Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Len
Post : 06 lut 2007 14:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Sorki ale ja jeszcze nic nie powiedziałem w tym offtopie xD
Bartek0511 pisze:
Można jeszcze zabić tego gościa który daje nam dyskirtkę po zabicu owej postaci pozosaje nam tylko PPSH

O Boże, to najgorsze co można zrobić :] Ten gość jest potrzebny do przejścia gry :]


*
  WWW
lukasamd
Post : 06 lut 2007 19:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


W sumie potem już chyba nie jest :> Przecież to nie jest Agent X itp.

A dobra koniec OFTOPA! Piszemy o UC w innym dziale!


*
  WWW
Pavcio
Post : 27 lip 2007 18:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 252
  • Dołączył: 17.07.2007


Więc moje zachcianki:
-broni wystarczy-i tak w v1.13 jest tego jak dla mnie za dużo, bo i tak preferuje tylko kilka sprawdzonych giwerek,

-żeby nie było w każdym sektorze przeciwników- wkurza mnie gdy muszę przejść z jednego miasta do drugiego po zwyklej drodze i w każdym sektorze są ziomale do wybicia-wolałbym spotkać po drodze 1 , ale za to silniejszy oddział,

-sporo podziemi- po prostu je lubię,

-mocniejsze i mniej zużywające AP granaty-wolalbym żeby z założenia miały one kopa większego niż koktajle mołotowa z SOG,a

-mało czołgów-po prostu nie lubię z nimi walczyć,

-dużo tygrysów-lubię na nich trenować strzelectwo,

-sporo długich bitew-coś ala akcja w bazie An Loc,


*
 
lukasamd
Post : 27 lip 2007 18:09
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Zgadza się z większością wymagań przedstawionych powyżej. Dzisiaj pomyślałem jeszcze o jednym:

- jeżeli są miasta to powinno być (bardzo) DUŻO cywili. W UC pod koniec było masę policji i wrogów a kogo oni pilnowali? Cywili prawie nie było. Nie dość że byłoby realniej to jeszcze utrudniałoby to grę - masa cywili w budynku a ty musisz trafić do kolesia który stoi w przejściu nie raniąc cywili (aby nie spadał lojalność).


*
  WWW
Pavcio
Post : 27 lip 2007 18:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 252
  • Dołączył: 17.07.2007


Zwłaszcza cywile w takich miejscach jak targowiska, kościoły,sklepy.Granatów nie użyjemy(no chyba że nie zależy nam na lojalności ), strzelić strach bo możemy zabić cywila.Za to człowiek z nożem pasuje jak ulał(oczywiści w pojedynkach 1 na 1 i na małym dystansie). :wall:

No i uważam że cywile powinni być bardziej aktywni. Dokładnie chodzi mi o to że można w 99,9% bezkarnie grzebać w ich domach- może dużo wymagam, ale mnie taka opcja się podoba. :D


*
 
XBARTEKX
Post : 29 lip 2007 14:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży
Starszy chorąży
  • Posty: 629
  • Dołączył: 12.05.2007
  • Skąd: Kurów


Moim zdaniem żeby mod był udany powinniśmy:
-Otrzymywać zlecenia i decydować sie czy chcemy je wykonać ;].
-Mieć opcje wyboru wyposażenia dla najemnika ale nie tak jak normalnie że wybieram sobie standartowe uzbrojenie lub mnóstwo broni. Lecz dla każdego najemnika. Wyposażenie słabe, średnie, dobre. Każdy chyba rozumie :D.
-Powinno co jakiś czas zabierać ci pieniądze które pójdą na utrzymanie sie każdy kapuje o co chodzi. Taki jakby większy realizm :D.


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4