Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 222 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Następna
Autor Wiadomość
Len
Post : 02 paź 2008 18:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


moteel pisze:
Ja pierdziele... Wyraziłem swoje zdanie, a wy robicie z tego atak na modyfikację. Czy twierdzę, że mod będzie zły? Nie, wręcz przeciwnie - życzę mu jak najlepiej.

Teraz już wiesz jak to jest :P


*
  WWW
Olinka
Post : 02 paź 2008 19:11
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 958
  • Dołączył: 26.08.2008
  • Skąd: A.I.M


moteel pisze:
lukasamd pisze:
@moteel on ma rację. Ciesz się że robi moda (i miejmy nadzieję że CE nie podzieli losu Nocy Oficerów :P), czy będzie realny czy nie - to już trudno ocenić. Pokaż mi modyfikację, która była niesamowicie realistyczna... nie ma! ZAWSZE są jakieś elementy, które w tym przeszkadzają.


Perry pisze:
Jest takie przysłowie: "kiepskiemu pływakowi kolor majtek przeszkadza". Za takie pierdoły jakich się dopatrujesz w CE, powinieneś nobla dostać. Mnie już szkoda prądu na takie komentarze jak fundamenty metr od wody, więc dla naszego dobra może lepiej jak zapomnisz o istnieniu Critical Edge bo widzę, że męczy cię ono bardziej niż mnie twoje komentarze.


Ja pierdziele... Wyraziłem swoje zdanie, a wy robicie z tego atak na modyfikację. Czy twierdzę, że mod będzie zły? Nie, wręcz przeciwnie - życzę mu jak najlepiej. Napisałem co dla mnie wydaje się nie realistyczne i czego nawet w NO bym nie zrobił, a traktujecie to jakbym chciał "zabić" Critical Edge...
Bo to jest tak.
masz żły dzień. nawet nie jakosbardzo zły. Ale np taki, ze nie chce Ci sie wstawiać tych emotikonek, piszesz swoje zdanie bo cos tam zauważyłeś. No i trafiasz na podobny dzień u goscia do którego pisałeś.
No i od śłowa do słowa... mamy wooojne ;)

Spoko wiem o czym piszesz. Warto pamietać tez, ze to net i słowo pisane, któremu trzeba poswiecić wiecej uwagi zwłaszcza kiedy posuwamy sie do krytyki negatywnej :)

_________________
Pozdrawiam, Olinka

Moja mała "pasja"


*
 
Perry
Post : 02 paź 2008 20:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


moteel pisze:
Ja pierdziele... Wyraziłem swoje zdanie, a wy robicie z tego atak na modyfikację. Czy twierdzę, że mod będzie zły? Nie, wręcz przeciwnie - życzę mu jak najlepiej. Napisałem co dla mnie wydaje się nie realistyczne i czego nawet w NO bym nie zrobił, a traktujecie to jakbym chciał "zabić" Critical Edge...

Sorry Moteel, ale tak to brzmi, widzisz ja nikogo nie krytykuje na forum, a mógłbym, bo wiele modów mi się nie podoba, ale zostawiam to dla siebie, każdy autor ma inne kryteria w/g których sie kieruje przy tworzeniu modyfikacji. ;)

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
mtl
Post : 02 paź 2008 22:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


Perry pisze:
widzisz ja nikogo nie krytykuje na forum, a mógłbym, bo wiele modów mi się nie podoba, ale zostawiam to dla siebie, każdy autor ma inne kryteria w/g których sie kieruje przy tworzeniu modyfikacji. ;)


A od czego jest to forum? Taka twoja wola, że krytyczne opinie zachowujesz dla siebie, taka moja że je tutaj zapodaję. Ale już spoko, czekam na premierę :P

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Jaahquubel
Post : 03 paź 2008 20:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1154
  • Dołączył: 28.05.2007
  • Skąd: Z Trakony


Cytuj:
"War has never been so much fun, go to your brother and kill him with your gun"


*
  WWW
Perry
Post : 15 cze 2009 22:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Witam ponownie chciabym powiadomic wszystkich zainteresowanych jak idzie praca nad CE? Idzie ale powoli na chwile obecna jest zrobione 116 nowych map niwstety napotykam na drobne problemy techniczne w edytorze wiec trwa to nieco wolniej. Natomiast same mapy nie wystarcza i tu chcialbym sie zwrocic do Iron Squadu o pomoc ale jeszcze nie teraz. Jak zapelnie cala mape swoimi sektorami dopiero sie zacznie zabawa. Zycze sobie i Wam wytrwalosci w oczekiwaniu a nie chcialbym zeby to byla jakas szmira

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
Len
Post : 16 cze 2009 10:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Perry, żeby zapełnić całą mapę, musiałbyś zrobić 256 sektorów. Masz dopiero 116 a prace trwają przecież kawał czasu. Nie lepiej gdybyś zmienił plany np. na 130 sektorów? To i tak dużo, jak na kampanię - strasznie dużo. A nie wiem jak pozostali fani JA, ale ci na tym forum zagrają kilka sektorów i dadzą sobie spokój, więc nie wiem czy jest sens robić tak wiele map.


