Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 324 ]  Przejdź na stronę   1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Następna
Autor Wiadomość
Bartek0511
Post : 11 wrz 2006 19:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Porucznik
Porucznik
  • Posty: 1043
  • Dołączył: 11.07.2006


Nowy mod mojego autorstwa JA2V1.13: Nowa Kaldeonia

W modzie znajdzie się ale nie na 100%:

- Nowe Bronie,
- Udoskonalone stare pukawki z wyglądu i statystyk,
- Nowa mapa taktyczna (wyspa Nowej Kaldeoni),
- Zmienione Statystyki i umiejętności najemników,
- Nowe sektory,
- Nowi najemnicy,
- Masa nowych NPC,
- Masa nowych RPC,
- Nowa Fabuła,
- Brak agencji "M.E.R.C" tylko jakaś inna (również dobra "żart).
- Nowa Agencja "EUOM",
- Nowa Agencja zamiast I.M.P,
- Nowe questy,

Jak sama nazwa wskazuje mod będzie oparty na Patchu V1.13 wieć chyba dobrze.
Mam zamiar by początek gry rozpoczynał się na małej wyspie Nowa Kaldeonia (koło Australii)

Z czasem będę dodawał nowe informacje nt. moda jakby co to wpadajcie na http://www.jaggedalliance-zone.xt.pl


Ostatnio zmieniony 07 cze 2007 20:10 przez Bartek0511, łącznie zmieniany 8 razy

*
 
Len
Post : 11 wrz 2006 20:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Zapowiada się ciekawie ale pytanie czy czasem Bartek się nie przeliczył. Bo nie da się ukryć, że jak na jedną osobę może być to bardzo trudne, no ale wystarczą chęci. Przykładem jest choćby Vietnam SOG'69, stworzyła go jedna osoba, a zmian wprowadza naprawdę dużo. Wierzę, że ci się uda, a jeszcze jak znajdziesz pomocników to dopiero ;)
Jakbyś czegoś nie wiedział, wal do mnie, chętnie pomogę.


*
  WWW
Bartek0511
Post : 11 wrz 2006 20:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Porucznik
Porucznik
  • Posty: 1043
  • Dołączył: 11.07.2006


@Len a czy ja powiedziałem że sam go robie?
No ale z twoiej pomocy chętnie skorzystam.


*
 
lukasamd
Post : 11 wrz 2006 20:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Heheheh po tym co powiedziałeś Bartek jeszcze bardziej uwierzyłem że mod się uda. Oby tak dalej :one: jesteśmy z tobą!

To może być przełom wśród (niewielu niestety :() polskich modyfikacji...


*
  WWW
Bartek0511
Post : 11 wrz 2006 20:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Porucznik
Porucznik
  • Posty: 1043
  • Dołączył: 11.07.2006


Miejmy nadzieje.
No ale chyba zanim zagracie w Nową Kaldeonie to Noc Oficerów już przejdziecie.


*
 
Len
Post : 11 wrz 2006 20:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Bartek0511 pisze:
@Len a czy ja powiedziałem że sam go robie?

Fakt nie, Ale, że go robisz z kimś też nie powiedziałeś.


*
  WWW
Bartek0511
Post : 11 wrz 2006 20:23
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Porucznik
Porucznik
  • Posty: 1043
  • Dołączył: 11.07.2006


Wole narazie się nie chwalic za bardzo z kim robie co robie w tej chwili, bo jak po prostu nie wyjdzie to posypia się komentarze (niemiłe).


*
 
Maxwell
Post : 11 wrz 2006 20:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 90
  • Dołączył: 31.08.2006


Jeśli to nie tajemnica to bym prosił o rozwinięcie trochę wypowiedzi w pewnych punktach:

Bartek0511 pisze:
- Nowe Bronie,
- Udoskonalone stare pukawki z wyglądu i statystyk,

Nowe, udoskonalone względem JA2 czy JA2.1.13? v1.13 ma już sporą bazę broni, ze stale podrasowywanym wyglądem, zróznicowaniem w statsach itp. przy dążeniu do eliminacji wunderwaffe na każdą okazję.

