galaretką z królowej Crepitusów.

Dodatkowo usunięta została blokada uniemożliwiająca najemnikowi Len Anderson'owi na podwyższanie swoich statystyk. Od teraz Len może się szkolić tak samo jak każdy inny najemnik.



12. Nowe umiejętności A.I.M.

Umiejętności najemników z A.I.M., MERC, RPC zostały zamienione na jedną w trybie ekspert. Ponadto nie ma już najemników, którzy mają jakąś umiejętność na zero punktów. Wszyscy ci, którzy mieli taką umiejętność mają teraz ową umiejętność na poziomie jednego punkta (zmienia to bardzo dużo, gdyż teraz można ich szkolić w tej umiejętności). Lista nowych umiejętności na samym końcu tego postu.

Robot również został usprawniony i jest teraz o wiele bardziej mobilniejszy i efektywniejszy. Jego statystyki zostały zwiększone do maksimum. Dodano mu umiejętność specjalną w postaci nocnych operacji (ekspert) oraz założono mu wszystkie trzy osłony spectra nasączone galaretką z królowej Crepitusów oraz dodano gogle UV


13. Nowy poziom wykonania klasycznych misji

Misje w grze pozostały klasyczne, ale utrudniłem ich wykonanie poprzez ulepszenie osób, którymi trzeba się zająć. Dotyczy to terrorystów, Kingpina, rodziny Hicks’ów, miast Alma, Meduna, sektorów Tixa, Orta, wyrzutni rakiet w D2 oraz N4.


14. Nowe mapy i zdjęcia

Nowa mapa strategiczna oraz nowe mapy pochodzą z gry Jagged Alliance 2 Wildfire. W mapach JA2 Wildfire nie występowały takie przedmioty jak pręt i sprężyna czy przedłużka do lufy, dlatego w sektorze J9 (Tixa) w podziemiu w jednej z szafek czeka na was 25 gotowych (połączonych) prętów i sprężyn, 25 przedłużek do luf, 6 detektorów rentgenowskich, 12 baterii oraz 12 kulek do walk w na ringu u Kingpina.

Nie wszystkie zdjęcia z JA2 Wildfire można było przenieść na grunt klasycznego JA2 ze względu na to, że po przeniesieniu, grafika zdjęcia (np. broni) była katastrofalna, dlatego niektóre rzeczy są graficznie z JA2 Wildfire, a niektóre pozostały takie jakie były.


15. Krótkie dialogi wrogów i samoobrony

Podczas walk zranieni wrogowie oprócz standardowego odgłosu bólu po postrzale będą wygłaszać krótkie dialagi w zależności od sytuacji, w której się znajdują. Dialogi są wykonane osobno dla mężczyzn i osobno dla kobiet. Dialogi te dotyczą również samoobrony.

16. Czołgi, krwawe koty, roboty, Crepitusy

Dodałem do map kilkaset czołgów, krwawych kotów oraz robotów Madlab’a jako wrogów. Dodałem również kilkadziesiąt Królowych Crepitusów oraz zwykłych Crepitusów występujących w różnych sektorach na powierzchni.

17. Ochroniarze dla cywili

Każdemu złemu cywilowi takiemu jak Dorren, Brenda, terroryści, zabójcy Kingpina oraz innym podobnym została dołożona obstawa w postaci kilkudziesięciu bardzo dobrych ochroniarzy.

18.Terroryści

Wdrożyłem występowanie wszystkich sześciu terrorystów, którzy również mają porządną obstawę.



16. Instalacja

Pliki znajdujące się w katalogu New Classic JA2 trzeba przekopiować do katalogu głównego z grą. Modyfikacja jest w wersji angielskiej i działa z wersjami Jagged Alliance 2 1.05 – 1.07 oraz Jagged Alliance 2 Gold 1.10 – 1.12. Z modyfikacją 1.13 nie działa.


