Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 222 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Następna
Autor Wiadomość
Perry
Post : 12 wrz 2008 10:52
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Oryginalne sektory zostawiam, żeby był jakiś cel tej gry. Zarówno w przypadku UB jak i CE puentą będzie zabicie Morrisa, po jego likwidacji możemy uznać gre za skończoną, główny powód dla którego zostawiam oryginały są podziemne kompleksy prowadzące do Morrisa. Za nic w świecie bym ich nie opuścił. Dlaczego? Sa fajnie dopracowane i podobają mi się.
Jeżeli chodzi o kase za wiele jej nie trzeba było w UB z tego względu że nie musiałś opłacać najemników, raz zwerbowani towarzyszyli Ci do końca gry ( no chyba że ich zwolniłeś lub zostali odpaleni).
Więc z myślą o ludziach którzy lubią często zmieniać swoją drużynkę dodałem kase. W kazdym sektorze znaleźć można parę tysiączków, ale jak mówię zrobiłem to z myślą o graczach, którzy chcą grać więcej niż jednym oddziałem lub dokonywać zmian w oddziałach.
Mogę Cię zapewnić, że kasy na pewno nie braknie a nawet możesz skompletować 3 oddziały składające sie nawet z najlepszych najemników w bardzo szybkim czasie. Osobiście ja gram jednym oddziałem i tylko na jego dowodzeniu i szkoleniu się skupiam.
Ale różni ludzie, różne potrzeby...


*
 
Olinka
Post : 12 wrz 2008 11:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 958
  • Dołączył: 26.08.2008
  • Skąd: A.I.M


Perry powiem tak: Gra Idealna :):):)
Czekam z niecierpliwoscia ;)

_________________
Pozdrawiam, Olinka

Moja mała "pasja"


*
 
Popuś
Post : 12 wrz 2008 11:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 382
  • Dołączył: 01.06.2006
  • Skąd: I tak tu nie trafisz


Brzmi "smacznie" ;) Trudna, ciężka kampania, w której trzeba się sporo namęczyć, żeby przejść przez obronę sektora, ale jednocześnie poziom trudności wyważony tak, aby nie było to wysyłanie najemników z nożami na jednostki elitarne wyposażone w same Barret M82A2 i moździerze. To ważne, że odróżnia się trudność w walce kiedy przeciwnik jest dobrze rozmieszczony, a sektory sprzyjają obronie, a nie na zasadzie "gracz nie ma nic, przeciwnik ma wszystko". Do tego całość przygotowana z myślą o różnych graczach i różnych sposobach rozgrywki - zarówno dla tych, którzy walczą 6 ludzi, jak i takich, którzy wolą prywatną armię. Jeśli wygląda tak dobrze jak brzmi będzie to najlepsza kampania do UB o jakiej słyszałem. Co prawda trochę podejrzliwie podchodzę do zmian w statystykach najemników, ale jak się zaimportuje postacie z JA2 to nie będzie to miało znaczenia. Zresztą, zawsze można wgrać same sektory ;)


*
  WWW
Len
Post : 13 wrz 2008 20:28
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Critical Edge - Nowa kampania do Unfinished Business
Mania na kampanie już dawno minęła. Czy bezpowrotnie? Nie bardzo, o czym świadczy najnowszy projekt o którym dowiedzieliśmy się 5 dni temu na naszym forum. Kampania zatytułowana JA2: Critical Edge będzie, swego rodzaju, konkurencją dla Ciężkiej Przeprawy, która do tej pory uważana była za jedną z najtrudniejszych. Perry, autor projektu, zapowiada, że CE przeznaczony będzie tylko dla koneserów. A tych w świecie Jagged Alliance nie brakuje :) Kampania w obecnym kształcie zawiera 74 nowych sektorów, docelowo mają zapełnić całą mapę. Zmianom nie ulegną jedynie oryginalne lokacje z UB, tak aby kampanię dało się ukończyć.

Przed Perrym jeszcze sporo pracy. Mimo to, Critical Edge już dzisiaj cieszy się dużym zainteresowaniem. O wszystkich nowościach będziemy na bieżąco informowali. Tymczasem, zapraszamy do oglądnięcia jedynych zdjęć z gry, specjalnie dla JACenter :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


*
  WWW
Perry
Post : 13 wrz 2008 21:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Dziękuje Lenowi za wspaniałe ukazanie przedsmaku tego co (mam nadzieję) może przynieść kupę zabawy oraz wyzwania nowemu wrogowi, który znów zawładnia kolejnym krajem 3 świata. Wrogowi, który czai się za każdym drzewem, murem, oknem, który jest agresywny i nie zawacha się tego pokazać. Ale myślę że każdy człenek I.M.P, A.I.M. oraz M.E.R.C. w Critical Edge odważy stawić czoło nowemu noemu wyzwaniu.
Alo niestety na to trzeba jeszcze trochę poczekać... ;)

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
Olinka
Post : 13 wrz 2008 23:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 958
  • Dołączył: 26.08.2008
  • Skąd: A.I.M


Perry... poczekamy.
To c owidac wygląda ciekawie :)
Właśnie sie zastanawiałam jak "uryźć" takie cacko ;)
Na wyspie na przykład.
Dobre.

