|
Starszy kapral |
|
-
Posty:
132
-
Dołączył:
14.03.2007
-
Skąd:
Północna DOKP :)
|
Tak, grałem i przeszedłem (trochę czasu temu już). Bardzo ciekawa, fajne zadania, dużo zupełnie nowych map i postaci, świetne bronie z nieśmiertelnym karabinkiem wz. 98k na czele. Będę posiłkował się topikiem z LA, bo nie wszystko już pamiętam
[cytat] Kilka kolejnych wrażeń z moda Vengeance. W tej chwili mam zdobyte Oronegro (Chitzenę), Omertę, Tangart (Drassen), Salinas (Cambrię), Mela (Almę), rozwałkowanego Kingpina, wyzwolone Estoni i opanowaną Tixę. W Tixie zabiłem Bubbę - był szefem klawiszy; W Mela (Almie) zabiłem Mike'a, w Tangart (Cambrii) pojawił się Conrad, ale jako wróg - podobnie jak Mike. No i pojawiły się na scenie Crepitusy...
Co do ciekawostek: - niemiecki karabin wz. 98k rządzi ; 2 strzały w tors wystarczają; - przeciwnicy na dachach widzą o kilka heksów dalej niż ich koledzy na ziemi (także w nocy), już nie raz kląłem na 1-2 strzelców z goglami UV stojących obok siebie... - w Tangart (czyli Cambrii) nie ma kopalni - po zabiciu bandy Kingpina bez przerwy gdy pojawię się w San Monie musze rozbijać grupy jego ochroniarzy, - Tony wyjechał , w każdym razie Hans nie chce wpuścić, bo... "Tony wyjechał, musisz przyjść później" - i tak już jest ponad dwa tygodnie z rzędu, - W Tixie mozna przechodzić przez ściany, a jeden z klawiszy siedzi na spadzistym dachu (błąd gry), - kilkanaście nowych broni, widocznych także w UC (M4, Abakan, różne odmiany szotgunów, a nawet karabin Daewoo DD), z tym że przewaga wyraźna kalibru 5,56 mm, - czołgi mozna spotkać już w Salinas, czyli w Cambrii, są też sektory z dużą ilością min, - w grze występuje Panzerfaust, czyli znany granatnik przeciwpancerny, ma o wiele większe pole rażenia od podobnej wyrzutni w JA2, - w górach pomiędzy Estoni a Doran (czyli Grumm) ześrodkowane są siły bardzo silnie uzbrojonych rebeliantów (wyposażonych w panzerfausty, granatniki, moździerze), bardzo często można zaobserwować sobie walkę pomiędzy nimi a siłami Deidranny wyposażonymi nierzadko w czołgi (!), a jak jeszcze zaatakują dzikie koty, to już w ogóle pomieszanie z poplątaniem - według twórców moda Crepitusy to... roboty!!! I to uzbrojone w karabiny Steyera i działka 23 mm!!! Już jedno takie działko (i 99 amunicji) nosi Grizzly , to istna maszynka do mielenia mięsa, seria w tors to kilkaset punktów - w grze zaimplementowano miotacz ognia , - nowi najemnicy: TNT, Frazzler, Sparky (znana z JA1), Fish, Sandman, Ilja Dolvich (kolejny ze znanej rosyjskiej rodzinki), Cobra (niemiecki Shadow) Wildcat (siostra Grizzliego), Gaston i Stogie z JA2.5...,
Ogólnie mod bardzo ciekawy i w wielu miejscach zaskakujący... Przeciwników jest dość dużo (gram na ekspercie), wykorzystują znaną taktykę strzel i uciekaj, ale na dachy nie wchodzą...
post gonzo_68:
Parę dodatków od kogoś, kto już rozegrał Vengeance: Kopalnie w MOD-zie: 3 z tych kopalni zostały przeniesione w inne miejsca. Wystarczy zobaczyć na mapie strategicznej (m = mine, kopalnia). 1. Kopalnia z Oronegro (Chitzena) jest w B1. 2. Ta z Doran (Grumm) jest w I-3. 3. Ta z Salinas (Cambria) właściwie jest zamknięta, a na jej miejscu i w pobliżu są instalacje wojskowe. Jest nowa kopalnia koło Malino (Balime) M10. Tam są szefowie kopalń. Wszystkie nowe miejsca są lepiej chronione niż stare (silniejsza załoga). Stare sektory dalej nazywają się "mine", ale nie dają dochodu. Na starych miejscach możemy znaleĽć zejścia w dół. Mogą one nas doprowadzić podziemnymi przejściami do nowych kopalń. Oczywiście możemy też dojść tam na powierzchni. Na nowych miejscach nie szkolimy samoobrony, musimy bronić kopalni najemnikami. Jedno się nie zmieniło, stare miejsca są liczone do warunku ataku SF. Czwarta zdobyta kopalnia (na starym miejscu) to sygnał do ataku Crepitusów, tak jak i zejście do podziemi Tixy, tam gdzie jest parę robali.