17. Testowanie

Razem z modyfikacją będzie stworzonych osiem zapisanych stanów gry, w których kolejno:

a.) Tutaj możecie przetestować nowe bronie,
b.) W tym zapisie możecie przetestować nowych najemników oraz nowy środek transportu jakim jest czołg,
c.) W tym save’ie możecie przetestować nowe obrażenia zadawane przez noże oraz maczetę,
d.) Tutaj możecie przetestować broń krótką oraz nowe działanie gazów bojowych,
e.) W tym zapisie możecie przetestować broń ciężką oraz wszystkie nowe granaty,
f.) W tym zapisie możecie przetestować broń V-94 przeciwko czołgom (w sektorze nie ma już ludzi Deidranna’y, pozostały już tylko czołgi),
g.) Tutaj będziecie mieli możliwość przetestowania jednej z odnowionych klasycznych misji. Będzie to atak na bazę rakietową (SAM Site) w sektorze D2),
h.) W przed ostatnim save'ie będziecie mieli możliwość spróbowania swoich sił w obronie sektora,
i.) Natomiast w ostatnim save'ie będziecie mieli możliwość przetestowania zaktualizowanych Crepitusów.


18. Autorzy

• Bezumnij Kovrik with great help of Artem, BlackDragon, “Craftsman” Paul-Terapevt, Ecros, Eugene aka Explorer, Refiler, SD, S-Vertal, Sweed, Viking, Vitaly aka VM and his friends, ja2.org and ja2.ru,
• Callahan,
• DocSchuh aka BaSti,
• Marlboro Man,
• MOD Squad,
• Ron,
• RoWa21 aka Wanne aka Roman,
• Starchris,
• Thor,
• W4st,
• Wulfy301.


Jeżeli wykorzystałem czyjąś pracę i nie napisałem go w autorach to z góry przepraszam i proszę o kontakt na ja2starchris@gmail.com i wtedy dopisze go do autorów.



L. p. Mercenaries Skill Level
A.I.M.
1. Barry electronics expert
2. Blood throwing expert
3. Bull hand to hand expert
4. Buns teaching expert
5. Buzz heavy weapons expert
6. Cliff knifing expert
7. Danny ambidextrous expert
8. Dr. Q martial arts expert
9. Fidel hand to hand expert
10. Fox ambidextrous expert
11. Grizzly hand to hand expert
12. Grunty heavy weapons expert
13. Gus heavy weapons expert
14. Hitman throwing expert
15. Ice auto weapons expert
16. Igor stealthy expert
17. Ivan heavy weapons expert
18. Len auto weapons expert
19. Lynx night ops expert
20. Magic stealthy expert
21. Malice martial arts expert
22. MD knifing expert
23. Meltdown heavy weapons expert
24. Nails lock picking expert
25. Raider teaching expert
26. Raven rooftops expert
27. Reaper rooftops expert
28. Red electronics expert
29. Scope night ops expert
30. Scully knifing expert
31. Shadow camouflaged expert
32. Spider night ops expert
33. Static electronics expert
34. Stephen stealthy expert
35. Steroid lock picking expert
36. Sydney throwing expert
37. Thor camouflaged expert
38. Trevor camouflaged expert
39. Vicki ambidextrous expert
40. Wolf night ops expert
MERC
41. Biff teaching expert
42. Biggins night ops expert
43. Cougar rooftops expert
44. Flo teaching expert
45. Gasket lock picking expert
46. John auto weapons expert
47. Tex camouflaged expert
48. Manuel stealthy expert
49. Numb martial arts expert
50. Razor knifing expert
RPC
51. Carlos camouflaged expert
52. Stogie heavy weapons expert
53. Henning heavy weapons expert
54. Dimitri throwing expert
55. Dynamo lock picking expert
56. Monk camouflaged expert
57. Iggy heavy weapons expert
58. Ira teaching expert
59. Maddog lock picking expert
60. Miguel camouflaged expert
61. Shank throwing expert
62. Terry rooftops expert
63. Gaston rooftops expert
Pozostali
65. Robot night ops expert

ŻYCZĘ MIŁEJ ZABAWY !!!


