Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Starchris
Post : 29 lip 2010 20:47
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010


Jagged Alliance 2 Demise of Man jest modyfikacją naprawdę interesującą ale pamiętajcie, że to jest wersja BETA dlatego jest tyle błędów.

Jeśli chodzi o Alien Mode to wchodząc na ekran taktyczny bez wynajętych najemników (poprzez kliknięcie przycisku obok laptopa, a nie poprzez kompresję czasu tak jak ja to robiłem) naciskamy na literę P i pojawia nam się w miejscu wskazanym przez kursor, mały obcy (zdjęcie pierwsze). Żeby go zamienić na większego trzeba zainfekować kogoś.

Zainfekować kogoś możemy tylko wtedy kiedy nasz mały robak stoi twarzą w twarz z ofiarą (inaczej gra się będzie na długi okres czasu zawieszać). Po zainfekowaniu ofiary czekamy chwilkę, aż się kursor przestanie kręcić i klikamy zakończ turę tyle razy, aż wejdziemy w tryb realtime. Po chwili nasza zainfekowana ofiara zacznie krwawić i wyskoczy z niej większy robak (zdjęcie drugie).

Zabite ofiary w trybie ALIEN MODE raczej zostawiają tylko jedną rzecz po sobie i są to zwłoki (corpses – zdjęcie szóste), którymi teraz trzeba się żywić aby stać się większym. Zwłoki można łączyć taj jak kamuflaż i nasz alien żywi się nimi tak samo jak aplikujemy kamuflaż najemnikowi. Żywiąc się zwłokami zwiększa się nasz poziom morali. Niestety nie można zjeść w całości zwłok tylko zostają resztki, których aby się pozbyć trzeba je połączyć z inymi.

Gdy poziom morali przekroczy kolejne 100 punktów pojawi się duży Alien (zdjęcie trzecie) i żywimy go tak samo jak poprzednika.

Kolejną ewolucją będzie Alien Pretorian (zdjęcie czwarte), natomiast kolejną ewolucją będzie sama królowa obcych (zdjęcie piąte). Tutaj, aż sześciokrotnie przekroczyłem poziom 100 punktów morali aby złożyć jajo i za każdym razem gdy tylko poruszyłem się moją królową poziom morali wracał do zera, a żadne jajo się nie pojawiło (zdjęcie siódme).

Na pierwszy rzut oka gra dla bardzo cierpliwych ponieważ bardzo często kursor się zaczyna kręcić w kółko i trzeba poczekać aż gra powróci do normalnego trybu. Pewnie dlatego autor modyfikacji wdrożył automatyczne kody do gry i klawiszem ALT + ENTER przerywamy niekończący się wir kursora.

Nasz alien może bardzo dużo. Może włożyć sobie płytki ceramiczne do pancerza (zdjęcie ósme). Może rzucić (wypluć) racę świetlną, otwierać drzwi, skrzynie szafki i zabierać stamtąd rzeczy. Nie może natomiast wychodzić na dach i przeskakiwać przez płot więc jak na przykład wejdziemy alienem w nowy sektor z wrogiem i przydzielimy aliena w jakiś zamknięty obszar to on stamtąd nie wyjdzie (chyba, że jest możliwość ale ja jej nie zauważyłem).

W sektorze w Drassen D13 (zdjęcie dziewiąte) jest grubas którego nie da się zabić. Trzeba wyjść poza sektor i do niego wrócić wtedy wszystko wraca do normy. W trybie Alien Mode wszyscy (RPC/NPC i nieprzyjaciele) są dla nas wrogami i chcą nas zabić.

Natomiast w żadnej mierze jak na razie nie doszedłem do tej nowej fabuły dotyczącej Strogg’ów. Cały czas mam tylko misje z normalnego JA2. Co do broni to jest jej dużo i dużo nowych jak ten pistolet laserowy (zdjęcie dziesiąte), a co do nowości w przedmiotach to przede wszystkim płytki ceramiczne, które dają nieśmiertelność w obrębie tułowia, aż się nie zniszczą. Po za tym gdy startujemy z nową grą wyposażenie najemników w AIM ulega zmianie. Są też dwa nowe utwory muzyczne i przede wszystkim jest bardzo dużo odzywek wrogów, gdy z nimi walczymy jak i wtedy gdy umierają - dotyczy to także cywilów.

Jest to wersja BETA Release i miejmy nadzieję, że wersja RTM będzie bardziej dopracowana.

Recenzja bardzo krótka, ale tylko na taką pozwolił mi czas.