Mamy sojuszników, ale mamy też wrogów. Ci drudzy to uzbrojeni cywile, lojalni wobec królowej Danieli albo Kingpina. Jest też ochrona instalacji koncernu Hale & Burton i członek jego zarządu - Richard "Dick" Chienlie. Koncern rabunkowo eksploatuje kraj, a jego nazwa i nazwisko szefa przypominają realia - patrz Irak.
Bubba nie jest szefem klawiszy, ale zdrajcą. Niżej trochę o różnych postaciach. 1. Colonel (pułkownik) - jeden z zabójców od Kingpina. 2. Carola - logistyk w siłach powstańców. Proponuje współpracę z powstańcami (ale się nie przyłącza). Podejrzewa zdradę we własnych szeregach, stąd ostatnie sukcesy wojsk królowej i atak na bazę powstańców kiedy była słabiej broniona. Masz 2 zadania: znaleĽć uwięzionego Miguela, znaleĽć zaginionych najemników, jeden z nich jest zdrajcą - ma zniknąć. 3. Big Red - zabójca od Kingpina. 4. Matsuko - reporterka z tokijskiej gazety. Szuka kasety wideo. Ma ją zdrajca (Bubba). Za kasetę dostaniesz od Matsuko kamerę VHS. 5. Jaime Suarez - chce zestawu narzędzi. Daj mu je, a dostaniesz kody dostępu do rakiet. Połączysz Scud-Access Code z GPS Daten i będziesz mógł strzelać scudami z Mela (hasło Scud). 6. Joey (jeden z zaginionych żołnierzy) - ma świra. Hasło dla jego historii to Dumm. 7. TNT - handluje materiałami wybuchowymi i innym sprzętem. Daje się zwerbować po zdobyciu 4 miast. Mówi sporo o Johnie "Eagle" Artenko, po zwerbowaniu "Orła", a przed własnym. Wyjawia też, że w Doran (Grumm) jest największa w kraju fabryka broni. 8. "Sparky" i jej syn "Sandman" - można ich zwerbować w dawnej San Monie. 9. "Cobra" - do zwerbowania z samochodem (tak jak Hamous w podstawie). 10. Frazzler - jeden z zaginionych (hasło Helpme). 11. Bubba - zdrajca (hasło Fakes). 12. Manuel chce odnaleĽć Pacosa. Zamordowano Fatimę, żonę Manuela i matkę Pacosa. Manuel i Pacos zbierali pieniądze na wyjazd zagranicę i operację Manuela (jeĽdzi na wózku), ale chłopak zniknął. Ufając doniesieniom z ruchu oporu Manuel uważa, że Miguel żyje, a dwa najbardziej prawdopodobne miejsca jego przetrzymywania to pałac sprawiedliwości w Balime i obóz pracy na pustyni. Pacosa można spotkać w San Monie, albo w jej opuszczonej kopalni. Po odprowadzeniu go do Manuela ten powie, że szpital jest podminowany (faktycznie leczą na przedmieściach). Uśmieje się też z tego, że Pacos chciał obrabować Kingpina. 13. Conrad pracuje dla wroga (chyba pułkownika Morrisa z Tracony), hasło - isuxhaad. 14. Mieszkańców Cambrii wykorzystuje koncern naftowy (Hale and Burton). Zadanie jak z rodzinką Hicków w podstawie. 15. Guard - szef ochrony nafciarzy. 16. Richard "Dick" Chienlie - gość z zarządu koncernu. 17. John i Marry Kulba są w I9: tropiki, droga. 18. H10: pustynia, droga. Zabezpieczyć wejście wschodnie (na teren obozu). Inaczej po pewnych stratach żołnierze rozpylą "musztardę", a to może zabić Ilję Dolvicha. 19. Ilja Dolvich - brat Ivana i Igora - do wynajęcia w H10. Koszt 3200$ za dzień. PóĽniej (jeśli go nie zwerbujesz) można go spotkać w San Monie, tak jak Iggy'ego w podstawowym JA2. 20. Morris I10:pustynia, droga. Dowodzi oddziałem, który dokonuje egzekucji. 21. Miguel jest w K11:miasto, pałac sprawiedliwości na przedmieściach Balime. 22. John "Eagle" Atrenko, robił w elektryce (elektronice i artylerii), do zrekrutowania. Wspominają o nim ludzie z obstawy generała w Mila (Alma). 23. Fish - chce wyjechać z Arulco, można go wynająć (chyba za darmo). 24. Uwaga na wyłącznik w kopalni przy dawnym Balime - spore eksplozje. 25. Slay (Terry) - można go spotkać w J3. 26. Tyra i Enrico w P13 miasto. Pogadaj z nimi, a dadzą ci kody dostępu do wyrzutni rakietowych.
Powodzenia, warto!
_________________ http://www.michalkiewicz.pl
|
|