Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 222 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Następna
Autor Wiadomość
lukasamd
Post : 23 kwie 2010 13:35
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


No właśnie, i bez JA2 1.13 da się zrobić naprawdę trudnego moda, wystarczy odpowiednio zaprojektować sektory i rozłożyć przeciwników.


*
  WWW
ArtiR2
Post : 23 kwie 2010 14:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 35
  • Dołączył: 14.09.2008
  • Skąd: Łódź


Perry trzymam za ciebie i twój mod/kampanie kciuki :ok: :ok: :) . Czekam z niecierpliwością.

_________________
Obrazek


*
 
Perry
Post : 26 kwie 2010 09:38
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


No tak sobie myslę własnie grając po raz pierwszy w wersję 1.13, że własciwie wszystko już zostało tam dokonane. Mamy kupę sprzętu róznego rodzaju, cztery poziomy trudności, rozbudowany Bobby Ray, rozbudowany MERC. Jedyne co ja moge tam dodać to swoje sektory (w miejsca gdzie normalnie nic się nie dzieje), oraz swój prof. Nic więcej nie trzeba tam robić. Mapy są skonwertowane, ale nie mam na nich wroga. A XML edytor to dla mnie nowość. Słyszałem że tam dokonuje się zmian, pozostaje więc dodać mój pakiet map z moim profem (po uprzednim zaznaczeniu obecnosci wroga w moich sektorach) i Critical Edge gotowy!!Nic dodać nic ująć. Jedynie co bym zmienił to przywróciłbym dawny system punktów akcji (bo teraz trzeba wszystko razy 4), no i to przymierzanie też troszke denerwuje, powinno się dać przymierzać do końca.

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
lukasamd
Post : 26 kwie 2010 12:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Nowy system punktów jest... jak by to ująć, bardziej efektywny w praktycznym wykorzystaniu.
Nareszcie możemy dokładnie zrobić to, to to itp. wykonać ile tylko się da (co w wypadku JA2 1.13 często jest bardzo na miejscu, w szczególności na wyższych poziomach trudności).

Mam nadzieję, że mod szybko się pokaże, już sporo na niego czekamy.


*
  WWW
Stridingshadow
Post : 26 kwie 2010 13:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Perry pisze:
no i to przymierzanie też troszke denerwuje, powinno się dać przymierzać do końca.

Chodzi o poziomy celowania?
To można zmienić w opcjach.
Inna sprawa, że to ma sens.
Bronią z prostymi przyrządami celowniczymi można dość szybko wycelować na tyle dokładnie, na ile pozwala ów celownik.
Dlatego długie mierzenie z pistoletu (i otrzymywana z tego tytułu premia do trafienia) są lekkim przedobrzeniem.
Z drugiej strony naniesienie poprawek na zasięg, ruch celu, prędkość wiatru, temperaturę otoczenia itd... oraz staranne wymierzenie broni snajperskiej na sporym dystansie może chwilę zająć ;)

_________________
Obrazek


*
 
Pavcio
Post : 26 kwie 2010 17:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 252
  • Dołączył: 17.07.2007


ja bym sobie wymarzyl w Critical Edge kilka sektorow (do 10), w ktorych mialyby miejsce spektakularne bitwy:
- duzo samoobrony,
- jeszcze wiecej enemiakow
- my

Takie bitwy moglyby byc w roznych sceneriach- las, pustynia, obrona bazy wojskowej (cos jak An Loc w SOG'u bodajze). Okopy, murki, wały, do tego w nocy wlaczanie oswietlenia i eksplozji, miny, troche tygrysow nawet, dobrze dobrana bron- duzo LKM, RKM, granaty, mozdzierze, granatniki.