Załączniki:
Zdjęcie pierwsze.jpg
Zdjęcie pierwsze.jpg [ 159.64 KiB | Przeglądany 991 razy ]
Zdjęcie drugie.jpg
Zdjęcie drugie.jpg [ 168.76 KiB | Przeglądany 991 razy ]
Zdjęcie trzecie.jpg
Zdjęcie trzecie.jpg [ 171.05 KiB | Przeglądany 991 razy ]
Zdjęcie czwarte.jpg
Zdjęcie czwarte.jpg [ 197.17 KiB | Przeglądany 991 razy ]
Zdjęcie piąte.jpg
Zdjęcie piąte.jpg [ 176.22 KiB | Przeglądany 991 razy ]
Zdjęcie szóste.jpg
Zdjęcie szóste.jpg [ 177.42 KiB | Przeglądany 991 razy ]
Zdjęcie siódme.jpg
Zdjęcie siódme.jpg [ 114.19 KiB | Przeglądany 991 razy ]
Zdjęcie ósme.jpg
Zdjęcie ósme.jpg [ 178.31 KiB | Przeglądany 991 razy ]
Zdjęcie dziewiąte.jpg
Zdjęcie dziewiąte.jpg [ 171.39 KiB | Przeglądany 991 razy ]
Zdjęcie dziesiąte.jpg
Zdjęcie dziesiąte.jpg [ 168.72 KiB | Przeglądany 991 razy ]

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


Ostatnio zmieniony 30 lip 2010 12:21 przez Starchris, łącznie zmieniany 5 razy
*
 
lukasamd
Post : 29 lip 2010 22:38
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5313
  • Dołączył: 31.05.2006


Chris pisze:
Są też dwa nowe utwory muzyczne


Że ja też o tym zapomniałem wspomnieć... ta muzyczka zwaliła mnie z nóg po uruchamianiu modyfikacji - przecież to dwa motywy przewodnie z The Lost Patrol, naprawdę świetnej gierki na Amigę. Przypomniały mi się czasy gdy sam nieco próbowałem i chciałem zrobić moda rozgrywanego w Wietnamie - muza miała być właśnie ta. Nie wiem co Wy o niej sądzicie, ale mi niesamowicie pasuje do Jaggedów :]
Aha, jeżeli ktoś chce jej posłuchać bez rozpoczynania nowej gry, to zapraszam do odtwarzacza mp3 na naszej stronie (prawa nawigacja, sekcja Inne, na samym dole) - jest on jednym z ostatnich, ale za to najlepszych utworów :)


*
  WWW
Starchris
Post : 29 lip 2010 23:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010


Potwierdzam zdanie Poprzednika. Przy tej muzyce myślami wraca się do starych czasów. Mnie się od razu przypomniały gry na Pegazusie - na pewno pamiętacie tę platformę - tam też była muzyka w podobnym klimacie. Drugą rzeczą, którą mi przywiał na myśl ten utwór muzyczny była czwarta runda (Babe Land) epizodu czwartego (The Birth) z gry Duke Nukem 3D Atomic. W tej rundzie była bardzo podobna i świetna muzyka dlatego to ona zapadła mi w pamięć.

Muzyka ta jak najbardziej pasuje do gry Jagged Alliance. W modyfikacji Night Ops również są dwa nowe utwory muzyczne, które uważam za bardzo dobre i pasujące do klimatu gry.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


Ostatnio zmieniony 30 lip 2010 09:33 przez Starchris, łącznie zmieniany 2 razy

*
 
djt
Post : 01 sie 2010 10:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 128
  • Dołączył: 14.03.2007
  • Skąd: Północna DOKP :)


Widzę, że Kolega mnie uprzedził z opisem, więc dodam tylko, że ja też mam problem z Królową i jajami (nie chcą się pojawiać).
Jesli chodzi o Stroggów (podobhnie jak Marauderzy i Minenmonster), pojawiają się w trybie S-F, atakują podczas gry losowy sektor - Stroggowie zabierają wszystkie ciała, zostawiają sprzęt, Marauderzy zostawiają wszystkie ciała, a zabieraja sprzęt, Minenmonstery nie wiem, nie spotkałem ich jeszcze :) Grając najemnikami możemy także spotkać Obcych - głównie w kopalniach.
W grze można mieć do 90 najemników i/lub pojazdów!
Gdzieniegdzie po zainstalowaniu moda mogą pojawić się problemy ze stroną AIM (nie chce się otwierać) - ja przynajmniej tak miałem. Na poczatku gry jest dostępne całe MERC z najemnikami z JA2.5 włącznie. W sektorze początkowym rekrutujemy Manuela.
Gra przez te wszystkie ulepszenia robi sie naprawdę zagmatwana i emocjonujaca, po prostu najemnicy czasem spać nie mogą, tyle się dzieje :)
Na uwagę zasługuje też bardzo dużo nowych animacji (Stroggów, Marauderów, Obcych)...
Autor kodował duzo rzeczy moda w C++. Aż dziwne, że taki mod żył gdzieś w cieniu, a my emocjonowaliśmy się Renegatem :)

Pozdrowienia.

