Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę   1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Ravender
Post : 06 kwie 2007 14:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 26
  • Dołączył: 25.11.2006




*
 
Len
Post : 23 sie 2007 10:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


odsyłam do najnowszego newsa. Czegoś takiego jeszcze nie było a wygląda co najmniej ciekawie :)

Wyobrażacie sobie np. jechać autobusem i grać w JA2? :) Choć nie wiem ile byśmy wytrzymali gdy wokół ryczą jakieś bachory a my mamy trudną misję :]


*
  WWW
lukasamd
Post : 23 sie 2007 11:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Mnie to jakoś nie przyciąga - nie dość że potrzebny jest telefon który jest w Polsce praktycznie niedostępny to jeszcze... Jagged bez myszki?! Nie dla mnie choć ogólnie pomysł dobry :D


*
  WWW
Len
Post : 14 wrz 2007 10:15
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Pojawiła się nowa wersja JA2 Stracciatella. Ravender z forum Taktyka Zone przetłumaczył listę zmian. Pozwolę sobie zacytować:

Cytuj:
* poprawiono rosyjskie tłumaczenia, powinny obecnie odpowiadać tłumaczeniu vanilla-translation
* Zaimplementowano (?) SoundSetPan(). Dzięki temu zmniejszyło się zwieszanie gry w pewnych miejscach
* naprawiono nieskończone zapętlanie się gry przy rzucaniu przedmiotami
* Dodatno plik pulpitu
* naprawiono błedy wersji vanilla takiego jak: złe ustawienie niektórych tekstów i elementów graficznego interfejsu, zarobki najemników którzy nie pochodzą z Aim czy Merc są zmniejszone do zera, pojazdy były podliczane jako osoba której należy wypłacić żołd
* zmieniono szybkośc przewijania.
* poprawki drobnych błedów, tego i owego :)

Źródło: Taktyka Zone


*
  WWW
Premislaus
Post : 15 sty 2012 12:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 291
  • Dołączył: 14.02.2008
  • Skąd: zachodnia Małopolska



_________________
„Myśl, że państwo jest potrzebne do tworzenia prawa, jest tak samo mitem jak to, że jest potrzebne do dostarczania usług pocztowych lub policyjnych.”

prof. Murray Newton Rothbard


*
  WWW
Len
Post : 16 sty 2012 23:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


JA2 na Androida? Brzmi ciekawie, ale nie wyobrażam sobie klikania na ekranie dotykowym. W każdym razie nie na smartfonie, prędzej jakiś tablet czy coś.

Niemniej, komórkę z Androidem mam, więc spróbuję czy działa.


*
  WWW
Van
Post : 04 lut 2012 14:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 159
  • Dołączył: 05.04.2011


Premislaus pisze:
Aktualny download bo link z pierwszego postu nie działa - http://tron.homeunix.org/ja2/

Na Bear's Pit jest cały dział o tym - http://www.ja-galaxy-forum.com/board/ub ... =44&page=1

Robią nawet port na Androida, ciekawe czy fajnie będzie popykać na tablecie?

Grał ktoś na tym pod Linuxem lub innym systemem? Jakie wrażenia? Ciekawe czemu ostatnia wersja jest z 2009 r. ?

Normalna wersja przy użyciu narzędzia Wine działa pod GNU/Linuksami doskonale i nie trzeba nic kombinować, dlatego Stracciattella nie jest popularna.

Swoją drogą, gdyby bitComposer się dogadał z autorami Stracciatelli, to grę można by wydać w reedycji na Linuksa na Desurze (takie coś jak Steam, ale dla gier indie, modów do gier oraz klasyków). Ostatnio np. wyszła taka reedycja Fallouta dla Linuksa.


*
 
Jaahquubel
Post : 08 lut 2012 11:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1154
  • Dołączył: 28.05.2007
  • Skąd: Z Trakony


Van pisze:
Swoją drogą, gdyby bitComposer się dogadał z autorami Stracciatelli, to grę można by wydać w reedycji na Linuksa na Desurze (takie coś jak Steam, ale dla gier indie, modów do gier oraz klasyków). Ostatnio np. wyszła taka reedycja Fallouta dla Linuksa.
Za wiele roboty pewnie tam nie trzeba wkładać. Za to pewnie trzeba na tę małą ilość czasu przeznaczyć ludzi z odpowiednimi, rzadkimi kompetencjami. A takich połączenie społeczności rozwijającej Straciatellę z bitComposer byłoby w stanie wygenerować.


*
  WWW
Van
Post : 08 lut 2012 11:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 159
  • Dołączył: 05.04.2011


Tylko, czy bitComposer byłby w ogóle czymś takim zainteresowany. Póki co chciałem skontaktować się z autorem Stracciattelli, ale nie chciało mi się rejestrować na Bear's Pit ;)


*
 
Starchris
Post : 28 maja 2022 14:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


W załączniku masz plik z kodu źródłowego "Weapons.cc". Po wypakowaniu pliku, to do jego edycji najlepiej użyć programu Notepad++, bo definiuje kolory i numeruje linijki. Wszystkie parametry materiałów wybuchowych są od linijki 132.