*
 
Aver
Post : 26 kwie 2010 17:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 259
  • Dołączył: 07.04.2010


Pavcio pisze:
duzo samoobrony,


To tylko mnie irytują bitwy w których jest samoobrona? :P


*
 
Beowulf
Post : 26 kwie 2010 18:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 128
  • Dołączył: 20.12.2008
  • Skąd: Kozienice/Kraków


Aver pisze:
Pavcio pisze:
duzo samoobrony,


To tylko mnie irytują bitwy w których jest samoobrona? :P



Ja przyspieszam animacje cywilów i samoobrony - idzie wytrzymać.

Chyba, że po prostu idea walczącej samoobrony Ci nie odpowiada.


*
 
Aver
Post : 26 kwie 2010 18:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 259
  • Dołączył: 07.04.2010


Wolę samemu rozwiązywać sprawy zamiast patrzeć jak ktoś to robi za mnie ;)


*
 
lukasamd
Post : 27 kwie 2010 16:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Czasami dobrze ogląda się walkę wrogów z samoobroną (zależy, czy postawią blokady drogowe i czy leją... sorki, nie ten temat :D).
Zależy od budowy sektora.

Mi się bardzo podobała walka w jednym z miast Back 2 Bussines - cały sektor do bólu zdewastowany, wszędzie ruiny a w nich kupa naszych, zaś po drugiej stronie nieco enemiaków i czołgi.
Zresztą jest screen:
https://jagged-alliance.pl/screen1148/

Podobne miejsce, tyle że wioseczka a nie miasto, było w Legion 1. Naprawdę ciekawie się to oglądało, choć szkoda, że samoobrona nie potrafiła walczyć z pancerniakami i dosyć "mocno" od nich obrywała.

Aha, jeszcze mi się przypomniało - desant helikopterów oraz obrona bazy w Vietnam SOG - toż to istny majstersztyk w kwestii klimatu :)


*
  WWW
Pavcio
Post : 27 kwie 2010 18:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 252
  • Dołączył: 17.07.2007


lukasamd pisze:
obrona bazy w Vietnam SOG - toż to istny majstersztyk w kwestii klimatu :)


dokladnie , o to mi chodzilo. Takie sektory mam na mysli.


*
 
Perry
Post : 30 kwie 2010 11:29
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Myślę że wiekszość moich najlepszych map, będzie odpowiadała oczekiwaniom graczy, jesli nie to przepraszam. W kazdym razie będą i tak trudne, a jeszcze na poziomie "insane" to juz w ogóle jazda. Natomiast jeśli chodzi o zmiane punktów akcjii naprawde pozostałbym przy starym systemie jeśli ktos mógłby mi podpowiedziec gdzie to mozna zmienić i jak dodać wroga na moich mapach po knonwertacji nie mam ich w moich sektorach, a edytor do 1.13 nie posiada opcji, ustalania wrogów w poszczególnych sektorach... Z góry dzieki, na pewno przyspieszy to prace.

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
Jazz
Post : 30 kwie 2010 11:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 325
  • Dołączył: 09.12.2006


Perry pisze:
Natomiast jeśli chodzi o zmiane punktów akcjii naprawde pozostałbym przy starym systemie jeśli ktos mógłby mi podpowiedziec gdzie to mozna zmienić i jak dodać wroga na moich mapach po knonwertacji nie mam ich w moich sektorach, a edytor do 1.13 nie posiada opcji, ustalania wrogów w poszczególnych sektorach... Z góry dzieki, na pewno przyspieszy to prace.