_________________
http://www.michalkiewicz.pl


*
 
Ciubus
Post : 24 sie 2010 15:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 28
  • Dołączył: 07.07.2009
  • Skąd: Rzeszów


No właśnie u mnie też nie działa strona AIM -- czy ktoś się z tym uporał??
Pozdro

_________________
Obrazek


*
 
lukasamd
Post : 24 sie 2010 16:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5313
  • Dołączył: 31.05.2006




*
  WWW
Ciubus
Post : 24 sie 2010 17:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 28
  • Dołączył: 07.07.2009
  • Skąd: Rzeszów


A i owszem - pomogło! Dzięki Panie kolego :ok:

_________________
Obrazek


*
 
zefir1233
Post : 26 sie 2010 19:38
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Szeregowy
  • Posty: 2
  • Dołączył: 26.08.2010


Dodatek do gry wygląda na Ciekawy z tego co tutaj piszecie.. chciałbym go przetestować.. ale niestety nie umiem go wgrać bo ze stronki głównej pobrałem 4 pliczki demise of man waga 7 9mb , demise of man airstrike addon waga 1 mb demose of man exe waga 1 mb , demose of man source waga 3 mb.. , Byłbym wdzięczny gdyby ktoś napisał krok po kroczku jak zainstalowac ten dodatek co do czego wpakować.. bo mi ciągle się pokazuje runtime error.
Dziękuje


*
 
Starchris
Post : 26 sie 2010 22:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010


Wykonaj poniższe kroki i powinno pomóc.

1. Przekopiuj z modyfikacji do katalogu głównego twojej gry następujące foldery:

a.) "Data"
b.) "DEMISE"

2. Teraz przekopiuj zawartość (nie folder, tylko samą zawartość folderu, czyli to co jest w środku) folderu "data 1.10" do folderu "Data" (do jego środka) w twojej grze.

3. Teraz przekopiuj wszystkie pojedyńcze pliki do głównego katalogu z twoją grą.

Musi zadziałać bo inaczej się nie da.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


Ostatnio zmieniony 26 sie 2010 22:01 przez Starchris, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
zefir1233
Post : 27 sie 2010 01:09
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Szeregowy
  • Posty: 2
  • Dołączył: 26.08.2010


Dziękuję , wszystko ładnie wytłumaczone.. i wszystko ładnie działa :)


*
 
M'cin
Post : 31 sie 2010 16:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 753
  • Dołączył: 18.11.2009


Osobiście poczekam na wersję 1.0 (bety mnie przerażają) i będzie to pierwszy mod do JA2, w który zagram :)


*
 
marianosi
Post : 19 wrz 2010 15:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 18
  • Dołączył: 16.09.2010


Witam, właśnie zainteresowałem się tym modem, mam czystą wersję gry Jagged Alliance 2 i instaluję wszystko dokładnie wg. instrukcji Starchrisa, mimo to przy starcie gry, od razu po intro mam carny ekran i napis RUNTIME ERROR. Co robić?.


*
 
Starchris
Post : 19 wrz 2010 15:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010


Próbowałem inaczej jakoś tego moda zainstalować, ale jak na razie tylko tylko ten powyższy opis był prawidłowy. Ja go instalowałem na Windowsie Xp, Vista i 7 i na wszystkich działał bez zarzutu. Być może brakuje jakiś plików w twojej grze (spróbuj przeinstalować), albo jeszcze raz ściągnij tego moda i sprawdź czy rozmiar pliku zgadza się z podanym w dziale download.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
marianosi
Post : 20 wrz 2010 14:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 18
  • Dołączył: 16.09.2010


Tak wszystko się zgadza, a co do wersji gry jest to Jagged Alliance 2 z bodajże CD-Action. Myślałem, że może nie działa z powodu systemu operacyjnego, ponieważ mam windows 7, jednak jeżeli piszesz, że na tym też działa to już nie mam pomysłów :/. A co do gry przeinstalowywałem ją wielokrotnie :/, próbowałem nawet instalować moda z jakimś "patchem" v1.13, jednak i na nim nie działa :s.


Dodano: 20 wrz 2010 15:25

Witam po raz kolejny i z góry przepraszam za to, że dubluję posty jednak udało mi się uruchomić tego mod'a jednak pojawił się następny problem, mianowicie włączam menu, wybieram poziomy trudności, Bobby Ray'a, klikam start. Zaczyna lecieć intro Baza rebeliantów... bla, bla, bla klikam escape i trach... gra się freezuje...Czy ktoś może wie jak się z yum uporać?.


*
 
Starchris
Post : 20 wrz 2010 15:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010


Starchris pisze:
włączam menu, wybieram poziomy trudności, Bobby Ray'a, klikam start. Zaczyna lecieć intro Baza rebeliantów... bla, bla, bla klikam escape i trach... gra się freezuje...


Miałem raz coś takiego, ale już nie pamiętam w której to modyfikacji było. W każdym bądź razie poradziłem sobie z tym w ten sposób, że gdy kliknąłem na start to zaraz zacząłem klikać jak szybko się tylko dało aby intro się nie włączyło i przechodziłem od razu do laptopa.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3  Następna