Pozmieniaj sobie wedle woli i wrzuć gdzieś na jakiś hosting czy gdzieś lub jak masz konto to do posta, to Ci skompiluje.

DEFINICJE
YIELD - obrażenia
YIELD2 - ile zabierze oddechu, energii
RADIUS - zasięg rażenia liczony w kratkach
VOLUME - głośność wybuchu liczona w kratkach
VOLATILITY - niestabilność, przy wartości 0 - nie wybuchnie w inwentarzu najemnika. Im większe wartości, tym większa szansa że wybuchnie gdy koło nas będzie wybuch.
ANIMATION - można sobie pozmieniać animacje wybuchu

Niestety parametry samej amunicji nie są wyrażone w prostych liczbach jak np materiały wybuchowe, tylko w bardzo dużych skomplikowanych wzorach słowno matematycznych i są rozsiane po różnych plikach, zawsze to pomijałem, bo nawet nie umiałem tego znaleźć, a co dopiero zrozumieć.


Załącznik:
Weapons.cc.7z [26.1 KiB]
Pobrany 50 razy


Załączniki:
weapons.cc.png
weapons.cc.png [ 158.41 KiB | Przeglądany 546 razy ]

_________________
Obrazek
Poradniki Modera
*
 
Mahone44
Post : 12 mar 2023 22:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 15
  • Dołączył: 04.08.2016


Witam fanów gry wszechczasów ;)
Otóż po latach wróciłem do Jaggeda, jeszcze raz uwalniając Arulco od rządów złej królowej.
Wybrałem modyfikację Stracciatella v0.20.0 z wgranymi mapami Azazela.

I napotkałem problem, w sumie dwa problemy z dwoma sektorami do których nie można się dostać ;/

#1 sektor I4 - gra wywala do Windowsa w momencie próby kliknięcia ekranu taktycznego ze znajdującym się w sektorze najemnikiem. Można transportować najemnika czy to pieszo czy helikopterem (pojawia się komunikat "Oddział X zauważył kogoś w sektorze I4" - prawdopodobnie Gabby'ego), ale nic poza tym.

To mniejszy problem (z robalami sobie już poradziłem bez mikstury Gabby'ego), gorzej jest z..

#2 .. sektorem N7 - więzienie Królowej. Tutaj sytuacja wygląda podobnie, z tą różnicą że gra nie wywala całkowicie, tylko zawiesza się na pasku ładowania. Można czekać w nieskończoność. O tym jak ważny jest to sektor nikogo nie trzeba przekonywać. Nie chciałbym go pominąć. Próbowałem już wejść i od wschodu i od północy. Zarówno jednym najemnikiem jak i całą grupą. W dzień czy w nocy. Nawet dałem się aresztować żołnierzom wroga, by wskoczyła "scenka przesłuchania" z Deidranną, Joe i Elliottem, ale wciąż to samo - wisi na pasku ładowania sektora.

Jakieś rady? Z góry dzięki za pomoc.


*
 
marcinl0
Post : 12 mar 2023 22:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 162
  • Dołączył: 03.03.2012


Co do N7 "O tym jak ważny jest to sektor nikogo nie trzeba przekonywać" jedno co mi się nasunęło "na gorąco" to czekać na następną wersję moda może to poprawią - ew. napisać do Autorów / forum moda / map (bo może to w mapach jest problem).

Albo jest problem z kompatybilnością nowej wersji moda z mapami - może z inną starszą wersją moda jest OK.


*
 
Mahone44
Post : 12 mar 2023 23:17
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 15
  • Dołączył: 04.08.2016


@up
teraz sprawdziłem, że w głównym katalogu gry w folderze Data/Maps w ogóle u mnie nie ma pliku i4.dat. Czy to dlatego gra crashuje?
Plik n7.dat niby jest, ale efekt podobny...


*
 
Starchris
Post : 12 mar 2023 23:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Ewidentnie jest to problem z samą mapą wykonaną na nowo z moda Azazels Map. Najszybszym rozwiązaniem jest usunięcie tej mapy z katalogu Data / Maps, wtedy gra będzie odtwarzać oryginalną mapę i teoretycznie powinno być ok.

Na bear's Pit forum było kilka razy zgłaszane co do innych map, że crashują grę i za każdym razem był błąd w budowie mapy i było to naprawiane w aktualizacjach, niestety jak widać, takich map jest więcej.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Mahone44
Post : 12 mar 2023 23:34
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 15
  • Dołączył: 04.08.2016


Starchris pisze:
Ewidentnie jest to problem z samą mapą wykonaną na nowo z moda Azazels Map. Najszybszym rozwiązaniem jest usunięcie tej mapy z katalogu Data / Maps, wtedy gra będzie odtwarzać oryginalną mapę i teoretycznie powinno być ok


Zadziałało, WIELKIE DZIĘKI !

edit: jeszcze jedno - jakie są lokalizacje Slaya w JA2? Wg jaggedowej wikipedii są to sektory F9, G1, G2, G8 lub I14. Ja w swojej grze mam już podbite całe Arulco poza N7, przedmieściami Meduny i samą stolicą i nigdzie gościa nie znalazłem..?


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   1, 2  Następna


cron