*
  WWW
Stridingshadow
Post : 16 cze 2009 11:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


No chyba że będą to fajne sektory, broń będzie dopracowana a przeciwnicy będą posiadali zacną cechę znaną powszechnie jako full item drop, wtedy ukończenie moda będzie przyjemnością.
No i oczywiście jeżeli nie będzie bug'ów praktycznie uniemożliwiających rozgrywkę typu niedziałające AIM (tak jak to miało miejsce w zangielszczonym NightOps).

_________________
Obrazek


*
 
mtl
Post : 16 cze 2009 15:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


Stridingshadow pisze:
broń będzie dopracowana a przeciwnicy będą posiadali zacną cechę znaną powszechnie jako full item drop


W JA2,5 nie ma takiej opcji niestety, no chyba, że Perry będzie modyfikował silnik gry, albo przeniesie projekt na 1.13 :P

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Stridingshadow
Post : 16 cze 2009 15:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Perry, proszę Cię, przenieś moda na 2 1.13, obiecuję że zrobię w nim co najmniej 100 sektorów (:
Wyślę Ci screenshot'a :D

_________________
Obrazek


*
 
Len
Post : 16 cze 2009 15:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Przecież to kampania, a to oznacza że będą w niej tylko nowe sektory. Zresztą, nawet jeśli Perry pozamienia jakieś statystyki to w 5 min. można je przenieść na 1.13


*
  WWW
lukasamd
Post : 16 cze 2009 17:15
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Jak na kampanię to już jest DUŻO nowych map. Nie wiem czy robienie większej ilości ma jakiś sens - lepiej zając się innymi innowacjami, bo to one przyciągają w wypadku kampanii. Nawet 500 nowych sektorów przy braku nowych NPC / RPC / broni / przedmiotów wygląda blado i nie przyciąga do gry.

Z drugiej strony, w kampanii niby takich zmian być nie powinno... ale wtedy możemy iść tak jak w JA2 UB, omijając wszelkie nowości - lepiej więc albo dać zmiany w fabule, albo np. konieczność dojścia do wyrzutni zupełnie inną drogą.


*
  WWW
Stridingshadow
Post : 16 cze 2009 17:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


lukasamd pisze:
Jak na kampanię to już jest DUŻO nowych map. Nie wiem czy robienie większej ilości ma jakiś sens - lepiej zając się innymi innowacjami, bo to one przyciągają w wypadku kampanii. Nawet 500 nowych sektorów przy braku nowych NPC / RPC / broni / przedmiotów wygląda blado i nie przyciąga do gry.

Z drugiej strony, w kampanii niby takich zmian być nie powinno... ale wtedy możemy iść tak jak w JA2 UB, omijając wszelkie nowości - lepiej więc albo dać zmiany w fabule, albo np. konieczność dojścia do wyrzutni zupełnie inną drogą.


Dokładnie, jak to ma być 250 sektorów żebrania o choć jeden dodatkowy magazynek, coś lepszego niż Thompson M1A czy kamizelka klasy I to myślę że nawet najbardziej hardcore'owi gracze podziękują.

_________________
Obrazek


*
 
mtl
Post : 16 cze 2009 17:52
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


Bez zmian w kodzie ciężko będzie cokolwiek zdziałać w kwestiach NPC/RPC, zadań czy chociażby nowych broni (nie mylić z zastąpieniem starych).

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Stridingshadow
Post : 16 cze 2009 19:18
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Szczerze mówiąc to wystarczyłoby dopracować broń, parę modeli zastąpić innymi, dopracować parametry do bliższych realiom (odpowiedni zasięg, obrażenia, szybkostrzelność), dopracować pancerze, wywalić pancerne gacie :)
I byłoby naprawdę gites.
Pamiętacie jak było w JA2? Desert Eagle .357 był gorszy pod każdym względem od Glock'a 17 bo oprócz identycznego zasięgu i pomijalnie większej mocy miał dużo niższą szybkostrzelność, porównywalną dla tej właściwej dla rewolwerów.
Choć ilość modeli broni w np. takim DBB-MOD czy nawet czystym 2 1.13 powala (co jest dośc realistyczne) to ilość modeli z JA2 byłaby wystarczająca gdyby ktoś podszedł do tego bardziej realistycznie.
Jeżeli chodzi o full item drop'a to 'wystarczy' ręcznie ustawić w inwentarzu każdego żołnierza na mapie 100% szansę na upuszczenie danego przedmiotu, wtedy działa to jak full item drop.

_________________
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Następna


cron