Bartek0511 pisze:
- Nowa mapa taktyczna (wyspa Nowej Kaldeoni),

Fragment wyspy, cała czy cała z otaczającymi wysepkami? To dość podłużna wysepka z wieloma terenami zabudowanymi... ciężko mi to sobie wyobrazić na kwadratowej mapce JA, nie wspominając o ilości sektorów.

Przy okazji - czy fabuła będzie nawiązywać do obecnej sytuacji politycznej i gospodarczej autonomii, czy będzie to stricte sci-fi bardziej nawiązujące w tych kwestiach do Fallouta?

Bartek0511 pisze:
- Zmienione Statystyki i umiejętności najemników,

W jakim kierunku? Poprawa słabszych, czy jakieś bardziej nieukierunkowane zmiany?

Bartek0511 pisze:
- Bronie z Fallouta,

Tutaj to już tylko opinię wyrażę - o ile pancerze to nawet chętnie bym zobaczył, to bronie już niekoniecznie, no chyba że w ograniczonej ilości - jestem jednym z tych graczy którzy w Falloucie używają modów zmieniających wiekszośc broni na współczesne (paradoksem w Fo2 była dostepność broni WW2, oraz futurystycznych i praktycznie brak współczesnych)

Bartek0511 pisze:
- Brak agencji "M.E.R.C" tylko jakaś inna (również dobra "żart).

Szkoda - o ile design i speaker byli na słabym poziomie to najemników bardzo lubię - mam nadzieję że Razor, Haywire, Stoggie, Cougar i Tex pojawią się w nowej agencji, wraz z dostępnością od pierwszgo dnia jak w v1.13.


*
 
Bartek0511
Post : 11 wrz 2006 20:47
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Porucznik
Porucznik
  • Posty: 1043
  • Dołączył: 11.07.2006


Maxwell pisze:
Nowe, udoskonalone względem JA2 czy JA2.1.13? v1.13 ma już sporą bazę broni, ze stale podrasowywanym wyglądem, zróznicowaniem w statsach itp. przy dążeniu do eliminacji wunderwaffe na każdą okazję.


Bronie będą miały ładniejszy wygląd niż dotychczas i będą jeszcze troszke podrasowane.

Maxwell pisze:
Fragment wyspy, cała czy cała z otaczającymi wysepkami? To dość podłużna wysepka z wieloma terenami zabudowanymi... ciężko mi to sobie wyobrazić na kwadratowej mapce JA, nie wspominając o ilości sektorów


Postaram się dać całą wyspe z otaczającymo go wysepkami ale na nie nie będzie można wejść.

Maxwell pisze:
Przy okazji - czy fabuła będzie nawiązywać do obecnej sytuacji politycznej i gospodarczej autonomii, czy będzie to stricte sci-fi bardziej nawiązujące w tych kwestiach do Fallouta?


Postaram sie zmienić fabułe na tyle żeby nie było to związane z Falloutem ani z misjami z Jaggeda.

Maxwell pisze:
W jakim kierunku? Poprawa słabszych, czy jakieś bardziej nieukierunkowane zmiany?


Poprawa słabszych (jeżeli ktoś grał w Wielką Wojne to wie) najemników ale take tych dobrych postaram się także powyrzucac paru najemników zastąpić nowymi. Także tych wyrzuconych bęzie można spotkać w dalszej części gry.

Maxwell pisze:
utaj to już tylko opinię wyrażę - o ile pancerze to nawet chętnie bym zobaczył, to bronie już niekoniecznie, no chyba że w ograniczonej ilości - jestem jednym z tych graczy którzy w Falloucie używają modów zmieniających wiekszośc broni na współczesne (paradoksem w Fo2 była dostepność broni WW2, oraz futurystycznych i praktycznie brak współczesnych)


Jeżeli ma byc Jagged połączony z Falloutem to i bronie muszą być.

Maxwell pisze:
Szkoda - o ile design i speaker byli na słabym poziomie to najemników bardzo lubię - mam nadzieję że Razor, Haywire, Stoggie, Cougar i Tex pojawią się w nowej agencji, wraz z dostępnością od pierwszgo dnia jak w v1.13.


Nad tym myśle.