_________________
Pozdrawiam, Olinka

Moja mała "pasja"


*
 
Perry
Post : 14 wrz 2008 08:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Olinka pisze:
Perry... poczekamy.
To c owidac wygląda ciekawie :)
Właśnie sie zastanawiałam jak "uryźć" takie cacko ;)
Na wyspie na przykład.
Dobre.

No cóż najlepiej próbować ze wszystkich stron jednocześnie, jako że większość wrogów na wyspie jest umieszczona na dachu budynku co daje bandzioom doskonałe pole obserwacyjne, ostrzeliwać się i przeć aż pod sam dach, a póżniej to już rutyna
Należy pamiętać aby przekraczać wodę unikając kontaktu wzrokowego, jeśli któryś z Twoich najemników zostanie zauważony na terenie wodnym czeka go szybka śmierć :kosci:

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
lukasamd
Post : 14 wrz 2008 09:18
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


No właśnie - przeginasz z tymi snajperami :D Jako że w Ja2,5UB wrogowie nie potrafią na nie wchodzić ale też schodzić, będzie ciężko (i to bardzo) - ale tam było w założeniach. Sądzę więc, iż chyba uda ci się stworzyć najbardziej mocarnego moda opartego nie na JA2 1.13 (tam sprawa wygląda inaczej).


*
  WWW
Olinka
Post : 14 wrz 2008 10:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 958
  • Dołączył: 26.08.2008
  • Skąd: A.I.M


Troche to przypomina Comandosa - gre gdzie własnie zasieg wroga był bardzo istotnym parametrem ruchu/działania. Tutaj jak sądzę nie bedzie czegos takiego?
Wiec co zostaje, zgaduj zgadula? :) :) :) i liczne savy.

_________________
Pozdrawiam, Olinka

Moja mała "pasja"


*
 
mtl
Post : 14 wrz 2008 11:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


Olinka pisze:
Tutaj jak sądzę nie bedzie czegos takiego?
Wiec co zostaje, zgaduj zgadula? :) :) :) i liczne savy.


Nie musisz sądzić xD W zwykłym JA2, wrogowie widzą cię nawet gdy są odwróceni do ciebie plecami. To się nazywa mieć oczy z tyłu głowy ;p .

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Popuś
Post : 14 wrz 2008 16:43
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 382
  • Dołączył: 01.06.2006
  • Skąd: I tak tu nie trafisz


Olinka pisze:
Właśnie sie zastanawiałam jak "uryźć" takie cacko ;)
Na wyspie na przykład.

Ja bym stawiał na noc i przedzieranie się z północnej wysepki. O ile na wybrzeżu nie ma min... albo świateł. Obawiam się, że większym problemem byłaby taka duża ilość wrogów w jednym miejscu (na dachu), co stawia nas praktycznie od razu przeciw 32 enemiakom. No chyba, że chodzi o tą pierwszą wyspę... tam nawet z moździerzami byłoby ciężko, bo na dach nijak strzelać, żeby trafić (generalnie rzadko się zdarza)... Trochę mnie martwi takie szerokie zastosowanie snajperów na dachach - ja rozumiem, że ma być trudno, ale to to średnio życiowe jest ;)
A tak generalnie rzecz ujmując to sektory bardzo dopracowane, widać poświęcony czas na ich robienie - w końcu samo zrobienie wysepki i wrzucenie na nią 32 wrogów to nie osiągnięcie. A chyba wielu pamięta pewną mapę z kamieniem na środku torów (nie będę przypominał autora, pewnie Len to zrobi :-D )


*
  WWW
Perry
Post : 14 wrz 2008 17:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


lukasamd pisze:
No właśnie - przeginasz z tymi snajperami :D Jako że w Ja2,5UB wrogowie nie potrafią na nie wchodzić ale też schodzić, będzie ciężko (i to bardzo) - ale tam było w założeniach. Sądzę więc, iż chyba uda ci się stworzyć najbardziej mocarnego moda opartego nie na JA2 1.13 (tam sprawa wygląda inaczej).

Jak już mówiłem, chciałem wstawić czołgi, ale że się nie dało wstawiłem utrudnienie w postaci snajperów. Ale nie martwcie się nie taki diabeł straszny...
Należy pamiętac że w CE zawsze dodaję bardzo dużo osłon naturalnych, w sytuacjach jak wyspa należy jak najbardziej z nich korzystać. Więc opcjachowania się powinna być nieodłącznym elementem gry.
Należy pamiętać że w Critical Edge broń krótka to rzadkość wróg jest uzbrojony wylącznie w karabiny bojowe, maszynowe oraz snajperskie, więc należy unikać długiego zasięgu jaki oferuje tego typu uzbrojene.
Powiem Wam że przechodziłem Wyspę 4 razy, próbując sie przedrzeć bez zadraśnięcia i jak dotąd nie udało mi się, jednakże Popuś dobrze kombinuje... ;)
Realistyczne (aż do bólu), surowe warunki to co najbardziej cenię sobie CE.