Dodano: 25 sie 2010 12:47


Załączniki:
11 Ekran ładowania.jpg
11 Ekran ładowania.jpg [ 136.01 KiB | Przeglądany 3415 razy ]
's.jpg
's.jpg [ 172.65 KiB | Przeglądany 3415 razy ]
6  Strona główna M.E.R.C.jpg
6 Strona główna M.E.R.C.jpg [ 182.56 KiB | Przeglądany 3415 razy ]
3 Laptop.jpg
3 Laptop.jpg [ 179 KiB | Przeglądany 3415 razy ]
1 Menu główne.jpg
1 Menu główne.jpg [ 207.44 KiB | Przeglądany 3415 razy ]
2 Opcje.jpg
2 Opcje.jpg [ 189.64 KiB | Przeglądany 3418 razy ]
4 Najemnicy A.I.M..jpg
4 Najemnicy A.I.M..jpg [ 233.79 KiB | Przeglądany 3418 razy ]
5 Najemnik A.I.M.jpg
5 Najemnik A.I.M.jpg [ 228.07 KiB | Przeglądany 3418 razy ]
7 Najemnik M.E.R.C.jpg
7 Najemnik M.E.R.C.jpg [ 208.25 KiB | Przeglądany 3418 razy ]
9 BR bronie.jpg
9 BR bronie.jpg [ 229.07 KiB | Przeglądany 3418 razy ]
10 BR amunicja.jpg
10 BR amunicja.jpg [ 216.28 KiB | Przeglądany 3418 razy ]
12 Interface.jpg
12 Interface.jpg [ 224.3 KiB | Przeglądany 3418 razy ]
13 Interface w grze - przód.jpg
13 Interface w grze - przód.jpg [ 211.93 KiB | Przeglądany 3418 razy ]
14 Interface w grze - wewnątrz.jpg
14 Interface w grze - wewnątrz.jpg [ 218.76 KiB | Przeglądany 3418 razy ]
15 Nowe bronie i przedmioty.jpg
15 Nowe bronie i przedmioty.jpg [ 249.55 KiB | Przeglądany 3418 razy ]

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


Ostatnio zmieniony 29 cze 2011 17:44 przez Starchris, łącznie zmieniany 42 razy
*
 
Stridingshadow
Post : 25 sie 2010 11:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Pierwszą myślą było żeby przyczepić się do paru rzeczy, ale przede wszystkim chciałbym pogratulować.
Bardzo chętnie to ściągnę, i przetestuję (choć 1ego egz. :/).
Jestem wielkim fanem rozwiązań z full item dropem :)

_________________
Obrazek


*
 
Wigen
Post : 25 sie 2010 13:28
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1292
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa


O jacie! Mega :ok:


*
 
Jaahquubel
Post : 25 sie 2010 14:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1126
  • Dołączył: 28.05.2007
  • Skąd: Z Trakony


Wyrazy uznania!

Mam propozycję: dorzuć (jeśli się da) najemników z JA2,5UB i JA2Wildfire.


*
  WWW
von_Zakapior
Post : 25 sie 2010 14:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 48
  • Dołączył: 14.07.2010
  • Skąd: Wrocław


Hmm, robi wrażenie. Niemniej - przyznam, że już nie potrafiłbym grać bez oporządzenia, dodatkowych klamotów, M41 Pulse Rifle etc. a ŻWŁASZCZA L1A1...

_________________
Obrazek


*
 
Stridingshadow
Post : 25 sie 2010 14:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


von_Zakapior pisze:
a ŻWŁASZCZA L1A1...

Masz FALa 50-00, czyli LAR (różnica celownika i przełącznika rodzaju ognia, oraz rączki przeładowania).
A tak serio, to w której części JA był jakiś wyłącznie samopowtarzalny FAL?

_________________
Obrazek


*
 
Starchris
Post : 25 sie 2010 14:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010


Jaahquubel pisze:
Mam propozycję: dorzuć (jeśli się da) najemników z JA2,5UB i JA2Wildfire.



