Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę   1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Len
Post : 09 sie 2008 17:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Militia Factions Mod: Tracona - Nowa modyfikacja Willa Gatesa

Cytuj:
Willa Gatesa znamy z modyfikacji Militia Factions Mod wydanej przed rokiem. Nie była ona rewolucyjna, po prostu dobra i znalazło się sporo osób, które postanowiły zagrać. Modyfikacja miała premierę w dość magicznym dniu - 07.07.07. Na początku lipca tego roku, Will zapowiedział kolejną modyfikację - Militia Factions Mod: Tracona, która miała zadebiutować... 08.08.08. Jak widać jednak, nie wypaliło. Przed kilkoma dniami otrzymaliśmy wiadomość od autora, że premiera najprawdopodobniej odbędzie się 21 sierpnia 2008r. (ostatecznie 21 września).

Jednak nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Z planowanych 72 sektorów, modyfikacja urośnie do 84. w MFM: Tracona bardziej chodzi o poziom trudności gry niż techniczne wynalazki. Zmianom ulegną zarówno grywalne postacie jak i NPC. Ze względu na niewielki świat gry, rozgrywka będzie znacznie dynamiczniejsza. Z pozostałychy nowości nadmienić należy wrogie roboty, ulepszony robot MadLaba, 8 nowych rodzajów broni, 1 nowy typ amunicji, oraz poprawione błędy w teksturach. Planowana waga modyfikacji to 52 MB.

Najciekawsze jest jednak to, że w dobie 1.13, wyżej wspomniana modyfikacja powstaje na... JA2: Unfinished Business! Na pytanie, dlaczego akurat na UB, autor odpowiada "1.13 ma niesamowity potencjał, jednak wciąż się zmienia, a co za tym idzie, jest niestabilną platformą dla modyfikacji". Szykuje się więc dobra modyfikacja dla prawdziwych fanów serii. Czekamy.


*
  WWW
lukasamd
Post : 09 sie 2008 18:15
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Zapowiada się interesująco, z pewnością bardziej interesująco niż podstawowy MFM który wprowadzał tylko nieco zmian do JA2. Wrzucenie aż tylu sektorów do JA2 UB nie może obyć się bez znacznej zmiany gry, i dobrze :)


*
  WWW
Cell
Post : 09 sie 2008 19:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 500
  • Dołączył: 25.03.2008
  • Skąd: Świdnik


Yes, Yes, Yes!


Ja ten mod uważam, za pierwszy PRAWDZIWY pożytek z JA2 UB. Ach, tyle sektorów... :)

No nic, trzeba będzie zagrać i odkryć wcześniej nie osiągalne sektory :] I pewnie nowości mocno zadowolą.


*
 
Len
Post : 09 sie 2008 19:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Powiem Wam, że gdyby modyfikacja ta była na JA2 to pewnie ograniczyłbym się do ściągnięcia jej na dysk. Ale skoro jest na UB, to całkowicie zmienia stan rzeczy. W UB nie było za wiele sektorów stąd nawet te 84 bardzo cieszą.


*
  WWW
Bartek0511
Post : 15 sie 2008 13:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Porucznik
Porucznik
  • Posty: 1043
  • Dołączył: 11.07.2006




*
 
lukasamd
Post : 15 sie 2008 14:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Grałem chwilkę, całkiem toto niezłe, roboty walczą z wrogami odwalając za nas sporo roboty, no i mocne są skurczybyki.


*
  WWW
zadra666
Post : 15 sie 2008 14:38
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 796
  • Dołączył: 23.11.2007
  • Skąd: Rozpoznanie


Gizz TRZEBA ściągnąć :)

_________________
...


*
 
Bartek0511
Post : 23 sie 2008 14:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Porucznik
Porucznik
  • Posty: 1043
  • Dołączył: 11.07.2006


Zrobiłem kilka zrzutów podczas grania.

Centralna Sardena:
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Wschodnia Sardena:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Południowo-Wschodnia Sardena:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Południowa Sardena:
Obrazek Obrazek

Mapa:
Obrazek Obrazek

Power Plant:
Obrazek


*
 
Wigen
Post : 23 sie 2008 14:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1324
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa


Czy ktoś może mi napisać jak mam zainstalować MFM: Tracona?


*
 
Bartek0511
Post : 23 sie 2008 14:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Porucznik
Porucznik
  • Posty: 1043
  • Dołączył: 11.07.2006


Zainstaluj Unfinished Bussines a następnie przekopiuj modyfikacje do katalogu z grą. Wszystko odpalasz plikiem JA2UB MFM Tracona.exe


*
 
Wigen
Post : 23 sie 2008 14:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1324
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa


A gdzie mam wypakować zawartość spakowanego MFM: Tracona?


*
 
Bartek0511
Post : 23 sie 2008 14:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Porucznik
Porucznik
  • Posty: 1043
  • Dołączył: 11.07.2006


Zilustruję Ci to:

Obrazek


*
 
Wigen
Post : 23 sie 2008 14:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1324
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa


Ale jak chcę grać w MFM: Tracona ekran robi się czarny po czym wywala do Windy i ukazuje się błąd "Cannot init FONT file FONTS/LARGEFONT1.sti"

Dodam że wersja JA 2.5: UB jest po polsku.


*
 
Bartek0511
Post : 23 sie 2008 14:39
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Porucznik
Porucznik
  • Posty: 1043
  • Dołączył: 11.07.2006




*
 
Wigen
Post : 23 sie 2008 16:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1324
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa


Dobra już nie trzeba. Wszystko działa poprawnie. Wystarczyło przekopiować pliki moda do głównego folderu z grą.


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   1, 2  Następna


cron