|
Starszy kapral |
|
-
Posty:
132
-
Dołączył:
14.03.2007
-
Skąd:
Północna DOKP :)
|
Tak sobie pykam w DoM (poziom INSANE) i kilka uwag na temat. Na razie zdobyłem Drassen i Cambrię, spokojnie sprawdzam sobie każdy sektor, odpieram ataki.
1. Eliciarze są niesamowicie opancerzeni (głownie pancerze saperskie). Nie tkniesz ich amunicją AP ani AET ani nawet 12,7 mm. Wojaki jak Robocopy, przyjmują na czachę kilka serii i nic, nawet nie zemdleją. Albo granat, albo nóż, albo broń futurystyczna, której jest dość sporo (lasery, broń na mikrofale, miotacze ognia, działka plazmowe itd.) Inaczej roznoszą na butach oddział najemników z bronią, że tak powiem, analogową. 2. Trening samoobrony kosztuje aż 15.000 (można to zmienić w .ini) ale szkolisz 4 zielonych, 2 doświadczonych i 2 weteranów za jedną turą. 3. Poprawiona jest chyba znacznie AI wrogów i samoobrony; wojaki obchodzą z flanki, wyczołgują się z pola ostrzału, strzelają serią z bliska... Samoobrona lepiej walczy w trybie turowym niż auto. 4. W grze można znaleźć przepotężne bronie - minigun, który u mnie nosi teraz np. Stogie. 1 pocisk (liczony x4 przy każdym strzale) zadaje CONAJMNIEJ 60 pkt obrażeń na dowolnym dystansie. Eliciarz po dwóch pociskach przyjmuje 120 pkt na klatę, czerwony - 240 , głowa rozpryskuje się za pierwszym pociskiem , dalej - pociski termobaryczne. Mając MGL40 z takimi pigułkami Dymitri rozwalał 1 nabojem 5 (słownie: pięć) dorosłych Crepitusów zadając im po 90 - 150 pkt obrażeń! Dalej - Lancer Rifle, laserowy karabin, który może służyć jako snajperski, Avenger Cannon - działko na 24 termobaryczne pociski. Plasma Shotgun - który niszczy najpierw pancerz wrogów a potem ich samych (magazynek na 92 pociski!) 5. W ogóle z Crepitusami to masakra. W kopalniach jest ich więcej i przeciwko ich kwasom nie pomagają maski, choć mając takie bronie to nie problem... Dodatkowo atakują dwie kopalnie naraz - co mnie po prostu zwaliło z nóg W cambrijskiej kopalni Królowa dostała z termobara, wyszedłem na powierzchnię zadowolony, a tu po paru dniach... atak stworów w Grumm! 6. Stroggowie to po prostu zwykłe cioty . Sam Gumpy ledwo co zrekrutowany załatwił ich wszystkich laserem w lewej ręce 7. Marauderzy to cywile którzy gadają podczas walki po chińsku i są dobrze wyposażeni w pancerze i nowoczesny sprzęt. Trudny przeciwnik jeśli nie masz futurystycznych broni. 8. W grze wszystkie dodatki pasują do wszystkich broni, więc można się wyposażyć w dwa Desert Eagle'y z lunetami x7 + celownik na podczerwień i tłumik, albo np. dołączyć trigger do snajperki PSG1 i postrzelać sobie serią 9. Gra jest stabilniejsza od wszystkich modów JA2 w jakie grałem, nie zauważyłem nawet słynnych zamrożeń podczas tury przeciwnika mimo że mam już dwadzieścia kilka dni w grze za sobą. 10. Jak łatwo zauważyć gram głównie MERCem i muszę powiedzieć, że nawet Gumpy z laserem w pierwszym dniu po rekrutacji to po prostu ponury żniwiarz. Futurystyczne bronie mają niesamowitą celność nawet przy niezbyt wygórowanych statystykach najemnika, ale i tak nie jest lekko, bo przeciwnik ma to samo i równie celnie strzela. 11. Na mapie strategicznej na kilka minut przed atakiem wyświetlają się informacje o liczbie zbliżających się żołnierzy co ułatwia obronę miast.
Ogólnie bardzo przyjemny mod, dość trudny jeśli nie masz włączonego full item drop
Pozdrowienia.
_________________ http://www.michalkiewicz.pl
|
|