Przykro mi ale niestety na chwilę obecną nie jestem w stanie tego wykonać ponieważ najważniejszy plik czyli plik „exe” wybierałem spośród kilkudziesięciu już istniejących i znalazł się jeden, idealny, no ale niestety bez kodu źródłowego do tego pliku exe (dlatego mogłem ten plik exe dowolnie edytować ale tylko do poziomu oferowanych funkcji przez programy do edycji plików exe). A ten kod był niezbędny do wykonania dwóch rzeczy, które chciałem wykonać i dodać do tej modyfikacji.

Pierwszą rzeczą była dokładnie twoja propozycja, a drugą rzeczą było dołożenie dwóch slotów na dodatki do broni oraz dwóch małych slotów w inwentarzu i jednego dużego.

Oczywiście mógłbym stworzyć od podstaw nowy plik „exe” (bo do czystego pliku „exe” jest ogólnie dostępny kod źródłowy), ale to już wymagało dosyć zaawansowanych umiejętności programistycznych, umiejętności pisania w różnych językach programistycznych no i przede wszystkim bardzo dużo czasu, którego niestety nie miałem.

Być może w niedalekiej lub dalekiej przyszłości wykonam od podstaw ten plik „exe” w którym będą te dwie dodatkowe rzeczy.


Dodano: 25 sie 2010 15:54

von_Zakapior pisze:
przyznam, że już nie potrafiłbym grać bez oporządzenia, dodatkowych klamotów, M41 Pulse Rifle etc. a ŻWŁASZCZA L1A1...


Rozumiem Cię jak najbardziej (tutaj mod 1.13 jest niezastąpiony), ale właśnie mi najbardziej zależało na tym, żeby niczego w systemie gry nie zmieniać.

Ale teraz zawsze będziesz mógł sobie zagrać na samych mapach Wildfire w czystej wersji Jagged Alliance 2 1.13 (sposób instalacji jest podany w pierwszym poście w punkcie dwunastym). Bo do tej pory chyba (nie jestem pewien) było można sobie zagrać w JA2 Wildfire w wersji 1.13.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


Ostatnio zmieniony 25 sie 2010 16:39 przez Starchris, łącznie zmieniany 3 razy

*
 
Kelly
Post : 25 sie 2010 14:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 269
  • Dołączył: 25.03.2007
  • Skąd: Warszawa


Stridingshadow pisze:
A tak serio, to w której części JA był jakiś wyłącznie samopowtarzalny FAL?


W pojawił się w Vietnam Sog69 jako L1A1


*
  WWW
snick
Post : 26 sie 2010 11:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 686
  • Dołączył: 17.07.2006
  • Skąd: Zabrze


No, no. Chylę czoła przed autorami moda. Właśnie dla testu przeszedłem pierwszy sektor i już teraz wiem, że na tym się nie skończy. Po pierwsze - nowe twarze najemników zostały świetnie dobrane. Może połączenie Fidel-Blade troszkę mnie rozczarowało, ale reszta wypadła świetnie. Poza tym fakt, że poruszają ustami/powiekami również zasługuje na uznanie. Miła niespodzianka w IMP, bo tu również portrety uległy zmianie :D

Drop all dostępne z poziomu opcji - rewelacja, każdy może sobie wybrać (oczywiście ja jadę na fulldropie :-D).

Co do rzeczy, które mnie zdziwiły albo jakoś nie pasowały - imp startuje z dość nietypowym kompletem magazynków. Na starcie dostał aksu74 i do niego 4 magazynki. Ale w darze od organizacji przypadły mu tez w udziale 4 magazynki 9mm i 2 magazynki 5.56 po 100 nabojów. :| Ponadto, tych drugich nie można niestety stosowac wymiennie ze zwykłymi (30 nabojów) magazynkami 5.56, co też trochę mi nie pasowało...