*
 
Maxwell
Post : 11 wrz 2006 21:15
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 90
  • Dołączył: 31.08.2006


Dzięki za odpowiedź - jeszcze tylko jedno pytanko: czy zarys fabuły jest już gotowy i wiadomo kto będzie naszym najczęstszym przeciwnikiem - od kogo odbijamy miasta i z kim walczymy poczas 'combat encounters'? Od nacjonalistycznego nowo powstałego rządu (vide Vault City), paramilitarnej organizacji która wypełzła z bunkrów (Enclave), czy zinstytucjonalizowanych nieśmiertelnych band Raidersów, a może czegoś innego? ;)


*
 
Lecter
Post : 12 wrz 2006 09:18
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 158
  • Dołączył: 31.05.2006


Bartek0511 pisze:
- Połączenie Fallout Tactics z Jagged Alliance 2,

czyli, oprócz broni etc. tilesetsów, map?, coś jeszcze?

bo jak tak to napisz w czym programuje twoja ekipa, chyba że nie wprowadzacie nic nowego oprócz tego w.w


*
 
lukasamd
Post : 12 wrz 2006 16:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Maxwell pisze:
Tutaj to już tylko opinię wyrażę - o ile pancerze to nawet chętnie bym zobaczył


No tutaj to mam bardzo duże wątpliwości, jeżeli coś takiego będzie i np. będę mógł zdobyć Power Armora (czy. Pancerz Wspomagany) to niby kto i czym mnie zabije? ;) Pytanie może śmieszne ale wydaje mi się że w Jaggedach nie ma miejsca na coś takiego... chociaż jeżeli zmieni się sporo z jaggeda to też może to pasować.


*
  WWW
Bartek0511
Post : 12 wrz 2006 16:38
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Porucznik
Porucznik
  • Posty: 1043
  • Dołączył: 11.07.2006


Maxwell pisze:
Dzięki za odpowiedź - jeszcze tylko jedno pytanko: czy zarys fabuły jest już gotowy i wiadomo kto będzie naszym najczęstszym przeciwnikiem - od kogo odbijamy miasta i z kim walczymy poczas 'combat encounters'? Od nacjonalistycznego nowo powstałego rządu (vide Vault City), paramilitarnej organizacji która wypełzła z bunkrów (Enclave), czy zinstytucjonalizowanych nieśmiertelnych band Raidersów, a może czegoś innego?


Lecter pisze:
czyli, oprócz broni etc. tilesetsów, map?, coś jeszcze?

bo jak tak to napisz w czym programuje twoja ekipa, chyba że nie wprowadzacie nic
nowego oprócz tego w.w


lukasamd pisze:
No tutaj to mam bardzo duże wątpliwości, jeżeli coś takiego będzie i np. będę mógł zdobyć Power Armora (czy. Pancerz Wspomagany) to niby kto i czym mnie zabije? Pytanie może śmieszne ale wydaje mi się że w Jaggedach nie ma miejsca na coś takiego... chociaż jeżeli zmieni się sporo z jaggeda to też może to
pasować.


Reszte informacji dowiecie się w swoim czasie.


*
 
lukasamd
Post : 12 wrz 2006 16:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Bartek0511 pisze:
Reszte informacji dowiecie się w swoim czasie.


Fajna odpowiedź - załatwia wszystkie problemy :D


Ale masz w sumie rację - sam pisałeś że nie dajesz gwarancji na wyjście moda więc niepotrzebnie zasypujemy cię pytaniami.

Powodzenia, ja czekam na informacje ;)


*
  WWW
Bartek0511
Post : 12 wrz 2006 16:52
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Porucznik
Porucznik
  • Posty: 1043
  • Dołączył: 11.07.2006


lukasamd pisze:
Fajna odpowiedź - załatwia wszystkie problemy


No załatwia.

lukasamd pisze:
Ale masz w sumie rację - sam pisałeś że nie dajesz gwarancji na wyjście moda więc niepotrzebnie zasypujemy cię pytaniami.


No właśnie no ale możecie pytać (przecież to nie moje fotum) może coś mi jeszcze tymi pytaniami podpowiecie.


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Następna