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
Jaahquubel
Post : 15 wrz 2008 11:08
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1155
  • Dołączył: 28.05.2007
  • Skąd: Z Trakony


Popuś pisze:
A chyba wielu pamięta pewną mapę z kamieniem na środku torów (nie będę przypominał autora, pewnie Len to zrobi :-D )


Nie pamiętam (nie znam). Śmiem domagać się informacji. ;P


Perry, co do Twojej modyfikacji, to muszę stwierdzić, że nie podoba mi się ona.
To wygląda jak jakiś obóz szkoleniowy dla najemników. Sektory robione w sposób nierealny, tak, aby było trudno. To, że trudno, to plus. Ale ja wolałbym, żeby trudność była powodowana inaczej, niż przez nastawianie w kupie 32 terminatorów nie do zdjęcia. Pułapki, miny, zasadzki - coś w tę stronę, tak, żeby teren wyglądał jak z życia wzięty, taki, który możemy zobaczyć w rzeczywistości, a cała zabawa bierze się z jego wykorzystania przez wroga.


*
  WWW
Perry
Post : 15 wrz 2008 15:26
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Jaahquubel pisze:
Popuś pisze:
A chyba wielu pamięta pewną mapę z kamieniem na środku torów (nie będę przypominał autora, pewnie Len to zrobi :-D )


Nie pamiętam (nie znam). Śmiem domagać się informacji. ;P


Perry, co do Twojej modyfikacji, to muszę stwierdzić, że nie podoba mi się ona.
To wygląda jak jakiś obóz szkoleniowy dla najemników. Sektory robione w sposób nierealny, tak, aby było trudno. To, że trudno, to plus. Ale ja wolałbym, żeby trudność była powodowana inaczej, niż przez nastawianie w kupie 32 terminatorów nie do zdjęcia. Pułapki, miny, zasadzki - coś w tę stronę, tak, żeby teren wyglądał jak z życia wzięty, taki, który możemy zobaczyć w rzeczywistości, a cała zabawa bierze się z jego wykorzystania przez wroga.

Rozumiem nie musi się podobać każdemu
Ale popartz na to z innej strony, gdybym teraz podorzucał miny, pułapki, itd, jaka dopiero byłaby trudność CE, a to że masz 32 wrogów w każdym sektorze tym lepiej dla ciebie, w ten sposób twoi najemnicy zdobywają punkty.
Critical Edge nie jest typem gry "mało strzelania dużo szperania" jak możemy zauważyć w Urban Chaos, nie tylko prawię żadnej akcji, a domów nawstawiane tysiące, ale jeszcze te udziwacznienia z rysunkami przedmiotów.
Tego w CE nie będzie FN -FAL to jest FN-FAL i ma wyglądać jak FN-FAL, a nie jakieś śmieci..
Natomiast jeżeli komuś nie podoba się partyzantka, ok.
Przecież na siłę nie będę nikogo zmuszał.
Nie są to żadne terminatory, to są tylko dobrze uzbrojeni ludzie, ludzie którzy krwawią.
A jeśli coś krwawi, to można to zabic ;)
Jeżeli chodzi o teren nie sądze że jest nierealistyczny, bazki dobrze usytuowane w leśnym, bogatym, małym kraju rządzonym przez złego maniaka, nie rozumiem co tu nierealnego.
Jeżeli kogoś stać na rozbudowę militarną i fortyfikacyjną to dlaczego nie postawić punktów operacyjnych na dogodnych dla wroga terenach. W ten sposób wręcz zapraszają aby im wjechać na chatę. To jest partyzantka a nie strzelanie do czegoś jak do kaczek. W/g mnie to jest najważniejszym atutem Jaggeda. Oddział dobrze wyszkolonych najemników, którzy nie boją się nikogo ani niczego. Podchodzą do ofiary po cichu i zarzynka. Shadow miał być główną postacią A.I.M. A jego umięjatności nie są raczej związane z saperstwem ani elektroniką.
Nie mówię że jestem przeciwny pułapkom, może trochę później...

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


Ostatnio zmieniony 15 wrz 2008 20:12 przez Perry, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Jaahquubel
Post : 15 wrz 2008 16:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1155
  • Dołączył: 28.05.2007
  • Skąd: Z Trakony


Perry pisze:
Jeżeli chodzi o teren nie sądze że jest nierealistyczny, bazki dobrze usytuowane w leśnym, bogatym, małym kraju rządzonym przez złego maniaka, nie rozumiem co tu nierealnego.


Moim zdaniem nierealne jest to:
Obrazek

Ale życzę Twojemu modowi powodzenia.


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Następna


cron