Ogółem - na razie zapowiada się na świetną propozycję dla osób, które bardziej niż nowinki z 1.13, cenią sobie klasyczną rozrywkę z JA2 :ok:


*
  WWW
Mishallo
Post : 26 sie 2010 11:09
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Szeregowy
  • Posty: 9
  • Dołączył: 24.08.2010
  • Skąd: Dobrynin


Ściągnąłem, doszedłem do Drassen i zapisałem grę. Wszystko ładnie, nowe twarze najemników jak dla mnie świetnie dobrane, mapa o wiele bardziej szczegółowa i przejrzysta, w I.M.P także zmieniono portrety jak pisał Pan wyżej.

Modyfikacja zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie, jednak u mnie występuje błąd z wczytywaniem zapisanego stanu gry. Tzn. nie można go w ogóle wczytać, bowiem przy wczytywaniu wyskakuje błąd i przenosi mnie do menu gry. Ponowna instalacja gry i wgranie moda nic nie dało.


*
 
Starchris
Post : 26 sie 2010 11:22
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010


snick pisze:
magazynki 5.56 po 100 nabojów. Ponadto, tych drugich nie można niestety stosowac wymiennie ze zwykłymi (30 nabojów) magazynkami 5.56


W mojej modyfikacji tak jest ze wszystkimi broniami. Każda broń, że tak powiem ma swoją unikatową amunicję. Czyli amunicją z lekkich karabinów maszynowych nie załadujemy karabinów bojowych. Na przykład amunicją z M16 nie załadujemy FN Minimi i na odwrót czy amunicją z FN FAL'a nie załadujemy karabinu snajperskiego M24 i na odwrót.


Mishallo pisze:
jednak u mnie występuje błąd z wczytywaniem zapisanego stanu gry. Tzn. nie można go w ogóle wczytać, bowiem przy wczytywaniu wyskakuje błąd i przenosi mnie do menu gry. Ponowna instalacja gry i wgranie moda nic nie dało.


To jest niestety ogólny błąd całej serii Jagged Alliance 2. Raz na jakiś czas gra, że tak powiem miewa humory i uznaje, że w zapisie są niedozwolone i nieprawidłowe dla jej wersji dane i nie pozwala wczytać takiego zapisu gry. Niestety taki zapis jest już raczej stracony i trzeba wczytać ostatni save przed tym uszkodzonym.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Stridingshadow
Post : 26 sie 2010 12:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


starchris pisze:
M16 nie załadujemy FN Minimi

Na upartego Minimi ma gniazdo do magazynków STANAG, ale nie jest to super niezawodne rozwiązanie.

starchris pisze:
amunicją z FN FAL'a nie załadujemy karabinu snajperskiego M24

To już niespecjalnie trafne, chyba że wychodzicie z założenia, że FAL strzela amunicją FMJ, a M24 amunicją Match.

W kwestii amunicji w taśmach i magazynkach zgadzam się.
Rozładowanie amunicji z taśmy to dość męczący proces, niemal niewykonalny bez narzędzi.
Załadowanie amunicji do taśmy rozsypnej jest niemożliwe bez odp. narzędzi.

_________________
Obrazek


*
 
Olinka
Post : 26 sie 2010 12:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 958
  • Dołączył: 26.08.2008
  • Skąd: A.I.M


Na razie sciagnełam moda.
Koncze Legion2.
Jak skoncze to usiade sobie do tej wersji Ja2 :)
Juz jestem jej ciekawa.
No i wielkie wyrazy uznania za prace, checi i pomysły :)

_________________
Pozdrawiam, Olinka

Moja mała "pasja"


*
 
nintendo666
Post : 26 sie 2010 14:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Szeregowy
  • Posty: 8
  • Dołączył: 05.05.2010


Duzy respect za prace! :ok:


*
 
lukasamd
Post : 26 sie 2010 17:43
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5313
  • Dołączył: 31.05.2006


Jeszcze nie zdążyłem pogratulować - naprawdę kawał świetnej roboty :-)
Dobrze, że nie dawałeś prędzej znać, pewnie by się posypało miliard propozycji no i z moda nic by nie wyszło, tak jak z NO, OI, NK, CE (oo, w skrótach to te mody były niezłe, nie powiem :D).


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Następna


cron