Punkty akcji zmieniasz w pliku APBPConstants.ini , parametr AP_MAXIMUM = 100 na AP_MAXIMUM = 25 . Natomiast za ustalanie wrogów odpowiadają plik xml : GarrisonGroups.xml, PatrolGroups.xml i ArmyComposition.xml


http://jaggedalliance.pl/wiki/GarrisonGroups.xml_%28v1.13%29
http://jaggedalliance.pl/wiki/PatrolGroups.xml_%28v1.13%29
http://jaggedalliance.pl/wiki/ArmyComposition.xml_%28v1.13%29

_________________
Archiwum : Jagged Allians 2 : Deadly Games


*
 
Perry
Post : 30 kwie 2010 12:56
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Jazz pisze:
Natomiast za ustalanie wrogów odpowiadają plik xml : GarrisonGroups.xml, PatrolGroups.xml i ArmyComposition.xml

Rozumiem, że edycji dokonuję w "przykładowy rekord", czy sektory, w których chcemy aby był wróg musimy edytować pojedynczo, czy mozna zapisać wybrane parametry dla wszystkich map dodanych, aha jest jeszcze sprawa "indeksu". Czyli numeru danej grupy. Jak dobrze przeczytałem jest 26 grup w oryginalnym JA2, czy wiec mój indeks powinien zaczynać sie od 27 wzwyż? Jesli robie coś źle proszę o sprostowanie. Dzieki

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
Jazz
Post : 30 kwie 2010 13:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 325
  • Dołączył: 09.12.2006


Tak ,dodajesz własne rekordy , przykładowo :

ArmyComposition.xml


<COMPOSITION>
<Index>27</Index>
<Priority>100</Priority>
<ElitePercentage>70</ElitePercentage>
<TroopPercentage>30</TroopPercentage>
<AdminPercentage>0</AdminPercentage>
<DesiredPopulation>32</DesiredPopulation>
<StartPopulation>20</StartPopulation>
</COMPOSITION>
<COMPOSITION>
<Index>28</Index>
<Priority>50</Priority>
<ElitePercentage>100</ElitePercentage>
<TroopPercentage>0</TroopPercentage>
<AdminPercentage>0</AdminPercentage>
<DesiredPopulation>32</DesiredPopulation>
<StartPopulation>32</StartPopulation>
</COMPOSITION>

.
.
.
.

I te kompozycje możesz wykorzystać wiele razy .

Plik GarrisonGroups.xml

<GARRISON>
<Sector>A7</Sector>
<Composition>27</Composition>
</GARRISON>

<GARRISON>
<Sector>A9</Sector>
<Composition>27</Composition>
</GARRISON>

<GARRISON>
<Sector>B7</Sector>
<Composition>28</Composition>
</GARRISON>


Jeżeli modyfikacje robisz pod najnowszą wersje v1.13 to radziłabym utworzyć nowy katalog np. :
„Data-Moja-Modyfikacja” i w nim przechowywać własne pliki.
Utworzyć plik konfiguracyjny na przykład vfs_config.moja_modyfikacja.ini i umieścić w nim zawartość:

[vfs_config]
PROFILES += MOJA_MODYFIKACJA, UserMojProf

[PROFILE_MOJA_MODYFIKACJA]
NAME = MOJA MODYFIKACJA
LOCATIONS = MOJA_MODYFIKACJA_dir
PROFILE_ROOT =

[PROFILE_UserMojProf]
NAME = Moj Profil
LOCATIONS = uprof_root
PROFILE_ROOT = Profiles\UserProfile_Moja_modyfikacja
WRITE = true

[LOC_MOJA_MODYFIKACJA_dir]
TYPE = DIRECTORY
PATH = Data-Moja-Modyfikacja
MOUNT_POINT =

I teraz w pliku Ja2.ini dopisz w miejsce VFS_CONFIG_INI=vfs_config.JA2113.ini

VFS_CONFIG_INI=vfs_config.JA2113.ini, vfs_config.moja_modyfikacja.ini

Utwórz w katalogu Profiles\UserProfile_Moja_modyfikacja

I jeszcze jedno, wszystkie Twoje mapy edytor zapisuje do katalogu z profilem „Profiles\UserProfile_Moja_modyfikacja” , po ukończeniu modyfikacji będziesz musiał przenieść do katalogu modyfikacji .

_________________
Archiwum : Jagged Allians 2 : Deadly Games


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Następna


cron